Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verkoop het volgende:
Code voor vervroegd kaartverkoop Defqon.1 2010!

Verkoopprijs: Bieden
Bieden toegestaan: Ja

Betaling: Overschrijving
Verzending: Mail

Reden van verkoop:
Ik ga niet naar DefQon, maar heb wel een code voor vervroegd kaartverkoop!

Omschrijving:
Citaat:
Beste Q-dancer,

Op 12 juni vindt Defqon.1 plaats op Almere Strand. Elk jaar proberen alle Defqon.1 fans wereldwijd een kaartje te bemachtigen en elk jaar weer zoeken wij op onze beurt naar een goede manier om de kaarten bij de echte fans te krijgen. Eén van de manieren is een apart verkoopmoment, waar wij doormiddel van een selectie fans de kans geven een kaartje te kopen.

Dit jaar hebben wij gekozen voor onze trouwe nieuwsbrieflezers en actieve website leden en daar hoor jij bij! Met bijgesloten code en link kun je vanaf maandag 5 april, 10:00 uur ’s ochtends tot zondag 11 april alvast tot twee kaarten bestellen voor Defqon.1 2010.


Bied maar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit meen je niet :')

gaat iedereen geld vragen nu,voor iets wat ze voor niks krijgen?

Geldwolven!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 11:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jah de hoeveelheid geld die je er ook voor krijgt is zeker de moeite waard, wat zal het zijn 5 euro xd :')
Geef het dan gratis aan degene die het meeste geld biedt. Heb je meteen iemand die echt wil gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jah de hoeveelheid geld die je er ook voor krijgt is zeker de moeite waard, wat zal het zijn 5 euro xd :')

Je moet gvd geld bij krijgen bij die code :P

afzetter!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn anders al zat mensen geweest over msn etc, die geld boden, zonder dat ik iets zei over bieden of geld!

WTF geven jullie erom :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 12:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er is een verschil tussen mensen die er geld voor over hebben en mensen die er geld voor vragen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 12:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vind het ook belachelijk maarja zolang er vraag is en mensen bereid zijn te betalen.....
Is net als de handelaren in kaarten zolang er naar gevraagd word en mensen ze betalen...........
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gomez2010 schreef:
Ik vind het ook belachelijk maarja zolang er vraag is en mensen bereid zijn te betalen.....
Is net als de handelaren in kaarten zolang er naar gevraagd word en mensen ze betalen...........


Verkocht voor 25!

Slotje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een waanzin :nono:
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod