Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verkoop het volgende:
Complete DJ Set plus geluid & hoofdtelefoon

Verkoopprijs: 1550 euro
Bieden toegestaan: Ja

Staat: Gebruikt / ZGAN
Garantie: Ja (Op zowel de reloop speakers (tot 08-10-2017) & subwoofer (tot 28-12-2017)) & de HDJ-1500 (tot 13-03-2017). Heb alle pakbonnen van Bax-shop in mijn mail.

Betaling: Contant
Verzending: Ophalen

Reden van verkoop:
Ik draai te weinig, + wil investeren in een goede PC + DAW.

Omschrijving:
Prachtige DJ set voor zowel de beginnende & gevorderde DJ. Super handig voor thuis, heeft eigenlijk alle features die je als DJ zoekt, maar geen zin hebt om 4500 euro (of meer) neer te leggen voor een Pioneer clubsetting. Ik ben de 2e eigenaar van de XDJ-RX, maar de eerste eigenaar heeft 'm maar 1.5 maand gehad aangezien hij toen een jaar lang ging reizen en hij noodgedwongen het systeem moest verkopen.

- De XDJ-RX werkt zoals die hoort te werken, kan eigenlijk geen gebruikerssporen vinden en heeft (natuurlijk) altijd netjes afgedekt gestaan mbv een handdoek. Ik heb de originele handleiding alleen niet meer (is gewoon te downloaden op 't internet), verder heb ik de doos, piepschuim, voedingskabel en lan-kabel er gewoon bij.

- De HDJ-1500 heeft een klein scheurtje in het plastic, heb dat verholpen met een stukje tape maar werkt verder ook naar behoren. Doosje etc heb ik alleen niet meer. Heb wel een UDG hoofdtelefoon tasje, deze geef ik je er bij. Heb deze hoofdtelefoon zelf nieuw gekocht bij Bax.

- De ADM-5 speakers & Sub heb ik ook beide in doos plus alle toebehoren. Doen t nog perfect en zien er nog super netjes uit. Vind zelf deze speakers perfect om mee te draaien. Beide nieuw gekocht bij Bax.


Ik wil dus eigenlijk alles in 1 x verkopen. Vraagprijs voor alles is 1550 euro. Heb 't nog niet op marktplaats staan, wil eerst kijken of er hier belangstelling is, vandaar ook geen foto's. Ook heb ik ook geen directe haast om alles te verkopen, dus eigenlijk heb ik enkel baat bij mensen die alles in 1 x willen overnemen, dan komen we er vast wel uit. Versturen is eigenlijk ook geen optie. PB maar bij interesse, testen is uiteraard mogelijk!

Link naar de XDJ-RX
Link naar HDJ-1500
Link naar ADM-5 Speakers
Link naar ADM-Sub
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod