Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brave man hing gewoon de ramptoerist uit en werd daarvoor in de boeien geslagen door de politie. Zijn hond – die evenmin iets verkeerds deed – moet nu eeuwig rusten door een schijtbroek van een flik.

Wat is dat toch met die Amerikaanse flikken? Moeten dringend wat minder actiefilmpjes kijken, want door hen loopt er alweer een hond minder op deze aardkloot. Gebeurde gisteren in Hawthorne, in Californië, toen half politioneel Amerika ter plaatse kwam voor een gewapende overval. Leon Rosby en zijn hond Max reden toevallig op dat moment voorbij en aangezien de 53-jarige, vriendelijke man nieuwsgierig van aard is, stapte hij uit en begon het spektakel te filmen.

Niet okee voor de wouten, want hij zou zichzelf en de coppers op die manier in gevaar kunnen brengen, dus arresteerden ze hem maar, met handboeien en alles erop en eraan. Ondertussen zat Max de hond al in de auto, maar toen die zag dat zijn baasje door de politie ontvoerd werd, sprong hij uit het raam en ging hij zich moeien.

Foute keuze, want even later haalt de grootste schijtbroek zijn blaffer boven en zorgt hij ervoor dat Max niet meer kan blaffen. Morsdood. RIP Max, boeoeoe schietflik! “De politie zit enorm in met het verlies van de hond, maar men vreesde dat Max hen zou bijten”, klonk het achteraf ten huize politie. Dan is het goed, toch? (KDN)

http://www.clint.be/actua/flikken-schie ... dood-video

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het niet meer dan logisch, die hond valt toch die politieman aan. Moet ie hem dan maar laten bijten en het gevaar lopen op een af andere vage ziekte. Gewoon hard zijn en gezag uitstralen die vent loopt ook beetje fucken met z'n cameraatje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Vind het niet meer dan logisch, die hond valt toch die politieman aan. Moet ie hem dan maar laten bijten en het gevaar lopen op een af andere vage ziekte. Gewoon hard zijn en gezag uitstralen die vent loopt ook beetje fucken met z'n cameraatje >.<
ik weet niet wie dat stuk tekst gemaakt heeft, maar heb idd meer het idee dat die man het zit uit te dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor, hij staat gewoon op afstand te filmen.
Dat mag in het openbaar, hij wordt volledig onterecht opgepakt.
Schuld ligt hier dus bij de politie.

Hoop dat die man een rechtszaak begint en dat de agent(en) in kwestie het hier nog heel zuur mee gaan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel heel snel gaan schieten op een hond die gewoon reageert omdat zn baasje aangepakt wordt. Laat gewoon dat baasje zn hond kalmeren. Sneu dit. Mja Amerika he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Nee hoor, hij staat gewoon op afstand te filmen.
Dat mag in het openbaar, hij wordt volledig onterecht opgepakt.
Schuld ligt hier dus bij de politie.

Hoop dat die man een rechtszaak begint en dat de agent(en) in kwestie het hier nog heel zuur mee gaan krijgen.


Hij word ten eerste onterecht opgepakt, ten tweede die hond beet niet maar blafte gewoon en sprong naar voren ter bescherming van zn baasje want voor de rest is ie kalm als er niks aan de hand is.
Ten derde het is amerika, hij is een negert en de politie heeft daar "altijd gelijk". En dat verhaal kennen we allemaal, no way dat hij daar ooit als de winnaar uitkomt ookal hebben ze bewijs voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet waarom je mij quote want dat zeg ik ook :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Vind het niet meer dan logisch, die hond valt toch die politieman aan. Moet ie hem dan maar laten bijten en het gevaar lopen op een af andere vage ziekte. Gewoon hard zijn en gezag uitstralen die vent loopt ook beetje fucken met z'n cameraatje >.<

Dus als ik blaf naar een politieagent en naar hem toe spring, verdien ik ook 3 schoten in m'n borst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Bedoel je in het algemeen, of specifiek jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Vind het niet meer dan logisch, die hond valt toch die politieman aan. Moet ie hem dan maar laten bijten en het gevaar lopen op een af andere vage ziekte. Gewoon hard zijn en gezag uitstralen die vent loopt ook beetje fucken met z'n cameraatje >.<

Ja man, een dier kapot schieten omdat het beestje alleen maar blaft (no way dat hier sprake is van een 'aanval', zoals jij het beschrijft), wat volkomen normaal is aangezien ze zijn baasje meenemen, is logisch toch?

"Die vent" doet overigens niks verkeerd. Als de politie gewoon even had gevraagd of hij z'n telefoon/camera weg wilde stoppen dan was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest. Hij werd onterecht opgepakt dus dit had nooit mogen gebeuren.

Hier is trouwens een video te zien van het verhaal van de beste man. Ongelooflijk dit, echt waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is een misdaadscene waar genoeg politie is, inclusief zwaardere wapens dan je bij de gemiddelde agent treft, wat aanduidt dat er wel behoorlijk iets gebeurd is.

Dan komt er een vent in een auto met muziek voluit, en gaat dan met een drijgende houding en een vechthond richting de agenten. Daarbij schreeuwt hij nog dingen als "why ain't there any black cops" en meer nonsens om de politie te stangen, die gewoon met hun werk bezig zijn. Ja en als je dan opgepakt wordt en het gek vindt dat er een kans is dat je hond doodgeschoten wordt wanneer die hond een agent aanvalt dan moet je niet gek opkijken. Daarbij probeerde de agent eerst nog de riem vast te pakken waarin hij faalde, en zo'n beest laat niet los wanneer hij in je arm bijt.

Zielig voor de hond, maar komt simpelweg door de arrogantie van die achterlijke vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 03:26 
 

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 03:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me eigenlijk ook af waarom meneer agent meteen naar zijn pistool grijpt.
Ik snap dat je bang bent met zo'n boze Rottweiler, maar ik neem aan dat pepperspray een hond ook wel even gek krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 01:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
En meteen 3 schoten is ook onzin, met 1 schot in de lucht schrik je zo'n hond al wel af, zo niet schiet hem dan hoogstens 1x in zn poot of zo.
Die vent mooi ontslaan.

Ik denk niet dat je überhaupt op een poot kan richten met zo'n dol beest, maar idd wat minder schoten mocht wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 19:44 
 
Donateur

Ik ben een enorme honden fan maar als zo'n hond (niet de eerste de beste) begint te springen en van zich af te bijten als je de riem wil pakken (of in ieder geval dreigend overkomt) dan snap ik dat (als ik al die politieauto's zie zal er wel flink wat aan de hand zijn) die politieman schoot op de hond. Maar wat ik niet snap is dat ze hem nog helemaal laten liggen spartelen daar, schiet dan nog ff snel paar keer door z'n kop zodat die die paar seconden niet zo'n pijn meer heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2013 23:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Ik ben een enorme honden fan maar als zo'n hond (niet de eerste de beste) begint te springen en van zich af te bijten als je de riem wil pakken (of in ieder geval dreigend overkomt) dan snap ik dat (als ik al die politieauto's zie zal er wel flink wat aan de hand zijn) die politieman schoot op de hond. Maar wat ik niet snap is dat ze hem nog helemaal laten liggen spartelen daar, schiet dan nog ff snel paar keer door z'n kop zodat die die paar seconden niet zo'n pijn meer heeft.


Zoals eerder vermeld. Bij een schot in de lucht of een schampschot kapt hij al wel, of ze hadden het baasje de hond kunnen laten bedaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 02:37 
 
Donateur

Broken Balance schreef:
frankhardenberg schreef:
Ik ben een enorme honden fan maar als zo'n hond (niet de eerste de beste) begint te springen en van zich af te bijten als je de riem wil pakken (of in ieder geval dreigend overkomt) dan snap ik dat (als ik al die politieauto's zie zal er wel flink wat aan de hand zijn) die politieman schoot op de hond. Maar wat ik niet snap is dat ze hem nog helemaal laten liggen spartelen daar, schiet dan nog ff snel paar keer door z'n kop zodat die die paar seconden niet zo'n pijn meer heeft.


Zoals eerder vermeld. Bij een schot in de lucht of een schampschot kapt hij al wel, of ze hadden het baasje de hond kunnen laten bedaren.

Dat is onzin, zodra een hond zijn baasje wil beschermen zal die nergens voor terug deinzen. Bovendien zou ik het natuurlijk ook een beter idee vinden om het baasje de hond te laten bedaren maar dat lukt hem toch niet als die hond ziet dat z'n baasje wordt meegenomen. Dan hadden ze de man in kwestie de riem van de hond moeten laten pakken zodat die hem aan de politie kon geven. Maar uit eindelijk een slecht optreden van de politie hier inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2013 10:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies, of ze lieten hem de hond in de auto zetten (met het raam dicht) en dan brengt de politie de auto wel weg naar zijn huis of familie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Maar wat ik niet snap is dat ze hem nog helemaal laten liggen spartelen daar, schiet dan nog ff snel paar keer door z'n kop zodat die die paar seconden niet zo'n pijn meer heeft.

Ik denk dat dat gewoon stuiptrekkingen waren en dat ie al dood was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik ben het met Oxbow eens. IK heb niks tegen honden ofso. in tegendeel, maar in de wet, in Amerika staat dat je dit mag doen wanneer een hond je aanvalt, en daarom vind ik dit niet meer dan terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 02:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ik ben het met Oxbow eens. IK heb niks tegen honden ofso. in tegendeel, maar in de wet, in Amerika staat dat je dit mag doen wanneer een hond je aanvalt, en daarom vind ik dit niet meer dan terecht.


En de wetten van de VS zijn ook zo snugger..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 09:25 
 
Hardtraxx Addict

Die hond valt niet aan. Hij gaat alleen blaffen etc. om z'n baas te beschermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:21 
 
Hardtraxx Newbie

zijn jullie scheel ofzo

die wout richt al heletijd pistool op die lieve hond.
nn hij valt de wout niet aan maar hij
pakt zijn pisstool beter kijken dan praten
koekenbakkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat we scheel zijn, je weet zelf toch :')
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel