Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 41-jarige Jason Martin uit het Engelse Dover is schuldig bevonden nadat hij in het geslacht van zijn buurman Richard Henderson beet na een fikse ruzie.


Martin zou ruzie hebben gekregen met de 39-jarige Henderson nadat er sprake was van geluidsoverlast in de straat. Nadat Henderson volgens de aanklager een sms stuurde en een opmerking maakte over Martins drugsgebruik sloeg de vlam in de pan.
De verdachte ontkende in de rechtbank dat hij kwaad in de zin had. Martin stelde dat hij zich enkel probeerde te verdedigen tijdens het handgemeen. De politie trof Martin de bewuste avond aan bij de woning met een bebloede mond.

Henderson was met zoveel kracht gebeten dat hij hechtingen nodig had. Martin bleef tijdens de rechtzaak ontkennen en stelde dat hij ‘in geen miljoen jaar een penis in zijn mond zou willen hebben’, meldt Daily Mail. Volgens Martin kon hij zijn buurman ook niet gebeten hebben: "Ik heb maar een paar tanden in mijn mond. Ik kan niet eens in een hardgekookt eitje bijten!"

De jury in Canterbury Crown Court in Kent bevond Martin uiteindelijk schuldig aan het verwonden van zijn buurman met de bedoeling om ernstig letsel te veroorzaken.

http://www.nu.nl/opmerkelijk/3577899/ta ... ruzie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 21:49 
 
Hardtraxx Elite

hechtingen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De heer Frank Visser, kom dr maar in!
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel