Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:


Een nieuwe productie van Frontliner met heel lekkere melodieen. (vind ik)
Eens een fanboy, altijd een fanboy... :cool:


Kijk dit is nou een plaatje waar je over kan praten. Die andere meuk sloeg echt helemaal nergens op wat hij afgelopen tijd gereleased heeft, maar zoiets als dit trekt mijn aandacht gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop echt dat deze man een keer een comeback ala DBSTF vorig jaar gaat maken. Helaas heb ik hem in zijn gloriejaren (t/m 2012ish imo) nooit kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nummertje doet het live inderdaad echt ontzettend goed en vooral met dit soort weer is het fijn om hier lekker op weg te dromen! Hoop dat hij ook een comeback maakt, want heb hem ook nooit echt live kunnen aanschouwen hoe die vroeggaaah was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens HardNews zit ie weer in de studio met John Harris.
Ben benieuwd, een Halos achtige plaat doet het altijd wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt zeer goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Volgens HardNews zit ie weer in de studio met John Harris.
Ben benieuwd, een Halos achtige plaat doet het altijd wel goed :)

Lijkt een soort Happy Hardcore achtige track te worden.
https://www.instagram.com/p/Bib4nyYAvQ0/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Kijk dit is nou een plaatje waar je over kan praten. Die andere meuk sloeg echt helemaal nergens op wat hij afgelopen tijd gereleased heeft, maar zoiets als dit trekt mijn aandacht gelijk!


Ik vond het zaterdag echt een uur lang huilen met de pet op, afgezien van een aantal frontliner platen die geweldig zijn en deze track (lekkere zomerse plaat man)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Blijkbaar niet zo goed leesbaar...
Opvallend is zijn visie op het DJ zijn!

"Het maakt niet uit of je net vet gescratcht hebt of niet, mensen willen hitjes horen"
"Veel mensen die DJ willen worden, begrijpen niet echt wat het inhoudt. Ik vind DJ eigenlijk ook een rare term. Ik zie dan iemand voor me die in de dicotheek andermans plaatjes staat te draaien. Ik denk juist dat het een artiest is. Het complete plaatje: muziek maken en draaien. Je moet het interessant houden met je platenkeuze. Het maakt mensen niet uit of jij net even gescratcht hebt of niet, ze willen de hits horen. Ik draai bijna alleen maar eigen tracks en tracks van mijn eigen label. Ik maak zo veel eigen muziek, als ik dat niet zou draaien zou ik mezelf tekort doen door niet te laten horen waar ik zo mijn best voor heb gedaan. Iemand die een passie heeft, creatief is, discipline kan opbrengen en tegen slaaptekort kan, maakt volgens Frontliner redelijk kans om een goede dj en producer te worden. Maar je moet wel gewoon jezelf blijven. Dat is belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Je moet het interessant houden met je platenkeuze.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Hij maakte anthems voor Defqon.1, Q-Base en voor Weekend Warriors"
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verdraaide kijk heeft hij er toch op. Wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 21:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfs z'n hond is klaar met die onzin zie ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zelfs z'n hond is klaar met die onzin zie ik


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet me zelf eigenlijk voor de kop slaan maar ergens ben ik het wel eens met zijn visie. Een DJ draait platen van een ander maar een artiest laat zijn eigen muziek horen. Gebeurt buiten de DJ wereld ook gewoon dus zo raar is het niet.

Je krijgt tenslotte naar een artiest om zijn muziek te aanschouwen. En niet van iemand anders. Dan zou net zo goed Jaapie er kunnen staan.

Het enige wat hij vervolgens mist is de variatie in producties. Als alles steeds hetzelfde klinkt en je het gevoel hebt een uur lang het zelfde te horen dan verliest men al gauw interesse.

laat het triggeren maar beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Het maakt mensen niet uit of jij net even gescratcht hebt of niet, ze willen de hits horen.


Dit is ook gewoon waar. Waarom denk je dat BH zo populair is. Artiesten die een gevarieerde set draaien met minder bekende platen hebben een trouw groepje fans/echte liefhebbers (helemaal niks mis mee, juist positief) maar geen grote fanbase. Mensen willen bekende shit horen. Deze zin is wmbt dus gewoon spijker -> kop.

Behalve dat hij zelf juist helemaal niet zo'n hitjesparade dj is als bijv. BH. Mja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2018 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het ook wel eens met Frontliner dat die graag zijn eigen werk laat zien. Het is tenslotte wel iets waar je naar toe werkt & wanneer het dan af is wil je dat graag laten horen aan het publiek. Voor de rest is het belangrijk dat je variatie in je eigen sets brengt, dit vind ik nog wel eens een probleempje bij Frontliner.. Ben het voor de rest wel eens met zijn kijk op het DJ zijn. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ben het ook wel eens met Frontliner dat die graag zijn eigen werk laat zien. Het is tenslotte wel iets waar je naar toe werkt & wanneer het dan af is wil je dat graag laten horen aan het publiek. Voor de rest is het belangrijk dat je variatie in je eigen sets brengt, dit vind ik nog wel eens een probleempje bij Frontliner.. Ben het voor de rest wel eens met zijn kijk op het DJ zijn. :yes:


Maar je brengt toch juist variatie in je sets door ook platen van andere artiesten te draaien? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ben het ook wel eens met Frontliner dat die graag zijn eigen werk laat zien. Het is tenslotte wel iets waar je naar toe werkt & wanneer het dan af is wil je dat graag laten horen aan het publiek. Voor de rest is het belangrijk dat je variatie in je eigen sets brengt, dit vind ik nog wel eens een probleempje bij Frontliner.. Ben het voor de rest wel eens met zijn kijk op het DJ zijn. :yes:


Maar je brengt toch juist variatie in je sets door ook platen van andere artiesten te draaien? :huh:


Klopt. En ik zeg ook nergens dat hij alleen maar platen van zichzelf moet draaien? Af en toe wat platen van een andere artiest kan prima, maar snap wel dat je voor het groten deels je eigen werk laat zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik moet me zelf eigenlijk voor de kop slaan maar ergens ben ik het wel eens met zijn visie. Een DJ draait platen van een ander maar een artiest laat zijn eigen muziek horen. Gebeurt buiten de DJ wereld ook gewoon dus zo raar is het niet.

Je krijgt tenslotte naar een artiest om zijn muziek te aanschouwen. En niet van iemand anders. Dan zou net zo goed Jaapie er kunnen staan.

Het enige wat hij vervolgens mist is de variatie in producties. Als alles steeds hetzelfde klinkt en je het gevoel hebt een uur lang het zelfde te horen dan verliest men al gauw interesse.

laat het triggeren maar beginnen


Hier ben ik het ook wel mee eens eigenlijk. Al mag je, als je elke week wel ergens geboekt wordt, wat meer verrassingen in je set stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ben het ook wel eens met Frontliner dat die graag zijn eigen werk laat zien. Het is tenslotte wel iets waar je naar toe werkt & wanneer het dan af is wil je dat graag laten horen aan het publiek. Voor de rest is het belangrijk dat je variatie in je eigen sets brengt, dit vind ik nog wel eens een probleempje bij Frontliner.. Ben het voor de rest wel eens met zijn kijk op het DJ zijn. :yes:


Maar je brengt toch juist variatie in je sets door ook platen van andere artiesten te draaien? :huh:


Of (oude) tracks van jezelf die je normaal nooit draait. Wat redelijk makkelijk kan, met een discography als die van Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal de gemiddelde feestbezoeker echt geen drol uitmaken.. (Evenals uitdagend mixwerk tbh) We moeten nou eenmaal echt accepteren dat het geen 2009 meer is en 9/10 artiesten setjes draaien die je voor 90% al kunt voorspellen. Het is nou eenmaal zo en dat gaat ook echt niet meer veranderen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het algemeen wel eens met de reacties. Maar er zijn genoeg DJ's waar ik niet alleen voor hun eigen muziek heen ga. Lees: een Clockartz, Thera, Psyched toentertijd, die hebben zelf vette platen, maar juist de grote afwisseling met ander werk vind ik vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Over het algemeen wel eens met de reacties. Maar er zijn genoeg DJ's waar ik niet alleen voor hun eigen muziek heen ga. Lees: een Clockartz, Thera, Psyched toentertijd, die hebben zelf vette platen, maar juist de grote afwisseling met ander werk vind ik vet.


Het zijn echt de 0.01% van de festivalbezoekers die er zo over denken. En dat is dus niet de moeite waard voor het overgrote deel van de artiesten. Al helemaal niet wanneer ze zelf wat bekender zijn en genoeg eigen tracks hebben om een set grotendeels mee te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Over het algemeen wel eens met de reacties. Maar er zijn genoeg DJ's waar ik niet alleen voor hun eigen muziek heen ga. Lees: een Clockartz, Thera, Psyched toentertijd, die hebben zelf vette platen, maar juist de grote afwisseling met ander werk vind ik vet.


Niet om het één of ander maar hoeveel van deze genoemde artiesten worden door het grote publiek gewild?
Ondanks dat hun producties gewoon goed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sluit me jammer genoeg aan bij Nuracore en Grim ...
Maar snap zelf niet goed dat je dat als DJ (of moet ik nu artiest zeggen ?) niet beu wordt om altijd het zelfde te draaien?
Vraag me eigenlijk af hoe andere DJ's hierover denken.

Kunnen organisaties eens dan niet gewoon (onbekende) Dj's boeken, die wel gevarieerde sets kunnen neerzetten als ik zie wat voor lijsten sommige Hardtraxxers kunnen neerzetten lijkt me dit wel vet!
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen