Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
En ik maak me er echt niet druk om dat er ooit een keer politie aan mn deur staat omdat ik een grap maak naar een vriend ofzo.

Het probleem met de overheid is dat wanneer ze eenmaal ten onrechte een idee in hun hoofd hebben, ze er moeilijk vanaf te krijgen zijn. In mijn eigen omgeving gezien, en een openbaar voorbeeld is Jeugdzorg. ;)

In MURICA zijn er genoeg voorbeelden te vinden van ongelukkige samenloop van omstandigheden die tot arrestaties leiden. Een ongelukkige combinatie van zoektermen is daar soms al genoeg om iemand op te pakken, en geloof nou niet dat de Nederlandse overheid nou zou lief is wat dat betreft, hoewel ze niet hetzelfde imago hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
BeHa schreef:
Dan hebben ze je berichten toch? Iets wat je niet hebt kun je niet filteren.


Ja, dat hebben ze ook, maar dit betekent toch niet dat ze al onze berichten nalezen? xd


Nee, maar het gaat er toch meer om dat ze het uberhaupt kunnen? Privacy bestaat haast niet meer in de moderne wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
HardstyleForEvah schreef:
BeHa schreef:
Dan hebben ze je berichten toch? Iets wat je niet hebt kun je niet filteren.


Ja, dat hebben ze ook, maar dit betekent toch niet dat ze al onze berichten nalezen? xd


Nee, maar het gaat er toch meer om dat ze het uberhaupt kunnen? Privacy bestaat haast niet meer in de moderne wereld.


Eens, en je ziet mij ook nergens zeggen dat ik het goed vind dat ze dit kunnen hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

https://decorrespondent.nl/209/nee-je-h ... -2f172706#!

Voor de geïnteresseerden. Gewoon wat tegenargumenten voor mensen die beweren dat privacy niet boeit als je niets te fout doet. :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel