Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ze hadden begin maart ook al precies dezelfde dj set gekocht voor hun eigen die dus daar in de studio staat. (foto)
het lijkt mij sterk dat ze er nog 1 hebben gekocht voor de win actie voor 1,500 euro (incl. BTW),, het zou wel kunnen maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze dat hebben gedaan aangezien het dan toch een smak geld is 3000 euro om uitgegeven dus denk ik gewoon opgezet spel, ze wisten dit donders goed vantevoren wat ze met die dj set gingen doen,, achterlijke kutten :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rolstoel-terror schreef:
en dan nog he... als die foto nep zou zijn... hoe krijg je dan in godsnaam mappen van een mac bij dat display...? xd het ziet er niet uit als een reflectie oid...

ik werk dagelijk met photoshop en heb diploma's op certified expert niveau voor ggrafisch ontwerpen etc maar ik kan maar geen manier vinden hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen...? Evenals hoe je zoiets over het hoofd kkan zien bij publicatie :thumbdown:

dat handje rechts onderin van die vent ziet er ook fenomenaal uit bbtw xd zou ie gehandicapt zijn of is het een nieuwe feature in photoshop? :oh: xd

De foto is niet nep, maar de 'winnaar' is nep. Is gewoon een bekende van ze die even op de foto mag met die Pioneer in zijn hand. Je hoeft geen photoshop-expert te zijn om dit te begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 21:32 
 
Hardtraxxer

Citaat:


Met heel veel passie zijn de Hardstyle Bitches in dit genre – lees: dit avontuur – gestapt en zij genieten er enorm van dat ze veel luisteraars hebben die hun stijl weten te waarderen.

bron: http://www.hardstyle-bitches.com/story/


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Toch bleef de uitdaging interessant en zijn Van den Berg en Tenda zich verder gaan verdiepen in Hardstyle. Helemaal toen in 2013 het nummer Year of Summer van WildStylez feat. Niels Geuzenbroek werd uitgebracht. ‘Wanneer we dit nummer draaiden op onze events, ging werkelijk iedereen helemaal uit zijn plaat. 


:')
Citaat:
 Naast het produceren van de tien tracks, die allen in 2015 worden uitgebracht, hebben we niet ingeboet op de hoge kwaliteit, hebben we ons artwork zelf ontwikkeld, een marketingactie opgezet en ook een videoclip opgenomen en fotoshoots georganiseerd.


Ik kan niet wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus er komt nog meer? :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 22:36 
 
Hardtraxx Crew

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Topic wordt alsmaar leuker en leuker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 12:48 
 
Hardtraxxer

Man man man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 15:03 
 

Als je die "story" leest dan kun je toch niet anders denken dat dit gewoon één grote troll actie is :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 15:23 
 
Hardtraxxer

Fekete schreef:
Als je die "story" leest dan kun je toch niet anders denken dat dit gewoon één grote troll actie is :x


Ik denk ook dat het een actie is, vanuit die dj school.. Puur het aantonen hoe slecht het top-10 systeem van bijv hardstyle.com is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Fekete schreef:
Als je die "story" leest dan kun je toch niet anders denken dat dit gewoon één grote troll actie is :x


Ik denk ook dat het een actie is, vanuit die dj school.. Puur het aantonen hoe slecht het top-10 systeem van bijv hardstyle.com is..


Ja, denk je dat echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke troll ja. Twee keer een bedrijf zwart maken in de krant. Als het troll was, hadden ze dat niet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is bijna 1 april.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 07:35 
 

Basshunterzz schreef:
Leuke troll ja. Twee keer een bedrijf zwart maken in de krant. Als het troll was, hadden ze dat niet gedaan.

Ja dat begrijp ik maar kom op je kunt dat toch niet serieus nemen wat ze daar allemaal in schrijven, of ben ik nou zo naïef om te denken dat niemand zo achterlijk kan zijn? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Basshunterzz schreef:
Leuke troll ja. Twee keer een bedrijf zwart maken in de krant. Als het troll was, hadden ze dat niet gedaan.

Ja dat begrijp ik maar kom op je kunt dat toch niet serieus nemen wat ze daar allemaal in schrijven, of ben ik nou zo naïef om te denken dat niemand zo achterlijk kan zijn? xd


Ja, er leven nog wel dommere mensen op deze wereld, kijk maar aan de andere kant van de oceaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 11:18 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Fekete schreef:
Basshunterzz schreef:
Leuke troll ja. Twee keer een bedrijf zwart maken in de krant. Als het troll was, hadden ze dat niet gedaan.

Ja dat begrijp ik maar kom op je kunt dat toch niet serieus nemen wat ze daar allemaal in schrijven, of ben ik nou zo naïef om te denken dat niemand zo achterlijk kan zijn? xd


Ja, er leven nog wel dommere mensen op deze wereld, kijk maar aan de andere kant van de oceaan.

Aan deze kant komt je ook een eind hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben je niet naar masters geweest Fekete? Ik heb Italianen bier zien bestellen bij de VJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ben je niet naar masters geweest Fekete? Ik heb Italianen bier zien bestellen bij de VJ's.

Wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stond de hele nacht in t midden voor t licht (of t geluid?). Zag halverwege de nacht twee gasten incl trekhaak met een hand vol muntjes zon vent achter dat board wenken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:09 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Throwback Sunday :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 02:35 
 
Hardtraxx Veteran

The Fallen schreef:
Throwback Sunday :x

2015.. Ik kan me dit nog echt heel goed herinneren. Was zo'n leuke tijd op Hardtraxx. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan mij dit nog vaag herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 13:25 
 

dit was wel wat ja :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De scene was er toen gewoonweg nog niet klaar voor.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen