Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heej Allemaal


Ik w8 al een tijdje op de nieuwe set van Dotsy In The Mix 24..

Ik heb deel 21,22,23.

En Vond ze alle 3 echt super goed!!

Wie kan me helpen wie weet dat deel 24 ook nog komt ??

Alvast bedankt :thumbup:

Mzzll`s
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 16:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Die is er nog niet, denk ik :p

Op z'n eigen site staat ie in ieder geval nog niet: http://www.vmx.nl/category/downloads/dotsy-in-the-mix/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dotsy = Playboy op VMX btw.

In ieder geval, vind de sets van hem niet heel bijzonder als ik eerlijk mag zijn.. Ik ben zelf nogal van de opbouw in een set, en dat mis ik wel eens bij hem. Ook alleen maar nieuwe platen eigenlijk, niet af en toe een oudje en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ohh ik vind zijn sets juist super goed, In veel setjes komen oude nummers terug is ook gaaf maar soms hoor ik een nummer gewoon zoveel dat het niet meer mooi is en dat vind ik zonde bij veel sets. Dotsy draait idd nieuwe nummers in z`n livesets dat vind ik echt vet! En deel 22 en 23 vind ik echt super man echt!, Maja ben erg benieuwd naar deel 24. Maja jouw mening he over Dotsy ;).



Khadber schreef:
Dotsy = Playboy op VMX btw.

In ieder geval, vind de sets van hem niet heel bijzonder als ik eerlijk mag zijn.. Ik ben zelf nogal van de opbouw in een set, en dat mis ik wel eens bij hem. Ook alleen maar nieuwe platen eigenlijk, niet af en toe een oudje en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2008 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja ik zoek gewoon wat meer als alleen de laatste hits... Smaken verschillen!
Wil overigens niet zeggen dat ik alleen maar oudere draai, maar zeker niet alleen maar nieuw.
Maar als ik jou was zou ik het aan Playboy vragen.. Opmerking insturen via contact ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2008 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmmm oke zit die Playboy hier ook op ?? dat jij weet dan vraag ik het via hier gewoon ;) Maja heb je toegevoegd als vriend net dus :P Maja spreek je man laterzzz.

Khadber schreef:
Tja ik zoek gewoon wat meer als alleen de laatste hits... Smaken verschillen!
Wil overigens niet zeggen dat ik alleen maar oudere draai, maar zeker niet alleen maar nieuw.
Maar als ik jou was zou ik het aan Playboy vragen.. Opmerking insturen via contact ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2008 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Playboy zit hier niet, dat geef ik je alvast mee, hij reageerde op vragen Prophet. Je moet het via VMX contact formulier vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2008 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is Playboy de man achter VMX dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2008 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

onder andere.. Samen met NLS volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2008 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
onder andere.. Samen met NLS volgens mij.

jep klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2008 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dan moet je eens tege die Playboy zegge dattie iets aan de snelheid van die site moet doen, extra servertje ofzo, Vind t best n goeie site, maar is zoooo langzaam. Hebben jullie daar ook last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2008 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NLS post trouwens alleen maar op die site, dus dan moet Playboy wel de eigenaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2008 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ohh Ok toch Bedankt kerel ;)

Laterzz. :cool:
Khadber schreef:
Playboy zit hier niet, dat geef ik je alvast mee, hij reageerde op vragen Prophet. Je moet het via VMX contact formulier vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2008 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tim schreef:
Ja dan moet je eens tege die Playboy zegge dattie iets aan de snelheid van die site moet doen, extra servertje ofzo, Vind t best n goeie site, maar is zoooo langzaam. Hebben jullie daar ook last van?

ja bij mij is hij ook heel traag
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2008 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Okej gelukkig, ik dacht al dat het aan m'n internet lag ofzo
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen