Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onlangs nieuwe laten aanmeten. Wederom voor de ER25 gegaan. Vorige setje was alweer uit 2012! De tijd vliegt. Hopelijk op tijd binnen voor Tomorrowland! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand of er kosten zitten verbonden aan het laten testen van je oordoppen bij Beter Horen? Ik heb twee setjes waarvan de oudste 4 á 5 jaar, dus ben wel benieuwd of deze nog altijd voldoende demping bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Weet iemand of er kosten zitten verbonden aan het laten testen van je oordoppen bij Beter Horen? Ik heb twee setjes waarvan de oudste 4 á 5 jaar, dus ben wel benieuwd of deze nog altijd voldoende demping bieden.


Nee, zitten geen kosten aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net gehoorbescherming laten aanmeten bij Beter Horen. Pluggerz Music DM 15 dB met vlakke demping. Misschien goed om te weten: Beter Horen biedt geen verzekering meer aan aangezien er teveel misbruik van werd gemaakt. Het is dat ik nu 50 euro korting had en ze voor 125 euro kon kopen, anders was ik naar Schoonenberg gegaan.

Er is nog korting tot 31 augustus bij tonen van deze voucher: http://www.beterhoren.nl/documents/3953 ... 0902837511
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb morgen een afspraak staan om ook op maat gemaakte aan te schaffen bij Schoonenberg. Lees hier vooral positieve reacties over die van 160 euro. Dus dit gaat hem worden.

Heb echter wel een vraagje. Ik sta niet zo heel vaak vooraan, alleen het komt wel eens voor natuurlijk. Maar indoor komt t geluid altijd weer harder aan, raden jullie dan -15 of -23 aan? Wat zijn jullie ervaringen, en zit er erg veel verschil in het geluid tussen de 2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 20:43 
 
Hardtraxx Elite

Heel toevallig mijn oordoppen dit weekend kwijtgeraakt op Tomorrowland op zondagnacht. Moest eigenlijk toch nieuwe halen, i.v.m. scheurtje etc. (waren bijna 2 jaar oud nu en al eens nieuwe laten maken op verzekering)

Ik liep vanmiddag binnen tijdens het inloopspreekuur en ze konden meteen worden aangemeten. Binnen tien minuten stond ik weer buiten. Hoop dat ik ze net terug heb voor Decibel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 20:44 
 
Hardtraxx Elite

kegel77w schreef:
Ik heb morgen een afspraak staan om ook op maat gemaakte aan te schaffen bij Schoonenberg. Lees hier vooral positieve reacties over die van 160 euro. Dus dit gaat hem worden.

Heb echter wel een vraagje. Ik sta niet zo heel vaak vooraan, alleen het komt wel eens voor natuurlijk. Maar indoor komt t geluid altijd weer harder aan, raden jullie dan -15 of -23 aan? Wat zijn jullie ervaringen, en zit er erg veel verschil in het geluid tussen de 2?


Ik vind zelf soms -25 DB nog steeds te weinig, maar dat kan misschien aan mij liggen. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik vind zelf soms -25 DB nog steeds te weinig, maar dat kan misschien aan mij liggen. :huh:


Het gaat inderdaad -25 worden, zekere voor t onzekere. Vooral met Q-Base in het vooruitzicht zal -25 goed van toepassing komen. Sta je dan zelf veel vooraan dat t daardoor nog steeds te weinig is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 22:06 
 
Hardtraxx Elite

kegel77w schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik vind zelf soms -25 DB nog steeds te weinig, maar dat kan misschien aan mij liggen. :huh:


Het gaat inderdaad -25 worden, zekere voor t onzekere. Vooral met Q-Base in het vooruitzicht zal -25 goed van toepassing komen. Sta je dan zelf veel vooraan dat t daardoor nog steeds te weinig is?


Nee heb mega gevoelige oren, doe in het café zelfs ook -25 in :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 14:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Even een vraag:

Ik ben van plan om op maat gemaakte oordoppen te laten maken, maar ik kom er maar niet uit waar ik ze zal halen.

1.) Beter Horen
Voordelen?
- 50 EU korting t/m 31-08
- ...
- ...

Nadelen?
- Geen verzekering
- ...
- ...


2.) Schoonenberg
Voordelen?
- Verzekering? (dit weet ik niet zeker?)
- ...
- ...

Nadelen?
- Deze maand duurder dan Beter Horen
- ...
- ...


Jullie advies betreft kwaliteit, verzekering, comfort, levensduur etc. stel ik zeer op prijs :$
Het is een behoorlijk bedrag namelijk, en dat wil ik natuurlijk wel aan de beste besteden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

RoyV Beter horen heeft ook gewoon verzekering hoor: € 25 voor 2 jaar, recht op 1x vervanging.
Heb ik namelijk zelf ook vandaar.

Verder kan ik dus alleen spreken over BH, er zal denk ik persoonlijk weinig verschil zitten in kwaliteit op misschien de hoogte van de type demping na + prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij Schoonenberg kan je ze voor 2 jaar verzekeren (dit is wel eenmalig, daarna vervalt die) voor 42 euro. Kwaliteit betreft kan ik verder niet veel over vertellen, kan ze zelf op Q-Base pas testen. Heb zelf die van 160€ en thuis even ingedaan met muziek, en iemand laten praten, communicatie is dan inderdaad heel makkelijk nog, al is dit niet te vergelijken met op een festival natuurlijk.

Als ik jou was zou ik even de laatste ~10 pagina's even doornemen, daar staat genoeg informatie tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyV Beter horen heeft ook gewoon verzekering hoor: € 25 voor 2 jaar, recht op 1x vervanging.
Heb ik namelijk zelf ook vandaar.


Zijn ze onlangs vanaf gestapt omdat er teveel fraude mee gepleegd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
ErikZ schreef:
RoyV Beter horen heeft ook gewoon verzekering hoor: € 25 voor 2 jaar, recht op 1x vervanging.
Heb ik namelijk zelf ook vandaar.


Zijn ze onlangs vanaf gestapt omdat er teveel fraude mee gepleegd werd.


Wait what :huh: ? Mag hopen dat die van mij blijft staan, heb er tenslotte voor betaalt (zal dan wel).

Waar is dit gemeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wait what :huh: ? Mag hopen dat die van mij blijft staan, heb er tenslotte voor betaalt (zal dan wel).

Waar is dit gemeld?


Lijkt me van wel natuurlijk. Ik had ze ook afgesloten met verzekering paar maanden geleden maar toen een vriend van me hetzelfde wou doen enkele weken later was dit niet meer mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 15:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Oke thanks!
Overweeg om bij Beter Horen de Custom-Fit Music DM -15dB aan te schaffen.

Rest mij alleen nog 1 vraag, wat is beter:
- Huidvriendelijk acrylaat (hard)
of
- siliconen materiaal (flexibel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flexibel, zonder twijfel. Bijna iedereen die ik ken die gebruikt flexibel en is er ontzettend over te spreken. Degene die wel harde doppen hebben hadden liever een andere keuze gehad.

Ik heb zelf ook -15dB omdat ik dacht dat -20/25 teveel zou dempen maar ik zou toch wel -20dB aanraden. Misschien dat ik zelf nog -20dB filters erbij ga aanschaffen want soms is het geluid nog echt heel hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Flexibel, zonder twijfel. Bijna iedereen die ik ken die gebruikt flexibel en is er ontzettend over te spreken. Degene die wel harde doppen hebben hadden liever een andere keuze gehad.


Dit 100% :lol: Ik heb hard en spijt van, waarom: Met deze mooie zomerdagen zweet ik van al het dansen en wordt je oorgang nat, daardoor gaat hij wat schuiven. Niet heel groot probleem maar flexibel beweegt een stuk beter mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
MelvinFR schreef:
Flexibel, zonder twijfel. Bijna iedereen die ik ken die gebruikt flexibel en is er ontzettend over te spreken. Degene die wel harde doppen hebben hadden liever een andere keuze gehad.


Dit 100% :lol: Ik heb hard en spijt van, waarom: Met deze mooie zomerdagen zweet ik van al het dansen en wordt je oorgang nat, daardoor gaat hij wat schuiven. Niet heel groot probleem maar flexibel beweegt een stuk beter mee



Afspraak is gemaakt bij Beter Horen, a.s. woensdag meten.

Thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 19:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
MelvinFR schreef:
Wait what :huh: ? Mag hopen dat die van mij blijft staan, heb er tenslotte voor betaalt (zal dan wel).

Huidige verzekeringen blijven gewoon staan. Er wordt gezocht naar een alternatief, maar op dit moment is die er nog even niet.

- Verder heb ik de allerbeste ervaringen (zowel zelf als met aanmeten) met de DM/flexibel en -20dB.

RoyV schreef:
Afspraak is gemaakt bij Beter Horen, a.s. woensdag meten.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er ook DJ's die draaien met gehoorbescherming? Ik moet vaak mijn koptelefoon nog harder zetten dan de muziek en dat is niet bevorderlijk voor mijn gehoor. Iemand bijvoorbeeld ervaring met in-ear draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MRHZ schreef:
Zijn er ook DJ's die draaien met gehoorbescherming? Ik moet vaak mijn koptelefoon nog harder zetten dan de muziek en dat is niet bevorderlijk voor mijn gehoor. Iemand bijvoorbeeld ervaring met in-ear draaien?


Ik ben geen DJ, maar volgens mij hebben ze daar juist vlakke demping voor. Deze zorgt voor bescherming, maar de tonen veranderen niet.

Volgens mij is dit een paar pagina's terug uitgelegd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks! Ik heb het niet terug gevonden (t/m pagina 130), maar ik ga waarschijnlijk voor flexibele doppen met vlakke demping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 15:14 
 
Artiest

Ik draai met bescherming + Koptelefoon. Heb aangemeten oordoppen van schoonenberg (elacin) en wil nooit meer zonder.

Ook al zet je je headphones wat harder, je hebt wel je bescherming in. Altijd beter dan niks ;)

Sinds ik deze oordoppen heb draag ik ze ook altijd bij feesten. In de rij in doen, en hele dag inhouden, het went zo! Bovendien heb ik dat ik met bescherming zelfs beter mensen kan verstaan dan zonder.

Koop bescherming jongens, en bezuinig er niet op. Zo krijg je er later geen spijt van :D

*Dad-mode off*
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel zelfs nog met op maat gemaakt dat ik die doppen aan het begin van de dag/avond niet nodig vind. Geluid staat dan altijd best zacht en vaak ook niet zuiver. Had ik bijvoorbeeld met Phuture Noize bij decibel. Geluid was al niet best en wordt door de oordoppen alleen maar minder dan. Rest van de dag heb ik ze wel overal in gehad op dat tuinhuisje na xd.
Als het geluid gewoon goed hard staat, zijn die oordoppen echt tamelijk fijn en gelukkig is dat altijd wel het geval voor het grootste gedeelte van de dag
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen