Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar komt dit dan vandaan hahah :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, kan echt niet dit.

Denk overigens dat, op FL na, niemand pissig zal zijn. De mannen van Crisis Era waren zelfs nog samen met Code Black naar Qlimax en die pakken ze ook goed aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 13:14 
 
Hardtraxxer

Denk ook dat ze dit alleen doen bij degene die ze wel goed kennen/die het kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij doelen ze ook gewoon meer op dat Frontliner graag paardrijdt. Denk niet dat ze hier opzettelijk zijn vriendin zouden beledigen, zou inderdaad nogal sneu zijn.

Verder wel enorm gelachen om dit filmpje, we moeten elkaar allemaal niet zo serieus nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Volgens mij doelen ze ook gewoon meer op dat Frontliner graag paardrijdt.


Dan is zijn vriendin toch nog steeds een paard in deze context?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://alive-at-night.com/shots-fired-psy-trance-artist-claims-that-hardstyle-is-a-very-easy-genre-to-produce/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:

:lol: :/

Challenge accepted, laat hem maar eens een track produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuuuu nieuwe fittie a la deadmuis op komst?
Enerzijds heeft hij natuurlijk gelijk. Er zijn hardstyle tracks die echt simpel in elkaar zitten (rebelion, malice etc etc.). Aan de andere kant doet hij wel producers als Noisecontrollers, Phuture Noize en Audiofreq hier erg tekort mee. Dat toch 1 van de meest vaardige producers die er zijn volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Heuuuu nieuwe fittie a la deadmuis op komst?
Enerzijds heeft hij natuurlijk gelijk. Er zijn hardstyle tracks die echt simpel in elkaar zitten (rebelion, malice etc etc.). Aan de andere kant doet hij wel producers als Noisecontrollers, Phuture Noize en Audiofreq hier erg tekort mee. Dat toch 1 van de meest vaardige producers die er zijn volgens mij.


Denk je nou echt dat ie die namen kent? Het zal wel weer compleet uit zijn verband getrokken zijn want het gaat over de Hardstyle scene in Amerika en waarom dat weer underground is geraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TSFH schreef:
Heuuuu nieuwe fittie a la deadmuis op komst?
Enerzijds heeft hij natuurlijk gelijk. Er zijn hardstyle tracks die echt simpel in elkaar zitten (rebelion, malice etc etc.). Aan de andere kant doet hij wel producers als Noisecontrollers, Phuture Noize en Audiofreq hier erg tekort mee. Dat toch 1 van de meest vaardige producers die er zijn volgens mij.


Denk je nou echt dat ie die namen kent? Het zal wel weer compleet uit zijn verband getrokken zijn want het gaat over de Hardstyle scene in Amerika en waarom dat weer underground is geraakt.


Zou ook heel goed kunnen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit de amerikaanse hardstyle scene gevolgd heb
xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:55 
 
Hardtraxx Addict

Echt wat boeit de mening van een vet random iemand die ver buiten de scene staat?
Goede "artikelen" weer dit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alive At Night in een notendop
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 12:02 
 
Hardtraxx Addict

Alive At Night wisselt echt gigantisch tussen "hee! super interressant interview!" en "jezus, comments op Hyves hadden nog meer inhoud"
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Alive At Night wisselt echt gigantisch tussen "hee! super interressant interview!" en "jezus, comments op Hyves hadden nog meer inhoud"


Glitterplaatjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Clickbaiten heet zo iets. AaN krijgt clicks, wat boeit hun of het artikel correct is of niet, waarschijnlijk hebben ze de woorden van die vent ook nog enigszins verdraaid om het interessanter te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 12:42 
 
Hardtraxx Addict

Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kwam erop omdat Noisecontrollers het gedeeld had op Facebook. Dus ik dacht dat het wel interessant was om hier te plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alive at Night dikke bout :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Carminizerz schreef:
Ik kwam erop omdat Noisecontrollers het gedeeld had op Facebook. Dus ik dacht dat het wel interessant was om hier te plaatsen.


Ik bedoel het niet zo zeer naar jou toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Carminizerz schreef:
Ik kwam erop omdat Noisecontrollers het gedeeld had op Facebook. Dus ik dacht dat het wel interessant was om hier te plaatsen.


Ik bedoel het niet zo zeer naar jou toe :P


Ik zag het gelukkig niet als aanval :P. Ben alleen niet echt bekend met AaN, dus ik was ook niet op de hoogte van de kwaliteit van hun artikelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Het grote verschil hiertussen is imo dat de eerste meer een fan is van feesten dan van de muziek. En de andere echt van de muziek zelf houdt.

Hier sla je de plank wel zo ontzettend mis, Dennis... Wil jij beweren dat mijn vriendin niet echt van hardstyle houdt, maar alleen van feesten? Waarom wil ze dan liever naar Qlimax dan naar Reaktor en liever naar Defqon of Decibel dan Awakefest? Zij houdt net zo van hardstyle als menig persoon hier op HT, alleen ze vindt het niet zo boeiend hoe de plaat heet die wordt gedraaid. Ja, ze is minder kritisch, maar is ze daarom minder een liefhebber? Kom op zeg.

WAYOOOOOOOW mega slowpoke trouwens... Ben niet zo veel meer online :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Broken Balance schreef:

Het grote verschil hiertussen is imo dat de eerste meer een fan is van feesten dan van de muziek. En de andere echt van de muziek zelf houdt.

Hier sla je de plank wel zo ontzettend mis, Dennis... Wil jij beweren dat Monique niet echt van hardstyle houdt, maar alleen van feesten? Waarom wil ze dan liever naar Qlimax dan naar Reaktor en liever naar Defqon of Decibel dan Awakefest? Zij houdt net zo van hardstyle als menig persoon hier op HT, alleen ze vindt het niet zo boeiend hoe de plaat heet die wordt gedraaid. Ja, ze is minder kritisch, maar is ze daarom minder een liefhebber? Kom op zeg.

Triggered!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is Monique? Als het je vriendin is zeg dan gewoon 'mijn vriendin'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen