Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb vandaag besloten dat Thera vs Geck-O - Trespassing voor mij het allerbeste nummer ooit is :P Die track bevat gewoon ALLES wat hardstyle moet bevatten! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik heb vandaag besloten dat Thera vs Geck-O - Trespassing voor mij het allerbeste nummer ooit is :P Die track bevat gewoon ALLES wat hardstyle moet bevatten! :bomb:

harder=beter harder=beter harder=beter

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:54 
 

Gangsterdwerg schreef:
Rawbin schreef:
Ik heb vandaag besloten dat Thera vs Geck-O - Trespassing voor mij het allerbeste nummer ooit is :P Die track bevat gewoon ALLES wat hardstyle moet bevatten! :bomb:

harder=beter harder=beter harder=beter

>.<

Hahahah :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Rawbin schreef:
Ik heb vandaag besloten dat Thera vs Geck-O - Trespassing voor mij het allerbeste nummer ooit is :P Die track bevat gewoon ALLES wat hardstyle moet bevatten! :bomb:

harder=beter harder=beter harder=beter

>.<


Nee dat is het niet. Heel veel mensen kunnen bijv On A Cloud van Tatanka niet waarderen. Toch vind ik dat echt een fantastisch nummer :) Vind Trespassing alleen gewoon zo'n gevoel geven wat ik met andere nummers niet heb, ookal vind ik ze helemaal top ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn top 5

1 DBSTF FT High voltage-Shiverz
2.Ran-D & Adaro-Under Attack
3.Wildstylez-Push That Feeling
4.Project 1-Story Unfolds
5.Hyperdrive-The Punishment

maar het blijft zo moelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:36 
 

B-Front vs. Frontliner - Magic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Thera vs Geck-o - Do The Happy Face toch wel de hardste beuktrack! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Nog nooit meegemaakt dat ik geen kippevel kreeg van Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magic ja :bomb: Zo lang luister ik nog geen hardstyle, vanaf 2008 pas ongeveer, dus van de tijd daarvoor heb ik eigenlijk maar weinig idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 00:18 
 
Hardtraxx Addict

Ik kan echt niet kiezen, maar 2 van mijn favorieten zijn:
TNT - First Match (Technoboy Mix)
Luna Meets Trilok & Chiren - Dhhd (The Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 02:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg moeilijk. Denk dan toch Pavo - Classic en Geck-o & Phrantic - The hard way. Ik denk dat ik dan toch ga voor de eerste. Die track zit zo goed in elkaar en heeft eigenlijk gewoon alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 02:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Persoonlijk blijf ik Stardust toch wel echt een hele goede track vinden. Er zit zoveel gevoel in en het zit technisch ook gewoon heel goed in elkaar. Zowel de intro als de climax zijn heel sterk, en ook die trancey break is heerlijk. Het sleept je gewoon mee. Tracks als Into The Light en nu ook Lonely zijn ook erg vet maar komen toch niet in de buurt van Stardust vind ik. Die track blijft voor mij toch echt een klassieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 02:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beste hardstyle track ooit

The Machine - Green Forest met flinke afstand op de rest. Brilliante melodie, sfeervolle break, harde kicks in de intro, enorm vette climax. Zware kicks die NIET pitchen in de climax.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Nog nooit meegemaakt dat ik geen kippevel kreeg van Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y (L)

Idem dito! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Digital Punk - For The Girls
Adaro - The Haunter Of The Dark

Tracks die me blijven boeien hoevaak ik ze ook geluisterd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 16:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kheb na free festival een openbaring gehad, ik dacht altijd dat Followers mijn lievelingsplaat zou blijven voor altijd maar hij is toch overtroffen, ik moest hem gewoon eerst nog live horen :)
beste plaat voor mij is dus Who Wants This

Followers, Justice 4 All, Immeasurably, Under Attack, Here's Johnny, Midnight, Bombs Away, Proud To Be Loud & Our Power maken de top 10 compleet denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
kheb na free festival een openbaring gehad, ik dacht altijd dat Followers mijn lievelingsplaat zou blijven voor altijd maar hij is toch overtroffen, ik moest hem gewoon eerst nog live horen :)
beste plaat voor mij is dus Who Wants This

Met jou kan ik praten. :) Who Wants This is zonder twijfel de nummer 1 voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Pommer schreef:
kheb na free festival een openbaring gehad, ik dacht altijd dat Followers mijn lievelingsplaat zou blijven voor altijd maar hij is toch overtroffen, ik moest hem gewoon eerst nog live horen :)
beste plaat voor mij is dus Who Wants This

Who Wants This is zonder twijfel de nummer 1 voor mij.

Zeker weten? :P Ken wel meerdere nummers waarbij je dat zei :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Zeker weten? :P Ken wel meerdere nummers waarbij je dat zei :$

Stfu. :lol: Who Wants This word niet snel overtroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:25 
 

Alphaverb - The Otherside is, zonder twijfel, voor mij één van de beste platen ooit :loving:.
En natuurlijk een heleboel andere platen, waarvan veel van den Donkeys :$.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

BUMP (ik zit nooit in Algemeen, dacht dat dit topic nog wel actief was -.- )

Ben altijd voorzichtig met hier uitspraken over te doen. Maar mijn all-time favoriet is en blijft toch wel B-Front - Virus (heeft nog een tijd geconcurreerd met Adaro - HOTD). Sounds, kickrolls, alles klopt voor mij helemaal. Bezorgt me nog steeds elke keer kippenvel. Jammerlijk dat ie nergens meer gedraaid wordt. Sowieso weinig live mogen aanschouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
BUMP (ik zit nooit in Algemeen, dacht dat dit topic nog wel actief was -.- )

Ben altijd voorzichtig met hier uitspraken over te doen. Maar mijn all-time favoriet is en blijft toch wel B-Front - Virus (heeft nog een tijd geconcurreerd met Adaro - HOTD). Sounds, kickrolls, alles klopt voor mij helemaal. Bezorgt me nog steeds elke keer kippenvel. Jammerlijk dat ie nergens meer gedraaid wordt. Sowieso weinig live mogen aanschouwen.

Is voor mij ook top 5 ooit. Mega mega mega plaat. The Prophecy staat bij mij nog op 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The R3bels - Open your Mind en Music To Us blijven hoog in mijn lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
The R3bels - Open your Mind en Music To Us blijven hoog in mijn lijstje.


:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb altijd Josh & Wesz - Like Thiz als dé perfecte all-round hardstyle plaat beschouwt. Die plaat heeft gewoon alles. Een energieke herkenbare intro, een sfeervolle break, opzwepende vocalen, én een geniale melodie die na jaren nog ijzersterk is, én hij is in triplet.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen