Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het is sowieso altijd de schuld van iemand anders, het liefst Marokanen maar als er een andere minderheid te pakken valt is dat ook altijd goed. In plaats van dat de regelgeving gewoon aangescherpt wordt en dit soort gasten gewoon een horecaverbod voor de rest van hun jeugd krijgen buigt Nederland zich liever over de afkomst/woonplaats/het inkomen van hun ouders. Werkelijk overal valt te lezen dat het jongens van rijke ouders zijn. Mag iemand mij vertellen wat ik met deze informatie moet? Of stel ´t waren allemaal Belgen.. interesseert me geen snars, passende (creatieve) straf verzinnen zodat zij (en anderen) het voortaan wel uit hun hoofd laten.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Die middeleeuwse taferelen zijn er niet voor niets niet meer.


Voor bepaalde zaken - zoals deze - mogen ze best terugkomen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sterker nog, nu de daders zo publiekelijk aan de schandpaal zijn genageld, krijgen ze waarschijnlijk nog strafvermindering ook.

Maar nu krijgen ze wel een straf, als ze niet "gepakt" waren hadden ze er waarschijnlijk nooit meer iets van gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 18:28 
 

Denk je dat die gast die is mishandeld het er zomaar bij laat? woont in Oirschot (regio Eindhoven), dat soort volk laat het er echt niet zomaar bij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 18:47 
 

Ja oke dat gaat ook wat TE, maar je zou maar net zo eentje treffen toch? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zom dom van geenstijl nu ga je weer zien dat het openbaar ministerie terughoudend gedrag gaat vertonen met het toestaan van duidelijke foto's. Die gasten zijn gevonden maar nee hoor eerst die gasten helemaal kapot maken en er voor zorgen dat het de overheid nog meer geld kost in de toekomst :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Sterker nog, nu de daders zo publiekelijk aan de schandpaal zijn genageld, krijgen ze waarschijnlijk nog strafvermindering ook.

Alsof dat wat uitmaakt. Doordat ze uit dermate welgestelde families komen is deze publieke schandpaal een ergere straf voor ze dan het rechtsysteem zou kunnen uitdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het volk, je bedoelt een hoop imbecielen die deze mensen bedreigen en in elkaar willen slaan en daarmee geen haar beter zijn? Die middeleeuwse taferelen zijn er niet voor niets niet meer.


Care, what goes around comes around.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Lyst schreef:
Sterker nog, nu de daders zo publiekelijk aan de schandpaal zijn genageld, krijgen ze waarschijnlijk nog strafvermindering ook.

Alsof dat wat uitmaakt. Doordat ze uit dermate welgestelde families komen is deze publieke schandpaal een ergere straf voor ze dan het rechtsysteem zou kunnen uitdelen.


Hij kan geloof ik 4 jaar krijgen. Wat moet hij dan voor straf zijn hele leven nooit meer aan de bak komen en maar lekker bijstand pakken voor de komende 40 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ach het is het internet. Iedereen is over een tijdje weer vergeten wie het ook alweer waren. Waar ik op doelde is dat de goede naam van hun families naar de tyfus is. Uiteindelijk zijn zij mede verantwoordelijk doordat ze hun kinderen niet in de hand hebben kunnen houden/normaal hebben kunnen opvoeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zal je zeggen ik ben het (gelukkig) nu alweer vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
chicken schreef:
Lyst schreef:
Sterker nog, nu de daders zo publiekelijk aan de schandpaal zijn genageld, krijgen ze waarschijnlijk nog strafvermindering ook.

Alsof dat wat uitmaakt. Doordat ze uit dermate welgestelde families komen is deze publieke schandpaal een ergere straf voor ze dan het rechtsysteem zou kunnen uitdelen.


Hij kan geloof ik 4 jaar krijgen. Wat moet hij dan voor straf zijn hele leven nooit meer aan de bak komen en maar lekker bijstand pakken voor de komende 40 jaar?

Ja en door die uitzichtloze situatie weer eerder geneigd zijn om de criminaliteit in te gaan. Maar goed daar had de onderbuik van 'het volk' en GeenStijl vast nog niet over nagedacht. Ze hebben dus gezorgd voor en waarschijnlijke strafvermindering, en voor bedreigingen van familie en een totaal ongerelateerd persoon die toevallig dezelfde naam heeft en stimuleren dat deze personen in de toekomst eerder in de criminaliteit terecht zullen komen. Waarom is het OM ook alweer terughoudend in het verstrekken van dergelijke informatie? Juist ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Langere/zwaardere straffen werken volgens veel criminologen ook helemaal niet. Veel mensen weten dat ook best, maar hebben vaak geen zin om echt naar een oplossing te zoeken. Het liefst omschrijven zij het probleem gepaard met wat krachttermen of racistische beweringen en denken dat zij daarmee hun steentje hebben bijgedragen aan een betere maatschappij. Wat zij in feite niet doorhebben is dat ze het probleem alleen maar vergroten door hun impulsieve geouwehoer.

Net als dat iedereen bijvoorbeeld ineens de oplossing wist begin vorig jaar; "Stoppen met de euro!". Of de gemiddelde leek genoeg kennis heeft in de situatie die zoiets met zich mee zou brengen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Kopschopper' doet verhaal.

Hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 10:17 
 

El Mare schreef:
'Kopschopper' doet verhaal.

Hier


Ahwwwwwww :aww: :aww: :aww: :aww:

NOT

Straf van het volk zsm

Alsof we anders gaan denken of medelijde gaan krijge met hem na dit interview :lol: :lol:
En via Social Media op je plek gezet worden, alle kranten, televisies opkomt met wat je gedaan hebt en te schande word gezet door het volk, is geen straf.
Dus de straf moet nog komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 13:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daar denken rechters vaak wel anders over. Bovendien die gast heeft hem 2 klappen gegeven en is daarna weggelopen. Zoiets gebeurt elke week in elk uitgaansgebied. Niet dat ik zoiets goedkeur, maar als je niet meer normaal over straat kunt, omdat iedereen weet wat jij hebt gedaan is het wel degelijk een vorm van straf. Er zal dan ook zeer waarschijnlijk strafvermindering komen. Het volk gaat daar gelukkig niet over, gezien ze zelf de middeleeuwen nog niet ontgroeid zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe vaak of hoe hij hem ook aanvalt, het blijft dat je met je poten van iemand anders af moet blijven. Zeker als je met z´n 8en bent en diegene in zijn eentje.

Enige rede waarom een niet gestraft zou moeten worden is als hij daadwerkelijk niks deed en probeerde ze tegen te houden. Maar dat doet niemand, dus dan ben je ook allemaal bewust bezig met dezelfde daad.

En daarom allemaal dezelfde straf voor mishandeling, als je kijkt naar hoe ze tegen zijn hoofd schoppen vind ik het nog "lief" van het OM dat ze er geen poging tot doodslag aan vast zetten.

Als je een beetje hersens hebt dan had je in eerste instantie nooit iemand aangevallen, en vooral niet zo. Dus dat spijt hebben is een en al gelul, dat merk je wel als hij vraagt waarom hij/hun het hebben gedaan. Dat je zo publiekelijk word vernederd is dan ook meer dat terecht. Dan beseffen anderen misschien ook eens dat je niet een volksheldje bent als je mensen gaat aanvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Bovendien die gast heeft hem 2 klappen gegeven en is daarna weggelopen. Zoiets gebeurt elke week in elk uitgaansgebied.

Is toch niet te vergelijken!? Iemand 2 tikken verkopen en dan met je hele vriendengroep weglopen is heel wat anders dan wat hier gebeurd is.
Dat eerste komt idd vaak voor, wat hier gebeurd is komt minder vaak voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 16:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vraag me af hoe dat zit, want als jij bijvoorbeeld het ziet en niet in grijpt, dan doe je net zoveel als de vijf van dit groepje die niets hebben gedaan. Ik vind dat je deels verantwoordelijk bent voor wat de groep doet, maar om nu te zeggen dat ze alle 8 even zwaar gestraft moeten worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hem achterlaten terwijl hij medische hulp nodig heeft is ook gewoon strafbaar. Het is mooi dat het geenstijl groepje of de social media in algemene zin heeft kunnen bijdragen aan de opsporing maar laat het daarna gewoon aan de juiste mensen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vraag me af hoe dat zit, want als jij bijvoorbeeld het ziet en niet in grijpt, dan doe je net zoveel als de vijf van dit groepje die niets hebben gedaan. Ik vind dat je deels verantwoordelijk bent voor wat de groep doet, maar om nu te zeggen dat ze alle 8 even zwaar gestraft moeten worden...

Niks doen vind ik wat anders dan zelf ook klappen geven en daarna weglopen. Ik ben het met je eens dat ze niet dezelfde straf verdienen, maar dat ze wel allemaal een straf moeten krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 12:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Hem achterlaten terwijl hij medische hulp nodig heeft is ook gewoon strafbaar. Het is mooi dat het geenstijl groepje of de social media in algemene zin heeft kunnen bijdragen aan de opsporing maar laat het daarna gewoon aan de juiste mensen over.

Dus jij bent er tegen om dit in de handen van het OM te laten? Jij verkiest een beslissing van Geenstijl boven dat van de mensen van het OM? Ik laat het liever aan capabele mensen over, dankzij Geenstijl krijgen deze jongens nu waarschijnlijk allemaal strafvermindering, is de familie en een jongen die toevallig dezelfde naam heeft bedreigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 20:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Daar denken rechters vaak wel anders over. Bovendien die gast heeft hem 2 klappen gegeven en is daarna weggelopen. Zoiets gebeurt elke week in elk uitgaansgebied. Niet dat ik zoiets goedkeur, maar als je niet meer normaal over straat kunt, omdat iedereen weet wat jij hebt gedaan is het wel degelijk een vorm van straf. Er zal dan ook zeer waarschijnlijk strafvermindering komen. Het volk gaat daar gelukkig niet over, gezien ze zelf de middeleeuwen nog niet ontgroeid zijn.

En zie daar: strafvermindering. Bravo GeenStijl -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was er geen aandacht geweest, waren ze uberhaupt nooit gepakt. Vergeet niet dat er al 2 weken overheen gingen voor de beelden uberhaupt naar buiten kwamen. Beter dit dan niks. En mensen die dit soprt misdrijven plegen verliezen wat mij betreft sowieso hun 'recht' op privacy, een recht moet je verdienen godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 11:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom zouden ze überhaupt nooit gepakt zijn? Bovendien is een onderzoek van 2 weken nou niet bepaald ontzettend lang. Er waren redelijk duidelijke beelden, dus genoeg aanknopingspunten. Mochten ze dan alsnog niemand kunnen vinden dan had de politie zich via het OM altijd nog zelf tot de media kunnen richten, wat ik dacht ook zorgvuldig gebeurd is via Omroep Brabant.

Maar goed jij laat dus liever dit soort beslissingen aan populistische sites als GeenStijl in plaats van aan de toch meer capabele mensen van het OM? Jij laat het straffen liever over aan "het volk" die nog niet eens in staat is de juiste persoon te bedreigen dan aan de rechterlijke macht die er jaren voor gestudeerd heeft? Jij ziet liever dat deze personen ons nog tientallen jaren lang veel geld gaan kosten, omdat ze nergens meer aan de bak komen, dan dat ze een tweede kans krijgen?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel