Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:04 
 
Hardtraxx Addict

Ik maak hierbij een topic aan omdat er de laatste tijd veel gesproken wordt over de setjes die Barry neerzet. Wat vinden jullie? Is het goed dat hij alleen zijn eigen tracks draait? :/

Lees voor de lol dit is even door. Barry schreef dit op Facebook gister:

"Please people, stop whining about me only playing my own tracks. If you want to hear other producers tracks go see them. I fully stand behind the music I produce and I love watching everyone go crazy when I play it :-D"

https://www.facebook.com/djfrontliner/p ... tif_t=like
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:05 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het persoonlijk echt belachelijk.. als je de reacties ook bekijkt.. al die buitenlanders die alleen maar dit goed vinden.. Barry is ook echt een egoistisch mannetje geworden.. hij verliest echt met de dag credits bij me -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
"If you want to hear other producers tracks go see them."


Voila, het probleem van hardstyle-DJ's/Producers de afgelopen jaren in een notendop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Tunnelvisie.
:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:24 
 

Zullen we anders gewoon voor elke artiest een topic neerknallen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten dat het saai is voor bezoekers die hem vaker zien draaien, is het toch ook voor hem gigantisch saai. Zal toch wel een keer gaan vervelen voor hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Het maakt mij echt geen hol uit, ik zie frontliner nauwelijks en als ik hem wil horen kies ik daar zelf voor.
Vond het wel mooi dat een kameraad van mij die eigenlijk ieder jaar alleen maar naar Defqon gaat, het juist supervet vind dat hij alleen maar eigen plaat draait. Hij komt dan voor Frontliner, en niet voor iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een DJ staat er naar mijn mening voor het publiek. Helaas is dat publiek niet geïnteresseerd in wat en hoe er gedraaid wordt, zolang er maar Hardstyle wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Frontliner is arguably the best melodic hardstyle producer out there, but would it hurt to play some other tracks, or even some older Frontliner tracks a la Save.Exit.Planet or The First Cut? That he only plays his tracks in a foreign country, that I can understand because the people there don't see him as often as we do. But the Dutch crowd is in my opinion (yes an opinion, look it up because most of you here don't even know the definition of it seeming the lack of arguments) a bit more sophisticated. We have hardstyle parties every weekend with a lot of A-grade names. Now when you have the opportunity to see Frontliner 5 - 10 times a year, it just gets boring (once again in my OPINION) to hear the same tracklist you heard a few months ago. Would 12 Frontliner tracks and 4 other tracks really make it a bad dj-set? Once again, I am not a ''hater''. I really love Barry as a producer, but as a performer, I would rather see some more variaty. But that is up to the big man himself


Zoals ik al zei in de reactie bij Frontliner.

Wat me nog het meest irriteert zijn die slijmballen die alleen maar lof hebben voor Frontliner en het verhaal niet van 2 kanten kunnen bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:04 
 
Hardtraxx Addict

Basscow schreef:
Citaat:
Frontliner is arguably the best melodic hardstyle producer out there, but would it hurt to play some other tracks, or even some older Frontliner tracks a la Save.Exit.Planet or The First Cut? That he only plays his tracks in a foreign country, that I can understand because the people there don't see him as often as we do. But the Dutch crowd is in my opinion (yes an opinion, look it up because most of you here don't even know the definition of it seeming the lack of arguments) a bit more sophisticated. We have hardstyle parties every weekend with a lot of A-grade names. Now when you have the opportunity to see Frontliner 5 - 10 times a year, it just gets boring (once again in my OPINION) to hear the same tracklist you heard a few months ago. Would 12 Frontliner tracks and 4 other tracks really make it a bad dj-set? Once again, I am not a ''hater''. I really love Barry as a producer, but as a performer, I would rather see some more variaty. But that is up to the big man himself


Zoals ik al zei in de reactie bij Frontliner.

Wat me nog het meest irriteert zijn die slijmballen die alleen maar lof hebben voor Frontliner en het verhaal niet van 2 kanten kunnen bekijken.


Inderdaad. Met name de reacties van al die mensen op zijn Facebook die hem alleen maar de hemel in prijzen.. die mensen snappen er gewoon geen reet van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:06 
 

Basscow schreef:
Citaat:
Frontliner is arguably the best melodic hardstyle producer out there, but would it hurt to play some other tracks, or even some older Frontliner tracks a la Save.Exit.Planet or The First Cut? That he only plays his tracks in a foreign country, that I can understand because the people there don't see him as often as we do. But the Dutch crowd is in my opinion (yes an opinion, look it up because most of you here don't even know the definition of it seeming the lack of arguments) a bit more sophisticated. We have hardstyle parties every weekend with a lot of A-grade names. Now when you have the opportunity to see Frontliner 5 - 10 times a year, it just gets boring (once again in my OPINION) to hear the same tracklist you heard a few months ago. Would 12 Frontliner tracks and 4 other tracks really make it a bad dj-set? Once again, I am not a ''hater''. I really love Barry as a producer, but as a performer, I would rather see some more variaty. But that is up to the big man himself


Zoals ik al zei in de reactie bij Frontliner.

Wat me nog het meest irriteert zijn die slijmballen die alleen maar lof hebben voor Frontliner en het verhaal niet van 2 kanten kunnen bekijken.


Mooi gezegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat was Parvuz zegt inderdaad, dit moet je toch zelf ook een keer zat worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ten eerste, als Frontliner zo zijn sets in wil delen heeft hij daar alle vrijheid in. Maar hij moet er dan niet raar van opkijken als andere mensen er wat over zeggen en het niet wegzetten als 'whining'. Ik wil zelf op een feest verrast worden met een creatieve tracklist, het liefst met lekker mixwerk. Dat je op een feest kan zeggen: 'echt gaaf dat ie deze draait', in plaats van 'niet weer dit nummer...' Ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n set, 3 keer per dag en dat maanden achter elkaar, draaien nog leuk is om te doen. Nogmaals als ie dit wil doen, prima. Maar slik dan ook de negatieve reacties die je hier op krijgt.

Verder heb ik ook zo'n hekel aan al dat slijmvolk wat alles en iedereen de hemel in prijst. Frontliner was tot 2010 een van m'n favoriete producers, maar tegenwoordig vind ik zijn stijl helemaal niks meer. Ben ik dan nu een hater, puur omdat zijn stijl me niet meer ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basscow, je haalt me de woorden uit de mond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:42 
 
Hardtraxx Newbie

Frontliner is een frituur die enkel friet verkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat mensen kritiek hebben op de manier waarop frontliner draaid ok

maar waarom moet iemand dan gelijk met de grond gelijk gemaakt worden?

frontliner heeft nu denk ik ook zoiets van fuck it jullie blijven asociaal zeiken, ik blijf jullie gewoon irriteren met me eigen tracks, geld verdien ik toch wel.

als mensen nou gewoon sociaal reageren ipv gelijk agressief het hele scheldwoorden boek erbij pakken komt er van de kant van frontliner ook misschien meer begrip naar de fans toe

de dj's verneuken op deze manier niet de 'scene' maar de fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bobster schreef:
Frontliner is een frituur die enkel friet verkoopt.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Bobster schreef:
Frontliner is een frituur die enkel friet verkoopt.

:lol:

Patat godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bobster schreef:
Frontliner is een frituur die enkel friet verkoopt.

Goed gezegt! :thumbup: en nog droog ook, zelfs saus ontbreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat mij betreft mag hij doen wat hij wil tijdens een set, mij zal je er toch niet meer zien :P

Enige boeiende producties waar zijn naam bij staat zijn collabs met B-Front en deze hoor ik wel bij Bob zijn setjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:22 
 

Natuurlijk mag hij doen wat hij wilt maar hij moet ook met zn kritiek leren omgaan en voor variatie zorgen, dan had hij dit gezeik ook niet gehad denk ik.
Verder irriteer ik me eigen mateloos aan die fanboys die op zn statussen reageren en in zn kont kruipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Natuurlijk mag hij doen wat hij wilt maar hij moet ook met zn kritiek leren omgaan en voor variatie zorgen, dan had hij dit gezeik ook niet gehad denk ik.
Verder irriteer ik me eigen mateloos aan die fanboys die op zn statussen reageren en in zn kont kruipen.



moet ie wel kritiek krijgen waarmee die wat kan doen

en niet die hersenloze reacties van sukkeltjes die nog in hun luier zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:36 
 

Jij praat ook erg volwassen voor je leeftijd ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Moet ie wel kritiek krijgen waarmee die wat kan doen

en niet die hersenloze reacties van sukkeltjes die nog in hun luier zitten

Ik weet niet waar jij kijkt, maar niemand hier (Op een enkele keer 'idioot' er tussen) scheld Frontliner uit of maakt hem met de grond gelijk. Er wordt kritiek gegeven op zijn performances en de mensen die iedereen maar een hater noemen.

AniThing schreef:
als mensen nou gewoon sociaal reageren ipv gelijk agressief het hele scheldwoorden boek erbij pakken

AniThing schreef:
en niet die hersenloze reacties van sukkeltjes die nog in hun luier zitten


Episch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
Jij praat ook erg volwassen voor je leeftijd ja.


Bedankt voor deze nuttige toevoeging. :yawn:

Mij zou het niet echt uitmaken. Ik ga gewoon 1 keer per jaar naar hem toe, problem solved voor mij :P

En die hersenloze reacties komen meer van dat facebook/youtube volk. zei het negatief of positief.
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen