Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de gebruikers van IE onder ons:

Citaat:
De Amerikaanse en Britse overheden adviseren internetters om voorlopig geen Internet Explorer te gebruiken. Er zit een lek in de browser, waardoor hackers de computer kunnen overnemen wanneer de internetter op een verkeerde link klikt.

Het lek in Internet Explorer 6 tot en met 11 werd dit weekend ontdekt. Fabrikant Microsoft werkt aan een oplossing voor het probleem. Die wordt waarschijnlijk pas op 13 mei naar buiten gebracht. Microsoft raadt het gebruikers aan om een firewall en anti-malware-software te installeren.

Voor gebruikers van Windows XP komt er geen oplossing. Microsoft stopte begin deze maand met de ondersteuning van het besturingssysteem. Er komen daarom geen beveiligingsupdates meer en lekken worden dus niet meer gedicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:38 
 

mediahysterie.

gewoon gezond verstand gebruiken en niet op die link klikken als je m kent :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Voor gebruikers van Windows XP komt er geen oplossing. Microsoft stopte begin deze maand met de ondersteuning van het besturingssysteem. Er komen daarom geen beveiligingsupdates meer en lekken worden dus niet meer gedicht.


:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Welk idioot gebruikt dan ook de downie van alle browsers. Behalve de mensen die 0 ervaringen hebben met een PC
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Welk idioot gebruikt dan ook de downie van alle browsers. Behalve de mensen die 0 ervaringen hebben met een PC
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
gewoon gezond verstand gebruiken en niet op die link klikken als je m kent :thumbup:

Goeie tip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 21:56 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
El Mare schreef:
Voor gebruikers van Windows XP komt er geen oplossing. Microsoft stopte begin deze maand met de ondersteuning van het besturingssysteem. Er komen daarom geen beveiligingsupdates meer en lekken worden dus niet meer gedicht.


:mad:


Installeer Firefox en een goede virusscanner, beide up to date houden en je bent al een heel eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas schreef:
SL8492 schreef:
El Mare schreef:
Voor gebruikers van Windows XP komt er geen oplossing. Microsoft stopte begin deze maand met de ondersteuning van het besturingssysteem. Er komen daarom geen beveiligingsupdates meer en lekken worden dus niet meer gedicht.


:mad:


Installeer Firefox en een goede virusscanner, beide up to date houden en je bent al een heel eind.

Ik gebruik Firefox al een tijdje hoor :) vind het alleen beetje gemeen dat ze er niks meer aan gaan doen bij XP, maarja dat begrijp ik opzich wel aangezien de ondersteuning is gestopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 17:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Darklevi schreef:
Afbeelding


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 00:09 
 
Hardtraxx Elite

Chrome FTW.
Simpel, lichtgewicht en snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Zegt genoeg denk ik. Tegen dat ze daar gegevens gevonden hebben zijn ze al niet meer van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IE: nee.
Firefox: constant problemen mee, geen pretje.
Chrome: ben principiƫel tegen Google.
Safari: temzij je een Mac hebt, rot browser waar ik totaal niet mee kan werken.
Opera: beetje vervelend nu en dan, verder toppie.

Zo werkt ie voor mij :)
Jammer dat IE nog zo veel gebruikt wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had laatst internet explorer gebruikt voor de lolen hij is redelijk snel geworden moet ik zeggen. Paginas laden veel sneller op en het scrollen gaat veel soepeler (net of IE een grotere FPS geeft dan chrome). Enige reden waarom ik niet verder ben gegaan met IE is om al die extensies die ik bij chrome wel heb (adblock :loving: ) maar zodra die ook aanwezig zijn op IE ga ik serieus overwegen om daar over te stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat tussen haakjes zou ik maar weg werken als ik jou was, daar doen ze hier heel moeilijk over blijkbaar ;) (heb het over die ads)

Hier zelf natuurlijk ook gewoon Chrome :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Dat tussen haakjes zou ik maar weg werken als ik jou was, daar doen ze hier heel moeilijk over blijkbaar ;) (heb het over die ads)

Hier zelf natuurlijk ook gewoon Chrome :).


Adblock mag van mij de reclames van hardtraxx niet blokkeren, omdat ik hardtraxx dan wel graag support. zo heb ik wel meer websites die ik wel gewoon graag wil steunen en adblock dan deactiveert, maar dat irritante reclame van youtube heb ik dan weer geen zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Dat tussen haakjes zou ik maar weg werken als ik jou was, daar doen ze hier heel moeilijk over blijkbaar ;) (heb het over die ads)

Hier zelf natuurlijk ook gewoon Chrome :).


ik gebruik voor hardtraxx express geen adblock. zo heb ik een aantal websites die ik wel gewoon support, maar dat irritante reclame van youtube heb ik liever niet.


Dat zou ik ook zeggen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Frijolrojo schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Dat tussen haakjes zou ik maar weg werken als ik jou was, daar doen ze hier heel moeilijk over blijkbaar ;) (heb het over die ads)

Hier zelf natuurlijk ook gewoon Chrome :).


ik gebruik voor hardtraxx express geen adblock. zo heb ik een aantal websites die ik wel gewoon support, maar dat irritante reclame van youtube heb ik liever niet.


Dat zou ik ook zeggen :whistle:


hahaha naja, aan jou of je me gelooft of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik gebruik Chrome, maar wisten jullie dat Chrome een kleine camera in de browser zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Udjat schreef:
ik gebruik Chrome, maar wisten jullie dat Chrome een kleine camera in de browser zit


wut? waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeiend, in Firefox zit een 1080p HD camera
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 08:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
DJ Udjat schreef:
ik gebruik Chrome, maar wisten jullie dat Chrome een kleine camera in de browser zit


wut? waar?


hij is er maar, niemand weet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2014 08:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Adblock mag van mij de reclames van hardtraxx niet blokkeren, omdat ik hardtraxx dan wel graag support. zo heb ik wel meer websites die ik wel gewoon graag wil steunen en adblock dan deactiveert, maar dat irritante reclame van youtube heb ik dan weer geen zin in.

Volgens mij verdient HT (bijna) niets als jij niet op die advertenties drukt, dus wat dat betreft kun je hem gewoon aanlaten.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel