Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 12:37 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Nijidik schreef:
een redelijk groot eiland ... ergens op een afgelegen plek, en daar dan alle criminele ... neerplempen


Dat is de geschiedenis van Australië. :D


Nou daar is het toch best prima te vertoeven? Misschien bouwen onze criminelen ook wel een goed bestaan op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 12:37 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Nijidik schreef:
Ik krijg een plan, overheid leest u mee?

Als we als Nederland een redelijk groot eiland opkopen ergens op een afgelegen plek, en daar dan alle criminele allochtonen en profiteurs neerplempen (en eventueel mensen met levenslang) en vervolgens het eiland vol zetten met camera's en opnameapparatuur, en dan iedereen tegen elkaar laten vechten en dan degene die wint mag terug naar het vasteland komen met een verblijfsvergunning. Dan blijven ze én in Nederland omdat ze op Nederlands grondgebied zijn, én de publieke omroep heeft er weer een kijkcijferhit bij.

Ik zou hier grof geld voor neer leggen, dus eventueel op een commerciële zender á la Fox mag ook. :thumbsup:

Oké dat was hoe ik het voor me zie als ik president werd, maar gelukkig word ik dat nooit.

Er zijn makkelijk manieren om dit probleem aan te pakken als de overheid maar wat ballen had, helaas leven we in een wereld waar een afwijkende mening hebben niet meer mag :(

Je behandelt allochtone criminelen anders dan autochtone, dus is het in strijd met art 1 van de grondwet lijkt me. Daarnaast overtreed je allerlei mensenrechten. Ja ook criminelen hebben die.


De grondwet kan toch best herschreven worden? Is al wel eens vaker gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 12:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je wilt dus discriminatie en racisme toestaan? En dan alleen voor allochtonen of ook voor homo's, Joden, gehandicapten en vrouwen? Waarom hebben we ook eigenlijk een gelijkheidsbeginsel?

Walgelijk, met een hoofletter W. Eerlijk gezegd nog walgelijker dan het standpunt van deze partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dus ook tegen homo's, vrouwen, joden en gehandicapten? Dan sturen we toch alle criminele homo's, vrouwen, joden en gehandicapten ook naar dat eiland toe. Alleen de autochtone, heterogene man zonder beperkingen verdient een ander soort straf. Moet hij ook nog blond haar en blauwe ogen hebben misschien? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:49 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Dus ook tegen homo's, vrouwen, joden en gehandicapten? Dan sturen we toch alle criminele homo's, vrouwen, joden en gehandicapten ook naar dat eiland toe. Alleen de autochtone, heterogene man zonder beperkingen verdient een ander soort straf. Moet hij ook nog blond haar en blauwe ogen hebben misschien? :sick:


Nee nee nee, ik heb niks tegen homo's, vrouwen, joden, gehandicapten of dergelijke. Het gaat mij erom dat als je hier bent gekomen met als bedoeling het land te verzieken, je van mij best een enkeltje richting dat eiland mag krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat is dan het verschil tussen een allochtoon en een autochtoon als ze allebei de bedoeling hebben om het land te verzieken. Waarom stuur je de een naar een eiland en waarom de ander niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:58 
 
Hardtraxx Addict

Oh van mij part mogen autochtonen daar ook heen, ik maak geen onderscheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Oh van mij part mogen autochtonen daar ook heen, ik maak geen onderscheid :)

Dan hoef je de grondwet ook niet aan te passen. ;) Ik snap dan alleen het voordeel ten opzichte van een gevangenis nog niet helemaal. Ontsnappen van een eiland lijkt gemakkelijker dan uit een bewaakte gevangenis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Lyst schreef:
Wat is dan het verschil tussen een allochtoon en een autochtoon als ze allebei de bedoeling hebben om het land te verzieken. Waarom stuur je de een naar een eiland en waarom de ander niet?

Omdat de allochtoon hier te gast is.
Een onbekende die jouw huis kapot zit te maken schop je toch ook je huis uit?

Een allochtoon is helemaal niet te gast. Een allochtoon woont hier en heeft een paspoort. Een tweede of derde generatie allochtoon kan er zelfs helemaal niets aan doen dat hij hier geboren is of dat zijn (groot)ouders naar Nederland zijn verhuisd. Een gast is iemand die ergens tijdelijk verblijft. Vluchtelingen zijn overigens wel te gast, gezien die de intentie hebben om weer naar hun eigen land te gaan zodra de situatie daar verbeterd is. Maar dan nog, te gast zijn is toch geen misdrijf op zich, waarom verdient iemand die te gast is dan een zwaarder misdrijf dan iemand die niet te gast is bij hetzelfde delict.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:26 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Nijidik schreef:
Oh van mij part mogen autochtonen daar ook heen, ik maak geen onderscheid :)

Dan hoef je de grondwet ook niet aan te passen. ;) Ik snap dan alleen het voordeel ten opzichte van een gevangenis nog niet helemaal. Ontsnappen van een eiland lijkt gemakkelijker dan uit een bewaakte gevangenis.


Dan misschien wat bewaking om het eiland doen, kustwacht oid.

Ik hoop dat je ook snapt dat ik niet heel serieus was, maar misschien ooit in de toekomst voor de zwaarste criminelen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gezeik blijf je toch wel houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 03:16 
 
Donateur

Allemaal de komende 5 jaar keihard trainen in de sportschool en dan gaan we met z´n allen iedereen kapot slaan die ons niet aanstaat, dat lijkt me de beste oplossing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Allemaal de komende 5 jaar keihard trainen in de sportschool en dan gaan we met z´n allen iedereen kapot slaan die ons niet aanstaat, dat lijkt me de beste oplossing!


Ja of een geweer kopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
frankhardenberg schreef:
Allemaal de komende 5 jaar keihard trainen in de sportschool en dan gaan we met z´n allen iedereen kapot slaan die ons niet aanstaat, dat lijkt me de beste oplossing!


Ja of een geweer kopen :lol:


Alarmpistool?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 00:47 
 
Hardtraxxer

------
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 04:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat versta je onder net iets te veel dan?
Ik heb nog geen samenleving veranderende beslissingen gezien in Nederland op het moslim gebied.
Moskeeën en Islamistische scholen lijken me vrij normaal. En er is nergens en wet die moslims op een bepaald gebied voortrekt voor de anderen, net als christenen, joden e.d.

Dingen die extremistische moslims/christenen roepen zijn dom ja, maar de regering weet dit ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:10 
 
Hardtraxxer

-----
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 12:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat ligt er ook maar net aan hoeveel moslims in dat gebied wonen. Hier staan de kerken ook minder dan 1 km van elkaar af en sommigen nog geen 200 meter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Allochtonen kunnen ook hier geboren zijn. Die scheer jij met je post over één kam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Allochtonen kunnen ook hier geboren zijn. Die scheer jij met je post over één kam.


er zit gewoon iets niet goed in die genen van marokkanen leuk dat ze in nederland geboren zijn en zich nederlander noemen maar qua gedrag en alles wat ze doen zijn ze alles behalve nederlands

nu zijn er ook gewone nederlanders die niet sporen
maar dat zijn bijna altijd crackjunkies of nederlanders die met marokkanen omgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 21:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wololo schreef:
Broken Balance schreef:
Wat versta je onder net iets te veel dan?
Ik heb nog geen samenleving veranderende beslissingen gezien in Nederland op het moslim gebied.
Moskeeën en Islamistische scholen lijken me vrij normaal. En er is nergens en wet die moslims op een bepaald gebied voortrekt voor de anderen, net als christenen, joden e.d.

Dingen die extremistische moslims/christenen roepen zijn dom ja, maar de regering weet dit ook wel.



Ik verwoord het misschien niet goed met vrijheid, maar moskeeën om de paar honderd meter of kilometer bijv. is gewoon teveel van het goede en het gaat zo makkelijk allemaal.

(mja zolang er geen overlast is boeiend)


Tja er zijn nou een maal veel moslims en ook veel christenen, die zitten eenmaal in moskees en kerken. Nu zul je zo veel moskees meer zien in Amsterdam/Rotterdam/Utrecht en zo maar voor de rest.. Het zijn er zeker niet meer dan protestantse en katholieke kerken.
En als je geen overlast wil dan moet je juist voor het idee van moskees en kerken zijn want dan zijn ze daar allemaal zoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:00 
 
Hardtraxxer

----
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wololo schreef:
AniThing schreef:
chicken schreef:
Allochtonen kunnen ook hier geboren zijn. Die scheer jij met je post over één kam.


er zit gewoon iets niet goed in die genen van relatief veel marokkanen .


Even aangepast voor je, anders klonk je teveel als Hitler :P


tjaa misschien moeten ze ook maar is een keer zo op gaan treden ipv alleen maar stoute jongen roepen tegen die mensjes en alles geven wat ze willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
wololo schreef:
Even aangepast voor je, anders klonk je teveel als Hitler :P


tjaa misschien moeten ze ook maar is een keer zo op gaan treden

Gast, doe alsjeblieft even normaal. Ik heb er niks op tegen als er harder opgetreden wordt, maar dit soort dingen kan je echt niet zeggen. Ga jij gewoon mensen even lekker de dood in wensen ofzo...? Mafkees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
AniThing schreef:
wololo schreef:
Even aangepast voor je, anders klonk je teveel als Hitler :P


tjaa misschien moeten ze ook maar is een keer zo op gaan treden

Gast, doe alsjeblieft even normaal. Ik heb er niks op tegen als er harder opgetreden wordt, maar dit soort dingen kan je echt niet zeggen. Ga jij gewoon mensen even lekker de dood in wensen ofzo...? Mafkees.



tjaa misschien iets anders moeten verwoorden maar dan nog

als jij ruzie hebt met een marokkaan wordt je ook doodgewenst en als je pech hebt ben je t 5 min later ook
maar er zit gewoon iets niet goed bij die mensen

en vindt jij het niet belachelijk dat ze altijd behandelt worden alsof ze niks gedaan hebben? ze schieten altijd gelijk in de slachtoffer rol en zodra ze hebben wat ze willen gaan ze vrolijk verder met irritant en asociaal doen.

ik merk het hier bij mij in de buurt iig heel erg.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel