Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2017, 10:58 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het lijkt mij ook onzin al kan ik me voorstellen dat ze in Japan niet massaal op mid-intro's zitten te wachten, maar goed dan kun je altijd nog besluiten om hem niet (volledig) te draaien. Dan blijft gewoon het vraag gedeelte staan. Waarom iets produceren waar drie en een halve paardekop op kutforum op zitten te wachten :P

Wie is de halve paardenkop? :$

Trouwens, hoofd. Paarden hebben een hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-08-2017, 10:59 

Donateur

Paardenkoppen verkoppen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2017, 13:37 

Hardtraxx Elite

Ik vind dat het op het ogenblik heel goed gaat met de scène! Ik hield al jaren lang ontzettend van Hardstyle maar sinds medio vorig jaar zomer is die liefde alleen nog maar meer geworden. Van het kazige/kermisachtige van Da Tweekaz tot aan het lompe simpele van Rebelion, ik kan overal van genieten de laatste tijd. Hardstyle maakt me gewoon echt gelukkig.

Een aantal maanden geleden was ik iets negatiefs aan het type over een track toen ik ineens bij mezelf dacht "waar de fuck ben je nou mee bezig". Ga je liggen zeiken op iets wat je altijd zo gelukkig maakt. Sindsdien letterlijk nooit meer negatief gereageerd op een track. Ik concentreer me alleen nog maar op de muziek die ik vet vind ^^ , en dat ander laat ik lekker rustig aan me voorbij gaan. Die DJ heeft toch al een hele bak vette platen gemaakt die ik tof vind, en in de toekomst gaat hij ongetwijfeld nog meer van dat soort platen maken. Waarom dan gaan mekkere over die ene track die ik wat minder vind.

Bij deze: Iedere (ex) DJ die op zijn of haar manier een steentje heeft bij gedraagt aan die scène, bedankt! We/jullie hebben met zijn alle toch een scène neergezet om trots op te zijn. Zonder deze muziek zou ik het gevoel krijgen dat er een groot zwart gat in me zit. Hardstyle is echt een deel van mij geworden. Ik zou nooit meer zonder willen/kunnen (L).

Sentimentele modus-off :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2017, 13:46 

Hardtraxx Elite

Svbtwee schreef:
Een aantal maanden geleden was ik iets negatiefs aan het type over een track toen ik ineens bij mezelf dacht "waar de fuck ben je nou mee bezig". Ga je liggen zeiken op iets wat je altijd zo gelukkig maakt. Sindsdien letterlijk nooit meer negatief gereageerd op een track. Ik concentreer me alleen nog maar op de muziek die ik vet vind ^^ , en dat ander laat ik lekker rustig aan me voorbij gaan. Die DJ heeft toch al een hele bak vette platen gemaakt die ik tof vind, en in de toekomst gaat hij ongetwijfeld nog meer van dat soort platen maken. Waarom dan gaan mekkere over die ene track die ik wat minder vind.

*sigh*
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2017, 13:55 

Hardtraxxer

Dus ook al vind je een track niet goed reageer je positief om het positief zijn? Of reageer je gewoon niet op de tracks die je minder vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2017, 14:05 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Dus ook al vind je een track niet goed reageer je positief om het positief zijn? Of reageer je gewoon niet op de tracks die je minder vindt?

Ik reageer gewoon niet meer op de tracks die minder vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2017, 15:48 

Hardtraxx Addict

Interessant topic om te lezen! Laatste jaar weer helemaal in to de hardstyle. Daarvoor sporadisch, ging wel naar feesten etc. Maar kwam hier minder en hield alles veel minder in de gaten. Tot ik Gearbox in het begin ontdekte en daar kreeg ik de eerste periode wel echt ff t gevoel wat ik bij Theracords de eerste keer kreeg. Inmiddels kan ik Gearbox nog wel waarderen maar misschien door het volk wat er komt, kom ik er gewoon niet meer. Tis mijn type volk niet, en ik kan me daar nog wel ns aan storen aan dat ooooh, mondkapje en constant drum gedoe.
Sinds dit jaar echt Spoontech gaan volgen en waarderen. Ook de tijdmachine plaatjes vind ik weer geweldig om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2017, 15:51 

Hardtraxx Addict

2e deel wat ik nog wilde typen op mn telefoon maar deed het niet. Spirit of Hardstyle vind ik ook echt een toevoeging. Headhunterz terug, leuk.

Kort samengevat: het is weer leuk. Misschien nog niet in de periode 2007 - 2010, muzikaal gezien dan. Was in die periode nog te jong om ergens heen te gaan dus dat kan ik niet vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-08-2017, 17:29 

Hardtraxxer

Ik volg de Hardstyle scene sinds 2002 en houd nog steeds enorm van de muziek! Kan niet meer zonder. Je kan wel zien dat het uitgebreider is geworden. Ene kant is heel hard en andere kant is erg euforisch, had je in het begin niet zo.

En ik zal nog steeds naar feesten gaan tot ik het niet meer kan of er geen zin meer in heb of whatever. Tot die tijd zal ik zeker blijven gaan naar feesten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2017, 19:03 

Hardtraxx Veteran

Heeft er iemand een teiltje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2017, 20:34 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Heeft er iemand een teiltje?

:aww: ook goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-08-2017, 22:01 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
:aww: ook goed?