Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik verkoop het volgende:
1 x M-Audio Torq Mixlab

Verkoopprijs: Tegen elk aannemelijk bod
Bieden toegestaan: Ja

Staat: Nieuw
Garantie: Ja, nog 12 maanden

Betaling: Overschrijving / iDEAL / Contant
Verzending: Koerier / Ophalen

Reden van verkoop:
Deze heb ik gratis bij mijn bestelling gekregen, maar gebruik hem niet. Is dus helemaal compleet in verpakking en nooit geopend.

Omschrijving:
-Audio Torq Mixlab is een compleet systeem waarmee je direct kunt starten met het produceren en draaien van muziek. Zie jij al het publiek op TV los gaan in clips van Tiësto, Ferry Corsten en Fedde Le Grand en wil jij dat ook? Met Torq Mixlab van M-Audio zet jij de eerste stappen in deze richting.

Net als echte DJ’s muziek mixen
De unieke Torq DJ software geeft je dezelfde basis mogelijkheden als alle dure, professionele DJ apparatuur. Met twee decks op jouw computer scherm kan je jouw digitale files, zoals MP3, AIFF, WAV, WMA en AAC inladen en virtueel afspelen. Laadt nieuwe tracks in, match de beats aan elkaar, stel cue punten in en creëer jouw eigen mix op eenvoudige wijze.

Torq DJ Software
Wheels of virtual steel! Torq LE biedt je alles wat een DJ nodig heeft om snel aan de slag te kunnen. Automatisch kunnen beats worden gematcht en de digitale files kunnen eenvoudig worden ingeladen in een playlist. Torq LE zorgt ervoor dat je simpel tracks kunt opzoeken in jouw complete muziek database.

Synchronisatie met iTunes
Een unieke eigenschap is het feit dat Torq software synchroniseert met jouw eigen iTunes bibliotheek. Je hebt misschien afgelopen jaren een enorme database van allerlei nummers opgebouwd. Via de Torq software kan er gemakkelijk in deze iTunes bibliotheek worden gezocht.

M-Audio X-Session Pro DJ USB Controller
Wie wil er nu een DJ zijn die met een muis werkt? Met de X-Session Pro USB DJ Controller kan je alle basisfuncties binnen de Torq DJ software aansturen. Je hebt de beschikking over een 2-kanaals mixer met 3-band EQ, waarmee laag, mid en hoog kan worden weggedraaid. Level controle, Headphone Cueing en ook nog eens 3 effecten. De X-Session Pro is overigens USB powered, dus je kan hem aan elke willekeurige computer hangen

Voor vragen en/of foto's pm me ;)

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 21:17 
 

Bij deze verkocht!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 21:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, is heel snel gegaan :P

EDIT:
mag dus een slotje op ;)
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod