Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 03:17 
 
Hardtraxx Elite

1. Vazard
2. Thera
3. Malice
4. Headhunterz
5. Phuture noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 12:42 
 
Hardtraxxer

1. Headhunterz
2. Phuture Noize
3. B-Front
4. Noisecontrollers
5. Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Phuture Noize
2. B-Front
3. Geck-o
4. Wildstylez
5. Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Daveytl schreef:
Zijn er op dit forum ook mensen die niet op B-Front en Phuture Noize stemmen? :lol:
Moet zeggen dat ik het wel fantastisch vind, naar mijn mening de beste Hardstyle producers van het jaar.


Ik verbaas me vooral dat redelijk weinig mensen op MYST stemmen. Vind dat toch wel de verrassing dit jaar.

Mwah, ik snap de Myst hype niet helemaal. Before You Go is oprecht 1 van de vetste platen van het jaar, maar daarnaast heeft ie niet zo gek veel geweldige platen/hitjes naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Atmozfears
2. Radical Redemption
3. Headhunterz
4. Deetox
5. Sub Zero Project
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 13:21 
 
Hardtraxx Elite

1. Crypsis
2. Angerfist
3. The Outside Agency
4. Deathmachine
5. Mindustries
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

1. Noisecontrollers
2. Phuture Noize
3. Sound Rush
4. Project One(doet me niks)
5. Prefix & Density
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even benieuwd: Van welke DJ vinden jullie dat deze echt geen recht heeft op een plek in de DJMag top100 maar zichzelf wel promoot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

95% van de Hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 16:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Even benieuwd: Van welke DJ vinden jullie dat deze echt geen recht heeft op een plek in de DJMag top100 maar zichzelf wel promoot?


99% van de hele DJ MagTop 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Even benieuwd: Van welke DJ vinden jullie dat deze echt geen recht heeft op een plek in de DJMag top100 maar zichzelf wel promoot?


Zatox en Brennan Heart in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat iedere DJ "recht" heeft op een plek in de top 100. Iedere DJ heeft wel fans die steun en plezier halen uit hun muziek en daar gaat het bij muziek (naar mijn mening) over. Of je nou 1 miljoen mensen raakt met je muziek of maar 10 maakt imo niet uit. Iedere DJ die in deze lijst komt betekent voor een hele hoop mensen heel veel en alleen daarom al vind ik het altijd verdiend. 
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
sonnebloem schreef:
Even benieuwd: Van welke DJ vinden jullie dat deze echt geen recht heeft op een plek in de DJMag top100 maar zichzelf wel promoot?


Zatox en Brennan Heart in ieder geval.


:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vind dat iedere DJ "recht" heeft op een plek in de top 100. Iedere DJ heeft wel fans die steun en plezier halen uit hun muziek en daar gaat het bij muziek (naar mijn mening) over. Of je nou 1 miljoen mensen raakt met je muziek of maar 10 maakt imo niet uit. Iedere DJ die in deze lijst komt betekent voor een hele hoop mensen heel veel en alleen daarom al vind ik het altijd verdiend. 


Daar moet ik wel zeggen dat je een punt hebt. Maar meer voor de mensen hier en kwalitatief gezien en naar de sets kijkend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 10:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is ook echt niet een lijst op skill of kwaliteit.

Het is gewoon de top 100 populairste DJ's of de top 100 DJ's die de meeste mensen in konden huren om stemmen te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat klopt, maar los van dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vind dat iedere DJ "recht" heeft op een plek in de top 100. Iedere DJ heeft wel fans die steun en plezier halen uit hun muziek en daar gaat het bij muziek (naar mijn mening) over. Of je nou 1 miljoen mensen raakt met je muziek of maar 10 maakt imo niet uit. Iedere DJ die in deze lijst komt betekent voor een hele hoop mensen heel veel en alleen daarom al vind ik het altijd verdiend. 


Amen. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan wel op Phuture Noize, Delete en Sound Rush gaan stemmen die ook echt tot mijn favorieten behoren, maar denk dat de kans zeer klein is dat zij er ook daadwerkelijk in komen.

Heb dus gewoon 'Hardstyle' gestemd en wel voor namen die ik leuk vind ofcourse.

Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Atmozfears
Frequencerz

Edit: En ook al spreekt de stijl van Brennan Heart de meesten hier niet aan (mij ook niet echt), vind ik dat toch wel echt een DJ die er in thuishoort imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Edit: En ook al spreekt de stijl van Brennan Heart de meesten hier niet aan (mij ook niet echt), vind ik dat toch wel echt een DJ die er in thuishoort imo.

Zonder direct te haten, vanwaar? Trackkeuze, techniek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ie bedoelt omdat het altijd al een grote is geweest en nu nog een gigantische naam heeft in de scene ondanks z'n matige (naar mijn idee) prestaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is de dj mag 2017, niet de dj mag "wat heb je gepresenteerd in het verkleden".
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:49 
 
Hardtraxxer

Crypsis
B-Front
Frequencerz
Phuture Noize

verder nog twijfel tussen oa. degos & re-done, high voltage, hard driver en bass chaserz
sowieso eigenlijk wel twijfel of ik wel ga stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Linus schreef:
sowieso eigenlijk wel twijfel of ik wel ga stemmen.


Niets moet hoor, maar waarom zou je niet stemmen? Je kan iets voor je favoriete artiesten in return doen als dank voor de livesets en muziek die ze hebben uitgebracht ect...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Het is de dj mag 2017, niet de dj mag "wat heb je gepresenteerd in het verkleden".


Daar putten ze naar mijn idee nog steeds populariteit uit. Als brennan heart dit jaar binnen was komen waggelen was het niks geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 10:12 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
Linus schreef:
sowieso eigenlijk wel twijfel of ik wel ga stemmen.


Niets moet hoor, maar waarom zou je niet stemmen? Je kan iets voor je favoriete artiesten in return doen als dank voor de livesets en muziek die ze hebben uitgebracht ect...


Dat is ook de enige reden waarom ik zou gaan stemmen. Echter heeft de afgelopen jaren geen enkele van mijn top5 de lijst gehaald en dan hebben ze ook weinig aan die support. Het blijft toch altijd een beetje een schimmige lijst met de speculaties over gekochte stemmen, of die twee belgen die promomeisjes mee namen naar tomorrowland.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen