Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb in Den Bosch in de Graafsewijk gewoond (SBS6 Probleemwijken, moet je maar eens terugkijken :) ) Een bijna 100% Nederlandse 'volksbuurt', bewoners daarvan zorgen in DB voor veel overlast. Komen allemaal perfect overeen met jouw omschrijving, alleen zijn zij dus bijna 100% autochtoon/van Nederlandse (of West-Europese, zo je wilt) komaf.

Dus doei. Gewoon normaal doen met je verwensingen. Ik vind het prima als jij je mening uit, maar op deze agressieve manier hoeft dat niet. Je zegt een keer zoiets in het bijzijn van de verkeerde personen, en dan wordt je voorspelling waarheid: er komt daadwerkelijk iemand op je af met een mes. Dankzij je eigen opmerking. En dan wordt jouw vooroordeel alleen maar bevestigd.

Een vriendin van mij is overvallen door twee Nederlanders. Toen een collega een keer door een Nederlander werd lastiggevallen, is een Marokkaanse collega voor haar opgekomen (ja, echt waar). Zo kan het ook. Natuurlijk zijn er relatief meer allochtone criminelen dan autochtonen, ik ben ook niet blind voor de cijfers hoor. Maar hoe er soms over wordt gesproken, werkt die criminaliteit alleen maar in de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik heb in Den Bosch in de Graafsewijk gewoond (SBS6 Probleemwijken, moet je maar eens terugkijken :) ) Een bijna 100% Nederlandse 'volksbuurt', bewoners daarvan zorgen in DB voor veel overlast. Komen allemaal perfect overeen met jouw omschrijving, alleen zijn zij dus bijna 100% autochtoon/van Nederlandse (of West-Europese, zo je wilt) komaf.

Dus doei. Gewoon normaal doen met je verwensingen. Ik vind het prima als jij je mening uit, maar op deze agressieve manier hoeft dat niet. Je zegt een keer zoiets in het bijzijn van de verkeerde personen, en dan wordt je voorspelling waarheid: er komt daadwerkelijk iemand op je af met een mes. Dankzij je eigen opmerking. En dan wordt jouw vooroordeel alleen maar bevestigd.

Een vriendin van mij is overvallen door twee Nederlanders. Toen een collega een keer door een Nederlander werd lastiggevallen, is een Marokkaanse collega voor haar opgekomen (ja, echt waar). Zo kan het ook. Natuurlijk zijn er relatief meer allochtone criminelen dan autochtonen, ik ben ook niet blind voor de cijfers hoor. Maar hoe er soms over wordt gesproken, werkt die criminaliteit alleen maar in de hand.



tjaa hier zijn het de buitenlanders die voor 90% alleen maar voor overlast zorgen. tuurlijk zitten er ook gewoon normale tussen maar het is gewoon een feit dat de criminele marokkanen het verpesten voor die mensen.

en zoiets zeggen tegen de verkeerde persoon...als je al een verkeerde tegenover je heb staan maakt het niet uit wat je zegt (zeker in groepsverband), toevallig vorige week nog meegemaakt dat ik langs een groepje marokkanen liep met me boodschappen en vervolgens alleen maar het woord nazi naar me kop geblert kreeg...en waarom...ik had nikies aan! maar nee ik mag niks zeggen want dan ben ik racistisch bezig.

aan de nederlandse crimineeltjes heb ik ook een schijthekel...maar het probleem is dat dat minder opvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mja dit zijn eindeloze discussies...tuurlijk ga ik ze niet allemaal doodwensen (alhoewel sommige hier in de buurt het in mijn opzicht wel verdienen, of mag ik dat ook al niet zeggen?) maar er wordt gewoon te weinig tegen gedaan om het te verminderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Misschien moeten we alle lageropgeleiden ook afvoeren, het grootste deel van de mensen die overlast bezorgen is immers lageropgeleid. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Misschien moeten we alle lageropgeleiden ook afvoeren, het grootste deel van de mensen die overlast bezorgen is immers lageropgeleid. >.<

Dat is inderdaad wel ongeveer mijn punt. Als je strenger wil gaan straffen op Marokkanen, of hen allemaal over één kam scheert, wie zegt dan dat je dat bij andere bevolkingsgroepen niet gaat doen? Het is in jouw ogen misschien een eindeloze discussie, maar het gevaar zit hem in dat je mensen minderwaardig vindt. Laat dat nou precies zijn wat er in de late jaren '30 in Duitsland is gebeurd... en we weten allemaal wat daar de gevolgen van zijn.
AniThing schreef:
tuurlijk ga ik ze niet allemaal doodwensen (alhoewel sommige hier in de buurt het in mijn opzicht wel verdienen, of mag ik dat ook al niet zeggen?)

Als je dit serieus meent en je echt kinderen van ouders dood wenst, of ouders van jonge kinderen, of beste vrienden van iemand en ga zo maar door, dan vind ik dat jij je echt even moet laten nakijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Lyst schreef:
Misschien moeten we alle lageropgeleiden ook afvoeren, het grootste deel van de mensen die overlast bezorgen is immers lageropgeleid. >.<

Dat is inderdaad wel ongeveer mijn punt. Als je strenger wil gaan straffen op Marokkanen, of hen allemaal over één kam scheert, wie zegt dan dat je dat bij andere bevolkingsgroepen niet gaat doen? Het is in jouw ogen misschien een eindeloze discussie, maar het gevaar zit hem in dat je mensen minderwaardig vindt. Laat dat nou precies zijn wat er in de late jaren '30 in Duitsland is gebeurd... en we weten allemaal wat daar de gevolgen van zijn.
AniThing schreef:
tuurlijk ga ik ze niet allemaal doodwensen (alhoewel sommige hier in de buurt het in mijn opzicht wel verdienen, of mag ik dat ook al niet zeggen?)

Als je dit serieus meent en je echt kinderen van ouders dood wenst, of ouders van jonge kinderen, of beste vrienden van iemand en ga zo maar door, dan vind ik dat jij je echt even moet laten nakijken.



sorry dat het mijn mening is en ik niet die van jullie volg :cry:

zolang zij zich niet normaal gaan gedragen ga ik ook niet normaal tegen hun doen
er gebeurt hier in de buurt teveel om te negeren en dan krijg je dit soort dingen. blijkbaar in jullie buurt is dat anders.

mja op alles wat ik hierover zeg zal k wel commentaar krijgen dus ik ga lekker een kopje marokkaanse thee zetten en wachten tot dit topic vervolgt wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
zolang zij zich niet normaal gaan gedragen ga ik ook niet normaal tegen hun doen

Hier sla je dus de spijker op zijn kop. Het maakt in dit geval even niet uit 'wie er is begonnen', veel belangrijker is wie er begint met normaal doen. 'Zij' vertonen crimineel gedrag, 'wij' blijven hen daarom discrimineren. Degene die het eerst normaal doet, zal de andere groep met zich meetrekken. Maar als jij lekker niet normaal blijft doen tegen anderen, weten we tenminste wel zeker dat deze situatie in jouw leven onveranderd blijft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
AniThing schreef:
zolang zij zich niet normaal gaan gedragen ga ik ook niet normaal tegen hun doen

Hier sla je dus de spijker op zijn kop. Het maakt in dit geval even niet uit 'wie er is begonnen', veel belangrijker is wie er begint met normaal doen. 'Zij' vertonen crimineel gedrag, 'wij' blijven hen daarom discrimineren. Degene die het eerst normaal doet, zal de andere groep met zich meetrekken. Maar als jij lekker niet normaal blijft doen tegen anderen, weten we tenminste wel zeker dat deze situatie in jouw leven onveranderd blijft :thumbup:


ik doe gewoon normaal hoor. bij mij in de flat wonen genoeg marokkaanse en andere buitenlandse families.
heb genoeg buitenlandse familieleden.
en ik doe altijd netjes de deur open beneden in de hal als ze naar binnen willen(jong,oud,bejaard), zeg ze gedag en ben gewoon aardig. kom ik aangelopen in de hal en staan er marokkaanse jongeren bij de lift.....no way dat ze de deur voor mij open doen..en waarom? vertel jij t maar.

mja jij rekent mij blijkbaar alleen maar af op reacties die ik hier plaats. en ja sommige reacties zijn hard en sommige soft, maar je kan niet altijd alles als soft behandelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Misschien moeten we alle lageropgeleiden ook afvoeren

Hebben we eindelijk genoeg ruimte op feesten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 20:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Lyst schreef:
Misschien moeten we alle lageropgeleiden ook afvoeren

Hebben we eindelijk genoeg ruimte op feesten :thumbsup:


Dan ben je de straat crimineeltjes kwijt misschien maar de georganiseerde misdaad nog niet. Dat zijn vaak wel slimme mensjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
chicken schreef:
Lyst schreef:
Misschien moeten we alle lageropgeleiden ook afvoeren

Hebben we eindelijk genoeg ruimte op feesten :thumbsup:


Dan ben je de straat crimineeltjes kwijt misschien maar de georganiseerde misdaad nog niet. Dat zijn vaak wel slimme mensjes

Dan voere we domme en slimme mensen af.Blijven de gewone nog over :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Dan voere we domme en slimme mensen af.Blijven de gewone nog over :thumbup:

Kut :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme slecht plan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 10:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze hebben 1 van de 45 zetels behaald. We gaan allemaal dood nu! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 12:38 
 

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel