Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 23:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het nieuwe jaar beginnen we op Hardtraxx met een nieuwe Q&A! Vanaf komende maandag is Deetox te gast op Hardtraxx voor een Q&A. Deze zogenoemde "Queen of Raw Hardstyle" is de afgelopen jaren gegroeid tot een van de grote namen in de hardstyle scene. Met gigs op onder meer DefQon.1, Decibel, X-Qlusive Holland en Qlimax is 2015 misschien wel het sterkste jaar uit haar carrière tot nog toe. Ook heeft ze landelijke bekendheid opgedaan met haar versie van "Het Land Van", die ze samen met Lange Frans gemaakt heeft. Ook 2016 ziet er alweer veelbelovend uit, met gigs op onder andere Hard Bass en Reverze in het vooruitzicht. Deze Q&A is dan ook de uitgelezen mogelijkheid om haar uit te horen over haar plannen, verwachtingen, muziek en alle andere dingen die je van Deetox zou willen weten.

Hoe werkt het?
- Maandag 4 januari om 9:00 zal het topic een week lang geopend worden voor vragen.
- Na deze week (dus op maandag 11 januari, 9:00) sluit het topic weer om Deetox de kans te geven om te antwoorden. Deze vragen zullen tekstueel beantwoord worden door Deetox in het topic.
- Wanneer de vragen beantwoord zijn, zal het topic geopend worden voor een discussie over de antwoorden. Zowel Deetox als de leden zijn hiervoor uitgenodigd, maar de mate van discussie is natuurlijk sterk afhankelijk van de beschikbaarheid van Deetox.

De regels:
- Lees goed de eerder gestelde vragen door om te voorkomen dat er dubbele vragen gesteld worden.
- Probeer al je vragen in 1 post te stellen. Mocht je later nog een nieuwe vraag verzinnen, dan kan je deze aan je post toevoegen met de "wijzig"-knop.
- Reageer niet op andermans vragen, maar wacht tot de discussie begonnen is. Anders wordt het topic heel snel onoverzichtelijk.

De hardtraxx crew zal het topic in de gaten houden en proberen dubbele, onduidelijke of kwetsende vragen en opmerkingen zo snel mogelijk te verwijderen. Veel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 10:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

We zijn van start! Veel succes met het verzinnen van vragen en vergeet niet om even de regels door te nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 11:03 
 

Q: Hoe kwam Freakz At Night tot stand en hoe was de rolverdeling in de studio? En was het een eenmalige act of krijgt het ooit nog een vervolg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee Diana,

Denk dat iedereen er wel mee begint, maar top dat je een Q&A doet!

Q1: Hoe zag je dag er uit voor en na je optreden op Qlimax? Hoeveel mentale breakdowns heb je gehad ?? :lol: Lijkt me behoorlijk stressvol haha.

Q2: Een tijdje terug heb ik in het Theracords topic de vraag gesteld of je nog wel bij Theracords zat, er werd me redelijk fel duidelijk gemaakt dat mensen een beetje klaar waren met deze vraag, maar hoe ziet je situatie er eigenlijk precies wel uit?

Q3: Je support altijd erg snel nieuwe artiesten, volgens mij was je ook een van de eersten die Warface tracks draaide, wat zijn op het moment talenten die we in 2016 in de gaten moeten houden volgens jou?

Blijf lekker doen wat je doet, zullen altijd misgunners zijn, maar ik heb meerdere setjes van je meegemaakt afgelopen jaar, en heb me er elke keer enorm mee vermaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi Diana, vet dat je dit wilt doen!

Bij deze mijn vraag:

Hoe kijk jij, nu je inmiddels naar mijn idee je eigen sound gevonden/ontwikkeld hebt, terug op oude tracks zoals Android, Black Magic & State Of Mind die ik persoonlijk leuker vind dan de tracks die je nu maakt? En ben je bereid ooit nog eens een track te maken in dit stijltje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey Diana, super vet dat je dit wilt doen!

Met welke producer zou je in de toekomst een TRACK (beter Bouk?) willen maken? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Deetox, super dat je dit wil doen!

1. Door welk(e) nummer(s) ben jij fan geworden van Hardstyle en wanneer heb jij besloten dat je zelf ook wilde gaan produceren?

2. Was jij vroeger altijd al bezig met muziek?

3. Luister je sinds je muziek maakt anders naar muziek dan voorheen?

4. Wie heeft jou het meeste geleerd mbt produceren?

5. Wie is jouw voorbeeld in de muziek?

6. Welke genres luister je nog meer naast Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Top dat je dit wil doen.

01. Wat zijn je favoriete hardcore producers/dj's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi Deetox leuk dat je dit doet,

1. Hoe is je artiestennaam tot stand gekomen?
2. Doe je alle producties alleen, of word je wel eens geholpen?
3. Waarom draai je zo vaak tracks van bijv. nightbreed / a2 records en niet bijv. van roughstate, spoontech of zelfs theracords?
4. Draai je liever indoor of outdoor / dag of nacht?
5. Gaafste boeking die je hebt mogen doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Welke doelen stel je voor jezelf voor 2016 om te bereiken, zowel als producer als dj?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top dat je een Q&A wilt doen,

1. Optreden op Qlimax is een droom voor dj's, nu je dat hebt bereikt wat is je volgend doel?
2. Wat is persoonlijk je favoriete feest?

Keep up the good work!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat je dit wilt doen! :)

Vraag 1: De raw hardstyle scene, eigenlijk de gehele hardstyle scene, is eigenlijk een mannenwereld. Hoe voelt het om als enige vrouwelijke headliner hier in deel te nemen? Ervaar je je ook echt als minderheid of ga je makkelijk mee met al die mannen? Ben erg benieuwd hoe zo iets zou voelen als vrouw zijnde.

Vraag 2: Je hebt het in 2015 een hele mooie dingen bereikt die je echt als mijlpalen kan zien: Qlimax, Hard Bass afsluiten e.d. Ik weet dat je er hard voor gewerkt hebt maar er zijn ook een hoop artiesten die er net zo hard als jou voor knokken maar zulke kansen (nog) niet hebben gekregen. Vind je dat je hierin geluk hebt gehad?

Vraag 3: Nu je op de grote feesten echt een headliner bent geworden moet je rekening houden met een veel breder publiek. Daardoor draai je wat minder onverwachte platen zoals je vroeger wel deed. Vind je dat jammer? Zou je soms wel liever een veel gevariendere set willen neerzetten met een hoop oude platen?

Vraag 4: Deze vraag wil beginnen met een filmpje van jou zelf, de eerste keer dat ik je heb zien optreden:

Wat is het verschil tussen deze Deetox en de Deetox die een paar weken geleden op Qlimax stond? Ben je in al die tijd erg verandert of juist jezelf gebleven?

Vraag 5: Heb je nog zo'n leuke Deetox Heineken flesje van een feest over? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat je dit wil doen Deetox! ^^

Vraag 1:
Hoe ga je tegenwoordig om met mensen die steeds blijven volhouden dat je niet veel zelf doet? Neem het Freakz at Night project, waar veel mensen ervan overtuigd waren dat E-Force bijna al het werk deed, en jij er maar "een beetje bij stond" op Hard Bass, of dat ze steeds maar blijven zeggen dat je niet zelf produceert?

Ik kan me voorstellen dat je er moe van wordt en er niks meer op wil zeggen, maar het wel in je hoofd blijft spoken. Hoe ging je hier destijds mee om en hoe gaat dat nu? Wil(de) je je tegenover die mensen bewijzen aan de hand van bijv. studio previews, of ga je er niet meer op in?

Vraag 2:
Welke Deetox plaat tot nu toe ben je nu echt het meest trots op?

Vraag 3:
Wat is in jouw ogen de typische Deetox-sound? Wat zijn elementen die je het liefst in je tracks verwerkt?
(buiten het standaard "gevoel/emotie uitdrukken"-verhaal)

Vraag 4:
Hoe kijk jij naar artiesten zoals Audiofreq? Iemand die zelf alle vrijheid durft te nemen om te experimenteren met zijn tracks en minder aandacht besteedt aan wat de grote massa van zijn tracks zou vinden?
Zie jij jezelf in de toekomst een collab maken zo iemand als een Audiofreq?

Vraag 5:
Het leven van een artiest kan behoorlijk stressvol zijn, helemaal voor "grote" boekingen op Qlimax of XQ Holland..Heb je ook wel eens nachtmerries gehad van de zenuwen voor bepaalde boekingen? Zo ja, welke boekingen waren dat en hoe zag je nachtmerrie eruit?

Vraag 6:
Zonvakantie of wintersport?
Kerstmis of Sinterklaas?
Pizza of sushi?

Vraag 7:
Ik kan me nog herinneren dat jij en Titan op de Decibel Pre-Party op vrijdag in het publiek stonden te feesten. Als bekende artiest krijg je hier natuurlijk veel minder de kans voor omdat iedereen een praatje wil maken of met je op de foto wil.
Mis je dat nog wel eens of vind je de vele aandacht over het algemeen toch wel erg fijn?

Vraag 8:
Wat is de meest gekke ervaring die je tot nu toe hebt meegemaakt met 1 van je fans?
En de meest gekke ervaring tijdens 1 van je boekingen?

Vraag 9:
Meer wetende dat jij regelmatig optrekt met Delete, hoe staat het intussen met zijn verblijfsvergunning in Nederland?
Is alles intussen geregeld of is het nog steeds maar de vraag of het gaat lukken?

Vraag 10:
Hoe denk jij persoonlijk over Hardtraxx? Jij bent namelijk naast B-Front en Villain 1 van de weinige artiesten die hier langere tijd actief blijft en ook graag wil reageren op bepaalde topics (waarvoor hulde!).
En merk je binnen het artiestenwereldje zelf ook dat sommige artiesten echt een pesthekel hebben aan deze site, of dat sommigen hier juist veel nuttige informatie uit halen (zoals een Villain voor zijn podcast)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Luister je thuis ook wel eens naar de meer melodieuze kant van Hardstyle (Artiesten als Bass Modulators, Atmozfears, Noisecontrollers, Wildstylez)?
2. Heb je nog gestemd op de Top 2000 van Radio 2 vorig jaar? Zo ja, op welke platen en zo niet, op welke platen zou je hebben gestemd?
3. Veel mensen zijn hun interesse in de Hardstyle verloren door de kickscreechhoeppihak formule van de laatste 2 jaar. Hoe sta jij tegenover deze formule?
4. Hoe was je vakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad zeer tof dat je dit wil doen!

1. Ik heb de laatste tijd meerdere malen gelezen dat zelfs artiesten twijfelen of jij jouw tracks zelf produceert. Welke artiesten zijn dit en hoe hebben zij dit aan jou kenbaar gemaakt? Hebben zij dit tegen jou verteld, of heb je het via-via moeten horen? Ben je vervolgens met hen in gesprek gegaan met de vraag waar zij dit op baseren of laat je het langs je heen gaan?

2. Heeft het nog invloed op jouw werk als producer en dj dat zelfs artiesten twijfelen of jij jouw tracks zelf produceert? Ik kan me voorstellen dat zo'n (valse) beschuldiging toch iets met je doet. Wellicht zijn collabs met bepaalde artiesten door zo'n leugen niet (meer) mogelijk?

3. B-Freqz kwam na de eerste show op Hard Bass na een lange periode weer terug. Zie jij dit ook gebeuren met Freakz at Night of is dat project definitief afgesloten?

4. In het Stel je vraag-topic op Hardtraxx heb jij een tijd geleden, wellicht met een knipoog, verteld dat jij bij jouw live-act de aandacht wel op de muziek zal leggen en er geen verkleedpartijtje van zal maken. Vind je dus dat live-acts als Gunz For Hire, Minus Militia, Moridin en tegenwoordig ook B-Freqz met de jackets etc de aandacht (teveel) op kleding en dergelijke leggen en veel minder op de muziek? En wat vind je überhaupt van deze (exclusieve) live-acts?

5. Mocht Freakz at Night geen toekomst meer hebben, zou je dan met een andere artiest (of meerdere artiesten) een exclusieve live-act willen oprichten? Zo ja, zijn hier al plannen voor?

6. Tot slot vroeg ik mijzelf af wat er tegenwoordig 'live' is aan verschillende 'live-acts' in de hardstyle-scene. Ik zie dat er vaak een AKAI-apparaat gebruikt wordt, maar heb eigenlijk geen idee wat er nu 'live' op het podium gedaan wordt. Aangezien jij bij Freakz at Night zat en tegenwoordig ook als Deetox LIVE hebt opgetreden, kun jij mij daar wellicht meer over vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey Diana super dat je dit doet!!

Ik heb 1 vraag, ik ben namelijk heel benieuwd naar jou kijk op de blijkbare aanwezigheid van vrouwelijke discriminatie in deze en eigenlijk de gehele EDM scene. Ik las namelijk laatst een stukje van een blog van Alive At Night waar Lady Faith vertelde dat er veel discriminatie is richting vrouwen in de scene. Ze zei onder andere:

"I don’t really want to get into too much detail, but I would say that the fans should just look at the lineups at their next event and see how many women are playing on the main stages. Most likely, it’s not very many."

"As a female DJ and producer, you are expected to not only perform and produce at an elite level, but you are also expected to look the part on stage. I would love to see Barry manage long hair, handle makeup application or even to perform in high heels."

"As for the production side of things, being a producer is a very complicated task and for many women, they do not get the same opportunities to collaborate and learn from men who often look down on them on a professional level, making an already complicated task that much harder."

Ik ben het namelijk niet eens met de 3 quotes, ik ben eigenlijk ook maar een buitenstaander, maar toch zie ik een andere kant. Quote 1: er zijn gewoon minder vrouwelijke artiesten dus is het logisch dat het niet 50/50 verdeeld is op een feest. Quote 2: jij kleed je normaal op preformances, geen overdreven barby kleding etc. En optreden op hoge hakken? Die zie je toch niet als je achter de decks staat? Quote 3: de hele dag achter de computer technische dingen doen is niet echt een vrouwen dingetje over het algemeen. Wil je respect krijgen van mensen in de scene, kan je dat krijgen door hard werk in de studio en aangezien haar tracks zijn gehostproduced zal ze op dat niveau niet echt veel respect krijgen.

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw kijk hierop. Jij ben de grootste vrouwelijke artiest in de scene. En toevallig produceer je zelf wel, draag je normale kleren (niet overdreven kleding) en je krijgt wel de kansen om met mannen samen te werken. Dus precies het tegenovergestelde dat zei zegt lijkt dus wel te werken.

Ik snap dat dit een vergaande vraag is en je misschien niet overal antwoord op kan geven. Namen hoeven natuurlijk niet genoemd te worden. Nogmaals erg fantastisch dat je dit doet, Queen of Hardstyle!

Nog een gelukkig nieuw jaar en hopen op mooie producties en nog grotere boekingen!!

http://alive-at-night.com/sexism-in-the-industry-and-faith-for-the-future/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

allereerst, tof dat je dit wilt doen!

Q: Welke plaat heeft er voor gezorgd dat jij de muziek in wilde?
Iets specifieker misschien; Welke plaat zorgde ervoor dat jij met HS in aanraking kwam en dat je het ook wilde maken?

Q: Met welke artiest (alles is mogelijk) zou je nog eens een plaat willen maken? Deetox ft. Metallica, weet ik het :corn:

Dank :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 16:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hallo Diana,

Je hebt me in 2012 in Zuidlaren helemaal verbaasd met je set. Ik zat niet zo meer in de scene en was niet op de hoogte van de rauwe hardstyle. Na jouw set was ik helemaal om.

Ik heb wel wat vraagjes.

Q: Hoe maak jij je kicks? Samples of met vst? En welke vst gebruik je ervoor?
Q: Hoe bouw je je tracks op. Waar begin je mee etc.
Q: ik vraag het maar even brutaal, maar zou ik eens met je mee mogen kijken tijdens het produceren?

Gr. Stefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldig dat je dit doet, ook leuk dat je hier zo vaak op het forum reageert :)

Mijn vragen:

1. Wat is voor jou belangrijk in de opbouw gedurende een set? Hecht je hier waarde aan? Bereid je hierin ook dingen voor bij een boeking?
2. In hoeverre is gevarieerd mixwerk voor jou belangrijk gedurende een set?
3. Zie je het zitten om ooit met een euforische producer een collab te maken? Zo ja, met wie zou dit dan het liefst zijn?
4. Ik vind één van jouw favoriete platen nog steeds State of Mind.. Wil je die ooit nog eens draaien?
5. Van welke track zou je graag een remix willen maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Deetox :)

Er is vaak veel discussie over of je door kan breken als DJ, of dat je per se moet produceren. Nou weet ik toevallig dat je vroeger (ik heb het over de periode rond 2010 :P ) nog wel eens meedeed aan DJ contests (zoals de Absolutely Hardstyle DJ contest in Sint Michielsgestel, waar The Skribbler toevallig een early setje heeft gedraaid :lol: )
Heeft het meedoen aan zulke wedstrijden veel geholpen in je naamsbekendheid, of waren het echt de latere producties die het balletje snel deden laten rollen? Zo is The Z., en in hun beginperiode The Geminizers, vooral (of uitsluitend) bekend om hun DJ skills, en die zijn via die weg nog redelijk omhoog geklommen. (Al is The Z. wel een beetje in zuidelijk-Brabant blijven hangen xd )

Aansluitend: aangezien je bent begonnen als DJ... Wat vind je leuker: draaien of produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hee Diana :)

1. Met welke andere dj's trek jij het meeste op?

2. Al je samenwerkingen met Delete leveren geweldige tracks op, kunnen we het komende jaar weer op collabs rekenen?

3. Is het al bekend wanneer Alone gereleased wordt (ongeveer)? Zo ja, wanneer? :woot:

Tot slot wil ik zeggen dat ik het afgelopen jaar enorm van je setjes heb genoten. Ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q1: In 2014 (vrij recent dus) heb je Delete - Eden geremixt, maar voor zover ik weet heb je deze vrijwel nooit gedraaid op een feest. Was je uiteindelijk niet tevreden hierover of is hier een andere reden voor? Ik vond het namelijk erg tof om een Delete plaat in een Deetox jasje te horen thuis alleen heb hem helaas nooit live mogen horen.

Q2: Deze gaat over een recente facebook reactie van je.
Citaat:
Citaat:
Really waitin' for this one smile-emoticon will you prepare a track with delete and warface for the event?

Citaat:
Probably not.. No time atm

Ik ben persoonlijk erg benieuwd waar je tijd dan aan opgaat als je 10 uur per dag bezig bent in de studio en gedurende 3 weken geen tijd hebt voor een collab (even er van uitgaande dat Warface en Delete sowieso genoeg tijd zouden hebben). Kunnen we de komende maanden iets speciaals van je verwachten, zoals meer live-acts of wellicht een album in je nieuw-gevonden stijl waar je momenteel veel tijd aan kwijt bent?

Q3: Waar haal jij je inspiratie vandaan om tracks te maken?

Q4: Ik heb op Q-Base erg genoten van je set in de Theracords bunker. Het was erg vet om je oude tracks te horen. Ze doen, voor zover ik als niet-producer kan horen, niet onder voor de tracks van tegenwoordig en er gingen een hoop mensen los. Hoe kan het dan toch dat je deze niet meer in je sets draait? Als ik zo om me heen kijk geldt voor het overgrote deel van het raw hardstyle-publiek dat 'harder = beter', en deze tracks gaan mijn inziens toch wel wat harder dan een hoop tracks van tegenwoordig.

Erg tof dat je dit wil doen Diana en ik ben erg benieuwd naar je antwoorden op deze en andere gestelde vragen. :) Ook ben ik erg benieuwd naar wat we in 2016 van je kunnen verwachten, ga zo door want het gaat volgens mij heel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag1: Hoe kijk jij tegen ghostproducers aan? Vind je het goed dat deze er zijn of vind jij het oneerlijk omdat het beeld voor veel mensen zo is dat de dj de tracks maakt en zo de producer geen 'eer' krijgt.
Vraag2: Heb je nog interesse om je studiosessies (een deel ervan) te livestreamen? Zo ja, wanneer zou je hiermee willen beginnen? & welke dingen wil je dan uitleggen of doen, zoals Frontliner sommige demo's laat horen en het meer interactiever maakt met de kijkers of zoals Degos & Re-Done en gewoon laten zien waar hun mee bezig zijn?
Vraag3: Wat is het meest interessante geluid in een hardstyle track, kwa het maken ervan of de oneindige variatie die je ermee kan maken?
Vraag4: Experimenteer jij ook met andere genres?
Vraag5: Welke DAW gebruik je?
Vraag6: Welke hardware en software ben jij mee begonnen?
Vraag7: Welke hardware is een must voor een beginner producer?
Vraag8: Hoe belangrijk vind jij artwork voor een release?
Vraag9: Sinds welke leeftijd ben jij begonnen om te produceren en met welke muziekgenre was je toen bezig?
Vraag10: Heb je ooit op een punt gestaan om te stoppen met produceren?
Vraag11: Hoe ziet jouw dag er uit als je gaat produceren?
Vraag12: Hoe ziet jouw dag er uit als je niet naar Theracords HQ gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hee Deetox! :)

Ik heb eigenlijk 'maar' 3 vragen voor je, aangezien er al een hoop gesteld zijn. :P

1. Is het misschien een idee om een keer wat tutorials te doen? Ik vind jouw stijl ( En de Theracords stijl in het algemeen natuurlijk ) supervet dus het zou super zijn om te zien hoe jij bepaalde dingen nou aanpakt. :D

2. De 23e draai je op hard bass. Hoeveel voorbereiding gaat er nou eigenlijk in zo'n groot evenement voor jou? En wat voor voorbereiding?

3. Als je een top 3 van jouw eigen tracks moest maken, welke zijn dat dan? :)

Alvast bedankt en tot de 23e! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi Diana,

1. Leuk dat je hier actief bent op het forum (ook buiten deze Q&A). Wat is de reden dat je hier vaker aanwezig bent dan veel van je collega's?

2. Koop je wel eens muziek om te draaien, of krijg je tracks altijd gratis opgestuurd door je collega's?
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen