Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 03:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat het kabinet ook wel het verschil weet tussen het opdringen van een christelijke/islamitische wet, en het mogelijk maken voor iedereen om zijn/haar geloof te kunnen be-oefenen.

Hier zit bijvoorbeeld dus het verschil tussen
- die zwembad regel van de moslims, dat slachten wat je noemt, en het verbod op abortus en het homo-huwlijk vanuit de christelijke kant.
En
- Het bouwen van moskees/kerken en christelijke/islamitische scholen.

Het een is het beperken van de vrijheid van de mens, het ander is juist het bevorderen van de vrijheid.
En dat laatste doet de regering wel. Het eerste niet, zo dom zijn ze ook niet.

Ik ben trouwens ook van mening dat het probleem aanpakken bij de bron niet helpt bij jongeren.
Als je kijkt naar de situatie van sommige mensen die inderdaad Economisch en sociaal slecht zijn. Gaan die mensen ook echt niet luisteren naar een regering die zegt hoe ze hun kinderen moeten opvoeden.

Een ander ding is dat ze meer economische steun kunnen geven. Het is een optie natuurlijk maar het laat dat deel van het volk dan net zo goed uitkering trekken en niks doen als veel mensen al doen.
Plus de regering moet dan weer op andere plekken geld wegtrekken en dan krijg je weer gezeur met andere partijen die weer moeten boeten voor de luiheid van anderen.

Het is eigenlijk bijna niet te verhelpen zo'n probleem. Meer werkgelegenheid zou een optie wezen. Zo kunnen meer mensen zichzelf voorzien. Maar door de bezuinigingen kan dit niet.

Kortom, als ik zo ver terug kijk, kan de staat er niet direct veel aan doen omdat de mensen simpelweg niet luisteren naar een oproep om hun kinderen goed op te voeden, want dit kunnen ze niet controleren. En omdat als ze economische steun geven in vorm van de WW of iets dergelijks, gaan een groot deel van die mensen gewoon op hun luie reet blijven zitten.
Het enige lichtpuntje wat imo kan helpen is het opkrikken van de werkgelegenheid en zo filter je de mensen er wel uit die echt willen werken en wie niet. En imo moeten ze ook die uitkeringstrekkers veel strenger aanpakken.

Hier help je alleen de helft van het land maar mee want er blijven dingen zoals georganiseerde criminaliteit en slechte opvoeding. Dat eerste kan alleen verholpen worden door harder optreden van de politie, maar dit mag ook weer niet. Oostblokkers die in organisaties aan skimmen, vervalsing, oplichterij en ook ATM's overvallen, worden amper gepakt, en als ze gepakt worden, worden ze het land uitgezet om zo een week later weer vrolijk naar binnen te wandelen. Want de organisaties regelen dat wel met een vals id, vervoer e.d. En zo heb je wel meer voorbeelden.

En dat tweede zou je kunnen verhelpen met sociale controle maar daar word niemand blijer van.

Kortom, het is een probleem waar iedereen over zanikt. Maar de oplossingen zullen weer een ander probleem met zich meenemen.

/rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De christelijke partijen willen ons net zo goed dingen opdringen, zoals verbod op abortus en euthanasie, winkels mogen niet open op zondag, verbod op godslastering , om maar een aantal dingen te noemen.


Ik ben zelf met een Christen samen, als ongelovige. Nooit een probleem geweest, en zelf werkt ze iedere zondag. :thumbup:

Abortus en euthanasie is geen issue, maar 'Godverdomme!' zeggen of 'Jezus hee' is inderdaad niet gewenst. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat is dus wat ik min of meer al zei, als je het land in wil, dan zijn er al vrij strenge eisen en dat is ook goed.


Mijn punt was eigenlijk dit;

mijn destijds Australische vriendin had alleen maar plichten en amper rechten, maar de Turkse buurman van mijn vader krijgt alles in zijn schoot geworpen (uitkeringen en subsidies) plus kinderbijslag naar Turkije.

De regels zijn er dus wel, alleen worden niet op iedereen toegepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kortom, als ik zo ver terug kijk, kan de staat er niet direct veel aan doen omdat de mensen simpelweg niet luisteren naar een oproep om hun kinderen goed op te voeden, want dit kunnen ze niet controleren.


Vanuit mijn werk is de ervaring dat deze jongeren wel degelijk zijn/worden opgevoed, MAAR...

de ouders in kwestie hebben dit standpunt; alles wat buiten de deur gebeurt is niet onze zaak, maar die van de politie en/of school.

Daar houden deze mensen zich totaal niet mee bezig.

Deze jongeren zijn keurig BINNENSHUIS, maar eenmaal over die drempel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 12:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb het over partijen, niet over met wie je samen bent? Er zijn ook meer dan zat Marokkaanse en Turkse moslims die geen enkele moeite hebben met het gezamenlijk zwemmen van man en vrouw, of vrouwen die geen hoofddoek dragen. De punten die ik opnoemde staan gewoon in het partij programma van partijen uit de 2e kamer. De islamitische partijen zijn dus echt niet de enige die anderen iets willen opdringen op basis van hun geloof. Iets wat door KWAAIE-MAX wel beweerd werd, ook al ontkent hij dat weer in zijn vorige post.
Citaat:
Wat deze Islamitsche partij wil is hun normen en waarden aan andere opdringen. Christenen doen dit ook niet bij Moslims, zij kunnen er nota bene voor kiezen om hun eigen kinderen naar openbare scholen te sturen.

Sterker nog feitelijk gezien is het gezamenlijk zwemmen van man en vrouw een onderdeel van onze normen en waarden, die we de moslims in Nederland opdringen. Alleen is dat in onze ogen vanzelfsprekend, omdat het onze eigen normen en waarden betreft. Er worden continu op allerlei vlakken en tussen allerlei groepen dingen elkaar opgedrongen. Het opdringen op zich is dus niet echt een argument, of je moet er in alle overige gevallen ook op tegen zijn. Moslims hebben in mijn ogen ook al het recht om hun standpunten als politieke partij in een democratie te vertegenwoordigen. Dat wil niet zeggen dat ik het met hun standpunten eens ben, verre van zelfs, maar hier een groot issue van maken, terwijl er veel gevaarlijke partijen, die wel zetels hebben in de tweede kamer zitten, vind ik onzinnig. Bovendien al zou deze partij genoeg zetels in de gemeenteraad krijgen, dan nog is het volgens mij in overtreding met artikel 1 van de grondwet en zal het er nooit doorkomen. Pas als een dergelijke partij een meerderheid heeft in de eerste en tweede kamer en de grondwet dus kunnen aanpassen, wat overigens een extra zware procedure is, dan pas moet je je zorgen gaan maken. Er is overigens op het moment een partij, die ook nog eens bovenaan staat in de peilingen die het eerste artikel van de grondwet wil aanpassen. Om nog maar eens te benadrukken dat er veel gevaarlijkere partijen zijn op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Lyst schreef:
Dat is dus wat ik min of meer al zei, als je het land in wil, dan zijn er al vrij strenge eisen en dat is ook goed.


Mijn punt was eigenlijk dit;

mijn destijds Australische vriendin had alleen maar plichten en amper rechten, maar de Turkse buurman van mijn vader krijgt alles in zijn schoot geworpen (uitkeringen en subsidies) plus kinderbijslag naar Turkije.

De regels zijn er dus wel, alleen worden niet op iedereen toegepast.

Is die Turkse buurman ook op hetzelfde moment het land binnengekomen? Anders is het natuurlijk ook een scheve vergelijking, daar waar de immigratieregels het laatste decennium enorm zijn aangescherpt. Wel is het zo dat ze via een EU land waar minder strenge regels gelden een paspoort van dat land kunnen vergaren en dan als EU inwoner zonder al te veel moeite zich in Nederland kunnen vestigen. Dat is wel scheef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb het over partijen, niet over met wie je samen bent?


Er zit een enorm verschil tussen hun eigen persoonlijke opvattingen en de partijprogramma's van de Christelijke partijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En hetzelfde geldt niet voor deze islamitische partij? Volgens mij hebben de christelijke partijen redelijk wat zetels in de tweede kamer, dus hebben schijnbaar meer mensen op deze programma's gestemd, dan dat er waarschijnlijk ooit op deze islamitische partij zullen stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
hoebedoelje schreef:
Lyst schreef:
Dat is dus wat ik min of meer al zei, als je het land in wil, dan zijn er al vrij strenge eisen en dat is ook goed.


Mijn punt was eigenlijk dit;

mijn destijds Australische vriendin had alleen maar plichten en amper rechten, maar de Turkse buurman van mijn vader krijgt alles in zijn schoot geworpen (uitkeringen en subsidies) plus kinderbijslag naar Turkije.

De regels zijn er dus wel, alleen worden niet op iedereen toegepast.

Is die Turkse buurman ook op hetzelfde moment het land binnengekomen? Anders is het natuurlijk ook een scheve vergelijking, daar waar de immigratieregels het laatste decennium enorm zijn aangescherpt.


Exact hetzelfde jaar; 2011.

Ik zal het je sterker vertellen; de Australische diende op EIGEN KOSTEN de cursus te betalen om het certificaat te behalen dat een eis is voor de verblijfsvergunning, de Turkse man kon het gratis doen, maar klaagde (en weigerde) vanwege het feit dat het niet dichtbij genoeg van zijn woning werd aangeboden (de cursus).

Zij diende het te behalen, deze man kreeg gelijk en hoefde uiteindelijk niet.

Zo krom passen ze de strenge regels toe in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En hetzelfde geldt niet voor deze islamitische partij? Volgens mij hebben de christelijke partijen redelijk wat zetels in de tweede kamer, dus hebben schijnbaar meer mensen op deze programma's gestemd, dan dat er waarschijnlijk ooit op deze islamitische partij zullen stemmen.


Ik vergelijk niet; ik probeerde jou alleen duidelijk te maken dat jouw gedachtegoed niet helemaal de realiteit is.

Christenen zijn minder opdringerig naar andere mensen en geloven, en zeker niet haatdragend. Als je toch zo graag het een met het ander wilt vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oke dat is wel krom, maar dat schijnt hierdoor te komen:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/08/16/tur ... nburgeren/

En een aantal christenen zijn net zo goed opdringerig, enkel is de gemiddelde christen tegenwoordig wel erg gematigd, als je alleen al kijkt hoeveel mensen er nog naar de kerk gaan. Bij de meeste mensen komt het neer op gedoopt en gevormd zijn in een tijd dat je nog niet echt rationeel een beslissing kunt nemen (over opdringen gesproken) en verder blijft het dan wel of niet bij ik geloof wel dat er iets is. Ik heb echter regelmatig Jehova's aan de deur staan die mij hun geloof opdringen en ik heb nog nooit een moslim gesproken die iets soortgelijks deed. En over haatdragend wil ik al helemaal niet beginnen. In dit topic alleen al zie ik mensen die moslims haten, waaronder ook christenen. Het gebeurt allemaal in beide geloven en er wordt onnodig veel gegeneraliseerd. Alleen bij het christendom merk je er minder van, omdat het redelijk overeen komt met je eigen normen en waarden en omdat geloof een steeds minder groter rol speelt in onze westerse samenleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Oke dat is wel krom, maar dat schijnt hierdoor te komen:
http://www.nrc.nl/nieuws/2011/08/16/tur ... nburgeren/



Schandalig toch.

Lyst schreef:
En een aantal christenen zijn net zo goed opdringerig, enkel is de gemiddelde christen tegenwoordig wel erg gematigd, als je alleen al kijkt hoeveel mensen er nog naar de kerk gaan. Bij de meeste mensen komt het neer op gedoopt en gevormd zijn in een tijd dat je nog niet echt rationeel een beslissing kunt nemen (over opdringen gesproken) en verder blijft het dan wel of niet bij ik geloof wel dat er iets is. Ik heb echter regelmatig Jehova's aan de deur staan die mij hun geloof opdringen en ik heb nog nooit een moslim gesproken die iets soortgelijks deed. En over haatdragend wil ik al helemaal niet beginnen. In dit topic alleen al zie ik mensen die moslims haten, waaronder ook christenen. Het gebeurt allemaal in beide geloven en er wordt onnodig veel gegeneraliseerd. Alleen bij het christendom merk je er minder van, omdat het redelijk overeen komt met je eigen normen en waarden en omdat geloof een steeds minder groter rol speelt in onze westerse samenleving.


Sterker nog; mijn ervaring is dat de huidige Christenen 'mensen die naar de kerk gaan' zelfs schijnheilig vinden. Hahaha.

Ik wilde het net zeggen; hetgeen Christenen haten, werkelijk haten, zijn Jehova's. :D

En dat gedrocht waar Tom Cruise bekend van is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 13:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat is überhaupt jouw definitie van christenen? Ben ik ook christen omdat ik gedoopt en gevormd ben en me nooit heb uitgeschreven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:42 
 
Hardtraxxer

Lyst, dat kwam misschien zo over maar ik bedoelde het niet op die manier, volgens jou 'ontken' ik het later maar ik verbeter en verduidelijk mezelf ^^
En van mij mag iedereen zeggen wat hij wil, maar uiteindelijk is EEN belangrijk, niet HET, doel van alle moderne hedendaagse religies om zieltjes te winnen, of ze dit nou opvallend doen, of via omwegen en onopvallendheid (hierbij hoort overigens het opdringen van normen en waarden).
Hiermee bedoel ik zeker niet te zeggen dat religieuze personen zich hiermee constant bezig houden, ik bedoel dan de partijen als collectief.

Het feit dat Turken niet in hoeven te burgeren is trouwens best komisch, dat kom gewoonweg weer eens voort uit het feit dat de EU gezien wil worden als 1 grote cultuurunie, waar dan ook de Turkse cultuur bij hoort (omdat Turkije hoogstwaarschijnlijk ooit EU-lid zal worden). De EU heeft overigens groot gelijk dat ze zich hieraan vasthouden, anders zetten ze zichzelf op den duur alleen maar voor lul. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:52 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik denk dat het kabinet ook wel het verschil weet tussen het opdringen van een christelijke/islamitische wet, en het mogelijk maken voor iedereen om zijn/haar geloof te kunnen be-oefenen.

Hier zit bijvoorbeeld dus het verschil tussen
- die zwembad regel van de moslims, dat slachten wat je noemt, en het verbod op abortus en het homo-huwlijk vanuit de christelijke kant.
En
- Het bouwen van moskees/kerken en christelijke/islamitische scholen.

Het een is het beperken van de vrijheid van de mens, het ander is juist het bevorderen van de vrijheid.
En dat laatste doet de regering wel. Het eerste niet, zo dom zijn ze ook niet.

Ik ben trouwens ook van mening dat het probleem aanpakken bij de bron niet helpt bij jongeren.
Als je kijkt naar de situatie van sommige mensen die inderdaad Economisch en sociaal slecht zijn. Gaan die mensen ook echt niet luisteren naar een regering die zegt hoe ze hun kinderen moeten opvoeden.

Een ander ding is dat ze meer economische steun kunnen geven. Het is een optie natuurlijk maar het laat dat deel van het volk dan net zo goed uitkering trekken en niks doen als veel mensen al doen.
Plus de regering moet dan weer op andere plekken geld wegtrekken en dan krijg je weer gezeur met andere partijen die weer moeten boeten voor de luiheid van anderen.

Het is eigenlijk bijna niet te verhelpen zo'n probleem. Meer werkgelegenheid zou een optie wezen. Zo kunnen meer mensen zichzelf voorzien. Maar door de bezuinigingen kan dit niet.

Kortom, als ik zo ver terug kijk, kan de staat er niet direct veel aan doen omdat de mensen simpelweg niet luisteren naar een oproep om hun kinderen goed op te voeden, want dit kunnen ze niet controleren. En omdat als ze economische steun geven in vorm van de WW of iets dergelijks, gaan een groot deel van die mensen gewoon op hun luie reet blijven zitten.
Het enige lichtpuntje wat imo kan helpen is het opkrikken van de werkgelegenheid en zo filter je de mensen er wel uit die echt willen werken en wie niet. En imo moeten ze ook die uitkeringstrekkers veel strenger aanpakken.

Hier help je alleen de helft van het land maar mee want er blijven dingen zoals georganiseerde criminaliteit en slechte opvoeding. Dat eerste kan alleen verholpen worden door harder optreden van de politie, maar dit mag ook weer niet. Oostblokkers die in organisaties aan skimmen, vervalsing, oplichterij en ook ATM's overvallen, worden amper gepakt, en als ze gepakt worden, worden ze het land uitgezet om zo een week later weer vrolijk naar binnen te wandelen. Want de organisaties regelen dat wel met een vals id, vervoer e.d. En zo heb je wel meer voorbeelden.

En dat tweede zou je kunnen verhelpen met sociale controle maar daar word niemand blijer van.

Kortom, het is een probleem waar iedereen over zanikt. Maar de oplossingen zullen weer een ander probleem met zich meenemen.

/rant


Ik heb hier ooit een papertje overgeschreven, vanuit de Islamitische religie en eigen land wordt meegegeven dat zij liever niet hebben dat moslims in bijvoorbeeld Nederland inburgeren, zeker geen normen en waarden overnemen die in strijd zijn met de Islam, wat ik overigens wel begrijp. En ook moet kosten wat kost paspoort van het eigen land behouden worden (waardoor er dus soms dubbel-paspoort situaties ontstaan). Aanpakken van de jongeren kan slechts geschieden via ouders, dit is niet specifiek voor moslims, zolang hun ouders het niks boeit gaan ze gerust door met wat ze doen, je hebt zeker gelijk door te zeggen dat het aanpakken bij de bron niet helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 23:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een collega van mij is moslim maar die zegt, zodra mijn zoon een zonde begaat ben ik gefaald als vader en zal ik daar ook voor moeten boeten door mijzelf hierin te verbeteren.

Dat is weer de complete omkeer. Elke keer als je kind iets fout doet is het de ouders zijn schuld. Dat is ook niet altijd zo, kan ook net de verkeerde vriendengroep wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het in de meeste gevallen aan de verkeerde vriendengroep ligt bij moslimjongeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik denk dat het in de meeste gevallen aan de verkeerde vriendengroep ligt bij moslimjongeren.

Vaak zijn die groepen buitenlandse (lees noord-afrikaans, midden oosten) hangjongeren niet eens moslim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat is überhaupt jouw definitie van christenen? Ben ik ook christen omdat ik gedoopt en gevormd ben en me nooit heb uitgeschreven?

Wel boeiend dat je dit aankaart. Kerkelijke instanties krijgen van de overheid subsidie om bijvoorbeeld kerken/moskeeën te bouwen. Nederland is op dit moment overwegend christelijk, maar niet voor zo'n groot percentage als iedereen denkt. Er zijn veel mensen zoals jij, Lyst, die nog wel zijn ingeschreven maar eigenlijk helemaal niet christelijk zijn. Toch krijgt de kerk daar dus subsidie voor. Om het mooier te maken: we betalen dus met zijn alle meer belasting dan eigenlijk zou moeten, omdat veel mensen 'te lui' zijn om zich uit te schrijven :P

Ik ben zelf trouwens niet ingeschreven bij de kerk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 23:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Uitschrijven schijnt ook een heel gedoe te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 01:16 
 
Hardtraxx Addict

Ik krijg een plan, overheid leest u mee?

Als we als Nederland een redelijk groot eiland opkopen ergens op een afgelegen plek, en daar dan alle criminele allochtonen en profiteurs neerplempen (en eventueel mensen met levenslang) en vervolgens het eiland vol zetten met camera's en opnameapparatuur, en dan iedereen tegen elkaar laten vechten en dan degene die wint mag terug naar het vasteland komen met een verblijfsvergunning. Dan blijven ze én in Nederland omdat ze op Nederlands grondgebied zijn, én de publieke omroep heeft er weer een kijkcijferhit bij.

Ik zou hier grof geld voor neer leggen, dus eventueel op een commerciële zender á la Fox mag ook. :thumbsup:

Oké dat was hoe ik het voor me zie als ik president werd, maar gelukkig word ik dat nooit.

Er zijn makkelijk manieren om dit probleem aan te pakken als de overheid maar wat ballen had, helaas leven we in een wereld waar een afwijkende mening hebben niet meer mag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 01:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

... :huh:

Als het zo makkelijk was hadden ze het vast wel gedaan. Maar bijna alles heeft sociale, economische, politieke of criminele gevolgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 03:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Uitschrijven schijnt ook een heel gedoe te zijn.


En als het gelukt is gaan ze je een half jaar later vragen of je alsjeblieft weer terug wilt komen, was bij ons xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 10:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Ik krijg een plan, overheid leest u mee?

Als we als Nederland een redelijk groot eiland opkopen ergens op een afgelegen plek, en daar dan alle criminele allochtonen en profiteurs neerplempen (en eventueel mensen met levenslang) en vervolgens het eiland vol zetten met camera's en opnameapparatuur, en dan iedereen tegen elkaar laten vechten en dan degene die wint mag terug naar het vasteland komen met een verblijfsvergunning. Dan blijven ze én in Nederland omdat ze op Nederlands grondgebied zijn, én de publieke omroep heeft er weer een kijkcijferhit bij.

Ik zou hier grof geld voor neer leggen, dus eventueel op een commerciële zender á la Fox mag ook. :thumbsup:

Oké dat was hoe ik het voor me zie als ik president werd, maar gelukkig word ik dat nooit.

Er zijn makkelijk manieren om dit probleem aan te pakken als de overheid maar wat ballen had, helaas leven we in een wereld waar een afwijkende mening hebben niet meer mag :(

Je behandelt allochtone criminelen anders dan autochtone, dus is het in strijd met art 1 van de grondwet lijkt me. Daarnaast overtreed je allerlei mensenrechten. Ja ook criminelen hebben die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
een redelijk groot eiland ... ergens op een afgelegen plek, en daar dan alle criminele ... neerplempen


Dat is de geschiedenis van Australië. :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel