Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 40-jarige Lee Tyers moet twee weken de gevangenis in omdat hij een Indiaas restaurant in het Engelse Middlesbrough heeft proberen op te lichten met zijn schaamhaar.
Foto: Thinkstock

Hij voegde het haar toe aan de geserveerde gerechten, om op die manier de rekening te ontlopen.

Tyers had er geen rekening mee gehouden dat bewakingscamera’s alles hadden vastgelegd, schrijft Gazette Live woensdag.

Op de beelden is te zien dat de fraudeur voordat hij het personeel roept om zijn beklag te doen, eerst zijn hand in zijn broek doet. Met het schaamhaar tussen de vingers, roert hij het door de resten van zijn Indiase curry.

Geen probleem

Volgens de eigenaar van het restaurant bezocht Tyers al achttien jaar zijn zaak, maar boterde het de laatste tijd wat minder. Tyers zou volgens de nieuwssite nog een rekening hebben van 130 euro.

Chowdhury zei tegenover de rechter dat hij bereid was om zijn vaste klant die avond gewoon eten te serveren, mits hij die maaltijd zou betalen. Geen probleem, zou Tyers gezegd hebben, hij had contant geld op zak.

De fraudeur bestelde samen met zijn gezelschap een curry, wat brood, rijst, chapati, kebab en iets te drinken. Hij at het grootste gedeelte van de maaltijd op en riep daarna een ober naar zijn tafel om te klagen over de haren in het eten. Na een korte discussie, besloot Tyers zonder te betalen het restaurant te verlaten.

Ongeloofwaardig

Tyers beweerde op zijn beurt dat de eigenaar tot drie keer toe weigerde geld van zijn eetpartner aan te nemen, iets wat door de rechters als ongeloofwaardig werd bestempeld. Die veroordeelde hem tot twee weken cel en hij moet zijn rekening nog betalen.
Door: NU.nl/WTF.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Tsja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lee Tyers? Is dat die met die gouden microfoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 12:42 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Lee Tyers? Is dat die met die gouden microfoon?


Ja van we are the champignons
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van YNWA bedoel je? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 08:54 
 
Hardtraxx Veteran

zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:34 
 

LOL xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 13:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik dacht dat de stroom was uitgevallen en dat hij daarom maar zijn eigen schaamhaar in de fik had gestoken om wat te kunnen zien, toen ik de topictitel las.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik dacht dat de stroom was uitgevallen en dat hij daarom maar zijn eigen schaamhaar in de fik had gestoken om wat te kunnen zien, toen ik de topictitel las.

:lol:
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel