Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik kan dus wel redelijk goed door geluid heen slapen. Vind t juist fijn als er wat geluid om me heen is. Enige waar ik niet tegen kan is licht, dus had voor intents mooi een slaapmasker gekocht. In de ochtend prima geslapen daardoor :)


Afbeelding

Zoiets?

Op de linkerzijde ziet u trouwens Cruelty en op de achtergrond is Lennard95 te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

beeldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha God heb je die van mijn soundcloud nog gehaald? :lol:

Oh Facebook dus. Ff verwijderen man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 09:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
en op de achtergrond is Lennard95 te vinden.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Vriend van mij had vorig jaar met het festival seizoen was voor in je oren, werkt echt super goed:

Afbeelding


https://www.kruidvat.nl/ohropax-classic ... rs/p/21582
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:08 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Vriend van mij had vorig jaar met het festival seizoen was voor in je oren, werkt echt super goed:

plaatje

https://www.kruidvat.nl/ohropax-classic ... rs/p/21582

Is dat voor het slapengaan of voor overdag? En hoe goed dempt het?

Heb zelf de Pluggerz All-Fit Sleep gebruikt op Defqon vorig jaar en die werkte wel oké, echter hoorde ik nog steeds redelijk wat omgevingsgeluid dus ik zoek een alternatief dat nog meer dempt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Het ging over slapen dus daar haakte ik op in :)

Met die was in kan je goed op je zij liggen als je dat wilt zonder dat je oren pijn gaan doen, qua demping voor het slapen top (wel moet ik zeggen dat als je wat op hebt je heel goed je bloed hoor ruizen xd ) voor de muziek zou ik het niet doen want het heeft natuurlijk geen filter
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb nu Pluggerz slaapoordoppen, ze werkten gisteren terwijl mn buren een orgie hadden buiten leek wel, dus Defqon moet goedkomen. Waren een 10tje bij de Kruidvat.

Nu nog gewone oordoppen. Zit zelf te twijfelen tussen de Alpine Partyplug Pro Natural of de Noizezz Premium Music. Mensen enig idee welke chiller is en welke de betere prijs/demping/kwaliteit heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

Zou persoonlijk voor de Noizzezz gaan, die zitten onwijs comfortabel in vergelijking met die dildo dingen va Alpine.

Over dildo's gesproken:
ze werkten gisteren terwijl mn buren een orgie hadden buiten leek wel

Vertel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 10:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik woon in een appartementen complex bij een doodlopende straat en ik zit met mijn raam voor een open pleintje/parkeerplaats van ons complex.

We hebben van die vaste rokers/hippies in ons complex zitten die altijd buiten gaan zitten als het warm is, en dat zijn vage lui.

Maar ik zie bij die van Noizezz wel dat je 25 - 50 eu betaald voor iets dat niet heel erg dempt (18 maar bij hoog en 13 bij laag). Dat terwijl die van Alpine een vlak filter voor 21db hebben.

Heb het dan over deze

https://www.alpine.nl/gehoorbescherming ... o-natural/

vs

https://www.noizezz.com/product/premium ... oordopjes/

Bescherming is natuurlijk het belangrijkste :P Maar waarom zouden deze Alpine's minder zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik gebruik de groene Noizezz al zo’n 5 jaar (uiteraard wel een paar keer vervangen) en die bevallen me eigenlijk prima. Heb daarom ook geen behoefte om andere te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 12:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ik gebruik de groene Noizezz al zo’n 5 jaar (uiteraard wel een paar keer vervangen) en die bevallen me eigenlijk prima. Heb daarom ook geen behoefte om andere te halen.


Heb je die met het vlakke filter of die gewone Noizezz festival plugs? (die van 25 euro of van 50)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik gebruik de groene Noizezz al zo’n 5 jaar (uiteraard wel een paar keer vervangen) en die bevallen me eigenlijk prima. Heb daarom ook geen behoefte om andere te halen.


Heb je die met het vlakke filter of die gewone Noizezz festival plugs? (die van 25 euro of van 50)

Die van 25
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Bescherming is natuurlijk het belangrijkste :P Maar waarom zouden deze Alpine's minder zijn?


Het is het comfor , die dubbele ribbels van Alpine zitten echt kut in vergelijking met de Noizezz. Heb nu doppen op maat maar ik zweerde bij de groene 25 euro doppen van Noizezz, net als mijn vriendengroep
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb alpine pro en ze zitten bij mij uitstekend :) Demping is ook heel fijn, kon mensen helemaal prima verstaan ook.

Ik twijfelde ook tussen die twee, maar koos alpine vanwege vlakke filter. Merkte bij defqon op red stage (met normale alpine plugs) dat de hoge melodie tonen veel meer werden gefilterd dan de lage basgeluiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vriend van mij had vorig jaar met het festival seizoen was voor in je oren, werkt echt super goed:

Afbeelding


https://www.kruidvat.nl/ohropax-classic ... rs/p/21582

Vandaag deze besteld voor Defqon en alle komende weekendfestivals. Ben heel benieuwd, want die schuimpluggen gaan na verloop van tijd zeer doen in m'n oren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 08:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ook maar de Noizezz van 25 bestelt dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 15:05 
 
Hardtraxxer

Ik wil graag oordoppen op maat laten maken (voor op festivals/feesten) aangezien ik merk dat ik de dagen na feestjes last heb van mijn oren.
Ik vind het wel belangrijk dat de kwaliteit van de muziek er niet onder lijdt en dat ik mensen nog wel goed kan verstaan.
Iemand van jullie tips/ervaringen waar ik dit het beste kan laten doen in NL of BE?

Budget: +-150 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb dit jaar mij ook oordoppen op maat laten maken bij Aurilis, zij werken samen met de Christelijke Mutualiteit in België. Ik heb toen denk ik net iets boven de 100€ betaald want er was een promotie !
Qua oordoppen zelf heb ik een 20db filter, die ze mij toen aangeraden hebben en heb ze getest op Rebirth!
Muziek kwam mooi zuiver door (alleen als de muziek niet zo luid staat merk je wel dat je oordoppen in hebt) en ik kon perfect een gesprek voeren wat met mijn Alpine partyplugs niet lukte bijvoorbeeld ...
Dus ik kan zeker oordoppen op maat aanbevelen :)
Als je nog vragen hebt ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

D2kke_Bleek schreef:
Ik wil graag oordoppen op maat laten maken (voor op festivals/feesten) aangezien ik merk dat ik de dagen na feestjes last heb van mijn oren.
Ik vind het wel belangrijk dat de kwaliteit van de muziek er niet onder lijdt en dat ik mensen nog wel goed kan verstaan.
Iemand van jullie tips/ervaringen waar ik dit het beste kan laten doen in NL of BE?

Budget: +-150 euro


Ik had Elacin op maat, was 120 geloof ik met een 18db filter, altijd goed gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb Pluggerz op maat gemaakte van Beter Horen, kosten nu 124,95. Zijn transparant en met rood filter 25 db demping. Al meerdere jaren zeer tevreden mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 20:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb laatst eens besloten iets beters te kopen dan die goedkope simpele kerstboom-oordopjes die na 3 keer uit elkaar vallen.
Na wat zoeken Earasers bij bax shop gekocht, zag er allemaal goed uit.
Heb ze nu al even en ben er nog steeds heel tevreden over, perfecte vorm en degelijke materialen en filtering.
Heb ze wel met een mesje iets minder lang gesneden omdat ze dan niet zo ver uit mijn oren steken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vriend van mij had vorig jaar met het festival seizoen was voor in je oren, werkt echt super goed:

Afbeelding


https://www.kruidvat.nl/ohropax-classic ... rs/p/21582


Heb deze aangeschaft voor DQ en het werkte echt fantastisch :worship: , zoveel meer slaap gepakt dan vorig jaar. Absolute aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Slaapoordoppen werkten opzich prima, echter een speaker vlakbij verhielp het niet. Het stopte toch te weinig laag. Maar met m'n gewone koptelefoon (voor series op telefoon kijken bij niet kunnen slapen) er over, was het bijna geluidsdicht. Geweldig, kwam er alleen pas zaterdag op zondag achter.

De groene Noizezz heb ik weggegooid. Ze wouden maar niet goed zitten, deden zeer (verschillende maten geprobeerd) en dempten de bass niet best waardoor ik alsnog een piep heb. Ga ze mooi weer op maat laten maken of extreem dempende oordoppen van Pluggerz/Alpine halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor het werk mag ik gehoorbescherming aan laten meten bij Beter Horen (Comfoor Pluggerz CM Pro).

De filter voor in de gymzaal zal niet voldoende zijn voor tijdens feestjes. Is het mogelijk om de filters te vervangen, zodat ik meerdere filters beschikbaar heb op de op maat gemaakte gehoorbescherming?

Zou natuurlijk ideaal zijn...gebruik voor zowel werk als privé
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen