Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja uiteraard dat concept werkt en wat in het verleden werd gedaan niet, maar waar ligt de grens dan? Ik mag jou in een serieuze context geen kneus meer noemen? Kijk eens wat er in het Loudness topic gebeurt bijvoorbeeld, dat mag blijkbaar nog wel. Ook mag er wmb best eens wat uitlokkende leden op de vingers getikt worden. Bijv C2 heeft het gehele forum zich zeker 3 maanden aan geërgerd voor hij uiteindelijk geweerd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 07:48 
 

Wat Lyst zegt klopt helemaal. En als jij iets ziet waarvan jij denkt dat het niet door de beugel kan, gebruik aub de "Report" knop. Die is er niet voor niets, en wij als mods kunnen niet overal tegelijk zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 07:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien ook bij elke post die niet door de beugel kan een mod-edit doen: ''Heeft officiële waarschuwing gekregen'' Dan weet iedereen ook gelijk wat wél en wat níet kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 07:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik verwacht dat er nu heel veel mensen heel snel op hun teentjes zijn getrapt, en dat dat af gaat hangen van welke persoon er wat zegt.

Van je 'maatjes' kan je dan weer meer hebben dan van een ander (mét sterke argumenten).

Sterker nog; ik kom hier 'graag', maar wanneer het een 'zachtgekookt-eieren-forum' gaat worden niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 08:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja precies, daar vrees ik ook wel een beetje voor vooral ook omdat je hier nu als buitenstaander binnen komt. Voor mij hoeft het ook allemaal zo zachtgekookt niet, maar ik begrijp best dat er een lijn getrokken moet worden om de kwaliteit hoog te houden. Wat ik echter wel vreselijk vind: het killen van discussies in verschillende topics waardoor het wist je dat topic een veredelde vorm van Twitter wordt zodra er een negatieve discussie ontstaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 08:38 
 

TiMOTHYb schreef:
Ja precies, daar vrees ik ook wel een beetje voor vooral ook omdat je hier nu als buitenstaander binnen komt. Voor mij hoeft het ook allemaal zo zachtgekookt niet, maar ik begrijp best dat er een lijn getrokken moet worden om de kwaliteit hoog te houden. Wat ik echter wel vreselijk vind: het killen van discussies in verschillende topics waardoor het wist je dat topic een veredelde vorm van Twitter wordt zodra er een negatieve discussie ontstaat.


Discussies killen hoeft voor mij ook niet, maarja daar is al veel vaker iets over gezegd, waar trek je die lijn he?

En over het zachtgekookte, hoeft voor mij ook helemaal niet hoor, maar je weet zelf best wel hoe ver je kunt gaan, en als het een maat van je betreft, dan zullen wij dat ook wel snel in de gaten hebben dus maak je daar maar niet al te ongerust over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 08:57 
 

Forbidden Phobia schreef:
volgens mij is het punt nu zo langzamer hand wel gemaakt.

Dit vind ik nou altijd zo jammer. Discussies op deze manier afkappen. Ik vind discussies zoals deze altijd erg interessant, vooral om te weten te komen hoe mensen over bepaalde zaken denken. Dus laat de discussie vooral lekker verder gaan zou ik zeggen.

Nerazzurro93 schreef:
Er is maar een probleem op dit forum: het wordt te serieus genomen. Het is maar muziek he.

Bij zulke opmerkingen weet ik nooit zeker hoe serieus iemand is. Je zit op een forum over muziek en dan durf je een opmerking te plaatsen "het is maar muziek". Nu snap ik ook waarom mensen jou niet serieus nemen. Zo kun je op elk fora wel een opmerking plaatsen "niet zo serieus nemen, het is maar dit of dat". Echter is in dit geval de muziek wel heel belangrijk voor veel personen, anders zouden ze zich niet geregistreerd hebben op dit forum. En omdat het "maar muziek is", moeten mensen het niet serieus nemen?

Voor mij persoonlijk is Hardstyle erg belangrijk, niet alleen op het muzikale vlak maar ook het emotionele. Met heel veel (wel oudere) Hardstyle platen heb ik iets en ik vind die platen daarom heerlijk. En ik denk dat heel veel mensen dit hebben, en het daarom ook heel simpel gezegd jammer vinden dat de Hardstyle zo veranderd is en nog steeds veranderd.

Deetox schreef:
@ Sommige mensen hier die denken dat dit gaat over dat er geen negatieve berichten meer mogen worden geplaatst, dit is gewoon onzin ;-)
Het gaat niet om negatief of positief, feedback = feedback. Het gaat erom hoe sommige mensen elkaar hier behandelen en hoe een reactie gebracht word

Precies dit. Het gaat zich erom op wat voor manier het gebracht wordt. "Ik snap niet dat die of die nog niet de scene heeft verlaten met zijn pauper muziek". Als iemand zoiets zegt, en dan maakt het niet uit over welke artiest het gaat, zulke opmerkingen gaan gewoon te ver. Waarom? Omdat die helemaal niet nodig zijn. Op die manier werk je alleen maar negatieve discussies in de hand en help je alleen maar mee aan een negatieve sfeer op het forum. Of je nu gelijk hebt of niet. Mensen die zulke opmerkingen plaatsen voor de lol, omdat ze het leuk vinden om te trollen, mogen van mij allemaal direct een ban krijgen. Al helemaal de trolls die het leuk vinden anderen opzettelijk af te zeiken om wat voor reden dan ook.

Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja precies, waar willen jullie precies met HT heen dan? Wat is belangrijker, de vrijheid om je ongezouten mening over platen te geven of de interactie met DJs?

Als je je mening gewoon normaal geeft en onderbouwd, wat volgensmij juist het probleem (dat dat niet word gedaan), waar word je dan beperkt in je vrijheid?

Inderdaad, je kunt je ongezouten mening geven, maar doe dit (te allen tijde en overal op het forum) op een normale en fatsoenlijke manier. Als je vriend of vriendin je vraagt om naar de film te gaan, dan reageer je toch ook niet met "wat een ***** film, je kunt maar beter oprotten" of iets dergelijks? Dus waarom hier wel? Ik denk vooral hierom:

Lyst schreef:
Juist wel, dat is het hele probleem van Hardtraxx, je kunt hier heel veel doen zonder dat je een waarschuwing krijgt. Het is niet voor niets een waarschuwing. Pas als mensen direct waarschuwingen uitgedeeld krijgen, ontstaat er een preventieve werking. Dan gaan mensen eerst nadenken en dan pas iets posten, nu post men iets, kan het niet door de beugel dan zegt een mod daar wat van, doe je het vervolgens nog een keer, krijg je pas de waarschuwing.

Dit heb ik hier maar al te vaak meegemaakt en gezien voordat ik mij vorig jaar geregistreerd had. Mensen moeten inderdaad nadenken voordat ze iets posten in plaats van alles maar klakkeloos neer te zetten wat er in hun koppies op komt. Als we dat zouden kunnen bereiken op dit forum dan zou het al een heel stuk gezelliger worden hier. Uiteraard snap ik wel dat de kant waar de Hardstyle op blijft gaan hier niet aan meehelpt, aangezien het er niet beter op wordt. Maar dan moeten mensen zich toch eens serieus gaan afvragen of ze zich hier nog op hun plek voelen. En dan heb ik het over mensen die het niet meer kunnen opbrengen om ergens nog iets positiefs te kunnen neerzetten maar alleen maar negatief bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
Forbidden Phobia schreef:
volgens mij is het punt nu zo langzamer hand wel gemaakt.

Dit vind ik nou altijd zo jammer. Discussies op deze manier afkappen. Ik vind discussies zoals deze altijd erg interessant, vooral om te weten te komen hoe mensen over bepaalde zaken denken. Dus laat de discussie vooral lekker verder gaan zou ik zeggen.


ja ik wil de discussie wel aangaan maar dat schiet weinig op.. want alles komt uiteindelijk op hetzelfde neer. dus dan zou de discussie toch overbodig zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
En dan heb ik het over mensen die het niet meer kunnen opbrengen om ergens nog iets positiefs te kunnen neerzetten maar alleen maar negatief bezig zijn.

Ik vind Lyst een hele goede toevoeging aan het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:18 
 

_theon_ schreef:
Fekete schreef:
En dan heb ik het over mensen die het niet meer kunnen opbrengen om ergens nog iets positiefs te kunnen neerzetten maar alleen maar negatief bezig zijn.

Ik vind Lyst een hele goede toevoeging aan het forum.


Ter info, ik heb het niet over Lyst. Ik heb het over mensen die alleen maar comments plaatsen zoals "kut dit, kut dat", etc. Lyst is inderdaad een hele goede toevoeging aan het forum. Maar ik merk hieruit op dat jij vind dat Lyst alleen maar negatief bezig is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
_theon_ schreef:
Fekete schreef:
En dan heb ik het over mensen die het niet meer kunnen opbrengen om ergens nog iets positiefs te kunnen neerzetten maar alleen maar negatief bezig zijn.

Ik vind Lyst een hele goede toevoeging aan het forum.


Ter info, ik heb het niet over Lyst. Ik heb het over mensen die alleen maar comments plaatsen zoals "kut dit, kut dat", etc. Lyst is inderdaad een hele goede toevoeging aan het forum. Maar ik merk hieruit op dat jij vind dat Lyst alleen maar negatief bezig is? :P

Niet alleen maar, maar wel vaak. Ik zie ook positieve van zijn kant. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
_theon_ schreef:
Fekete schreef:
En dan heb ik het over mensen die het niet meer kunnen opbrengen om ergens nog iets positiefs te kunnen neerzetten maar alleen maar negatief bezig zijn.

Ik vind Lyst een hele goede toevoeging aan het forum.


Ter info, ik heb het niet over Lyst. Ik heb het over mensen die alleen maar comments plaatsen zoals "kut dit, kut dat", etc. Lyst is inderdaad een hele goede toevoeging aan het forum. Maar ik merk hieruit op dat jij vind dat Lyst alleen maar negatief bezig is? :P


Lyst onderbouwd het goed. ookal is het zijn smaak niet. maar als ik zo lees is die vaker negatief over tracks dan positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:07 
 

Maar de manier waarop is goed, veel mensen hier kunnen nog veel van Lyst leren hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
Maar de manier waarop is goed, veel mensen hier kunnen nog veel van Lyst leren hoor :)

klopt maar waar is de hele discussie dan voor nodig? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 14:51 
 

Fekete schreef:
Nu snap ik ook waarom mensen jou niet serieus nemen.

Hier zou jij eigenlijk een ban voor moeten krijgen. Je beledigt mij persoonlijk en het voegt niets toe aan je verhaal. Dat komt dan van het toetsenbord van een moderator, wat een schande voor het forum, en dat nog wel in dit topic :P

Nee ik begrijp je verhaal, maar je komt ongeloofwaardig over door mij persoonlijk aan te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:02 
 

Nerazzurro93 schreef:
Fekete schreef:
Nu snap ik ook waarom mensen jou niet serieus nemen.

Hier zou jij eigenlijk een ban voor moeten krijgen. Je beledigt mij persoonlijk en het voegt niets toe aan je verhaal. Dat komt dan van het toetsenbord van een moderator, wat een schande voor het forum, en dat nog wel in dit topic :P

Nee ik begrijp je verhaal, maar je komt ongeloofwaardig over door mij persoonlijk aan te vallen.


Excuses daarvoor dan, ik wil niemand persoonlijk aanvallen ;) Maar denk eens na over je eigen statement "het is maar muziek".. Ik vind dat juist een schande, als je zoiets over je favoriete muziek zegt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:38 
 

Heb je gelijk in, slaat ook nergens op maar ben daar al op teruggekomen. Ik bedoelde dat eigenlijk niet. Ik bedoelde meer dat het praten over muziek op deze site overschat wordt, als je niet alleen maar mag zeggn dat een track kut is bijvoorbeeld. Ik bedoel: deze site is er toch meer voor de lol dan voor de analyse van harde muziek? Als je dat laatste wil nastreven dan moet je de niet muziek gerelateerde forums hier verbannen. En veeel harder straffen op offtopic gelul, vind ik dan.

Voorbeeld daarvan is: het zevertopic en het lekkere wijven topic. Laat je dat toe op je site, dan kan je ook in andere topics dit niveau verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:27 
 

Daarom staat het wel in het off-topic uiteraard, daar kun je los gaan, in de rest van de fora kun je dan weer wat serieuzer zijn. In ieder geval is het wel zo dat iedereen over de gehele site op een normale manier kan reageren. Als je een track kut vind is dat prima, mag je ook zeggen, maar om een artiest een dikke zeug te noemen slaat weer totaal nergens op. Dat is een beetje het verschil daarin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
voorbeeld daarvan is: het zevertopic en het lekkere wijven topic. Laat je dat toe op je site, dan kan je ook in andere topics dit niveau verwachten.

Want dat zijn natuurlijk de twee topics die mensen naar dit forum trekken. :) Het toelaten van die twee topics staat compleet los van het algehele 'niveau', zoals jij het noemt, van het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Heb je gelijk in, slaat ook nergens op maar ben daar al op teruggekomen. Ik bedoelde dat eigenlijk niet. Ik bedoelde meer dat het praten over muziek op deze site overschat wordt, als je niet alleen maar mag zeggn dat een track kut is bijvoorbeeld. Ik bedoel: deze site is er toch meer voor de lol dan voor de analyse van harde muziek? Als je dat laatste wil nastreven dan moet je de niet muziek gerelateerde forums hier verbannen. En veeel harder straffen op offtopic gelul, vind ik dan.

Voorbeeld daarvan is: het zevertopic en het lekkere wijven topic. Laat je dat toe op je site, dan kan je ook in andere topics dit niveau verwachten.

Een aantal jaren terug waren die topics er ook al, toen ging het goed en kwam er niet om de haverklap een ander topic voor jan lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kunnen we dit topic niet veranderen in Respect in Nederland, want wat hier gebeurd gebeurd overal. een fatsoenskwestie, lastig onderwerp ... Over het algemeen zijn de personen op dit fora 'scoren ten koste van alles en iedereen mensen' Dat is wat mij is opgevallen in de tijd dat ik hier sta geregistreerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om dit weer eens door te lezen. Respect4harderstylez!


Denk dat de verandering van regime (Dhr. Sonnema en consorten :worship:) voor een betere tijd hebben gezorgd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is laatste tijd wel erg rustig op HardTraxx ja. Scheelt ook dat we weinig gekkies hebben momenteel :(
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen