Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ulyss schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
ulyss schreef:
Ik had het niet zozeer over de aankleding van het terrein, maar wel over het terrein zelf.. Zoals dit jaar nieuwe permanente wandelpaden en bloemenperken en geïntegreerde trappen in de heuvel aan de mainstage. Dus een stage die is opnieuw wordt gebruikt is voor mij niet zo erg :)
Ach ja, we kunnen blijven discussiëren waarschijnlijk, maar ieder heeft zijn mening erover. Zolangs er maar voldoende koud bier is he (of iets anders als je geen bier drinkt ;) ) :beer:


het terrein waar tomorrowland zit is volgens mij van de organisatie zelf, wat het dus veel makkelijker maakt om dingen aan te verbouwen enzo. het terrein waar defqon bijv zit is een evenementen terrein wat van een externe partij is, waar dus permanente verbouwingen een stuk ingewikkelder worden


De Schorre is een provinciaal recreatiedomein uitgebaat door de provincie Antwerpen

Ik ben een jaarlijkse bezoeker van Tomorrowland en ik had wel de indruk dat het dit jaar allemaal nog beter was uitgewerkt dan andere jaren. In mijn inziens was enkel de stage van Q-dance en de stage met de draak hetzelfde. Voorts hadden ze een nieuwe stage in het bos (Core), Was er boven op de berg Organ of Harmony stage en die stage met die insecten die ook immens groot waren, en de trance stage in die tent. Ook waar Loudness de stage had, was de eerste keer dat die kelder in gebruik genomen werd. Verder was de aankleding van het terrein inderdaad ook wel weer verbeterd. Ik had ook de indruk dat doorgangen weer veel beter georganiseerd waren(eenrichting, meer ruimte,..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij was het de eerste keer Tomorrowland maar zo mooi uitgewerkt, zo gedetailleerd, zie je nergens. Als je stages, met name de main, van dichtbij bekeek zag je pas hoe absurd goed dit in elkaar zat.

Ik raakte aan de prijs met iemand uit de buurt die bij de opbouw en afbouw helpt. Hij vertelde dat het opbouwen in zijn geheel 2 maanden duurt en het afbouwen 1 maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Voor mij was het de eerste keer Tomorrowland maar zo mooi uitgewerkt, zo gedetailleerd, zie je nergens. Als je stages, met name de main, van dichtbij bekeek zag je pas hoe absurd goed dit in elkaar zat.

Ik raakte aan de prijs met iemand uit de buurt die bij de opbouw en afbouw helpt. Hij vertelde dat het opbouwen in zijn geheel 2 maanden duurt en het afbouwen 1 maand.

Zoveel detail maar dan nog stages zo vaak hergebruiken. Sorry hoor maar met het geld wat daar binnen komt verwacht je ieder jaar nieuwe stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Remi schreef:
Voor mij was het de eerste keer Tomorrowland maar zo mooi uitgewerkt, zo gedetailleerd, zie je nergens. Als je stages, met name de main, van dichtbij bekeek zag je pas hoe absurd goed dit in elkaar zat.

Ik raakte aan de prijs met iemand uit de buurt die bij de opbouw en afbouw helpt. Hij vertelde dat het opbouwen in zijn geheel 2 maanden duurt en het afbouwen 1 maand.

Zoveel detail maar dan nog stages zo vaak hergebruiken. Sorry hoor maar met het geld wat daar binnen komt verwacht je ieder jaar nieuwe stages.


En wat verwacht jij voor de stage van Defqon.1 2018?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even langs de opbouw van The Qontinent gefietst.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ledscreen test met bekent moppie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er al goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie nu dat Party Opbouw foto's op Facebook mijn foto heeft "gejat" :D , vraag het dan even ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik zie nu dat Party Opbouw foto's op Facebook mijn foto heeft "gejat" :D , vraag het dan even ;)

Miwer strikes again :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, had hetzelfde. Toen ik er wat van zei in een reactie werd ik geblokkeerd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Hahaha, had hetzelfde. Toen ik er wat van zei in een reactie werd ik geblokkeerd. :lol:


Zit Warface achter die Facebook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
MelvinFR schreef:
Hahaha, had hetzelfde. Toen ik er wat van zei in een reactie werd ik geblokkeerd. :lol:


Zit Warface achter die Facebook?


Je zou het haast denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
MelvinFR schreef:
Hahaha, had hetzelfde. Toen ik er wat van zei in een reactie werd ik geblokkeerd. :lol:


Zit Warface achter die Facebook?

Nee Sub Sonik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

onderste is de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Is die onderste de main of de bovenste? Ik hoop echt niet dat ze de main weer aan die lange zijde zetten namelijk :/


Onderste is main, die staat altijd bij de elektriciteits mast
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was eenmalig in de breedte aangezien ze daar veel commentaar op kregen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Decibel stage afgelopen jaar vond ik er wel leuk uit zien hopelijk weer iets moois dit jaar, maar je weet het nooit met b2s :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bovenste is Pussy Lounge aan zuid zijde
Main is altijd herkenbaar aan de eifeltorenmast
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar main vond ik best pover. Ben benieuwd naar die van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DECIBEL
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er veelbelovend uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ziet er veelbelovend uit :thumbsup:

Sorry maar dat vind ik dus echt absoluut niet xd
Main ziet er klein uit en redelijk simplistisch (al kan er in een week nog veel gebeuren), en voor de rest zie ik nog niks spectaculairs
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is de laatste jaren wel veel van hetzelfde qua mainstage Decibel.
In het midden rond en groot, aan de zijkanten iets aflopend.
Dan vond ik het podium van bijv 2011 wel vet. Beetje het stadion idee.Afbeelding

Ook 2010 vond ik gaaf
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt dus gewoon het logo/artwork zo te zien.

Saaie bedoeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er in eerste instantie alles behalve spannend uit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

K wacht nog ff met een oordeel. In een week kan nog veel veranderen.
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen