Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk zou ik een Headhunterz Q&A eerder bewaren voor wanneer hij weer een paar maanden/jaartje actief is in de scene. Ik denk dat je dan veel interessantere vragen kan stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of over zijn proces in de EDM-scene, hoe is alles verlopen en wanneer stond hij op het punt om weer hardstyle te maken? Denk dat je zo'n Q&A wel in 2en kan splitsen over 2 verschillende fasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

J&W incoming. More info soon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
J&W incoming. More info soon :)


Tof geregeld jongens. Dankjewel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 20:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Persoonlijk zou ik een Headhunterz Q&A eerder bewaren voor wanneer hij weer een paar maanden/jaartje actief is in de scene. Ik denk dat je dan veel interessantere vragen kan stellen.


sonnebloem schreef:
Of over zijn proces in de EDM-scene, hoe is alles verlopen en wanneer stond hij op het punt om weer hardstyle te maken? Denk dat je zo'n Q&A wel in 2en kan splitsen over 2 verschillende fasen


Ik denk mede door zijn overstap dat het nu juist interessanter is dan over een paar jaar. Over een paar maanden/jaartje is ie weer "one of the guys"

edit: ik heb m een mail gestuurd met de vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk je niet dat die man niet belachelijk druk is momenteel? Zou daar nog minimaal een paar maanden mee wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 10:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet geschoten is altijd mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om even terug te komen op mijn opmerking over HHZ. Het interview met hardnews heeft voor mij al veel opgehelderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou Adaro een leuke optie zijn voor een Q&A? Met hem valt wel te discussiëren/praten nu ik hem zo zie reageren hier op het forum. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 19:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Zou Adaro een leuke optie zijn voor een Q&A? Met hem valt wel te discussiëren/praten nu ik hem zo zie reageren hier op het forum. ^^

Ik ga kijken of ik wat kan regelen :) Thanks voor de input.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 19:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Adaro Q&A gaat er waarschijnlijk komen, later dit jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Adaro Q&A gaat er waarschijnlijk komen, later dit jaar ^^


Lekker gewerkt pik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phuture Noize misschien een optie? Of Sub Zero Project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

sennid schreef:
Phuture Noize misschien een optie? Of Sub Zero Project.

Sub zero project komt hier denk ik niet meer :whistle:
Zijn toen betrapt op het gebruiken van nep accounts die in het release gedeelte positieve feedback gaven aan hun eigen tracks en zelfs negatieve over collega producers.

Of dit serieus was van hun kant of gewoon jongens die auwhoere laat ik even in het midden. Ze hebben namelijk nooit op de aantijgingen gereageerd volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 20:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
sennid schreef:
Phuture Noize misschien een optie? Of Sub Zero Project.

Sub zero project komt hier denk ik niet meer :whistle:
Zijn toen betrapt op het gebruiken van nep accounts die in het release gedeelte positieve feedback gaven aan hun eigen tracks en zelfs negatieve over collega producers.

Of dit serieus was van hun kant of gewoon jongens die auwhoere laat ik even in het midden. Ze hebben namelijk nooit op de aantijgingen gereageerd volgens mij.

Overeenkomende IP's voor alle accounts lijkt me geen toeval, maar we gaan er verder geen woorden meer aan vuil maken :)

sennid schreef:
Phuture Noize misschien een optie? Of Sub Zero Project.

Ik zal eens kijken of Phuture Noize een leuke is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over SZP is duidelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears misschien ooit? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt me gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er toevallig ooit een Q&A geweest met een teamlid van een organisatie? Ik denk dan in eerste instantie aan Rebirth of Shockerz aangezien zij hier vrij actief zijn. Het lijkt me enorm interessant om daar een paar vragen aan te stellen. Ik heb het gevoel dat de ‘gewone feestganger’ echt geen idee heeft wat er achter de schermen allemaal speelt. Zo is dat bij mij toch... Of moeten al die zaken geheim blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Is er toevallig ooit een Q&A geweest met een teamlid van een organisatie? Ik denk dan in eerste instantie aan Rebirth of Shockerz aangezien zij hier vrij actief zijn. Het lijkt me enorm interessant om daar een paar vragen aan te stellen. Ik heb het gevoel dat de ‘gewone feestganger’ echt geen idee heeft wat er achter de schermen allemaal speelt. Zo is dat bij mij toch... Of moeten al die zaken geheim blijven?


Sterke optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen verkeerd idee, maar ik ben bang dat we dan 1 pagina kunnen vullen met vragen en antwoorden. Iemand van Q zou iets meer kunnen vullen, denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q&A met shockerz lijkt me niet zo nuttig, je kan eigk nu ook al praktisch alles vragen in hun topics, aangezien ze superactief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan me trouwens herinneren dat de heren van szp nog verhaal kwamen doen over hun accounts akkefietje maar daar is ook nooit meer wat van gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets met dode koeien en een sloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Iets met dode koeien en een sloot.


heeft daar niks mee te maken, als je zo iets doet ben je mijn respect ook gewoon kwijt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen