Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 23:43 
 
Hardtraxx Addict

We zien het steeds vaker gebeuren. Forumusers die zich de rug toetrekken tegen [bepaalde] moderators. Hoe komt dit nou eigenlijk? Ik denk dat ik jullie hierover wel het een en ander kan vertellen. Graag wil ik daar even op inhaken.

Het lijkt haast dagelijkse koek te worden. Stamleden die niet meer welkom zijn wegens het overschrijden van normen en waarden. Dit keur ik natuurlijk niet goed, maar ik wil wel graag vertellen wat hiervan de oorzaak is / kan zijn. Dit om de ondergang van Hardtraxx te voorkomen, want van uitstel komt afstel.

Toen ik nog niet geregistreerd was op Hardtraxx, zag ik het als een medium waar je als fanaat van de hardere stijlen op je plek zat en móest zijn. Dit om kennis te krijgen over de nieuwste weetjes, tracks en verdere boeiende zaken. Er werd veel gedaan om het voor de forumgebruiker boeiend te houden. Denk aan Hardtraxx TV, winacties, interviews met artiesten, et cetera.

Geweldig natuurlijk. Dit omdat het op vrijwillige basis werd uitgevoerd door een enthousiast en gemotiveerd team waarvan iedereen zich inzette voor hen gedeelde passie.

Tegenwoordig is het helaas anders. Hardtraxx is één grote brei geworden met door de forumgebruiker toegevoegde content, informatie en gesprekken. Verder marcheren er hier en daar dict…. ehm moderators rond wie zorgen voor een strakke naleving van de regels van het forum.

Is het goed dat ze zich hiermee bezig houden? Absoluut. Komt dit ten goede van de sfeer? Misschien. Komt dit ten goede van de prachtige website? Nee. Ik heb het eerder zien gebeuren dat fora’s werden overgenomen door nieuwe moderatoren welke zorgen voor een goede orde, maar daarbuiten was weinig meer te beleven. Dit gaat echt ten koste van de website én de community welke toch samen één geheel zijn.

Ik denk dat het ten goede zal komen als er minder gefocust wordt op het moderatorschap en meer tijd gestoken gaat worden in de overige zaken, die immers óók belangrijk zijn voor een goed lopende website. Al dan niet in het vinden van nieuwe/juiste mensen welke kunnen zorgen voor een opleving van de site.

Ik heb het geschreven met het doel een gezonde discussie tot stand te brengen. Liever zie ik niet dat iemand beslist het topic te sluiten. "Om het met de crew te overleggen", maar zie ik ook graag meningen en input van andere users.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi stukje Bas :)

Sowieso lijkt het me dat de mods wat minder discussies af moeten kappen, dit stoort mateloos. Er zijn mensen die dat soort dingen wél willen lezen (hiermee bedoel ik trouwens niet alleen discussies, maar ook onschuldige roddeltjes e.d.). Wil je het niet lezen? Prima, scroll iets omlaag en lees daar verder. Er wordt hier gedaan alsof het een wereldramp is als er een discussie ontstaat die een topic overneemt. Belachelijk, daar zijn fora immers voor naar mijn mening. Als ik wil lezen hoe geweldig iets/iemand is ga ik wel naar Facebook/Youtube.

Ik kom hier niet om te lezen hoe geweldig/kut iemand een track vindt, ik kom hier om nieuwtjes/roddels te lezen en om nieuwe tracks te horen of om een setje te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 01:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mooi stukje Bas :)

Sowieso lijkt het me dat de mods wat minder discussies af moeten kappen, dit stoort mateloos. Er zijn mensen die dat soort dingen wél willen lezen (hiermee bedoel ik niet alleen discussies). Wil je het niet lezen? Prima, scroll iets omlaag en lees daar verder. Er wordt hier gedaan alsof het een wereldramp is dat er een discussie ontstaat die een topic overneemt. Belachelijk, daar zijn fora immers voor naar mijn mening.

Ik kom hier niet om te lezen hoe geweldig/kut iemand een track vindt, ik kom hier om nieuwtjes/roddels te lezen en om nieuwe tracks te horen of om een setje te luisteren.


Om hier gelijk even op in te haken: Je geeft in je laatste alinea ook al een beetje aan waarom wij bepaalde discussies af kappen, omdat daar vaak andere relevante topics voor zijn.

Wat Bas hierboven al zegt over de "grote brei", willen we dat op die manier juist voorkomen.

Een forum is inderdaad voor discussies, maar wel op een structurele manier. :)

@Bas: mooi neer gezet! Zou graag op een aantal dingen in willen haken met de achterliggende gedachte om het een en ander te verduidelijken.

Uit je verhaal haal ik vooral uit dat je het jammer vindt dat de eigen content die wij maakten (Hardtraxx TV, Interviews etc..) er niet meer is en dat dat dus een reden kan zijn.
Hier kan ik heel kort in zijn en dat komt gewoon neer op het feit dat we hiervoor niet meer de juiste mensen hebben en dus ook nog geen vervanging daarvoor hebben kunnen vinden. Het is echt heel vet wat we voor elkaar hebben gekregen, maar degene die mee hebben geholpen hebben niet meer zeeën van tijd.

Om maar even een idee te geven wat voor Hardtraxx TV nodig was:
- Cameraman (+ goede (dure) camera en goede microfoon)
- Interviewer
- Artiest
- Een aantal personen wat de hele episode voorbereid met ideeën, locaties, setting, interview vragen, afspraken, tijden, draaiboek etc..
- Voorafgaand aan een episode besteden we gezamelijk zo'n 24 uur aan de voorbereiding
- Voor het schieten van een episode waren we een hele dag weg
- De montage van een episode duurde ook een aantal dagen
- Feedback artiest verwerken in de montage, over en weer mailen. Kost ook tijd
Al met al zit hier gewoon dik een week fulltime werk in. En omdat wij naast Hardtraxx nog een baan hebben of studeren komt dit met avonduren werk uit op een aantal weken. Dat is dan 1 episode... En als we dan niemand hebben die de montage kan doen, dan zetten wij er een punt achter want dan is het niet meer werkbaar. En dit vonden wij echt heel erg jammer.

Dit zelfde geldt eigenlijk voor alle andere eigen content die we vanuit Hardtraxx hebben gemaakt: de juiste persoon of personen hebben wij nog niet gevonden die dit weer op kunnen pakken.

Vanuit Hardtraxx zijn er heel veel dingen die we kunnen doen inderdaad, maar daar heb je wel de juiste combinatie van personen voor nodig. Ook kost het goed doen van iets best wel veel tijd achter de schermen.. en dat ook nog eens op vrijwilligers basis. Blijft allemaal lastig!

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 05:08 
 

Bij het UWV hebben ze genoeg werklozen Jordy.........

Al zou ik ook eens iets graag willen betekenen voor Hardtraxx of heb ik daarvoor te veel waarschuwingen?

Mag ik ideeën aanbrengen of wordt ik meteen geband of voor mongool uitgescholden?
Of wordt de pispaal omdat 1 keer buiten de schreef ga?


bedankt he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber en Fekete hun moderatorsrechten afnemen zou al enorm schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 09:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Bij het UWV hebben ze genoeg werklozen Jordy.........

Al zou ik ook eens iets graag willen betekenen voor Hardtraxx of heb ik daarvoor te veel waarschuwingen?

Mag ik ideeën aanbrengen of wordt ik meteen geband of voor mongool uitgescholden?
Of wordt de pispaal omdat 1 keer buiten de schreef ga?


bedankt he?


Wij kunnen toch helemaal niks met zo'n opmerking...?

Dat je zelf al zoveel waarschuwingen hebt heb je echt aan jezelf te danken. We zijn ook vaak genoeg een dialoog met je aan gegaan. Hier nu in een slachtoffer rol gaan zitten is wel erg laag van je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 09:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Khadber en Fekete hun moderatorsrechten afnemen zou al enorm schelen.


Volledig mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Bij het UWV hebben ze genoeg werklozen Jordy.........

Al zou ik ook eens iets graag willen betekenen voor Hardtraxx of heb ik daarvoor te veel waarschuwingen?

Mag ik ideeën aanbrengen of wordt ik meteen geband of voor mongool uitgescholden?
Of wordt de pispaal omdat 1 keer buiten de schreef ga?


bedankt he?

Aan dit soort reacties heb je dus vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 09:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Probeer ik het nog een keer; wie is Venator en waarom is hij moderator? En waar kan ik de communicatie van dat nieuws vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 09:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Probeer ik het nog een keer; wie is Venator en waarom is hij moderator? En waar kan ik de communicatie van dat nieuws vinden?


Venator bood aan om het producers forum op orde te houden :)

Maar hoezo deze vraag? Want daarover zijn we niet echt verantwoording schuldig.

Iedereen die mee wilt helpen weet me te vinden, zo kwam hij met mij in contact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee als je een community runt ben je je leden vrij weinig verschuldigd. Als je duidelijk communiceert ga je echter een hoop onduidelijk en wantrouwen uit de weg. In dit geval is er iemand moderator gemaakt zonder dat iemand weet waarom. Als daar nu een eenvoudig topic voor was gemaakt in mededelingen was het duidelijk. Nu snapt de helft van het forum niet waarom hij moderator is, terwijl hij wel degelijk van verdienste is (geweest) in producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 10:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee als je een community runt ben je je leden vrij weinig verschuldigd. Als je duidelijk communiceert ga je echter een hoop onduidelijk en wantrouwen uit de weg. In dit geval is er iemand moderator gemaakt zonder dat iemand weet waarom. Als daar nu een eenvoudig topic voor was gemaakt in mededelingen was het duidelijk. Nu snapt de helft van het forum niet waarom hij moderator is, terwijl hij wel degelijk van verdienste is (geweest) in producers.


Zit wat in wat je zegt :)

Maar het wantrouwen? Leg dat eens uit, want daar ben ik wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zal altijd iets van wantrouwen tegen de leiding op een forum heersen aangezien je het niet altijd met iemand eens kunt zijn. De laatste tijd is echter de tendens hier dat niemand het ooit met een besluit van een moderator eens is. Ik kan best begrijpen dat als er dan een nieuwe moderator wordt aangesteld, zonder dat daarover wordt gecommuniceerd de groep die eerder al problemen had met de leiding alleen maar wantrouwen op kan brengen. In dit geval blijkt dat totaal onterecht (aangezien hij alleen producers gaat doen), en dat is alleen maar jammer.

Verder denk ik echt dat er veel meer uit hardtraxx gehaald kan worden. Evenementen als Qlimax zouden minimaal 20 nieuwe leden op moeten brengen, die ook daadwerkelijk iets bijdragen. Vergelijk het aantal views in dat topic maar eens met het aantal (actieve) leden die aanwezig waren op qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 11:00 
 

Ik wil hier ook even op reageren en zal zo open en eerlijk mogelijk zijn en proberen wat zaken op te helderen.

Dakpan schreef:
Khadber en Fekete hun moderatorsrechten afnemen zou al enorm schelen.

hoebedoelje schreef:
Dakpan schreef:
Khadber en Fekete hun moderatorsrechten afnemen zou al enorm schelen.

Volledig mee eens!

In dit geval zou een toelichting van jullie beiden enorm schelen. Maar ik ga het even zelf proberen te raden. Waarom de moderator rechten afnemen van Khadber en mij, zodat iedereen weer vrij is in het elkaar uitschelden en uitmaken voor dit en dat, en dat jullie dan nutteloze discussies kunnen voeren? Tenminste, daar lijkt het wel op, want dat zijn juist meestal de dingen waar in ieder geval ik op inga. Ik kan natuurlijk niet voor Khadber spreken.

Ik weet dat ik vaak te ver doorschiet in het sluiten van dingen of weghalen van zaken, hierover heb ik het al met Jordy gehad en heb het er met een aantal leden over gehad via PM. Ik heb beloofd dat ik er op zal letten niet meer zo serieus te zijn en dingen zo snel af te kappen etcetera. Echter moeten mensen ook niet denken dat ze maar vanalles kunnen zeggen en dat dit dan "ongestraft" blijft. Wat ik gewoon merk is dat de meesten hier gewoon "grappig" proberen te zijn over de rug van een ander. En dan wordt ik uitgemaakt voor humorloos persoon. Probeer eens grappig te zijn op een normale manier, in plaats van iemand anders te bezeiken bijvoorbeeld. Dat zou namelijk al een hoop schelen.

Bas schreef:
Het lijkt haast dagelijkse koek te worden. Stamleden die niet meer welkom zijn wegens het overschrijden van normen en waarden. Dit keur ik natuurlijk niet goed, maar ik wil wel graag vertellen wat hiervan de oorzaak is / kan zijn. Dit om de ondergang van Hardtraxx te voorkomen, want van uitstel komt afstel.

Dit topic komt misschien een beetje voort over het feit dat er iemand is gebanned twee dagen geleden (het zogenaamde stamlid waar je het over hebt), dus ik zal in ieder geval daar nog eens iets meer duidelijkheid over scheppen. Persoonlijk voel ik mij niet aangevallen als iemand iets over mij neerzet. Echter geef ik wel altijd een waarschuwing als iemand wordt uitgescholden of wordt uitgemaakt voor het één of ander. Dit was dus ook zo het geval bij mrazura. Toevallig was het nu op mij gericht, maar dat had er niet toe gedaan. Hij noemde mij achterlijk omdat ik de grap volgens hem niet snapte. En ja daar krijg je dan gewoon een waarschuwing voor, en nee dat heeft niets te maken met het feit dat hij dit tegen een moderator zei. En dat hij dan vervolgens een PM stuurt met de tekst: "sterf met je waarschuwing" doet hem niet bepaald goed. Dat hij daar vervolgens een ban voor krijgt (niet van mij overigens) is ook niet meer dan terecht. Ik heb ergens gezien dat iemand die PM ook "maar mild" vond. En dat is nu juist het probleem.

Wat je ook zegt of denkt, het feit dat [stamlid] niet meer welkom is, ligt puur aan hem/haarzelf. Als iemand het niet met een waarschuwing eens is, dan is daar altijd nog Jordy, die het één en ander kan toelichten en eventueel terugdraaien, mocht ook hij vinden dat een waarschuwing onterecht is. En stamlid of niet, niemand moet denken dat hij of zij hier ongestoord zulke uitspraken kan en mag doen.

Bas schreef:
Is het goed dat ze zich hiermee bezig houden? Absoluut. Komt dit ten goede van de sfeer? Misschien. Komt dit ten goede van de prachtige website? Nee. Ik heb het eerder zien gebeuren dat fora’s werden overgenomen door nieuwe moderatoren welke zorgen voor een goede orde, maar daarbuiten was weinig meer te beleven. Dit gaat echt ten koste van de website én de community welke toch samen één geheel zijn.

Dit zal voor een groot deel wel op mij slaan, ga ik gemakshalve gewoon even van uit. Al dan niet of het op mij slaat of niet, ik zal nog een keer uitleggen waarom ik hier een moderator ben geworden en daarbij gelijk een vraag stellen aan jullie allemaal. Ik had gemerkt dat DJ Thera van dit forum weg was gegaan, en ik wist meteen waarom. Daarom heb ik een PM naar Jordy gestuurd, puur informatief. Echter is daaruit voortgevloeid dat ik dus een moderator ben geworden.

Mijn vraag hierover is echter, waarom denken jullie dat Thera niet meer op dit forum aanwezig is? Ik denk dat iedereen wel weet dat hij een toffe gozer is en ook wel tegen een stootje kan. Dus ga bij jezelf even na, waarom is hij niet meer op dit forum aanwezig? Het antwoord kun je dus wel al snel bedenken.

En-er-gy schreef:
Mag ik ideeën aanbrengen of wordt ik meteen geband of voor mongool uitgescholden?

Je snapt zelf toch hopelijk ook wel dat dit soort uitspraken je nergens brengen? Iedereen mag ideeën aanbrengen. Dat heeft trouwens niets verder met je aantal waarschuwingen te maken. Echter neemt Jordy niet zomaar de eerste de beste "in dienst" om het zomaar even te zeggen.

Maar goed, om het even af te sluiten, heb je iets persoonlijk tegen mij, of wil je me wat vragen, mag in dit topic denk ik wel, en mag ook via PM. Waarin wil je dat ik verbeter, wat kan ik veranderen, etc. Ik zal niemand gaan waarschuwen dus wees niet bang, echter vraag ik uiteraard wel, hou het netjes. Je kunt met mij veel bereiken als we gewoon op een normale toon kunnen communiceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik stoor mij er nooit aan wanneer een discussie is verwijderd of afgekapt, het zal mij een worst wezen.

Waar ik me wel aan stoor is de grootheidswaanzin van enkele moderators in PB's. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de Arabische Lente nu de Hardtraxx Winter. >.<
Mensen maken zich zo druk om dingen. Ik ben wel van mening dat discussies mogen en goed zijn voor t forum. Maar sommige mensen hebben een bepaald gedrag ontwikkeld op het forum wat misschien grappig of leuk bedoelt is maar wat ik als vrij irritant ervaar. Maar ik reageer daar gewoon niet op en lees er overheen.

Het actief houden van Hardtraxx met interviews enzo heb je inderdaad tijd voor nodig. En dat is altijd lastig. Maar toch zou er wel wat verzonnen kunnen worden wat niet te veel tijd kost maar toch ten goede komt van het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Mijn vraag hierover is echter, waarom denken jullie dat Thera niet meer op dit forum aanwezig is? Ik denk dat iedereen wel weet dat hij een toffe gozer is en ook wel tegen een stootje kan. Dus ga bij jezelf even na, waarom is hij niet meer op dit forum aanwezig? Het antwoord kun je dus wel al snel bedenken.


"toevallig" ben ik op de hoogte van de reden achter zijn vertrek, en punt 1 is niet het gedrag van Hardtraxx gebruikers, hetgeen jullie iedereen proberen te laten denken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 11:47 
 

Wij proberen niemand wat te laten denken. Echter waar het hier om ging was de reden waarom ik een mod ben geworden. En die reden is hier te vinden:

algemeen/theracords-therabyte-topic-t6590-3300.html#p1152757
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Ik had gemerkt dat DJ Thera van dit forum weg was gegaan, en ik wist meteen waarom. Daarom heb ik een PM naar Jordy gestuurd, puur informatief. Echter is daaruit voortgevloeid dat ik dus een moderator ben geworden.

Mijn vraag hierover is echter, waarom denken jullie dat Thera niet meer op dit forum aanwezig is? Ik denk dat iedereen wel weet dat hij een toffe gozer is en ook wel tegen een stootje kan. Dus ga bij jezelf even na, waarom is hij niet meer op dit forum aanwezig? Het antwoord kun je dus wel al snel bedenken.


Volgens mij ging het vooral over vergaande kritiek op artiesten. Dat is heel iets anders dan een discussie in wist je dat. Ook werd er wel eens een plaat (gefundeerd) afgebrand waarna een moderator het wel genoeg vond en vroeg om te stoppen. Het resultaat; alleen mensen die een plaat leuk vinden reageren met een smiley.

Ik wil lezen waarom Dakpan iets intens kut vindt, ik wil lezen waarom Gangsterdwerg denkt dat BH met een pre-recorded mix op Qlimax verschijnt. Ik hoef niet te lezen waarom een random lid een plaat "Vet!!!" vind. Met het uitsluiten van deze discussies onder het het mom 'Thera is weg' is een deel van de kritische leden die geen blad voor de mond namen verdwenen, tevens is dat gat opgevuld met minder kritische leden. De echte kracht van HT is daardoor voor een groot deel verdwenen. Promo's is nu zo'n beetje alles waar HT nog op teert aangezien dat hetb enige is dat andere sites niet overzichtelijk bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Wij proberen niemand wat te laten denken. Echter waar het hier om ging was de reden waarom ik een mod ben geworden. En die reden is hier te vinden:

algemeen/theracords-therabyte-topic-t6590-3300.html#p1152757


Houden jullie dat maar lekker in stand hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
"toevallig" ben ik op de hoogte van de reden achter zijn vertrek, en punt 1 is niet het gedrag van Hardtraxx gebruikers, hetgeen jullie iedereen proberen te laten denken. :)

Jor-D schreef:
Het moraal van het verhaal waarom Thera vertrokken is omdat er over het algemeen hier op Hardtraxx met héél erg weinig respect richting artiesten wordt gepraat/gediscusseerd die juist tijd vrij maken om jullie te informeren.
Dit vind ik persoonlijk natuurlijk héél erg jammer, maar ook voor de artiesten die dit platform gebruiken omdat dat juist zo'n interessante toevoeging/verrijking is.

Dat bleek toen wel uit zijn de berichtgeving ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hoebedoelje schreef:
"toevallig" ben ik op de hoogte van de reden achter zijn vertrek, en punt 1 is niet het gedrag van Hardtraxx gebruikers, hetgeen jullie iedereen proberen te laten denken. :)

Jor-D schreef:
Het moraal van het verhaal waarom Thera vertrokken is omdat er over het algemeen hier op Hardtraxx met héél erg weinig respect richting artiesten wordt gepraat/gediscusseerd die juist tijd vrij maken om jullie te informeren.
Dit vind ik persoonlijk natuurlijk héél erg jammer, maar ook voor de artiesten die dit platform gebruiken omdat dat juist zo'n interessante toevoeging/verrijking is.

Dat bleek toen wel uit zijn de berichtgeving ja.


Ik snap hoebedoelje hierin niet helemaal, wij willen de gebruikers hier helemaal niks anders laten geloven. Dat wat Timothy quote is de reden die toen is gegeven door Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben HT wel erg dankbaar voor een gezellige groep mensen op feesten :), waarvan een hoop daarvan bijna (niet) meer actief zijn. Zegt toch wel iets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik ben HT wel erg dankbaar voor een gezellige groep mensen op feesten :), waarvan een hoop daarvan bijna (niet) meer actief zijn. Zegt toch wel iets..

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Wij proberen niemand wat te laten denken. Echter waar het hier om ging was de reden waarom ik een mod ben geworden. En die reden is hier te vinden:

algemeen/theracords-therabyte-topic-t6590-3300.html#p1152757

Dus jij bent mod geworden omdat een (hier wel degelijk gerespecteerde) producer het niet kon hebben dat er wel eens een andere producer de grond in getrapt werd? No offense, maar het zou wel direct verklaren waarom op sommige momenten alles wat boven teletubbie-taal op de vingers getikt wordt. Waarbij echter wel een aantal dingen vergeten wordt, bijvoorbeeld hoeveel een bepaald member kan hebben. Ik weet niet hoeveel jij met kameraden omgaat, maar een onderdeel daarvan is toch ook dat je wel eens in de zeik wordt genomen en dat bij anderen doet? Iets wat op het internet nog makkelijker te verteren is, zéker als je die andere persoon wel eens hebt gezien. Als zelfs dit dan al in de kiem gesmoord wordt, dan komt dat de sfeer natuurlijk niet ten goede.

En nogmaals over producers die hier steeds minder komen. Het is tegenwoordig een tijdrovend baantje, en als je toch reacties wilt lezen, heb je 2 opties: of je gaat naar FB waar je bijna verafgod wordt, of naar HT (/ ander forum) met de kans dat je track de grond in getrapt wordt, al dan niet terecht. Welke optie zou jij kiezen, met in het achterhoofd het feit dat een gigantisch groeiend aantal mensen tegenwoordig niet meer tegen kritiek kunnen? En ze komen hier af en toe laf anoniem echt nog wel, kunnen het dan niet hebben en plaatsen op social media weer een sneer naar ons (zoals Artic een tijdje terug). En exclusief nieuws bestaat tegenwoordig niet meer, dus of ze echt nog zo'n toegevoegde waarde op het forum zouden hebben...buiten de gezelligheid en het aantrekken van leden die ze wel verafgoden om dan.

En de kritiek zelf...tja, als een track ook echt kut is (objectief / kwalitatief), dan hoor je dit ook te mogen zeggen, en niet 'na een paar reacties het netjes houden', of dat er weer een mod tussendoor komt (ja ik hen ze gezien) die zegt dat het toch 'best wel een geinig plaatje is', zonder onderbouwing. Dat een paar van de enige uitzonderingen hierop de gedrochten van Blutonium Boy waren, mag voldoende zeggen denk ik.

Maar goed, hier houd ik het voor nu maar bij :P

Raven schreef:
Ik ben HT wel erg dankbaar voor een gezellige groep mensen op feesten :), waarvan een hoop daarvan bijna (niet) meer actief zijn. Zegt toch wel iets..

Oh, en dit ook absoluut, maar dat was het discusiepunt ook niet :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen