Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Laatst sprak ik iemand die verschillende acts (Digital Punk, Hard Driver, Radical en nog een handje vol 'mainstream' artiesten) helemaal kut vond. Hij zou dan bij wijze van spreken liever een uur bij de toiletten rondhangen dan hun set bijwonen. Maar ondertussen wel helemaal fan zijn van Warface, Delete en heel Spoontech. Niet dat daar iets mis mee is, maar dat is ook gewoon hardstyle. Ik vraag me dan af hoe je het een helemaal geweldig kan vinden en het ander compleet kut?!

Hoe is dit niet te begrijpen...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 09:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, tussen Spoontech en de rest van de "raw" zit behoorlijk wat verschil. Warface had ik je nog wel gegeven.

Trouwens die vergelijking Sound Rush en Brennan Heart is ook niet een beste gezien Sound Rush echt compleet euforisch is en Brennan Heart echt willekeurige platen maakt. Zou dan eerder zeggen Sound Rush vet vinden en Cyber kut vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat je niet gewoon meer ziet dat iedereen een brede smaak heeft van NSCLT tot main concern. Iedereen maakt wel eens een mindere plaat maar een dj haten heb ik nooit begrepen. Natuurlijk zijn er altijd mindere producers maar die laat je dan gewoon links liggen en je gaat er dan toch helemaal niet online helemaal los over hoe min je die dj vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Jammer dat je niet gewoon meer ziet dat iedereen een brede smaak heeft van NSCLT tot main concern.


En als je dat wél hebt ben je ineenkeer "minst kritische lid van het forum" :cry:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Een beetje bashen op een dj/producer moet kunnen op een zekere hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Jammer dat je niet gewoon meer ziet dat iedereen een brede smaak heeft van NSCLT tot main concern.


En als je dat wél hebt ben je ineenkeer "minst kritische lid van het forum" :cry:

:lol:


Wees nou eens trots op die titel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ben ik ook wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Jammer dat je niet gewoon meer ziet dat iedereen een brede smaak heeft van NSCLT tot main concern.


En als je dat wél hebt ben je ineenkeer "minst kritische lid van het forum" :cry:

:lol:


Ik vind je nu wel erg kritisch hoor.
Ik weet wel wat ik volgend jaar stem. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 19:39 
 
Hardtraxx Newbie

StevenvanKuijk schreef:
Laatst sprak ik iemand die verschillende acts (Digital Punk, Hard Driver, Radical en nog een handje vol 'mainstream' artiesten) helemaal kut vond. Hij zou dan bij wijze van spreken liever een uur bij de toiletten rondhangen dan hun set bijwonen. Maar ondertussen wel helemaal fan zijn van Warface, Delete en heel Spoontech. Niet dat daar iets mis mee is, maar dat is ook gewoon hardstyle. Ik vraag me dan af hoe je het een helemaal geweldig kan vinden en het ander compleet kut?!


Hier zit nog wel een degelijk verschil in naar mijn idee. Ik weet nog dat begin dit jaar een kerel in mn klas in een presentatie vol trots DP & RR - protest of indignation liet horen. Ik dus in de pauze naar hem toe ff beetje praten over hardstyle, maar hij bleek dus Crypsis niet eens te kennen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wat is daar dan mis mee, ik heb ook genoeg dubstep/drum & bass/industrial tracks die ik tering dik vind, maar weet verder 0,0 van de muziek af, is mijn mening over dat ene nummer dan minder waard?

Als ik nog nooit hardstyle beluisterd heb, en ik hoor een track van Rebelion en dat vind ik het allervetste ooit, is daar dan iets mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar wat is daar dan mis mee, ik heb ook genoeg dubstep/drum & bass/industrial tracks die ik tering dik vind, maar weet verder 0,0 van de muziek af, is mijn mening over dat ene nummer dan minder waard?

Als ik nog nooit hardstyle beluisterd heb, en ik hoor een track van Rebelion en dat vind ik het allervetste ooit, is daar dan iets mis mee?


Idd, ben ook ooit begonnen met No Time To Waste en Bassboom, vond ik helemaal de :bomb:. Verder ook nog geen flauw idee wie de artiesten nou waren destijds.
Misschien staat 'ie wel aan het begin van zijn prille hardstyle fase :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 20:27 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Maar wat is daar dan mis mee, ik heb ook genoeg dubstep/drum & bass/industrial tracks die ik tering dik vind, maar weet verder 0,0 van de muziek af, is mijn mening over dat ene nummer dan minder waard?

Als ik nog nooit hardstyle beluisterd heb, en ik hoor een track van Rebelion en dat vind ik het allervetste ooit, is daar dan iets mis mee?

Vergeten te melden dat hij feesten zoals bijv kingdance ook mee pakt, dus dan is het naar mijn idee dus gewoon belachelijk dat je sommige dj's niet eens kent behalve radical, dp en warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer je iets heel vet vindt dan ga je jezelf er toch meer in verdiepen lijkt me? Dus als hij helemaal gek op RR en consorten is dan lijkt het me wel logisch dat je Crypsis kent. Ik weet ook nog toen Main Concern voor het eerst op Decibel stond. Ik had echt nog nooit van Main Concern gehoord, terwijl ik toen echt veel hardstyle luisterde en veel opzoek was naar verschillende nummers en artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Wanneer je iets heel vet vindt dan ga je jezelf er toch meer in verdiepen lijkt me?

Wat een klets weer... hoezo is dit nou weer logisch? Als je iets vet vindt en je zoekt steeds die dj op, hoe moet je dan weten dat een andere dj bij hetzelfde label zitten? Heb je enig idee hoe veel mensen "labels" geen reedt boeit? Die staan gewoon uit hun dak te gaan op feestjes, luisteren thuis lekker een setje (zonder tracklist, want dat boeit ook lang niet iedereen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tadaa, precies wat Skribbler zegt dus inderdaad! helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet nog dat in de tijd dat ik hier alleen mee las en niet actief mee deed ik ooit iets las over warface en spoontech. Geen id wat het was en plots een heel ander wereld van hardstyle leerde kennen.
Vind het soms wel jammer dat ik tegenwoordig niets nieuws meer tegen kom of ontdek wat dat betreft. Maar ik snap wel dat er mensen zijn die dit niet doen en dat men de een wel goed vind en de ander niet.

Smaak he. Je kan het zovaak blijven herhalen er valt niet over te twisten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vind het soms wel jammer dat ik tegenwoordig niets nieuws meer tegen kom of ontdek wat dat betreft.


Natuurlijk weet ik niet in hoeverre je dit al gedaan hebt, maar ik denk dat als je meer in het verleden gaat duiken, er nog genoeg te ontdekken valt.
Dit is voor mij iniedergeval wel zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even over Zatox - The Crew. Ik moet hem toch wel gelijk geven als je naar die melodie van J&W - Believe luistert dat dit bijna een kopie is van The Crew.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 14:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Even over Zatox - The Crew. Ik moet hem toch wel gelijk geven als je naar die melodie van J&W - Believe luistert dat dit bijna een kopie is van The Crew.

Ja net als bij Choirs lijkt het er wel op, maar de melodie neemt wel wat andere vormen aan en is het echt niet 1 op 1 gekopieerd. Maar goed zo langzamerhand lijkt elke track wel op een ander. Degene die als eerst met die screech plofkick combinatie kwam kan dan ook wel gaan lopen janken tegen de miljoen anderen die hem nadoen, want dat lijkt ook allemaal op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 17:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Pipa schreef:
Wanneer je iets heel vet vindt dan ga je jezelf er toch meer in verdiepen lijkt me?

Heb je enig idee hoe veel mensen "labels" geen reedt boeit? Die staan gewoon uit hun dak te gaan op feestjes, luisteren thuis lekker een setje (zonder tracklist, want dat boeit ook lang niet iedereen)


Imo zijn dat weer twee verschillende dingen.

Je hebt mensen die houden van djensen en feesten op een bepaalde soort muziek en je hebt mensen die zich echt verdiepen in de muziek. (Je hebt natuurlijk ook beiden)

Ik ken zat mensen die onder het eerste vallen. Die gaan graag naar een hardstyle feestje. Ze hebben geen idee wie er draait en wat er gedraaid wordt maar ze kunnen de muziek wel waarderen en dr lekker op los gaan. En die hebben dan ook geen baat bij een of andere tracklist inderdaad.

Ik ken ook zat mensen die niet veel naar feesten gaan maar zich wel verdiepen in de muziek en deze heel vet vinden. Die hebben dan wel weer baat bij zoiets. Die weten in de meeste gevallen ook veel meer over de muziek/artiesten/labels rondom het genre. Die gaan zich vanzelfsprekend meer verdiepen in het genre wanneer ze iets vets vinden.

Het grote verschil hiertussen is imo dat de eerste meer een fan is van feesten dan van de muziek. En de andere echt van de muziek zelf houdt. Klinkt misschien vlak maar als je lekker kan feesten op hardstyle maar de rest er om heen je niks boeit dan ben je niet echt iemand die de muziek geweldig vindt maar gewoon iemand die van feesten houdt op die specifieke muziek, dit soort personen vermaken zich dan ook op bijna elk feestje wel. En zoals ik zei, je hebt natuurlijk ook beiden.

En ik merk dat je enigszins hint naar Techno, waar dit dus standaard is. (Geen vaste labels, amper tracklists).
En het kutte daarbij is dus dat ik nooit leuke platen kan vinden. Ik vind een techno feest best lachen om heen te gaan (mits er wat stevige techno wordt gedraait) alleen het feit dat ik dan vervolgens die plaat wil terugvinden lukt dan weer niet omdat er nooit ergens een tracklist o.i.d. staat. Dit geldt net zo voor Schranz en Hard Techno. En het is nou niet echt gemakkelijk om de een van de ander te beschrijven in dit geval waardoor je het kan vinden. Wat tegenwoordig in de HS ook steeds lastiger is. Maar ik vind dat je hier echt geen excuus voor kan hebben, dat is gewoon A Luiheid of B Hipsterig van o kijk ik draai muziek die jullie niet kennen en jullie mogen ook niet weten van wie het is want het is mijn muziek.

/daag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Techno

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wat BB zegt het kan indd 2 kanten op. Vanuit mijzelf kan ik zeggen dat ik mezelf erin verdiep wanneer ik iets Hee vet vind. Toch vind ik het raar wanneer je super fan bent van Radical en dan Crypsis niet kent. Dan ga ik er wel vanuit dat die persoon Minus Militia draait.

Wat Skribbler zegt kan ook natuurlijk. Dat iemand het leuk vindt, maar het verder geen drol
Kan schelen hoe en wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Bring back the real Hardstyle no RAW bullshit, just pure euphoric melodies! #EuphoricHardstyle


Wasted Penguinz hebben weer zin in een relletje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
Bring back the real Hardstyle no RAW bullshit, just pure euphoric melodies! #EuphoricHardstyle


Wasted Penguinz hebben weer zin in een relletje



Wat een onzin weer. Nou doen ze alsof 'Euphoric' de echte hardstyle is en raw niet. Dit is weer gewoon aandacht zoeken door het starten van een relletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat hele raw vs melodieus weer.

Wat ze beiden niet doorhebben dat de "echte" hardstyle een combinatie van beiden was en de echte "top" en de meest gewaardeerde artiesten beiden doen. (B-Front, Phuture Noize, Ran-D, Noisecontrollers)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen