Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

http://www.vice.com/nl/read/concentrati ... rce=vicefb

God, kan iemand wat hersens doneren aan deze mensen. Als mn kind zoiets deed dan sowieso een tik voor de hasses en verplicht de eerste scene van Saving Private Ryan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die scene van BoB dat ze op dat kamp stuiten zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja vind het nog vrij onschuldig, ze zetten er toch niks antisemitisch of provocerends in. Gewoon wat naïeve jongeren, maar geen kwade bedoelingen lijkt me. Laat ze inderdaad maar eens BoB kijken.

Op naar het volgende schokkende nieuws..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Achja vind het nog vrij onschuldig, ze zetten er toch niks antisemitisch of provocerends in. Gewoon wat naïeve jongeren, maar geen kwade bedoelingen lijkt me...


heeft gewoon met respect te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het nog erger dat in Rijssen dodenherdenking niet op 4 mei maar op 3 mei zal zijn daar omdat 4 mei op een zondag valt....
Alsof de bevrijders uit Canada ook op zondag niet vochten. Flikker toch op met je geloof. Respectloos. En nu ben ik vast ook weer respectloos naar het geloof toe. Maar die Canadezen hebben er voor gezorgt dat wij vrij zijn, god niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Maar die Canadezen hebben er voor gezorgt dat wij vrij zijn, god niet.

Daar denken ze misschien in Rijssen wel anders over... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik vind het nog erger dat in Rijssen dodenherdenking niet op 4 mei maar op 3 mei zal zijn daar omdat 4 mei op een zondag valt....
Alsof de bevrijders uit Canada ook op zondag niet vochten. Flikker toch op met je geloof. Respectloos. En nu ben ik vast ook weer respectloos naar het geloof toe. Maar die Canadezen hebben er voor gezorgt dat wij vrij zijn, god niet.


geloof is een smoes om mensen in iets te laten geloven wat er helemaal niet is. :P
vind het ook onzin...vraag me nu eigenlijk wel af wat er allemaal te doen is in Rijssen op een zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haal dat misschien maar weg...
Moet je eens met de trein naar Rijssen gaan, dan roepen ze om in de trein,
"Let op, er is een niveau verschil met het perron en de trein." Volgens mij hebben ze het over nauwelijks ontwikkelde brein van de Rijssenaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
geloof is een smoes om mensen in iets te laten geloven wat er helemaal niet is. :P

Dit is natuurlijk net zo goed onzin als zeggen dat er per se wèl een God bestaat. Je kan simpelweg niet bewijzen of er wel of geen God is. Zoals sommige mensen GELOVEN dat er een God is, GELOOF ik dat niet. Maar zeker weten? Nee natuurlijk niet, dat kan helemaal niet. Dat het niet waarschijnlijk is, wil niet zeggen dat het niet bestaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
AniThing schreef:
geloof is een smoes om mensen in iets te laten geloven wat er helemaal niet is. :P

Dit is natuurlijk net zo goed onzin als zeggen dat er per se wèl een God bestaat. Je kan simpelweg niet bewijzen of er wel of geen God is. Zoals sommige mensen GELOVEN dat er een God is, GELOOF ik dat niet. Maar zeker weten? Nee natuurlijk niet, dat kan helemaal niet. Dat het niet waarschijnlijk is, wil niet zeggen dat het niet bestaat :)


ja oke dat is waar, maar ik kan er gewoon niet tegen dat er mensen zijn die God als excuus gebruiken voor sommige (persoonlijke) doeleinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je dan weer gelijk in.
Afbeelding
Laatst ook weer zoiets op de facebook van de EO (hadden Perra en Vonk op gereageerd geloof ik xD ) Dat abortus tegen Gods wil in is, dat het prachtig is dat een veel te jong geboren kind in leven kan worden gehouden (want ja, de medische kennis van alle chirurgen en artsen komt van God), maar als dan iemand (ik dus :$ ) zegt dat de medische kennis ook abortus en euthanasie omvat, is de wereld te klein, want wie zijn wij om te beslissen over leven en dood. Waarop ik dacht: Ja, maar als je een kindje in leven houdt, beslis je daar net zo goed over als wanneer je een embryo weghaalt of euthanasie toepast...

Sommige mensen zijn zo hypocriet in hun beredeneringen...

Nogmaals: ik heb niets tegen gelovigen, voor veel mensen is het iets heel moois. Maar ik vind wel dat je beredenering moet kloppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb er zelf ook niks op tegen wie of wat waarin geloofd.

ik hou het lekker bij m'n eigen id-en over hoe het misschien in elkaar zou kunnen zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
ik vind het wel idioten, doei.

Weldoordacht argument, gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Kerel met een handtas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 16:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Tuurlijk, is helemaal in he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anders kan ie geen #handbag #duur #yolo posten he
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel