Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 16:30 
 

Omdat net zoals ikzelf enkele andere hardtraxxers er zich serieus aan ergeren dat foto's van de opbouw van een of andere stage in het wist je dat topic komt.
Daarom lijkt het mij interessant om er een vast topic over te maken (nuja zo'n foto's zijn er niet zovaak).
Dan kunnen mensen die de stage op voorhand willen bekijken hier een kijkje nemen, en degene die het niet moeten weten blijven hier gewoon weg.

Lijkt dit iets nuttig? Anders moet het maar dicht...

EDIT: Titel aangepast, dit topic kan ook gebruikt worden om over de stages te praten ipv. enkel foto's te posten... Dan blijft dat ook weer uit het Wist Je Dat topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom wil je de stage niet van tevoren zien dan? Wat is er erg aan dat je de stage ziet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Waarom wil je de stage niet van tevoren zien dan? Wat is er erg aan dat je de stage ziet?


Ik snap dat ook nooit zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:25 
 

Daveytl schreef:
Waarom wil je de stage niet van tevoren zien dan? Wat is er erg aan dat je de stage ziet?

Dan vergaat de wereld. Snap dat dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:41 
 

Banaanslak schreef:
Daveytl schreef:
Waarom wil je de stage niet van tevoren zien dan? Wat is er erg aan dat je de stage ziet?

Dan vergaat de wereld. Snap dat dan..

Jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 08:01 
 
Hardtraxxer

Pussy lounge · at the Park

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 08:51 
 

Summerfestival:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

UPDATE OPBOUW WiSH Outdoor:
Het steigerwerk van de Devoted Stage is al op halve hoogte in 1 dag werk! De 16 meter is bereikt en we moeten nog tot de 30 meter! Het belooft heerlijk weer te worden de aankomende weken, wij hebben er zin in! Jullie ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Waarom wil je de stage niet van tevoren zien dan? Wat is er erg aan dat je de stage ziet?


zoiets heet het verrassingseffect :P

ik zie ook pas liever op het feest zelf hoe alles eruit ziet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:40 
 

Zou ook idd mijn feest verpesten als ik een dag van te voren de stage zie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb liever ook dat hier de line-ups komen voortaan. Verpest echt m'n feest als ik de line-up van tevoren weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:59 
 

Dakpan schreef:
Ik heb liever ook dat hier de line-ups komen voortaan. Verpest echt m'n feest als ik de line-up van tevoren weet.





:worship: :worship:

Net als het nieuwe tracks gedeelte komen soms nieuwe tracks te staan die ik liever eerst live wil horen voordat ik hem thuis hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:43 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb ook liever dat ik de locatie van te voren niet weet, anders is de verrassing eraf en is heel mijn feest bij voorbaat al verpest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb liever dat ik niet weet wel feest het is anders gaat de hele verassing eraf
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/ Het kan toch dat mensen het jammer vinden om de opbouw al van te voren te zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het respecteren van andermans mening blijft inderdaad een heel lastig iets voor sommigen. Snap het echt wel als mensen dat liever niet van tevoren zien. Persoonlijk wil ik het best al zien voordat een feest plaats vindt. Ben er altijd wel benieuwd naar, en als een stage écht indrukwekkend is verrast het je op het feest zelf toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Het respecteren van andermans mening blijft inderdaad een heel lastig iets voor sommigen. Snap het echt wel als mensen dat liever niet van tevoren zien. Persoonlijk wil ik het best al zien voordat een feest plaats vindt. Ben er altijd wel benieuwd naar, en als een stage écht indrukwekkend is verrast het je op het feest zelf toch wel.

ik troll gewoon een beetje mee doe chill man :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 22:52 
 

Het grappige vanalles is dat Wout1997 even cool loopt te doen met de jongens. Reageert namelijk overal hetzelfde wat kritici (waar ik niets tegen heb) hier op Hardtraxx zeggen.
En nu ook, Wout, u bent 15 jaar. U mag nog niet eens naar feesten gaan, dus je trollt jezelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 23:32 
 

Spablauw schreef:
Het grappige vanalles is dat Wout1997 even cool loopt te doen met de jongens. Reageert namelijk overal hetzelfde wat kritici (waar ik niets tegen heb) hier op Hardtraxx zeggen.
En nu ook, Wout, u bent 15 jaar. U mag nog niet eens naar feesten gaan, dus je trollt jezelf?

Slaat de spijker op z'n kop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:15 
 

Wout1997 schreef:
XtD schreef:
Het respecteren van andermans mening blijft inderdaad een heel lastig iets voor sommigen. Snap het echt wel als mensen dat liever niet van tevoren zien. Persoonlijk wil ik het best al zien voordat een feest plaats vindt. Ben er altijd wel benieuwd naar, en als een stage écht indrukwekkend is verrast het je op het feest zelf toch wel.

ik troll gewoon een beetje mee doe chill man :cool:


Like a virginnnnnnn



Heb onwijs zin in Wish, benieuwd naar de fotos die komen gaan. :worship:
Vandaar dat Kareltje al eventjes niet meer op de werkvloer is bij ons, die zit gewoon in de stijgers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:21 
 
Artiest

Socializerz schreef:
Spablauw schreef:
Omdat net zoals ikzelf enkele andere hardtraxxers er zich serieus aan ergeren dat foto's van de opbouw van een of andere stage in het wist je dat topic komt.
Daarom lijkt het mij interessant om er een vast topic over te maken (nuja zo'n foto's zijn er niet zovaak).
Dan kunnen mensen die de stage op voorhand willen bekijken hier een kijkje nemen, en degene die het niet moeten weten blijven hier gewoon weg.

Lijkt dit iets nuttig? Anders moet het maar dicht...

Je zegt het zelf, foto's zijn er toch niet zo vaak.
En als je het gewoon in een linkje post in het Wist je Dat.. Topic, is er ook niks aan de hand
Niet echt nodig denk ik.


Ik vind zoveel topics onnodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:27 
 
Hardtraxxer

Was gister aanwezig bij de opbouw van defqon, wat word de main weer lekker hoog en breed, hardcore word ook heel nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Was gister aanwezig bij de opbouw van defqon, wat word de main weer lekker hoog en breed, hardcore word ook heel nice

Hopen dat de main qua opzet als die van 2008 is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:52 
 
Hardtraxxer

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Was gister aanwezig bij de opbouw van defqon, wat word de main weer lekker hoog en breed, hardcore word ook heel nice

Nu over de volle breedte, i.p.v. heel hoog en heel smal ?
1, 2, 3, 4, 5 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen