Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz & Hard Driver - Feel the night zonder twijfel :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 20:33 
 
Hardtraxxer

Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)

DJ Zany - Science & Religion (Qlimax 2005 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Julian DJ & Davide Sonar - Techno Noise
Zenith Vs Avex - Screamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 18:31 
 
Hardtraxx Elite

jackSparrow schreef:
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)

DJ Zany - Science & Religion (Qlimax 2005 Anthem)


Was die alweer vergeten dikke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front - Mysterias blijft de beste plaat voor mij

Angel, Zimmersion & Tonight daar kort achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 19:53 
 
Hardtraxxer

Tonight, en dan gewoon de originele versie. Midintro is best stevig imo. Break is zo geniaal met dat pingeltje dat de hele tijd doorloopt. Melodie is eentje die meerdere emoties kan versterken bij mij. Euforie, verdriet, woede. Zit een bepaalde rust in die melodie die ik heel erg gaaf vind, zijn niet veel andere platen die dat hebben. En dan de hele verloop van alle elementen vanaf de climax klopt gewoon, precies allemaal lang genoeg enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 20:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goed verwoord en idd erg herkenbaar. Ondanks dat ie zo overplayed als wat is blijft het ook één van mijn alltime favorieten. 1 échte alltime favoriet heb ik trouwens niet, het verschilt een beetje per moment welke ik nou echt het allerbeste vind. Maar het zal denk ik wel altijd tussen deze platen gaan (al was dat pak hem beet 3 jaar geleden ook weer anders :P) :

The Nasty Boyz - Angel (HS Masterz Cut)
Donkey Rollers - Immeasurably
Donkey Rollers - Thunderbeats (InQontrol Re-Amp)
Zany & The Beholder - Who Wants This
Project 1 - Halfway There
Vazard - Zimmersion

Wellicht komt What We Are daar nog bij. Nu nog te nieuw om te kunnen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Tonight, en dan gewoon de originele versie. Midintro is best stevig imo. Break is zo geniaal met dat pingeltje dat de hele tijd doorloopt. Melodie is eentje die meerdere emoties kan versterken bij mij. Euforie, verdriet, woede. Zit een bepaalde rust in die melodie die ik heel erg gaaf vind, zijn niet veel andere platen die dat hebben. En dan de hele verloop van alle elementen vanaf de climax klopt gewoon, precies allemaal lang genoeg enzo

Dit heb ik met Yellow Minute. Iedere keer balen en onbegrip als een remix ervan wordt gedraaid, het origineel is op ieder vlak zó veel beter. Sfeer is veel beter neergezet in de track, kicks zijn stukken beter en de spanning die opgebouwd wordt naar de mid en climaxen is naar mijn mening ook een stuk fijner. Krijg je echt zin van om te dansen. Perfecte combinatie tussen emotie en dansbaarheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fanteria - Defend the raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Fanteria - Defend the raw


Leeft die nog trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam laatst ter sprake in Dedicated To Hardstyle FB groep. Zou een free release worden, maar heb hem nog niet voorbij zien komen. Of ik moet hem gemist hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Da Tweekaz & Hard Driver - Feel the night zonder twijfel :loving: :loving: :loving:

Tweede climax!!!! :loving: #tbt werkweek Berlijn zuipen in de bus met Time To Shine op de Samsung Galaxy Ace :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Denk dat B-Front & Thera - R.E.M. Coma (Dj Thera Remix) erg hoog in me lijstje staat van beste track ever samen met Crypsis - Strike, Alphaverb - Overdrive Ya Woofah (Original 40hz or Lowah Woofah Mix) oja en Noisecontrollers - Yellow Minute
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen