Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Stelling:
Eens 26%  26%  [ 9 ]
Oneens 65%  65%  [ 22 ]
Anders, zie comment 9%  9%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 34
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SndR schreef:
Zou het releasen van een album niet iets te maken hebben van de wachttijden voor het pressen van een nieuwe vinyl?

Als een producer per 2 tot 4 nummers lang moet wachten totdat hij ze op vinyl kan laten releasen, is het dan niet voor hem interessanter om gebruik te maken van een ander medium, een cd, waar bovendien ook meer tracks op kunnen (of moeten want anders zou het vermoed ik slecht verkopen, a la singeltjes, en voor 2 euro zie ik niet een release in de winkel liggen).

Hoe denken jullie hier over?


Nee, het is puur dubbel je tracks verkopen. Album verkopen aan de massa, die normaal illegaal download of sets luistert, want die hebben neits aan intro/outtro.
DJ's kopen heel misschien het album en als het kan de samplers.

Een album maakt ook heel veel publiciteit, extra vaak op feesten staan, etcetera.

Puur geld dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
SndR schreef:
Zou het releasen van een album niet iets te maken hebben van de wachttijden voor het pressen van een nieuwe vinyl?

Als een producer per 2 tot 4 nummers lang moet wachten totdat hij ze op vinyl kan laten releasen, is het dan niet voor hem interessanter om gebruik te maken van een ander medium, een cd, waar bovendien ook meer tracks op kunnen (of moeten want anders zou het vermoed ik slecht verkopen, a la singeltjes, en voor 2 euro zie ik niet een release in de winkel liggen).

Hoe denken jullie hier over?


Nee, het is puur dubbel je tracks verkopen. Album verkopen aan de massa, die normaal illegaal download of sets luistert, want die hebben neits aan intro/outtro.
DJ's kopen heel misschien het album en als het kan de samplers.

Een album maakt ook heel veel publiciteit, extra vaak op feesten staan, etcetera.

Puur geld dus.


Ik denk ook veel te goed over al die mensen ;), desalniettemin als er albums worden gereleased ga ik ze kopen. (En wss ook wel enkele samplers.)

Iemand een idee of de donkey rollers tracks van het zany album nog gereleased worden op vinyl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Metro was een grote hit, dus die zal echt wel released worden schat ik zo.
Eerst alleen nog NC vinyl, Psyko Punkz vinyl, eventueel B-Front nog een vinyltje etcetera.. Druk daar bij Fusion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Psyko Punkz!?

Oeps.. Floorcrushers - Psycho Stylez bedoel ik.. Al die dingen lijken zo op elkaar met die z's enzo :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke, maar dan is het nog de vraag of die wel gaat komen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 16:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Puur geld dus.



dikke prima toch!?als je van je hobby je werk maakt, en dan je brood verdient!? prima.. vanaf 't moment dat muziek word gemaakt word het doorgegeven of bewaard door middel van 't op schrijven, lp's, cd's etc..
dat nummers nou om en om gereleased worden of in een album? nouja met albums is de hele muziekwereld ook groot geworden!? ik heb er geen problemen mee als de hardstyle-genre groeit.. zolang hij maar zijn eigenschappen weet de behouden.. en als het dan voor producers beter is om albums te maken, dikke prima!! want ik vind 't ook niet erg om een albumpje in de kast te hebben liggen en bijvoorbeeld over tig jaar er nog mooie herineringen aan heb...

dus oneens met stelling :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Swilizm schreef:
Khadber schreef:

Puur geld dus.



dikke prima toch!?als je van je hobby je werk maakt, en dan je brood verdient!? prima.. vanaf 't moment dat muziek word gemaakt word het doorgegeven of bewaard door middel van 't op schrijven, lp's, cd's etc..
dat nummers nou om en om gereleased worden of in een album? nouja met albums is de hele muziekwereld ook groot geworden!? ik heb er geen problemen mee als de hardstyle-genre groeit.. zolang hij maar zijn eigenschappen weet de behouden.. en als het dan voor producers beter is om albums te maken, dikke prima!! want ik vind 't ook niet erg om een albumpje in de kast te hebben liggen en bijvoorbeeld over tig jaar er nog mooie herineringen aan heb...

dus oneens met stelling :thumbup:


helemaal mee eens! (met jou he, niet met de stelling :P) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2009 19:01 
 
Hardtraxxer

Ik ben het sowieso oneens met de krampachtige houding waarin sommige mensen schieten bij het horen van het woord 'commercieel' of alles wat er mee te maken heeft.

Wat is er nu precies mis mee? Zolang er niks verandert aan de kwaliteit/stijl van de muziek kan het mij aan mn reet roesten hoeveel tracks, albums, videoclips of weet ik veel wat maakt, van mijn part interviews op TMF doet.
Dit soort randzaken zou je mening betreffende de muziek van een bepaalde DJ niet moeten beïnvloeden, simpelweg omdat het er niks mee te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2009 03:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Ik voel een wéér een scantraxx sublabel opkomen
Scantraxx Albumzzzzzzz

:P Zowat heel Skentreks gaat eraan geloven.

Wie heeft of krijgt (waarschijnlijk) allemaal een album van de scantraxx artiesten;
DBSTF, HHZ, A-lusion*, Brennan Heart, Wildstylez, TBY. Dat is wel een sublabel waard (in de ogen van Dov denk ik)
*Aan zijn top 10 te zien verwacht ik dat we daar ook binnekort nieuws van krijgen

Van scope hebben we ook te weinig gehoord de laatste tijd vind ik maar het is nog vroeg om daar iets over te zeggen.

Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat Dov de artiesten een beetje aanspoort om een album te gaan doen.

TBY? Die mag je uit het lijstje weghalen hoor :P.

Snor schreef:
Ik ben het sowieso oneens met de krampachtige houding waarin sommige mensen schieten bij het horen van het woord 'commercieel' of alles wat er mee te maken heeft.

Wat is er nu precies mis mee? Zolang er niks verandert aan de kwaliteit/stijl van de muziek kan het mij aan mn reet roesten hoeveel tracks, albums, videoclips of weet ik veel wat maakt, van mijn part interviews op TMF doet.
Dit soort randzaken zou je mening betreffende de muziek van een bepaalde DJ niet moeten beïnvloeden, simpelweg omdat het er niks mee te maken heeft.

Eindelijk één die het snapt! Dat fucking gezeik over commercialiteit altijd... Lijkt wel of mensen het leuk of stoer vinden om daarover te zeuren, want het is echt de grootste bullshit die er bestaat.

Face this: iemand die vooral geld wilt verdienen gaat ECHT geen hardstyle maken, of diegene moet héél dom zijn. En al zou iemand er geld aan verdienen dan kan dat me aan mijn reet roesten, als de muziek maar goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2009 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

+1
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen