Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:50 
 
Donateur

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/kapotte ... 1.facebook

NIEUW-WEERDINGE - In de speelvelden van voetbalverenigingen Titan en NWVV in Nieuw-Weerdinge zijn gisteren glassplinters gevonden. Volgens Wim Katoen van Plaatselijk Belang Nieuw-Weerdinge gaat het om kapotgeslagen bierflessen die zijn ingegraven.

De vermoedelijke daders zijn kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 jaar. Zij zorgen al langer voor overlast in het dorp. Zo richtten zij vernielingen aan in een leegstaande woning en brachten zij voor 40.000 euro schade toe bij een caravandealer. De jongeren werden daar al voor aangehouden, maar vanwege hun jonge leeftijd kon er volgens Katoen weinig gedaan worden.


Katoen zegt dat het dorp de overlast zat is en hij wil de jongeren samen met de gemeente, politie en justitie aanpakken. Mogelijk worden er straatcoaches ingezet. Bij eerdere overlast door jongeren bleken deze coaches een succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
8 tot 12 jaar
:huh:
Bij deze kinderen is het dan al heel vroeg mis gegaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Bayern München is laatst ook glas gevonden op het veld. Bleek om Arjen Robben te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Bij Bayern München is laatst ook glas gevonden op het veld. Bleek om Arjen Robben te gaan.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha
hier moest ik ook wel om lachen :lol:

Arjen Robben staat in de belangstelling van een nieuwe hamstringblessure. Het contract met zijn ernstige knieblessure loopt aan het einde van het seizoen af. De aanvaller van Bayern München ontkent de geruchten en zegt het nog erg naar zijn zin te hebben met zijn huidige blessure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Bij Bayern München is laatst ook glas gevonden op het veld. Bleek om Arjen Robben te gaan.


Jezus xd, ik blijf me maar afvragen of jij deze grappen allemaal zelf verzint :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stenigen en uitzetten naar een willekeurig land aub >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahah netjes Parvuz! Tussen de reacties op de posts van voetbalzone zitten soms ook dat soort pareltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Parvuz schreef:
Bij Bayern München is laatst ook glas gevonden op het veld. Bleek om Arjen Robben te gaan.


Jezus xd, ik blijf me maar afvragen of jij deze grappen allemaal zelf verzint :lol:

Tuurlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
hahahaha
hier moest ik ook wel om lachen :lol:

Arjen Robben staat in de belangstelling van een nieuwe hamstringblessure. Het contract met zijn ernstige knieblessure loopt aan het einde van het seizoen af. De aanvaller van Bayern München ontkent de geruchten en zegt het nog erg naar zijn zin te hebben met zijn huidige blessure.

http://nos.nl/artikel/603307-opnieuw-bl ... obben.html
:lol:
Toch gekozen voor een liesblessure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
In de speelvelden van voetbalverenigingen Titan

Veel ambities heeft de beste man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou een goede voorstopper kunnen zijn.
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel