Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje arrogant. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het met de essentie van wat hij zegt wel helemaal eens eigenlijk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Maar dan organiseer ik gewoon een feestje voor gedupeerden wat dan de geschiedenis in gaat als een epic feestje

Riiight...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me niet voorstellen dat een switch naar een ander boekingskantoor zo'n grote rol kan spelen :/ er worden vast vieze spelletjes gespeeld achter de schermen, maar als de grootste organisaties je niet meer boeken voor hun (grootste) feesten is er toch echt meer aan de hand. Bovendien is dit maar 1 kant van het verhaal, maar ik verwacht niet zo snel dat Q-dance, B2s, Bass Events of ID&T hier snel een reactie over loslaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat hij echt een hele vreemde houding heeft. Doen alsof hij het allemaal ook best wel grappig vind af en toe. Zeg gewoon eens wat je ECHT denkt... Dit is echt zo'n verklaring van niks, beetje luchtig doen om alle roddels uit de wereld te helpen. Die shit komt niet zomaar uit de lucht vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Is toch algemeen bekend t verhaal tussen Frontliner en Qdance ?

Frontliner is en blijft een eindbaas. Kan een organisatie als Qdance niets aan veranderen.

Citaat:
blijft natuurlijk jammer dat Q van die dikke feesten geeft en zijn fans daar speciaal voor hem niet meer heen kunnen... omdat ie daar niet meer mag draaien... ze gaan wel maar geen frontliner... geld voor mij ook. dik festival en geen frontliner...


Ik moet meer lachen om dit soort reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ben het met de essentie van wat hij zegt wel helemaal eens eigenlijk :P.

Dat 'de bezoeker' teleurgesteld raakt als ze kaartjes kopen voor feesten en Frontliner er niet is? En dat het volk vervolgens een feestje georganiseerd door zkh Frontliner nodig heeft om te genieten van Hardstyle!

Could not disagree more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik vind dat hij echt een hele vreemde houding heeft. Doen alsof hij het allemaal ook best wel grappig vind af en toe. Zeg gewoon eens wat je ECHT denkt... Dit is echt zo'n verklaring van niks, beetje luchtig doen om alle roddels uit de wereld te helpen. Die shit komt niet zomaar uit de lucht vallen :P


Precies dit. Wat een louche verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ben het met de essentie van wat hij zegt wel helemaal eens eigenlijk :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 00:49 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Maar dan organiseer ik gewoon een feestje voor gedupeerden wat dan de geschiedenis in gaat als een epic feestje


Krijg steeds meer het gevoel dat hij een persoonlijkheidsstoornis heeft.

Janken met 'gedupeerden' ga gewoon eens weer goede tracks maken gr. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

villain doet er ook nog even een reactie bij zag ik; ''jullie zitten er allemaal naast'' :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
villain doet er ook nog even een reactie bij zag ik; ''jullie zitten er allemaal naast'' :corn:


Die reactie van Kasper Dekker (vele kennen hem vast als de Tiesto look a like) xd : Dus naast je management typt Petra nu ook je FB-posts? Nice man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 11:28 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Die reactie van Kasper Dekker (vele kennen hem vast als de Tiesto look a like) xd : Dus naast je management typt Petra nu ook je FB-posts? Nice man.


Vond het al onmogelijk dat ik Tiesto bij de remember stage zag lopen op Decibel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makreel schreef:
sonnebloem schreef:
Die reactie van Kasper Dekker (vele kennen hem vast als de Tiesto look a like) xd : Dus naast je management typt Petra nu ook je FB-posts? Nice man.


Vond het al onmogelijk dat ik Tiesto bij de remember stage zag lopen op Decibel :lol:

Hahaha standaard die kearl om een handtekening vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner schreef:
Alleen af en toe een beetje verdrietig, soms geirriteerd, omdat de bezoeker teleurgesteld raakt als ze kaartjes voor defqon of decibel of whatever event Q-Dance, B2s ID&T of Bass Events organiseert kopen en ik er niet ben.


Dit is het enigste wat echt vragen teweeg brengt, welk feest tegenwoordig (buiten Qlimax) is uitverkocht voordat er überhaupt een line-up bekend is?

Veel feesten starten wel de kaartverkoop voor de line-up, maar zijn vaak lang nadat een line-up naar buiten is gebracht een keer uitverkocht (als dit uberhaupt wel gebeurd). Dan is het toch een bewuste keuze om een bepaald feest te bezoeken dan wel met of zonder frontliner?
> Als mensen dan perse naar een feest willen waar Frontliner draait kunnen ze dit toch al lang genoeg van te voren uitzoeken..?

Svbtwee schreef:
Ben het met de essentie van wat hij zegt wel helemaal eens eigenlijk :P.


Met die essentie van wat hij zegt ben ik het wel redelijk mee eens, maar de afgelopen jaren kan ik nou niet echt zeggen dat frontliner nog steeds bij de top van de hardstyle hoort (zoals ik hem vroeger in de classic periode wel vond). Ik kan mij na 2014 bijna geen een release van Frontliner herinneren buiten de B-Frontliner tracks die mij überhaupt iets doen (de laatste die mij wel bij zijn gebleven waren de collab met radical redemption en tba2.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
kaartjes voor defqon of decibel of whatever event Q-Dance, B2s ID&T of Bass Events organiseert kopen en ik er niet ben


Noemt even de grootste op xd no worries
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Citaat:
kaartjes voor defqon of decibel of whatever event Q-Dance, B2s ID&T of Bass Events organiseert kopen en ik er niet ben


Noemt even de grootste op xd no worries

Dan blijft er idd weinig over
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:17 
 
Hardtraxxer

Ving toevallig op de Intents camping een gesprek op tussen Villain en een aantal duitsers die als team villain op de vriendencamping achter ons stonden. Ging ook ff over de kwestie frontliner en wat ik hoorde van villain was dat hij schijnbaar achter de rug van iedereen om bij een house label zou hebben getekent en idd ook bij een andere agency terwijl hij zelf op social media allemaal een grote mond heeft dat hij de hardstyle man zou zijn. Dit is ook bij onder andere villain in het verkeerde keelgat geschoten wat ik ervan begreep
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Korte samenvatting van hoe ik dit alles nu al een tijdje interpreteer:

t=0: Frontliner overweegt een switch naar een ander agency (met o.a. Yellow Claw). Hij weet dat dit zijn kansen bij Q etc. verpest wegens prijskaartje.
t=1: Frontliner tekent ineens bij dat agency.
t=2: Q-Dance (etc.) boekt de overpriced meneer niet meer, zoals verwacht.
t=3: Frontliner schreeuwt moord en brand dat Q hem niet meer boekt, ondanks dat dit basically een keuze van hem is geweest op t=1 die overwogen is op t=0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"I didn't know" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 06:00 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn vraag is: waarom zou je in godsnaam van agency switchen als je weet dat je toen toch zekerheid had mbt bookings.. Iedereen weet dat Q en die agency een monopolie heeft voor de grotere bekende festivals en binnen feesten. Maar vond hij waarschijnlijk dat hij niet genoeg betaald kreeg ofzo? Mijn interpretatie op dit moment is, is dat Barry gewoon snel meer geld wilde verdienen door van agency te wisselen en niet door had dat dit hem bookings zou kosten op de grootste podia.

Gegokt en verloren. Helaas.

Aufwiederschnitzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 08:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk mede door wat druk van het vrouwtje dat hij ook is overgestapt.

Vrouwtje dacht meer geld, dus laten we dat doen. En wellicht hadden ze op dat punt al mot met Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 08:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien dat hij meer boekingen in het buitenland wilde? Hij staat er altijd op om zijn muziek over heel de wereld te willen laten horen. Misschien dat dit ook wel een belangrijke reden voor hem was om over te stappen. Buiten het feit dat er achter de schermen vast meer aan de hand is, vind ik hem wel deels gelijk hebben. Het is absurd hoeveel macht Q-dance en het hele zooitje in de scene heeft. Ze bepalen gewoon echt wat er gebeurd in de scene, geen hele gezonde markt imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 08:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Then again. Q is niet een of andere Hitler die maar lutraak mensen denied omdat ze hen niet mogen.

Je moet wel iets hebben gedaan wil je niet geboekt worden. Zoals je ziet, wordt nagenoeg iedereen zo'nbeetje voor een Q-Base/Defqon geboekt.

Als je voor een boekingsagency gaat die niet veel met HS te maken heeft maar meer met globale muziek terwijl HS bekend maar nog niet enorm populair globaal is, dan ga je minder geboekt worden. Het domme is dan, als je meer internationale boekingen wilt, waarom blijf je dan niet bij Platinum. NC, HHZ, Wildstylez gingen vaak zat naar het buitenland voor optredens.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen