Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live via GeenStijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zou een Europa zonder islam toch een mooi continent zijn. Kijk wat er veranderd is in 50 jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat zou een Europa zonder islam toch een mooi continent zijn. Kijk wat er veranderd is in 50 jaar...

Als deze aanslag is beraamd door IS of iets soortgelijks, komt het dus niet uit Europa, slimmerik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Wat zou een Europa zonder islam toch een mooi continent zijn. Kijk wat er veranderd is in 50 jaar...


Wat zou een wereld zonder geloof toch een hoop minder ellende hebben gekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wat zou een wereld zonder geloof toch een hoop minder ellende hebben gekend.


Het is triest gesteld op dit moment..

Beetje onschuldige slachtoffers meenemen in je eigen dood :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Basshunterzz schreef:
Wat zou een wereld zonder geloof toch een hoop minder ellende hebben gekend.


Het is triest gesteld op dit moment..

Beetje onschuldige slachtoffers meenemen in je eigen dood :thumbdown:


Zijn gewoon geen mensen meer, die terroristen zijn volledig gebrainwashed :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 18:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk weer dit.. Hele dag het nieuws gevolgd.
Misselijk geloof is het. Onschuldige mensen uitroeien omdat het moet van Allah.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
urbandesigner schreef:

Wat zou een wereld zonder geloof toch een hoop minder ellende hebben gekend.

Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals verwacht.. Na de aanslagen in Parijs wordt Brussel volledig plat gelegd, openbaar leven staat stil. Veiligheidsniveau ging omlaag en ze slaan toe...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt verschrikkelijk dit. Het is wachten tot dit in Amsterdam, Schiphol of tijdens een belangrijke dag als Koningsdag o.i.d. in Nederland gaat gebeuren...

Ik krijg trouwens echt trillende handjes van de berichten over moslimjongeren die juichten en applaudisseerden nadat het nieuws bekend was geworden. Kan er niet een regel komen dat leraren daar meteen de zweep overheen mogen halen? En dan vervolgens aanbieden aan IS als nieuwe strijders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Echt verschrikkelijk dit. Het is wachten tot dit in Amsterdam, Schiphol of tijdens een belangrijke dag als Koningsdag o.i.d. in Nederland gaat gebeuren...

Ik krijg trouwens echt trillende handjes van de berichten over moslimjongeren die juichten en applaudisseerden nadat het nieuws bekend was geworden. Kan er niet een regel komen dat leraren daar meteen de zweep overheen mogen halen? En dan vervolgens aanbieden aan IS als nieuwe strijders.


Het schijnt waren deze berichten fout en niet waar.
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/2654522/2016/03/22/Opgelet-deze-foute-berichten-circuleren-op-het-internet-na-de-aanslagen.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er ging nog zo'n tweet uit van @sannepindakaas, account is echter afgeschermd dus die tweet is niet te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Fuzzylogic schreef:
Echt verschrikkelijk dit. Het is wachten tot dit in Amsterdam, Schiphol of tijdens een belangrijke dag als Koningsdag o.i.d. in Nederland gaat gebeuren...

Ik krijg trouwens echt trillende handjes van de berichten over moslimjongeren die juichten en applaudisseerden nadat het nieuws bekend was geworden. Kan er niet een regel komen dat leraren daar meteen de zweep overheen mogen halen? En dan vervolgens aanbieden aan IS als nieuwe strijders.


Het schijnt waren deze berichten fout en niet waar.
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/2654522/2016/03/22/Opgelet-deze-foute-berichten-circuleren-op-het-internet-na-de-aanslagen.dhtml


En dit soort neppe berichten, want dat is bevestigd, zorgen er alleen maar meer voor dat er een aversie tegen de samenleving komt, waardoor achtergestelden (vooral jongeren wss) de keuze maken om te gaan radicaliseren, omdat ze niet gehoord worden.
Zeer kwalijke zaak zulke dingen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
urbandesigner schreef:
Wat zou een Europa zonder islam toch een mooi continent zijn. Kijk wat er veranderd is in 50 jaar...

Als deze aanslag is beraamd door IS of iets soortgelijks, komt het dus niet uit Europa, slimmerik.

Deze groepen hebben dus geen aanhang en sympathisanten in Europa, slimmerik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
The Skribbler schreef:
urbandesigner schreef:
Wat zou een Europa zonder islam toch een mooi continent zijn. Kijk wat er veranderd is in 50 jaar...

Als deze aanslag is beraamd door IS of iets soortgelijks, komt het dus niet uit Europa, slimmerik.

Deze groepen hebben dus geen aanhang en sympathisanten in Europa, slimmerik?

Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik zeg alleen dat IS niet in Europa zit, niet het 'hoofdkantoor' althans. Daarnaast val ik over je extreem racistische opmerking. Hou gewoon lekker je mond over de hele Islam, oké? Ik hoorde gisteren moslims zeggen dat ze bang zijn dat door dit soort mafkezen (hun eigen woorden) hun cultuur besmet wordt, waarna de ander zei 'discriminatie is voor ons helaas nog lang niet voorbij'

Dus bedankt, ga maar lekker PVV stemmen jij.

Slimmerik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wij ons dan maar afvragen waarom dat soort jongeren radicaliseren en aanslagen plegen, waarbij ik heel duidelijk wil maken dat ik radicalisering en aanslagen plegen echt volledig onacceptabel vind, maar daar ligt wel ergens een oorzaak van dit grote probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 18:26 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik zeg alleen dat IS niet in Europa zit, niet het 'hoofdkantoor' althans. Daarnaast val ik over je extreem racistische opmerking. Hou gewoon lekker je mond over de hele Islam, oké? Ik hoorde gisteren moslims zeggen dat ze bang zijn dat door dit soort mafkezen (hun eigen woorden) hun cultuur besmet wordt, waarna de ander zei 'discriminatie is voor ons helaas nog lang niet voorbij'

Dus bedankt, ga maar lekker PVV stemmen jij.

Slimmerik.

Ah, weer de typische linkse reactie om rechts voor racisten uit te maken en hem het liefst zijn vrijheid van meningsuiting te ontnemen wanneer links het er niet mee eens is. Misselijkmakend. Waarom moet hij zijn mond houden? Hij moet dat in Nederland toch gewoon kunnen zeggen? Hoe kun je in deze situatie over een 'hoofdkantoor' spreken? IS niet in Europa? Gisteren heeft de zeer betrouwbare Associated Press bekend gemaakt dat IS minstens 400 radicalen heeft getraind om Europa aan te vallen. Deze radicalen zijn IS en zitten helaas ook in Europa. Oftewel, dit is pas het begin van alle ellende. Daarnaast misbruikt IS de vluchteningenstroom om teroristen deze kant op te sturen. Als iets in ieder geval geen oplossingen biedt, is het dit linkse beleid. Als je je in de islam verdiept, merk je dat de islam gewoon een gigantisch probleem heeft binnen de religie. Als je de Koran leest, zie je dat IS eigenlijk het leven van Mohammed aan het naspelen is. Het is wachten op het zelfreinigend vermogen binnen de islam, maar daar heb ik helaas weinig vertrouwen in. Bij het christendom duurde het ook lang en dat was in de basis een stuk vriendelijkere religie. Waar andere religies zich aanpasten aan de tijd, was het bij de islam altijd andersom. Uiteindelijk is het de bedoeling van de islam dat iedereen zich aanpast aan de islam. Maar goed, je mag geen kritiek uiten op een religie, in dit geval de islam, want dan wordt gelijk de racisme-kaart getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké is goed man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangster schreef:
The Skribbler schreef:
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik zeg alleen dat IS niet in Europa zit, niet het 'hoofdkantoor' althans. Daarnaast val ik over je extreem racistische opmerking. Hou gewoon lekker je mond over de hele Islam, oké? Ik hoorde gisteren moslims zeggen dat ze bang zijn dat door dit soort mafkezen (hun eigen woorden) hun cultuur besmet wordt, waarna de ander zei 'discriminatie is voor ons helaas nog lang niet voorbij'

Dus bedankt, ga maar lekker PVV stemmen jij.

Slimmerik.

Ah, weer de typische linkse reactie om rechts voor racisten uit te maken en hem het liefst zijn vrijheid van meningsuiting te ontnemen wanneer links het er niet mee eens is. Misselijkmakend. Waarom moet hij zijn mond houden? Hij moet dat in Nederland toch gewoon kunnen zeggen? Hoe kun je in deze situatie over een 'hoofdkantoor' spreken? IS niet in Europa? Gisteren heeft de zeer betrouwbare Associated Press bekend gemaakt dat IS minstens 400 radicalen heeft getraind om Europa aan te vallen. Deze radicalen zijn IS en zitten helaas ook in Europa. Oftewel, dit is pas het begin van alle ellende. Daarnaast misbruikt IS de vluchteningenstroom om teroristen deze kant op te sturen. Als iets in ieder geval geen oplossingen biedt, is het dit linkse beleid.
Als je je in de islam verdiept, merk je dat de islam gewoon een gigantisch probleem heeft binnen de religie. Als je de Koran leest, zie je dat IS eigenlijk het leven van Mohammed aan het naspelen is. Het is wachten op het zelfreinigend vermogen binnen de islam, maar daar heb ik helaas weinig vertrouwen in. Bij het christendom duurde het ook lang en dat was in de basis een stuk vriendelijkere religie. Waar andere religies zich aanpasten aan de tijd, was het bij de islam altijd andersom. Uiteindelijk is het de bedoeling van de islam dat iedereen zich aanpast aan de islam. Maar goed, je mag geen kritiek uiten op een religie, in dit geval de islam, want dan wordt gelijk de racisme-kaart getrokken.


Goeie man, volgens mij zijn degenen die de aanslagen in Parijs en Brussel gepleegd hebben jongeren die respectievelijk in die 2 steden zijn opgegroeid en zijn het gewoon Brusselse jongens. En nee ik sluit mijn ogen zeker niet als het gaat om dat het wel zou kunnen natuurlijk, ik ben alles behalve naïef om te denken dan dit onzin is, maar tot nu toe heeft uitgewezen dat deze jongens of niet eens in Syrië zijn geweest of niet via de vluchtelingenstroom zijn binnengekomen. Waarbij ik weer wil benadrukken dat ik niet naïef ben om te denken dat dit niet gebeurd met andere radicale jongens.

Oh en vrijheid van meningsuiting, ja absoluut, daar ben ik het zeer mee eens, maar denk wel over de consequenties na als je je scherp uitlaat over een bepaalde gemeenschap of bevolkingsgroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 18:21 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:

Goeie man, volgens mij zijn degenen die de aanslagen in Parijs en Brussel gepleegd hebben jongeren die respectievelijk in die 2 steden zijn opgegroeid en zijn het gewoon Brusselse jongens. En nee ik sluit mijn ogen zeker niet als het gaat om dat het wel zou kunnen natuurlijk, ik ben alles behalve naïef om te denken dan dit onzin is, maar tot nu toe heeft uitgewezen dat deze jongens of niet eens in Syrië zijn geweest of niet via de vluchtelingenstroom zijn binnengekomen. Waarbij ik weer wil benadrukken dat ik niet naïef ben om te denken dat dit niet gebeurd met andere radicale jongens.

Oh en vrijheid van meningsuiting, ja absoluut, daar ben ik het zeer mee eens, maar denk wel over de consequenties na als je je scherp uitlaat over een bepaalde gemeenschap of bevolkingsgroep.

Dan ben jij niet goed op de hoogte. Franse justitie heeft bevestigd dat de aanslagen in Parijs door twee daders zijn gepleegd welke als vluchtelingen via Griekenland naar Europa zijn gekomen. Het gebeurt dus al. Ik zou zijn mening anders brengen, maar hij moet dat in Nederland, ondanks de consequenties, gewoon kunnen zeggen. Ik zou het anders brengen, maar er zijn wel degelijk argumenten te verzinnen dat de islam een gigantisch probleem binnen de eigen religie heeft. Ik heb er in mijn vorige post al een paar genoemd. Maar goed, je mag van links blijkbaar geen (terechte) kritiek uiten op de islam, want dan wordt direct de racisme-kaart getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangster schreef:
Unknown schreef:

Goeie man, volgens mij zijn degenen die de aanslagen in Parijs en Brussel gepleegd hebben jongeren die respectievelijk in die 2 steden zijn opgegroeid en zijn het gewoon Brusselse jongens. En nee ik sluit mijn ogen zeker niet als het gaat om dat het wel zou kunnen natuurlijk, ik ben alles behalve naïef om te denken dan dit onzin is, maar tot nu toe heeft uitgewezen dat deze jongens of niet eens in Syrië zijn geweest of niet via de vluchtelingenstroom zijn binnengekomen. Waarbij ik weer wil benadrukken dat ik niet naïef ben om te denken dat dit niet gebeurd met andere radicale jongens.

Oh en vrijheid van meningsuiting, ja absoluut, daar ben ik het zeer mee eens, maar denk wel over de consequenties na als je je scherp uitlaat over een bepaalde gemeenschap of bevolkingsgroep.

Dan ben jij niet goed op de hoogte. Franse justitie heeft bevestigd dat de aanslagen in Parijs door twee daders zijn gepleegd welke als vluchtelingen via Griekenland naar Europa zijn gekomen. Het gebeurt dus al. Ik zou zijn mening anders brengen, maar hij moet dat in Nederland, ondanks de consequenties, gewoon kunnen zeggen. Ik zou het anders brengen, maar er zijn wel degelijk argumenten te verzinnen dat de islam een gigantisch probleem binnen de eigen religie heeft. Ik heb er in mijn vorige post al een paar genoemd. Maar goed, je mag van links blijkbaar geen (terechte) kritiek uiten op de islam, want dan wordt direct de racisme-kaart getrokken.


Klopt er zijn er idd meegekomen met de vluchtelingenstroom, dat kan/mag ik niet ontkennen, maar de meesten zijn gewoon geboren en getogen Belgen/Fransen met Marokkaanse (Noord Afrikaanse roots).

En wat je zegt, de Islam religie is het hele probleem niet, het probleem zit hem voor een klein (ja klein) gedeelte in de extremistische vormen en interpretatie van wat er in de Koran staat, maar dat is echt totaal wat anders dan het hele Islam geloof radicaal te noemen, wat gewoon een totale misvatting is.
En ook zeg ik ja op het feit dat hij zijn mening mag uiten, maar aanvaard dan ook de consequenties en ik mag echt van harte hopen dat deze consequenties geen werkelijkheid worden in Nederland.
En ook begrijp me niet verkeerd, mochten er toch consequenties zijn keur ik dat echt met volle 200 % af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 12:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangster schreef:
Unknown schreef:

Goeie man, volgens mij zijn degenen die de aanslagen in Parijs en Brussel gepleegd hebben jongeren die respectievelijk in die 2 steden zijn opgegroeid en zijn het gewoon Brusselse jongens. En nee ik sluit mijn ogen zeker niet als het gaat om dat het wel zou kunnen natuurlijk, ik ben alles behalve naïef om te denken dan dit onzin is, maar tot nu toe heeft uitgewezen dat deze jongens of niet eens in Syrië zijn geweest of niet via de vluchtelingenstroom zijn binnengekomen. Waarbij ik weer wil benadrukken dat ik niet naïef ben om te denken dat dit niet gebeurd met andere radicale jongens.

Oh en vrijheid van meningsuiting, ja absoluut, daar ben ik het zeer mee eens, maar denk wel over de consequenties na als je je scherp uitlaat over een bepaalde gemeenschap of bevolkingsgroep.

Dan ben jij niet goed op de hoogte. Franse justitie heeft bevestigd dat de aanslagen in Parijs door twee daders zijn gepleegd welke als vluchtelingen via Griekenland naar Europa zijn gekomen. Het gebeurt dus al. Ik zou zijn mening anders brengen, maar hij moet dat in Nederland, ondanks de consequenties, gewoon kunnen zeggen. Ik zou het anders brengen, maar er zijn wel degelijk argumenten te verzinnen dat de islam een gigantisch probleem binnen de eigen religie heeft. Ik heb er in mijn vorige post al een paar genoemd. Maar goed, je mag van links blijkbaar geen (terechte) kritiek uiten op de islam, want dan wordt direct de racisme-kaart getrokken.

Het punt is dat er geen realistische oplossing voor het probleem is. Dan is het leuk dat "rechts" het probleem telkens weer benoemt, maar in de praktijk maken ze daarmee het probleem indirect alleen maar groter, omdat de segregatie hierdoor toeneemt, waardoor er een nog grotere voedingsbodem voor extremisten ontstaat. Je moet of hardhandig ingrijpen, wat inhoudt dat we uit de EU moeten stappen en ons moeten terugtrekken uit verschillende verdragen waaronder die van de mensenrechten, met alle gevolgen van dien of je moet ervoor zorgen dat je de segregatie terugdringt, wat door rechts altijd wordt uitvergroot als "het theedrinken met ...". Iets wat de problemen nooit helemaal op gaat lossen, maar wat voor alle problemen rond de islam en integratie in het algemeen altijd nog een betere oplossing is dan het continu benoemen van de problemen, zonder met een uitvoerbare oplossing te komen. Maar goed, populisme scoort nu eenmaal en de gemiddelde Nederlander is te simpel om de gevolgen ervan in te kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 14:18 
 
Hardtraxxer

Populisme scoort enkel omdat men ziet dat dit linkse beleid enorm faalt. Uiteraard is dit een zeer complex probleem, maar het gaat mij er in dit geval om dat hij, ondanks de consequenties, gewoon moet kunnen zeggen wat hij vindt. Ik zou het anders brengen en de islam hoeft van mij helemaal niet te verdwijnen, maar het mag zich wel moderniseren en dan doel ik op het zelfreinigend vermogen binnen de islam. Er zijn namelijk zeker argumenten te bedenken waardoor je (terechte) kritiek kunt uiten op de huidige islam. Daarnaast erger ik me aan het feit dat links direct de racisme-kaart trekt. De racisme-kaart trekken kun je tegenwoordig links-populisme noemen.
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel