Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
05. De idiote manier van een fanbase creëren. Dit wordt zo kinderachtig en geforceerd overgebracht dat je als snel je eigen gekkies maakt. Je militanten, gangsters, raw soldiers, en het afzetten van melodieus en raw is veel erger dan alle andere scenes. Hardcore vs Industrial is niet zo erg, D&B vs Darkstep is niet zo, Schranz vs Techno is niet zo, Psytrance vs gewone Trance is niet zo. Electro house vs Latin house is niet zo. Het wordt zo vaak overdreven in deze scene dat je echt enorme polarisatie krijgt en dat men zich als een deel van een zogenaamde gang voelt wanneer ze een artiest of label leuk vinden.

Ik ben best benieuwd wat je overhoudt als je al die zooi stript en alles hardstyle noemt. Zou je dan ook een 2008 plaatje in een Ran-D set kunnen verwachten? Vet idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 20:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je alle labeltjes weg zou halen krijg je de meest gevarieerde setjes, gewoon een set met een overgang van Wasted Penguinz naar Digital Abuse. Waarom niet. Is alleen maar mooi, is alles gelijk een verrassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of dit een joke is

Citaat:
Ramunas Vabolis
5 uur · Kaunas, Litouwen ·
Someone stole our kicks and now selling them at sellfy.com !!! what the the f*ck is that????
https://sellfy.com/p/h2LM/



Edit NVM alphaverb soundcloud acc
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom niet. Is alleen maar mooi, is alles gelijk een verrassing.

Weet jij het? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 22:33 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Geen idee of dit een joke is

Citaat:
Ramunas Vabolis
5 uur · Kaunas, Litouwen ·
Someone stole our kicks and now selling them at sellfy.com !!! what the the f*ck is that????
https://sellfy.com/p/h2LM/



Edit NVM alphaverb soundcloud acc


The Machine had een tijd terug ook al een soundbank te koop gezet. Legaal wel ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 23:12 
 

Dat doen veel artiesten.

Ik heb ook 3 van die sample packages van Activator gekocht.

En van Maarten Vorwerk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu stopt Energyzed dus, benieuwd of we ooit nog wat van die gast gaan horen. Vond Save my Soul en Stand my Ground wel leuke platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
With great sadness I have to announce I am going stop producing music under the name energyzed.


Die komt vroeg of laat wel weer terug onder een andere naam dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Citaat:
With great sadness I have to announce I am going stop producing music under the name energyzed.


Die komt vroeg of laat wel weer terug onder een andere naam dus


Thyrongyzed, nieuwe live act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou niet weten of hij terugkomt. Het lijkt me sterk dat hij zonder Atmozfears iets moois neer kan zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat betwijfel ik. Als je na al die jaren van hulp nog altijd zelf niks kan produceren dan weet ik niet wat Atmozfears in hem zag zovele jaren geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Dat betwijfel ik. Als je na al die jaren van hulp nog altijd zelf niks kan produceren dan weet ik niet wat Atmozfears in hem zag zovele jaren geleden.

Het maken van een soundbank lijkt me niet zomaar zo 1 2 3 geleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, onderhand heeft hij vast wel wat opgepakt. Zal niet de zelfde kwaliteit hebben maar hij zou vast wel wat kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

We zullen wel zien als hij misschien onder een andere naam terug komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Frontlinie bewaker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
B-Frontlinie bewaker :cool:

Een R3bel :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Het lijkt wel alsof die 'nieuwe generatie' (Mag ik het zo noemen? Want daar gaat het grotendeels over toch?) zich voelt aangetrokken tot een bepaalde groep en alles daaromheen is kut.


Dan scheer je wel alles over een kam. Maar jij mag dat zeggen.

Ik snap wat je bedoelt. Laatst sprak ik iemand die verschillende acts (Digital Punk, Hard Driver, Radical en nog een handje vol 'mainstream' artiesten) helemaal kut vond. Hij zou dan bij wijze van spreken liever een uur bij de toiletten rondhangen dan hun set bijwonen. Maar ondertussen wel helemaal fan zijn van Warface, Delete en heel Spoontech. Niet dat daar iets mis mee is, maar dat is ook gewoon hardstyle. Ik vraag me dan af hoe je het een helemaal geweldig kan vinden en het ander compleet kut?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Ik vraag me dan af hoe je het een helemaal geweldig kan vinden en het ander compleet kut?!


Het verschil tussen Spoontech nummers en bv Digital Punk nummers is zeker groot genoeg om het één helemaal kut te vinden, en het ander helemaal geweldig. Is gewoon een smaak kwestie. Alleen om dan te zeggen dat je liever een uur bij de wc wacht, dan dat je naar een set van één van deze djs gaat, is kinderachtig/overdreven gedoe in mijn opinie.
Als er een dj draait die me minder aanspreekt, ben ik weer meer bezig met ouwehoeren etc. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Exterkate schreef:
Het lijkt wel alsof die 'nieuwe generatie' (Mag ik het zo noemen? Want daar gaat het grotendeels over toch?) zich voelt aangetrokken tot een bepaalde groep en alles daaromheen is kut.


Dan scheer je wel alles over een kam. Maar jij mag dat zeggen.

Ik snap wat je bedoelt. Laatst sprak ik iemand die verschillende acts (Digital Punk, Hard Driver, Radical en nog een handje vol 'mainstream' artiesten) helemaal kut vond. Hij zou dan bij wijze van spreken liever een uur bij de toiletten rondhangen dan hun set bijwonen. Maar ondertussen wel helemaal fan zijn van Warface, Delete en heel Spoontech. Niet dat daar iets mis mee is, maar dat is ook gewoon hardstyle. Ik vraag me dan af hoe je het een helemaal geweldig kan vinden en het ander compleet kut?!


Da's hetzelfde als Brennan Heart kut vinden en Sound Rush vet.
Voor iemand die er niet genoeg naar luistert en er geen fan van is is het allebei euphorische hardstyle. Maar dat wil nog niet zeggen dat allebei de artiesten jou aanspreken wanneer jij van euphorisch houdt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Maar ondertussen wel helemaal fan zijn van Warface, Delete en heel Spoontech.



Niet toevallig die broer van je? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Maar ondertussen wel helemaal fan zijn van Warface, Delete en heel Spoontech.



Niet toevallig die broer van je? :lol:


Had gekund haha :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Constant ruzie thuis, Digital Punk vs Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Constant ruzie thuis, Digital Punk vs Spoontech.

Beter dan spoontech VS peacock ruzies thuis. >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen