Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey Diana!

ik zag dat je een poosje terug een Virus C als aanvulling op je TI hebt gekocht. Ik was benieuwd voor wat voor soort sounds je voor de TI kiest en voor welke je eerder voor de C kiest.

Is natuurlijk ook een kwestie van smaak maar was benieuwd wat jouw voorkeur is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 13:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wildenberg schreef:
Hey Diana!

ik zag dat je een poosje terug een Virus C als aanvulling op je TI hebt gekocht. Ik was benieuwd voor wat voor soort sounds je voor de TI kiest en voor welke je eerder voor de C kiest.

Is natuurlijk ook een kwestie van smaak maar was benieuwd wat jouw voorkeur is :thumbup:


Ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment vooral de Virus TI gebruik. Ik wilde er graag een Virus C bij hebben omdat deze een warmer geluid heeft dan de TI. De TI klinkt iets 'digitaler'.
Ik wil mij de komende tijd dan ook wat meer gaan verdiepen in de Virus C en deze meer gaan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey Diana,

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe Hard Bass je uiteindelijk bevallen is! Ik ben zelf de laatste tijd steeds meer fan geworden van je platen en dat werd gister op Hard Bass (met een geweldig geluid) maar weer eens bevestigd ^^ Heb er echt van genoten.

Nog wat andere vragen:

1. Zowel bij Lose Control als bij Lower Level gebruik je in de gehele mid-intro vocals. Vind ik altijd heel vet, omdat het zoveel drive meegeeft. Is er een reden dat je hier voor gekozen hebt bij deze 2 nieuwe platen?
2. Wat is de reden geweest dat je de afgelopen tijd in het algemeen wat meer ben afgestapt van de wat doffere, platte kicks (Zoals in Android) naar de kicks die je nu gebruikt in platen?
3. Waar vond je het vetter om te draaien, Qlimax of Hard Bass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey Diana,

Nog gefeliciteerd met 2015 (en de duidelijk doorgetrokken lijn nu al in 2016 met Hard Bass).

Aangezien veel vragen al zijn gesteld die ik in gedachte had, ga ik maar een andere kant op haha.

1. Wat is je favoriete movie soundtrack en movie quote?

2. Zou je deze ook eens gebruiken in een track?

Dacht, ik hou het lekker kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Hey Diana,

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe Hard Bass je uiteindelijk bevallen is! Ik ben zelf de laatste tijd steeds meer fan geworden van je platen en dat werd gister op Hard Bass (met een geweldig geluid) maar weer eens bevestigd ^^ Heb er echt van genoten.

Nog wat andere vragen:

1. Zowel bij Lose Control als bij Lower Level gebruik je in de gehele mid-intro vocals. Vind ik altijd heel vet, omdat het zoveel drive meegeeft. Is er een reden dat je hier voor gekozen hebt bij deze 2 nieuwe platen?
2. Wat is de reden geweest dat je de afgelopen tijd in het algemeen wat meer ben afgestapt van de wat doffere, platte kicks (Zoals in Android) naar de kicks die je nu gebruikt in platen?
3. Waar vond je het vetter om te draaien, Qlimax of Hard Bass?


Leuk om te horen! Voor mij was Hard Bass ook weer een geweldige ervaring :)

A1: Dat is nu toevallig zo uitgekomen met deze 2 tracks. Ik vind het zelf vaak ook wel tof en de vocalen die ik wilde gebruiken leenden zich er goed voor.
A2: Het is een stukje smaak natuurlijk, maar die kicks waren kwalitatief minder goed. Ook vind ik de kicks die ik nu maak toffer en energieker.
A3: Dat is moeilijk kiezen! Ik vond beide feesten ontzettend vet maar kies dan toch voor Qlimax. De beleving was voor mij compleet anders dan bij Hard Bass, doordat ik daar in mijn eentje stond voor een vol Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Hey Diana,

Nog gefeliciteerd met 2015 (en de duidelijk doorgetrokken lijn nu al in 2016 met Hard Bass).

Aangezien veel vragen al zijn gesteld die ik in gedachte had, ga ik maar een andere kant op haha.

1. Wat is je favoriete movie soundtrack en movie quote?

2. Zou je deze ook eens gebruiken in een track?

Dacht, ik hou het lekker kort.


Dankjewel! ^^

A1: Favoriete movie soundtrack is moeilijk kiezen omdat er zoveel goede soundtracks zijn gemaakt maar die van Gladiator is er wel een die mij altijd weer kippenvel bezorgd. Een favoriete movie quote heb ik niet eigenlijk.
A2: Ik heb best veel quotes uit films en series geknipt dus daar zal ik vast nog wel een keer wat van gaan gebruiken in een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hi All!

Het lijkt erop dat er geen vragen/opmerkingen meer zijn.
Gezien de vele kritiek die ik in het verleden heb ontvangen had ik iets meer vuur naar mijn schenen verwacht :P maar ik vond het erg leuk om te doen en ik hoop dat het voor jullie ook interessant genoeg was :)

Topic mag van mij voorlopig open blijven voor eventuele vragen/opmerkingen. Dus mocht je nog iets willen weten, plaats hier dan je vraag.

Nogmaals bedankt en we zien mekaar vast wel weer op een feest :thumbsup:

Diana|Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaan we 'Het land van' ook regelmatig horen op andere radiozenders dan 538? Zou briljant zijn als je het de top40 in krijgt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 21:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Gaan we 'Het land van' ook regelmatig horen op andere radiozenders dan 538? Zou briljant zijn als je het de top40 in krijgt haha.

Ik heb werkelijk geen idee, ik vind dit al bizar :P.. Ook Slam heeft hem vandaag gedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu 'Het Land Van' toch ter sprake komt:

Je hebt met Qlimax en Hard Bass twee keer de mogelijkheid gehad om 'Het Land Van' te draaien in de Gelredome. Ik hoorde Lange Frans op de radio (geloof ik) zeggen dat hij die track, in bijvoorbeeld de Gelredome, best wel 'live' met jou zou willen doen.

Heb je overwogen om dit bijvoorbeeld op Qlimax te doen? In mijn ogen kon je met 'Het Land Van' en het live optreden van Lange Frans toch een spectaculairdere opening creëren dan met een 'gewone' track.

Ik heb gelezen dat je twijfelde of de track wel in het setje zou passen, maar de track is in mijn ogen ook weer niet zo zacht dat hij niet als openingstrack kon dienen. Wellicht was het op Hard Bass lastiger geweest, maar op Qlimax had dit mijns inziens toch een magische opening kunnen opleveren. Misschien waren er wel plannen, maar was er wellicht geen budget om Lange Frans live bij het nummer te krijgen? Er zijn verschillende redenen te bedenken, maar ben toch wel benieuwd of je dit hebt overwogen en wat de reden was om het toch niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 21:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Nu 'Het Land Van' toch ter sprake komt:

Je hebt met Qlimax en Hard Bass twee keer de mogelijkheid gehad om 'Het Land Van' te draaien in de Gelredome. Ik hoorde Lange Frans op de radio (geloof ik) zeggen dat hij die track, in bijvoorbeeld de Gelredome, best wel 'live' met jou zou willen doen.

Heb je overwogen om dit bijvoorbeeld op Qlimax te doen? In mijn ogen kon je met 'Het Land Van' en het live optreden van Lange Frans toch een spectaculairdere opening creëren dan met een 'gewone' track.

Ik heb gelezen dat je twijfelde of de track wel in het setje zou passen, maar de track is in mijn ogen ook weer niet zo zacht dat hij niet als openingstrack kon dienen. Wellicht was het op Hard Bass lastiger geweest, maar op Qlimax had dit mijns inziens toch een magische opening kunnen opleveren. Misschien waren er wel plannen, maar was er wellicht geen budget om Lange Frans live bij het nummer te krijgen? Er zijn verschillende redenen te bedenken, maar ben toch wel benieuwd of je dit hebt overwogen en wat de reden was om het toch niet te doen.

Reden was simpel. Ik heb eraan zitten te denken om ermee te openen en ook overlegd met Q-Dance en mijn management, maar we waren het allemaal eens dat het niet geschikt was als openingsplaat omdat de intro van mijn set al 2 minuten duurde en de break van Het Land Van ook zoiets. Dus dan ben je al meer dan 4 minuten verder in je set zonder een kick gehoord te hebben, en dat was voor mij/ons te lang :)

Uiteindelijk had ik dus nog maar een kleine 25 minuten over om te vullen en ik had een bepaald idee bij deze set, en daar paste Het Land Van verder niet in.

Hard Bass had hij gewoon echt niet gepast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ziet wel vaker dat de mensen in een Q&A veel milder zijn dan ongegeneerd schreeuwen in de release topics :P Heb zelf zo 1,2,3 niet meer een vraag liggen, maar was verder wel boeiend om te lezen dit :D
Hopelijk ook wat motivatie gevonden om toch nog actief te blijven op dit forum, ondanks veel nagatievelingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 23:28 
 
Artiest

Ik heb nog een vraag!

Q1: Pantoffels of slippers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil ook wel even aanhaken bij het onderwerp "negatieve schreeuwers".

Wat ik mij dus afvraag is; 'Wat is nu precies het probleem bij negatief geschreeuw?'

Wanneer er massaal veren in konten worden gestoken klaagt niemand, terwijl ik mij daar juist aan erger, maar wanneer iemand kritiek uit of schreeuwt dan is de wereld te klein.

Ik bedoel; veren in konten steken mag zonder gedetailleerd die mening te hebben, maar bij kritische geluiden moet men (blijkbaar) altijd heel duidelijk en onderbouwd vertellen waarom iemand iets "k*t" vindt.

Sterker nog; persoonlijk zou ik al die veren in konten ergerlijker vinden dan het kritische geschreeuw.

Zoals men zegt: 'Met kritiek kan je wat, met een schouderklop niet.'

Het positieve wil je ook niet aanpassen.

Mijn tweede vraag; 'Is een website als Hardtraxx daadwerkelijk onderwerp van gesprek bij artiesten onderling?'

Ik kan me dat namelijk nauwelijks voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 15:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Ik heb nog een vraag!

Q1: Pantoffels of slippers?

Pantoffels :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 15:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Ik wil ook wel even aanhaken bij het onderwerp "negatieve schreeuwers".

Wat ik mij dus afvraag is; 'Wat is nu precies het probleem bij negatief geschreeuw?'

Wanneer er massaal veren in konten worden gestoken klaagt niemand, terwijl ik mij daar juist aan erger, maar wanneer iemand kritiek uit of schreeuwt dan is de wereld te klein.

Ik bedoel; veren in konten steken mag zonder gedetailleerd die mening te hebben, maar bij kritische geluiden moet men (blijkbaar) altijd heel duidelijk en onderbouwd vertellen waarom iemand iets "k*t" vindt.

Sterker nog; persoonlijk zou ik al die veren in konten ergerlijker vinden dan het kritische geschreeuw.

Zoals men zegt: 'Met kritiek kan je wat, met een schouderklop niet.'

Het positieve wil je ook niet aanpassen.

Mijn tweede vraag; 'Is een website als Hardtraxx daadwerkelijk onderwerp van gesprek bij artiesten onderling?'

Ik kan me dat namelijk nauwelijks voorstellen.

Je ziet mij nergens iets zeggen over negatieve schreeuwers? Je zult mij ook zien reageren op negatieve reacties. Voor mij is beide belangrijk ;)

Deze vraag heb ik al eerder beantwoord, ik heb geen idee, volgens mij wordt er niet veel over gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 20:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Je ziet mij nergens iets zeggen over negatieve schreeuwers? Je zult mij ook zien reageren op negatieve reacties. Voor mij is beide belangrijk ;)

Deze vraag heb ik al eerder beantwoord, ik heb geen idee, volgens mij wordt er niet veel over gesproken.


Begrijp me niet verkeerd hoor, maar hier lees ik vaak dat "de artiesten" weggejaagd worden, of tegen de schenen getrapt zijn, wanneer men negatief is (voornamelijk wanneer het niet onderbouwd is, volgens de hielenlikkers), dus ik was even benieuwd hoe iemand uit die "de artiesten" kijkt tegen dat zogenaamde wegjagen. :)

Maar vooral wat nou precies het probleem dan zou zijn.

Op Hardtraxx staat ook regelmatig: "Nou Deetox zal binnenkort ook wel niet meer hier komen zo.". Maar daar denk jij zelf dus blijkbaar anders over. Hulde! :thumbsup:

Los hiervan heb ik nog een volledige losstaande vraag; Ik neem voor het gemak even aan dat een mevrouw zoals jij vaak aangesproken is, al dan niet door dronken (want dan durven ze meer), mannen op feesten.

Wat zijn nu de beste en slechtste openingszinnen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet niet of het al gevraagd is.
Hoe zit het met de plaat die je samen hebt gemaakt met Titan?
Als ik me niet vergis is die gedraaid op loudness in de live set? Maar verder hoor ik er niets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 18:45 
 
Hardtraxxer

Je hebt hier al een paar keer gezegd dat platen als android en black magic nu niet meer in je setje passen. Heb je misschien plannen om hier ooit nog edits van te maken zodat je ze wel weer kan draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 19:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Deetox schreef:
Je ziet mij nergens iets zeggen over negatieve schreeuwers? Je zult mij ook zien reageren op negatieve reacties. Voor mij is beide belangrijk ;)

Deze vraag heb ik al eerder beantwoord, ik heb geen idee, volgens mij wordt er niet veel over gesproken.


Begrijp me niet verkeerd hoor, maar hier lees ik vaak dat "de artiesten" weggejaagd worden, of tegen de schenen getrapt zijn, wanneer men negatief is (voornamelijk wanneer het niet onderbouwd is, volgens de hielenlikkers), dus ik was even benieuwd hoe iemand uit die "de artiesten" kijkt tegen dat zogenaamde wegjagen. :)

Maar vooral wat nou precies het probleem dan zou zijn.

Op Hardtraxx staat ook regelmatig: "Nou Deetox zal binnenkort ook wel niet meer hier komen zo.". Maar daar denk jij zelf dus blijkbaar anders over. Hulde! :thumbsup:

Los hiervan heb ik nog een volledige losstaande vraag; Ik neem voor het gemak even aan dat een mevrouw zoals jij vaak aangesproken is, al dan niet door dronken (want dan durven ze meer), mannen op feesten.

Wat zijn nu de beste en slechtste openingszinnen? :D

Ik kan niet voor anderen praten dus ik zou niet weten hoe zij hierin staan. Ik zelf denk niet dat het door 'geen onderbouwing' komt maar vooral de manier waarop sommige kritiek soms gebracht wordt.

Enige openingszin die ik inmiddels ken is: He Deetox, mag ik met je op de foto. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 19:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Weet niet of het al gevraagd is.
Hoe zit het met de plaat die je samen hebt gemaakt met Titan?
Als ik me niet vergis is die gedraaid op loudness in de live set? Maar verder hoor ik er niets van.

Die moet nog steeds afgemaakt worden. Ik heb toen zelf gauw een draaibare versie gemaakt voor de liveset maar we hebben er daarna niks meer mee gedaan. Binnenkort maar even een nieuwe afspraak maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 19:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pelkmans schreef:
Je hebt hier al een paar keer gezegd dat platen als android en black magic nu niet meer in je setje passen. Heb je misschien plannen om hier ooit nog edits van te maken zodat je ze wel weer kan draaien?
Ik denk niet dat ik daar nog iets mee ga doen want er zijn een select groepje mensen die deze platen vet vinden en voor hun kan ik het waarschijnlijk alleen maar verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
A2: Ik heb best veel quotes uit films en series geknipt dus daar zal ik vast nog wel een keer wat van gaan gebruiken in een track.


Gratis tip: "Is this what you want, Lester?" (Fargo seizoen 1) De stem van die man is zo gruwelijk vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil je State of Mind of Still Here remix op Reverze draaien? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 22:24 
 

Lekker publiek ook voor die platen :lol: :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen