Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:27 
 
Hardtraxxer

nieuwe-tracks-hs/evil-activities-endymion-feat-e-life-broken-wildstylez-remix-t63571.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 18:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben nog steeds opzoek naar een plaat die ongeveer 10 jaar geleden door Zany op Q-Base is gedraaid. In deze track zaten dezelfde vocalen als in DJ Duro - Death Construction. Ik heb altijd het gevoel gehad dit er een collab tussen beide artiesten is geweest maar uiteindelijk niets mee gedaan is. Een aantal jaren later kwam Duro met de bovengenoemde track met dezelfde vocalen.

Wie helpt mij uit de brand :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Diepvrieskip schreef:
Diepvrieskip schreef:
Ik zoek het nummer op 42 minuten.



Alvast bedankt


Niemand? :innocent:


ben ik ook benieuwd naar, klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 20:31 
 
Hardtraxx Newbie


1:06, iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Vanaf 11:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:

Vanaf 11:55


Lenny Dee - The Dreamer (Dolphin Remix). Helaas nooit uitgekomen, hoewel dat bij dergelijke remixes altijd eeuwen duurt als ze al komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[/youtube] https://m.youtube.com/watch?v=HlilE62UDhw [/youtube]
Dirk Maassen - Augenblick
Goedenavond medestampers,

Ik kreeg dit nummer doorgestuurd van een vriend van me die van klassiek houdt, maar ook regelmatig hardstyle luistert. Nu stuurde hij dit nummer naar me door(de niet-vocale track staat op spotify) met de vraag of er met deze melodie een hardstylenummer is gemaakt, want hij herkent de melodie in een hardstylenummer, maar hij weet niet welke. Ik sta in Mn vriendgroep redelijk bekend als de hardstyleshazam (met andere woorden: als ze willen weten welk hardstylenummer een liedje is die ze aan het luisteren zijn vragen ze het aan mij en ik weet vrijwel gelijk welk nummer het is). Deze melodie komt mij ook enorm bekend voor en ik dacht eerst wat tonen van Bass Modulators-Dragonblood te horen, maar die vriend van me bedoelde die track niet. Nu is mn vraag of er hier iemand is die weet of er een hardstyle/hardcore/frenchcore/uptempo track met deze melodie is gemaakt, want hij lijkt me enorm geschikt voor een hardstyleplaat namelijk! :)

Groetjes, iemand die speciaal voor deze vraag weer z’n Hardtraxxaccount heeft gereanimeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
[/youtube] https://m.youtube.com/watch?v=HlilE62UDhw [/youtube]
Dirk Maassen - Augenblick
Goedenavond medestampers,

Ik kreeg dit nummer doorgestuurd van een vriend van me die van klassiek houdt, maar ook regelmatig hardstyle luistert. Nu stuurde hij dit nummer naar me door(de niet-vocale track staat op spotify) met de vraag of er met deze melodie een hardstylenummer is gemaakt, want hij herkent de melodie in een hardstylenummer, maar hij weet niet welke. Ik sta in Mn vriendgroep redelijk bekend als de hardstyleshazam (met andere woorden: als ze willen weten welk hardstylenummer een liedje is die ze aan het luisteren zijn vragen ze het aan mij en ik weet vrijwel gelijk welk nummer het is). Deze melodie komt mij ook enorm bekend voor en ik dacht eerst wat tonen van Bass Modulators-Dragonblood te horen, maar die vriend van me bedoelde die track niet. Nu is mn vraag of er hier iemand is die weet of er een hardstyle/hardcore/frenchcore/uptempo track met deze melodie is gemaakt, want hij lijkt me enorm geschikt voor een hardstyleplaat namelijk! :)

Groetjes, iemand die speciaal voor deze vraag weer z’n Hardtraxxaccount heeft gereanimeerd.


Melodie vanaf ongeveer 3:00 heeft wel wat weg van Wildstylez - ID


5:51
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
JarneNL schreef:
[/youtube] https://m.youtube.com/watch?v=HlilE62UDhw [/youtube]
Dirk Maassen - Augenblick
Goedenavond medestampers,

Ik kreeg dit nummer doorgestuurd van een vriend van me die van klassiek houdt, maar ook regelmatig hardstyle luistert. Nu stuurde hij dit nummer naar me door(de niet-vocale track staat op spotify) met de vraag of er met deze melodie een hardstylenummer is gemaakt, want hij herkent de melodie in een hardstylenummer, maar hij weet niet welke. Ik sta in Mn vriendgroep redelijk bekend als de hardstyleshazam (met andere woorden: als ze willen weten welk hardstylenummer een liedje is die ze aan het luisteren zijn vragen ze het aan mij en ik weet vrijwel gelijk welk nummer het is). Deze melodie komt mij ook enorm bekend voor en ik dacht eerst wat tonen van Bass Modulators-Dragonblood te horen, maar die vriend van me bedoelde die track niet. Nu is mn vraag of er hier iemand is die weet of er een hardstyle/hardcore/frenchcore/uptempo track met deze melodie is gemaakt, want hij lijkt me enorm geschikt voor een hardstyleplaat namelijk! :)

Groetjes, iemand die speciaal voor deze vraag weer z’n Hardtraxxaccount heeft gereanimeerd.


Melodie vanaf ongeveer 3:00 heeft wel wat weg van Wildstylez - ID


5:51



Precies! Dankjewel! Deze komt erg in de buurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 15:39 
 
Hardtraxxer



iemand die de trek op 12:00 weet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 17:08 
 
Hardtraxxer

Iemand die me kan vertellen wat het eerste nummer in onderstaande video is? Die kick op 0:45 :love: :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 09:12 
 
Hardtraxx Veteran

Kevv1990 schreef:
Iemand die me kan vertellen wat het eerste nummer in onderstaande video is? Die kick op 0:45 :love: :love:



Billx & Dr. Peacock - Naaryanaa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2018 12:52 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Kevv1990 schreef:
Iemand die me kan vertellen wat het eerste nummer in onderstaande video is? Die kick op 0:45 :love: :love:

Billx & Dr. Peacock - Naaryanaa?

Je bent een held :worship: Het was niet Naaryanaa, maar door op Billx verder te zoeken uit interesse, kwam ik toevallig wel bij het nummer dat ik zocht: Billx - Pagan Totem - Psy to Hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zoek naar een track die door Partyraiser als een van zijn laatste platen op de mainstage van Harmony of Hardcore gedraaid werd. Begint vrij "langzaam" (gok tussen de 140 en 150 bpm) met een mid-intro die veel psytrance-invloeden bevat. Daarna versnelt deze plaat een enorm stuk door naar uptempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Op zoek naar een track die door Partyraiser als een van zijn laatste platen op de mainstage van Harmony of Hardcore gedraaid werd. Begint vrij "langzaam" (gok tussen de 140 en 150 bpm) met een mid-intro die veel psytrance-invloeden bevat. Daarna versnelt deze plaat een enorm stuk door naar uptempo.


Hij draaide Hilight Tribe - Free tibet (Vini Vici remix) met de drop van Cryogenic - Motherfucker weet ik

Vanaf 03:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Fantazoo schreef:
Op zoek naar een track die door Partyraiser als een van zijn laatste platen op de mainstage van Harmony of Hardcore gedraaid werd. Begint vrij "langzaam" (gok tussen de 140 en 150 bpm) met een mid-intro die veel psytrance-invloeden bevat. Daarna versnelt deze plaat een enorm stuk door naar uptempo.


Hij draaide Hilight Tribe - Free tibet (Vini Vici remix) met de drop van Cryogenic - Motherfucker weet ik

Vanaf 03:00


Volgens mij was dit m inderdaad, thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op zoek naar een track in een oude mix die ik op m'n pc heb gevonden.

Is onderstaande nummer maar hij klinkt net anders (andere versie wss)
Maar kan verder ook niks over dat nummer vinden, nooit uitgebracht misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

bartjj schreef:
Op zoek naar een track in een oude mix die ik op m'n pc heb gevonden.

Is onderstaande nummer maar hij klinkt net anders (andere versie wss)
Maar kan verder ook niks over dat nummer vinden, nooit uitgebracht misschien?


Jawel hoor maar die plaat is niet van Technoboy ;)

Is Zappaman - Sexual Healing
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je bent geweldig, thx! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:28 
 
Hardtraxxer

https://www.instagram.com/p/BkdHRZyHyAB/

3de deel van deze insta post, filmpje van de zondag eindshow afgelopen weekend - weet iemand welke track dat is? Of van wie? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
https://www.instagram.com/p/BkdHRZyHyAB/

3de deel van deze insta post, filmpje van de zondag eindshow afgelopen weekend - weet iemand welke track dat is? Of van wie? :)

Deze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

ztiwef schreef:
https://www.instagram.com/p/BkdHRZyHyAB/

3de deel van deze insta post, filmpje van de zondag eindshow afgelopen weekend - weet iemand welke track dat is? Of van wie? :)


Zondag of zaterdag?

Filmpje staat er niet meer op namelijk en de zondag had maar 2 platen: This is our Church en Legends Never Die (Wildstylez Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 16:45 
 
Hardtraxxer

Thanks! DBSTF - Ghost stories was het - wist ik veel dat dat zaterdag was xd
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen