Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 00:35 
 
Hardtraxxer

Top 5 feesten:
1. Q-Base
2. Defqon.1 weekend
3. Intents saturday
4. Decibel Outdoor
5. Radical Redemption One Man Army

Top 5 setjes:
1. Vazard & Delete vs Main Concern @ Decibel Outdoor
2. Thera LIVE @ Q-Base
3. B-Front @ Rebellion
4. Delete @ Q-Base
5. Radical Redemption vs Regain @ Radical Redemption One Man Army

Moeilijke keuzes, maar Cyber @ Decibel Outdoor was ook een geweldige set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fissa's
1. Q-Base
Oh wat een heerlijk feest is q-base weer elk jaar. Blijft een uniek concept. Lekker weekendje een huisje gepakt bij klein vink en alles bij elkaar maakt dit mijn #1 feest.
2. Awakefest day 2
Awake in de gas is altijd al van ongekend hoog kwaliteit, maar het festival overtref werkelijk al mijn verwachtingen. Nog nooit zo'n goed georganiseerd evenement meegemaakt. Overal echt ziek geluid, gemoedelijke sfeer, op het laatste moment nog ff een hardtechno stage erbij plaatsen :P Waanzinnig goeie productie.
3. Qlimax
Man wat een sterke editie was het weer van Qlimax. Muziekaal was het nog beter dan vorig jaar met als uitschieters NC & Wildstylez
4. Awakenings · Electric Deluxe
Tja, Electric Deluxe avond in de gas, wat kan er dan nog misgaan. Beste indoor visuals die de ogen ooit zullen waarnemen. Wel weer een teleurstellende speedy J, maar magiër, fenomeen, Len moddervokking Faki draaide weer fa-bel-tas-tisch.
5. HardClassics · Holland VS Italia
Topsportcentrum almere. Geweldige locatie. Dikke acoustiek, beetje donkey rollers vs Zany, beetje tatanka met wat kneiters lopen smijten. Trance generators met een uurtje vol snoeiharde reverses. Ja. Goeien avond.

Setjengs

Deze zijn me het meest bijgebleven:
1. Vazard Delete & Main Concern @ Decibel
Man man man wat was dit onvoorstelbaar. Alleen maar goeie muziek gedraait. Delete klapt alle oude kneiters erop, nieuwe EP van Vazard in premiere. Gewoon weergaloos. Bijzijn was meemaken
2. Promo (files set)@ Hardfest
Ja leuk en aardig dat millenium hardcore. Best wel leuke afsluiting. Dachtik. Dit was mijn grootste verassing van het jaar. Mijn god wat klinkt dit gigantisch dik live. Niet eens kunnen dansen. Gewoon hele set met mond wagenwijd openstaan en genoten. magnifiek. Dit is zoals hardcore hoort te zijn.
Note: was mijn eerste keer uberhaupt dat ik hem live zag. Stiekem horen Promo @ convoi en decibel ook op deze plaats. Elke keer weer dik feest.
3. Noisecontrollers & Wildstylez @ Qlimax
Nee deze set staat hier niet tussen voor het fenomenaal mixwerk. Gewoon de ambiance door het geldredome tijdens dit uurtje was ongeëvenaard.
4. Len Faki @ Awakenings Electric Deluxe
Mijn ultieme techno held. Gewoon een kunstwerk van een set weer gedraait.
5. The Outside Agency @ Dither: The Architect Album Showcase
Jaaaaa jaaaaa het is altijd feest als TOA langs is geweest. Liefhebbers van de heren uit Goes-Noord hoef ik niet uit te leggen waarom. Mega strak mixwerk en gewoon boeiende platenkeuze. Totaal mijn smaak.
(Ja godverdomme ben nog heelmaal ni klaar)
6. Geck-o @ Decibel Remember
Beste binnenkomer. Ooit. Gewoon moddervokking Trespassing draaien en daarna Mauro Picotto - Like This Like That. "ja ff op adem komen toch". Wat een held. Oja en Done. Ach meeste weten wel wattie gedraaid heeft. Was gewoon goeien handel.
7. Pan-Pot @ Awakenings festival day 2
Ik hou echt van deze mannen. Heerlijke balans tussen lekker zweverige techhouse maar toch met gigantisch veel drive. Techno dj's zijn normaal best op zichzelf tijdens het draaien maar hier onstond echt een hele mooie band tussen het publiek en Pan-Pot. Als een wilde branding in de storm golfde de stage en het pubiek.
8. De sluwe vos presents Kontra @ Vera Groningen
Oh deze nacht was tof jonge. Heel lekker intiem hipsterclubje in Groningen zonder de hipsters. Leuke sfeer en muziekaal heel bijzonder. De sluwe vos had een complete band meegenomen die zijn techno set aanvulde met allemaal acoustische elementen zoals 2 drumstellen en een xylofoon. Sticks van vroeger opgezwolle ging ook een paar nummers meerappen en dat pakte echt gigantisch goed uit.
9. The beholder @ q-base. Ja nou kijk maar gewoon even naar de tracklist doei

Zeker noemenswaardig maar te min om een nummertje te krijgen:
[b] B-front @ Heineken star club Decibel

hahahahahaha wat was dit gaaf. Hadden een uurtje tijd voor moartn dihher begon te draaien en we hadden allemaal eigenlijks niks leuks zo op de timetable. Ineens draait een maat z'n verfrommelt boekje om HEINEKEN STAR CLUB. hele dag festuca en nog zo'n new kid on the block die daar draaide en af en toe ook eens echt artiesten (sorry jesse xd ). Zo ook ineens BFRONT. Nou maten gaan we daar toch heen!
Al goed en wel, moesten dus met een bootje er naar toe want het was een soort van eiland. Na me eerst afgetrokken te hebben op die boot (testosteron overvloed door die klere pussylounge stage) kwamen we aan met Bob-front al half achter de decks. Met een redelijk bezorgd hoofd. Wat bleek? Usb verkeerd geformat. Gelukkig had hij een backup usb met de nodige tracks. Was ontzettend gezellig daar op dat eilandje. Hele familie van b-front was hier ook te vinden en die danste ook allemaal leuk mee. Bijzonder om zo'n intiem momentje te vinden op een festival met zoveel bezoekers. En dat met een (behoorlijke) headliner.

Geck-o @ Q-base
De eerste keer dat Geck-o geprogrammeerd was op een freestyle stage maar man dat pakte echt geweldig uit. Leuke sfeer daar in het publiek met alleen maar mooie mensen.

Fracture 4 @ Convoi Exceptionelle.
KICKS
Afbeelding

Dat was mijn betoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi, ik heb echt genoten van je stukje :lol: :lol: :lol:
Held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi betoogje :D . Maar hoezo stelde Speedy teleur tijdens Electric Deluxe dan? Kan het me haast niet voorstellen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha jordi! Leuk stukje :lol: q-base (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feesten
1: Q-Base,
altijd genieten daar, maar die Theracords bunker heeft het voor mij echt gemaakt. Wat een geluid en wat een setjes <3

2: Qlimax
na drie jaar overslaan toch weer de 80 euro gelapt. Geen seconde spijt gehad, elke euro is het waard geweest. Heb echt op en top staan genieten van begin tot eind. Ontelbaar veel kippenvel momentjes gehad.

3: X-Qlusive Holland
Was alles wat ik er van had verwacht en meer, gewoon een avond lang slap ouwehoeren met debiel volk. Heeft me wel een fortuin aan munten gekost daar :beer:

4: Defqon
(alleen zaterdag geweest) Nog nooit de weekend ervaring meegemaakt, maar altijd met een busje heen en weer voor alleen de zaterdag. En eigenlijk behoort dit elk jaar gewoon weer bij de beste feesten. Alles top geregeld, niks te klagen. Gewoon mooi daggie. Toch maar eens weekend overwegen

5: Beat the Bridge
beetje vergelijkbaar met XQ Holland, hangt altijd zo'n leuk sfeertje, zowel nacht als dag geweest. Zekerheidje elk jaar :D

Sets waar ik het meest van genoten heb
1: B-Frontliner op Hardbass
Alle nieuwe tracks klonken zo ongelofelijk goed, dat aangevuld met die geweldige oude tracks maakt voor mij echt de set van het jaar. Hopelijk horen we snel iets over die nummers, ben zo enorm benieuwd! World Outside zou track van het jaar zijn als die dit jaar was uitgekomen :$

2: Delete op Q-base Theracords bunker
Realiseerde me die dag op Q-base dat ik nog maar verdomde weinig Spoontech/Delete setjes heb meegemaakt. Zoveel tracks gehoord die ik nog nooit live had meegemaakt, en al helemaal niet met dat geluid :drool:

3: Wildstylez en Noisecontrollers op Qlimax
Als je de tracklist los ziet zou het niet zo bijzonder lijken, maar op de een of andere manier was dit voor mij verruit de set van die avond. Misschien puur het feit dat deze twee mannen op het podium stonden, of door de paar classics die ze draaiden. Maar zo'n setje is wat je verwacht en hoopt mee te maken op een feest als Qlimax

4: Theracords live op Beat the Bridge
Zat gewoon zoals altijd erg vet in elkaar

5: Eerste half uur van Isaac op Qlimax
Voor dat eerste half uur had ik al 80 euro betaald. Tuurlijk hoor je Phases nog regelmatig langskomen, maar het feit dat ik dat soort classics op Qlimax hoorde maakte me op dat moment echt intens gelukkig

En Delete & Vazard vs Main Concern op Decibel heb ik zelf niet meegemaakt, maar zo vaak aangehad dat die ook het vermelden wel waard is :P

edit: ook maar even een verhaaltje van gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top 5 feesten als bezoeker:

1. Ground Zero
Was de eerste keer en zeker niet de laatste! Super sfeer, voldoende bekenden en heerlijke setjes. Nog nooit meegemaakt dat er op een main zo hard werd gedraaid. Daarbij ook nog eens dat het een nachtfestival was én niet te koud.

2. Fantasy Island
Extreem goed vermaakt op de Death Row en heel veel bekenden gezien. Volgende keer een borrel minder, maar wat ik er nog van weet was geweldig ^^

3. Defqon.1
Weer gezellig een weekendje geweest met mn vriendin. Blijft toch altijd een speciaal feest. Qua weer had het wel wat beter gemogen.

4. The Qontinent
Eind rijden, deksels warm en lang wachten voor de ingang. Maar ja, dan staat er een Footworxx bunker en ben ik alvast gegarandeerd van een goed cardio-weekend. Al met al was het wel wat te warm.

5. Dominator
Niet wat ik ervan had verwacht, maar het super sfeertje en Unexist live maken al veel goed.


Feesten waar ik zelf gedraaid heb:

1. Kings Of Core
Als winnaar van de contest mocht ik openen voor allerlei grote namen. Was een groot podium en een grote zaal, dus leek het voor mij nog vrij leeg. Toch nog voldoende positieve reacties gehad later in de zaal en gezellig wat biertjes genuttigd met Tha Playah (wat een held).

2. Harlem Demolition Crew
Gezellig feestje in een vette ondergrondse locatie. Goed ontvangen door de organisatie ook. Daarnaast is beginnen in een bijna lege zaal en eindigen in een propvolle iets wat je bijblijft als het gebeurt. Zelfs mensen die met me op de foto wouden na mn set xd .

3. CUBE: The Night Of The Freaks
Geen volle bak, wel tof en supergezellig. Daarnaast met de andere heren uit de line-up een hoop lol gehad. Goed geregeld feestje in een leuke locatie.

4. Core Science: The Afterparty Effect
6.15 in de auto met mn brakke harses. Hardenberg - Eindhoven is toch wel een eind rijden. Bloedjeheet binnen, maar wel een gezellig sfeertje. Eigenlijk viel het echte vdk gehalte behoorlijk mee. Puik feestje gehad.

5. Kings Of Core Contest
Winnen voor een jury is toch wel belangrijk voor me geweest, de zaal was aardig vol tijdens mijn set en ik had gelukkig nog net platen die snel genoeg waren om mijn voorgangers bij te houden. Had niet verwacht te winnen.


Top 5 sets

1. Neophyte & Tieum - Defqon.1 Black
De hele dag eigenlijk weinig weten te vermaken op de black. Tot deze set. Precies waar ik behoefte aan had en ook nog eens een hoop pret gehad met een onbekende Zwitser. Die overigens wel vervelend veel munten mee had, want elke tien minuten kreeg ik nieuw bier van hem. Wou niks van mij terug hebben. Gezellig, maar wel onhandig om bier in je handen te hebben tijdens zo'n set.

2. Brutale LIVE @ Ground Zero
Vrijwel alle lekkere platen van het label werden gedraaid en de naar mijn mening mindere werden me bespaard. Had persoonlijk liever Unexist gezien ipv Andy The Core, maar dat zijn kleine puntjes op de I.

3. Tieum @ Dominator
Gezellig gehad met eigenlijk bijna alleen maar onbekenden vooraan. Heerlijke trackkeuze ook weer. Top vermaakt.

4. Sandy Warez vs Richie Gee @ The Qontinent
Ongelooflijk hard gedraaid samen en eigenlijk bijna alleen maar fijne tracks. Lekker sfeertje in de bunker. Dankzij de sprinklers was het ook goed te doen zonder dat het erg glad werd.

5. The Punisher vs Unexist vs Tieum @ Ground Zero
Benen moe, het schemert al, maar we moeten nog twee uurtjes. Eerst The Punisher vs Unexist vs Tieum. Daarna nog The Sickest Squad vs Radium vs Tieum. Beide sets die dik in orde waren, maar de eerste was toch het best. De platenkeuze van de heren paste wat beter bij elkaar. Hierna waren mn benen ook wel echt op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Masters was het eerste hardcore feest voor me, en toen The Voice of Mayhem werd gedraaid, en de hele zaal die meeschreeuwde, met het vuurwerk dat ontstoken werd. :yay:

Wat een moment was dat inderdaad zeg, bij het zien van de filmpjes van dat moment krijg ik ook iedere keer weer kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben dit jaar echt gaan minderen qua grote feesten, maar degene die ik geweest ben waren wel allemaal heel vet gelukkig:

1. Tomorrowland
2. Q-Base
3. Hardclassics Holland vs Italy
4/5. Dreamfields / XQlusive Holland

Heb Pukkelpop maar niet meegerekend aangezien dat wat meer alternatief is, maar dat was ook echt heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 18:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Feest'n

1. Defqon.1 Weekend
De mensen, de muziek, de sfeer. Samson en Gert en Shadowlands Anthem over de camping gillen, Lommen in z'n verzopen tent, bier, bbq. Van elk setje kunnen genieten. Was een geweldig weekend.

2. Hardfest
Hele dag lekker op de tijdmachine stage gestaan met NC op de main erbij. Lekkere muziekjes de hele dag door. Goede prijzen en alles ging lekker vlot.

3. Sziget
Lekker weer, in het begin wel iets te warm (42 fucking graden), maar voor de eerste keer een breder festival bezocht. Hollywood undead waren geniaal met Alesso, Nero en Major Lazer er achter. Techno ontdekt hier. Dit festval had ook tevens de beste prijzen ooit. 1,90 voor een halve liter bier. 2,50 voor het gemiddelde vreten.
Plus geld terug storten van pasje na de tijd.

4. Qlimax
Topeditie, dat scherm was echt geweldig. En de setjes over het algemeen ook. Gezellig was het ook.
Pluspunt voor de pittige lasagne van Jordi als bodem.

5. Hardclassics
Toch deze over Convoi, Convoi was leuk maar hadden bij beide edities te grote nadelen (Juni oninteressante setjes, en November vond ik qua volk vooraan, benauwdheid, matige setjes of setjes die niet in de smaak vielen (behalve Promo en F4), vervelend) en de showcase was t allemaal nog wat te nieuw voor me (kende amper wat van Dither)

Hardclassics had dik geluid en geweldige setjes. De hele avond was super gezellig. Toch op 5 gekomen vanwege een verotte enkel waardoor ik bijna heel Deepack en de helft van Activator heb moeten uitzitten.
Ook duurde het veel te lang bij de bar en bij de muntjes. Was ook vrij muf en warm binnen. Feest was prima dus, locatie (min geluid) minder. Het uit eten gaan voor de tijd was ook lachen. Alleen was een zeker persoon iets te enthousiast met wijn bestellen omdat het toch all inclusief was. Vervolgens half lam naar The Box afgereisd.

Sett'n

1. Promo 'Files Set' @ Hardclassics
Alleen maar goede platen. Baalde zelfs van de 5/6 minuten die ik weg was om even drinken te halen.
Deze man moet vaker onder dit mom staan.

2. Nosferatu & Endymion "Millenium Set" @ Defqon.1
Wederom alleen maar goede platen (min broken en drunk with a gun remix). Plus het feit dat die sitdown die Ruffian wou doen bij Psychiatric Ass compleet faalde. En wederom sfeer.

3. Tha Playah @ Qlimax
Dit was geweldig. Een half uur lang kippenvel gehad. En On The Edge blijft geweldig.

4. The Outside Agency @ Defqon.1
Gewoon alles wat ik wilde horen in deze set gehoord en meer. Jammer dat hij nog steeds niet online is. Hun set op Convoi Dither Album Showcase mag er ook bij.

5. Activator @ Hardclassics
Kicks, that is all.

6. Alpha Twins @ Hardclassics
Ziek veel goede platen waaronder Unleashed, Let It Go, Kick Back en de Originele Yellow Minute :love:

7. Pavo, Pila, Trilok & Chiren Qlubtempo Parade @ Defqon
Dat geluid met zo veel goede kicks. Geweldig. Ook een heerlijk sfeertje.

8. Wildstylez & Noisecontrollers @ Defqon 2015 en Qlimax 2015
Beiden mooi om de zelfde redenen. Leuke platen van het album afgewisseld met andere goede platen.

9. Fracture 4 @ Convoi Exceptionnel
Kicks. Alles wat ik wou horen gehoord, van Completely Real Revision tot aan Wallflower.

10. Traxtorm 25 Years @ Defqon.1 2015
Mijn jeugd herleefd.


(Verder waren Promo @ Convoi, Bass Modulators @ Defqon, Deetox @ Qlimax, Noisecontrollers @ Hardfest, Ophidian @ Defqon, D-Passion @ Defqon, Balistic @ Hardfest en Tatanka @ Hardclassics nog noemenswaardige setjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Samson en Gert en Shadowlands Anthem over de camping gillen, Lommen in z'n verzopen tent,


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feesten

1. Decibel Outdoor Weekend
Enorm van genoten, campingfeesten waren genieten. Festival zelf ongekend, ondanks de regen hing er op de outdoor stages echt een fantastische sfeer, alsof iedereen net een tandje harder wilde feesten hierdoor.
2. XQ Holland
Met hoge verwachtingen hierheen gegaan door de ontzettend vette editie van 2013. Deze werden volledig waargemaakt. Heerlijke sfeer, leuke edits en gevarieerde sets.
3. Intents Festival (Zaterdag)
Al jaren vaste prik en je ziet ieder jaar verbetering. Heel erg vette mainstage en een eindshow waar je u tegen zegt.
4. Wish Outdoor
Stage, geluid, line up op de hardstyle main :thumbsup:
5. Q-Base
Theracords Bunker :loving:

Sets:
1. Frquencerz @ Qlimax
Voor mij de beste set van de avond. Melodieus maar toch redelijk hard, die nieuwe tracks!
2.Prefix & Density @ Q-Base
Deze heren mogen het wat mij betreft heel ver schoppen komend jaar. Wat een set, fantastische eigen tracks gecombineerd met zowel oude als nieuwe klappers.
3. Thera Live @ Q-Base
Wat een energie heeft die vent toch. Straalt ook goed af op z'n publiek, dat gecombineerd met een hele fijne setlist heeft ervoor gezorgd dat ik een half uur lang niet stilstond.
4. Vazard & Delete vs Main Concern @ Decibel
Gewoon geen woorden voor. In m'n eentje naartoe gegaan omdat ik de rest van m'n groep al een tijdje kwijt was, maar wat een sfeer hing hier. Goed vermaakt, helaas besloten niet tot het einde te blijven.. >.<
5. Crypsis Live @ Qapital
Deze man mag best vaker Live geboekt worden, wat een drive :thumbsup:

Ook nog een speciale vermelding voor de set van Jack of Sound op de nightparty van Decibel. Op de een of andere manier besloten om weg te gaan bij Vazard & Delete vs Main Concern om alvast naar de camping te gaan. Daar aangekomen bleek dat ik nog eens tien minuten te vroeg was voor de nightparty en nog niet naar binnen mocht, dus nog naar even over de camping gedwaald. Uiteindelijk als (een van de) eerste binnen, wat is zo'n tent dan toch opeens groot :whistle: Uiteindelijk heel goed vermaakt met een tiental andere mensen die vroeg binnen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feestjes en partijen
1. Defqon.1 weekend
Was er nog nooit geweest, altijd goede verhalen over gehoord, dus dit jaar zelfs een wezen checken. OMG wat een belevenis. Muzikaal niet het beste weekend van mijn leven, hell, niet eens van het jaar, maar qua ervaring, totaalplaatje, klopte alles gewoon. Fijn volk om me heen, de showelementen die Q er altijd in weet te pleuren (zo ook Qlimax, later in dit lijstje), gecombineerd met veel fijne muziek en veel keuzes qua muziekstijlen maakte dit een absolute nummer 1!

2. Q-Base weekend
Ja, je leest het goed, weekend! Lees Jordi zijn verhaal over Q-Base maar even... ik zat in dezelfde bungalow :cool: #yolo #swekk #wheredidigowrong
De ervaring van het weekend in combinatie met de Sinister Souls en DJ Producer in de PRSPCT bunker, Thera live bij Theracords, Tuneboy bij de BiT en natuurlijk Main Concern maakte dit een waardige nummer 2.

3. Awakenings festival day 2
Awakenings is toch wel één van de strakst georganiseerde festivals waar ik ben geweest, het is duidelijk te zien dat zij op deze locatie al de nodige jaren ervaring hebben. Waar dag 1 me erg tegenviel qua muziek, maakte dag 2 dit ruimschoots goed. Beginnen bij een zweefset van Recondite, en later op de dag steeds harder (Pan-Pot, Karenn, Collabs 3000 en afsluiten bij PETduo) maakte dit voor mij een prefect gebalanceerde technodag. Samen met de fijnste feestmensen om mij heen, met wie ik allemaal een zelfde soort klik heb... nummer 3 van het jaar :)

4. Hardclassics Holland vs. Italy
GODVERDOMME POMPEN MET DIE SUBWOOFAH

5. Qlimax
Vooraf besloten dat ik me deze avond niet druk zou gaan maken om het mixwerk was een goede keuze. Wat een avond qua tracks! Heel veel blijheid, melodieën, oude shit, en op het einde lekker raggen. De nieuwe stageopbouw, met het LEDscherm, voegde qua show een extra element toe vond ik, samen met de sfeer die (op onze vierkante meters tenminste) in Gelredome hing maakt dit een goede hekkensluiter.

Setjes en muziek
Het spijt me, maar ik kan hier geen top van maken, dus ik noem een paar setjes die me bij zijn gebleven. Volgorde is willekeurig.

- The DJ Producer @ Q-Base
Snel, sneller, snelst, Hallucinations, Positive Outlook (Dolphin revision), True Creators pt. 3 (Hellfish revision), een tijdstip waarop hersenloos doorrammen gewenst was, mijn vrienden om me heen die dezelfde state-of-mind hadden... fenomenaal.

- Karenn @ Awakenings festival day 2
Om in het rijtje 'kneiterhard rammen' te blijven... Natuurlijk wat minder snel dan eerstgenoemde, maar zoals deze mannen te werk gaan is werkelijk fantastisch. Geen rust gunnen ze je, geen moment om op adem te komen, na 16 tellen "geen kicks" is het weer genoeg geweest en mag je doorbeuken. Samen met de smerige, anologe piepjes-en-kraakjes, maak dat ik hier bijna van ga huilen van geluk.

Jordi schreef:
Noisecontrollers & Wildstylez @ Qlimax
Nee deze set staat hier niet tussen voor het fenomenaal mixwerk. Gewoon de ambiance door het geldredome tijdens dit uurtje was ongeëvenaard.


- The Outside Agency @ Pandemonium
Heerlijk hoe deze mannen hun wat langzamere, 'millenium' tracks laten knallen door de speakers in maart, waar zij voor het gemak door het gebeuk ook nog eens de houten panelen van de stage af laten komen :lol: Met name Oscillation Overthruster was fijn, stond nog op mijn bucket list om live te mogen horen.

- Geck-O @ Defqon.1 sunday (white)
Wat deze set speciaal maakte ten opzichte van andere Qult-georienteerde setjes van de heer Van Dam, was de sfeer die dag. Hoe na zijn set door het gehele publiek werd geroepen "GECK-O GECK-O GECK-O GECK-O", waardoor hij zelf een traantje moest wegpinken zegt daar denk ik genoeg over.

- Technoboy @ Hardclassics Holland vs. Italy
Ik weet dat de beste man tergend langzaam mixt, maar de SAIFAM discografie maakt dit voor mij meer dan goed. Er is, in mijn boekje, geen betere hardstyle dan de platen die door SAIFAM zijn gereleased tussen 2001 en 2007, en laat dat nou precies zijn wat ons aller Chris ten gehore heeft gebracht.

Er zijn nog veel meer noemenswaardige sets (en feesten) geweest, maar ik kan qua setjes gewoon echt niet kiezen. Heb er nu al 6... which is too much. Don't care. Doei. Dit was het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na al een paar jaar (redelijk) actief te zijn op partyflock toch ook maar eens hier een accountje aangemaakt aangezien het hier een stuk levendiger is :)

OT:

Top 5 feesten:

1. Q-Base: Mijn eerste Q-Base, in het begin een beetje dwalen over het enorm grote terrein en vanaf 12 uur non-stop in de Theracords bunker gestaan. Vetste 6 uur van mijn leven :D Daarna nog een uurtje Main Concern in de Hangar, helemaal perfect dus!
2. Loudness: Van dit feest had ik enorme verwachtingen en ik was dan ook al een week voor dit feest enorm zenuwachtig, maar het heeft echt alle verwachtingen waar gemaakt! Wauw, wat een sfeer en wat een geluid!
3. Defqon weekend: Defqon gaat niet om 1 bepaalde artiest of 1 bepaalde stage, het is gewoon de complete ervaring die het zo geweldig maakt. Vooral de laatste 3 uurtjes op de mainstage waren echt legendarisch!
4. Reckless: Heel mooi feestje aan het begin van het jaar. Overal genoeg ruimte en prima setjes. Alleen een beetje jammer van Triax het laatste uurtje, maar dat is persoonlijk.
5. CTRL.ALT.Delete: De editie van afgelopen oktober was echt geniaal. Er werd de hele avond kneiterhard gedraaid en het sfeertje zat er goed in.

Top 5 sets (in willekeurige volgorde) die ik heb meegemaakt.

- Regain (Loudness Klokgebouw)
- Delete (Q-Base)
- Jason Payne (CTRL.ALT.Delete)
- Adaro (Defqon)
- Sub Sonik (Supremacy)

Daarnaast heb ik de sets van Radical&Regain (One Man Army), Jason Payne (Loudfest), Vazard,Main Concern & Delete (Decibel) en Deetox (XQlustive Holland) ook grijs gedraaid :)

Voor 2016 weet ik alvast dat Hard Bass sowieso in de top 10 zal staan, wat een feest :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen