Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

rikraben schreef:

JeroenB93 schreef:
Zo'n comeback laat toch ook wel zien hoe dedicated en saamhorig deze scene is he :thumbsup:
Zou de housescene nou een beetje huilen? Weet niet hoe hoog hij daaro stond


Denk dat 99 procent van de 'house scene' (als je het al een scene kan noemen) toch maar gewoon luistert wat er toevallig op een mainstage te horen is en dat het ze dus daarom niks uit maakt.


Typische hardstyle luisteraar dit weer. Kom een keer naar een house feestje en van die 99% maak je je 10%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
pim0412 schreef:
Buiten dat het erg vet is dat HHZ weer definitief terugkeert naar de hardstyle, who cares wat ie allemaal wel niet op z'n arm heeft staan? Who cares hoe z'n vriendin eruit ziet? Volgens mij is het alleen maar interessant voor sommigen omdat HHZ het interessant maakt door er geheimzinnig over te doen. /defqondip, maar serieus, waar hebben we het toch in godsnaam over.

Haha je hebt echt geen idee wat die kerel voor sommigen betekent he?

Dat heeft er dus m.i. eigenlijk niks te maken. Het gespeculeer over die tattoos e.d vallen wat mij betreft gewoon in de categorie 'uit de klauwen gelopen hardstyle boulevard'. Maar ja, dat is inmiddels ook wel een beetje de essentie van dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
JeroenB93 schreef:
pim0412 schreef:
Buiten dat het erg vet is dat HHZ weer definitief terugkeert naar de hardstyle, who cares wat ie allemaal wel niet op z'n arm heeft staan? Who cares hoe z'n vriendin eruit ziet? Volgens mij is het alleen maar interessant voor sommigen omdat HHZ het interessant maakt door er geheimzinnig over te doen. /defqondip, maar serieus, waar hebben we het toch in godsnaam over.

Haha je hebt echt geen idee wat die kerel voor sommigen betekent he?

Dat heeft er dus m.i. eigenlijk niks te maken. Het gespeculeer over die tattoos e.d vallen wat mij betreft gewoon in de categorie 'uit de klauwen gelopen hardstyle boulevard'. Maar ja, dat is inmiddels ook wel een beetje de essentie van dit topic.


Wel mee eens, al vind ik het zelf grappig mee te doen. We genieten gewoon van het moment dat headhunterz terug komt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
JeroenB93 schreef:
pim0412 schreef:
Buiten dat het erg vet is dat HHZ weer definitief terugkeert naar de hardstyle, who cares wat ie allemaal wel niet op z'n arm heeft staan? Who cares hoe z'n vriendin eruit ziet? Volgens mij is het alleen maar interessant voor sommigen omdat HHZ het interessant maakt door er geheimzinnig over te doen. /defqondip, maar serieus, waar hebben we het toch in godsnaam over.

Haha je hebt echt geen idee wat die kerel voor sommigen betekent he?

Dat heeft er dus m.i. eigenlijk niks te maken. Het gespeculeer over die tattoos e.d vallen wat mij betreft gewoon in de categorie 'uit de klauwen gelopen hardstyle boulevard'. Maar ja, dat is inmiddels ook wel een beetje de essentie van dit topic.

Ben ik het absoluut niet mee eens. Artiesten komen met teasers waar men hyped van mag worden, maar als Headhunterz blijft teasen met z'n tattoo is het 'uit de klauwen gelopen hardstyle boulevard' puur omdat het Headhunterz is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Kwam dit trouwens tegen in Stuck In Your Head:

@2:01

Goed gevonden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ben ik het absoluut niet mee eens. Artiesten komen met teasers waar men hyped van mag worden, maar als Headhunterz blijft teasen met z'n tattoo is het 'uit de klauwen gelopen hardstyle boulevard' puur omdat het Headhunterz is?

Punt compleet gemist. Het maakt mij geen klap uit om welke artiest het gaat. De interesse voor (in dit geval) de tattoo van HHZ komt er duidelijk doordat ie 'm blijft blurren, ''dus dan zal het wel spannend zijn''. Dat valt dus wat mij betreft in de categorie sensatienieuws en vandaar 'hardstyle boulevard'. Als ie z'n broodbeleg ging blurren zou men er nog nieuwschierig van worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook oprecht de hype niet echt. Heady was goddelijk medio 2006 tot aan ongeveer 2011. Daarna heeft die nog een aantal goede platen uitgebracht, maar veel waren ook gewoon zaad, zeker de laatste paar. Ik vind het leuk voor de scene en iedereen dat die terugkomt, maar ik vind ook dat die zich eerst wel mag bewijzen. Voor hetzelfde geldt is het gewoon weer allemaal saai of kut. De plaat in de endshow klonk in ieder geval wel goed. Benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 09:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik snap ook oprecht de hype niet echt. Heady was goddelijk medio 2006 tot aan ongeveer 2011. Daarna heeft die nog een aantal goede platen uitgebracht, maar veel waren ook gewoon zaad, zeker de laatste paar. Ik vind het leuk voor de scene en iedereen dat die terugkomt, maar ik vind ook dat die zich eerst wel mag bewijzen. Voor hetzelfde geldt is het gewoon weer allemaal saai of kut. De plaat in de endshow klonk in ieder geval wel goed. Benieuwd naar de rest.

Ik vind dat je hem dan toch echt te weinig krediet geeft. Vanwege die paar mindere platen zou het juist logisch zijn om hem het tegendeel te laten bewijzen (of het liever niet eigenlijk). Al is het geen pre 2010 werk, met Lumniosity en Destiny schept hij in ieder geval voldoende vertrouwen dat hij de Colors/UKOTW kant niet op zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik snap ook oprecht de hype niet echt. Heady was goddelijk medio 2006 tot aan ongeveer 2011. Daarna heeft die nog een aantal goede platen uitgebracht, maar veel waren ook gewoon zaad, zeker de laatste paar. Ik vind het leuk voor de scene en iedereen dat die terugkomt, maar ik vind ook dat die zich eerst wel mag bewijzen. Voor hetzelfde geldt is het gewoon weer allemaal saai of kut. De plaat in de endshow klonk in ieder geval wel goed. Benieuwd naar de rest.

Er zijn natuurlijk ook mensen die de tracks die jij zaad noemt, vet vinden. Zoals ik. Platen als United Kids of the World, Colors etc vind ik allemaal super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Oh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Colors vind ik ook erg leuk. Net zoals Psychedelic (bijv.).

Heady heeft m.i. wel wat meer krediet verdiend. Laten we maar gewoon wachten op zijn mini-album en dan een mening scheppen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat waarschijnlijk nooit gebeuren, maar van mij mag hij ook die collab met Geck-o wel afmaken voor het mini album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
TSFH schreef:
Ik snap ook oprecht de hype niet echt. Heady was goddelijk medio 2006 tot aan ongeveer 2011. Daarna heeft die nog een aantal goede platen uitgebracht, maar veel waren ook gewoon zaad, zeker de laatste paar. Ik vind het leuk voor de scene en iedereen dat die terugkomt, maar ik vind ook dat die zich eerst wel mag bewijzen. Voor hetzelfde geldt is het gewoon weer allemaal saai of kut. De plaat in de endshow klonk in ieder geval wel goed. Benieuwd naar de rest.

Er zijn natuurlijk ook mensen die de tracks die jij zaad noemt, vet vinden. Zoals ik. Platen als United Kids of the World, Colors etc vind ik allemaal super.


You lost me at this one..

Volgens mij vind zelfs headhunterz die niet eens meer goed, aangezien hij die nooit meer draait (dacht ik)(gelukkig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Daveytl schreef:
TSFH schreef:
Ik snap ook oprecht de hype niet echt. Heady was goddelijk medio 2006 tot aan ongeveer 2011. Daarna heeft die nog een aantal goede platen uitgebracht, maar veel waren ook gewoon zaad, zeker de laatste paar. Ik vind het leuk voor de scene en iedereen dat die terugkomt, maar ik vind ook dat die zich eerst wel mag bewijzen. Voor hetzelfde geldt is het gewoon weer allemaal saai of kut. De plaat in de endshow klonk in ieder geval wel goed. Benieuwd naar de rest.

Er zijn natuurlijk ook mensen die de tracks die jij zaad noemt, vet vinden. Zoals ik. Platen als United Kids of the World, Colors etc vind ik allemaal super.


You lost me at this one..

Volgens mij vind zelfs headhunterz die niet eens meer goed, aangezien hij die nooit meer draait (dacht ik)(gelukkig)


hier kan ik mij ook echt totaal niet in vinden. Heeft bijna niet eens meer te maken met smaak. Wat een boutplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The message is hardstyle! :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

UKOTW werd eerst enorm gehyped als intro van HWS en toen zaten de vocals van Krewella er nog niet in. TOEN was het een goede track. Zonder die vocals en softe kick zou het in potentie ook echt een floorfiller zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/news/32594:Headhu ... style-nest
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Heeft bijna niet eens meer te maken met smaak. Wat een boutplaat

En als mensen hem niet leuk vinden zeg je zeker opeens wel dat ze geen smaak hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:50 
 
Hardtraxx Elite

Een leuk interview. Ik hoop/denk dat Headhunterz een mooi verhaal in beeld kan schetsen door 6-8 nummers te produceren om het verhaal te laten horen. Al ben ik van mening dat een duidelijk en mooi verhaal beter en mooier in 10 nummers verteld kan worden. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
https://partyflock.nl/news/32594:Headhunterz-over-zijn-terugkeer-op-het-oude-hardstyle-nest

Fijn dat die terug komt maar ik vind ook de hype te veel xd het is net alsof hij 10 jaar weg is geweest joh, zoals vele al denken!

Terechte opmerking op dat artikel door Henk toen iemand hetzelfde zei over dat er wordt gedaan alsof hij 10 jaar weg is geweest.
'Ben benieuwd of hij dat hoogtepunt van acht jaar geleden nog wel haalt...­'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
alsof hij 10 jaar weg is geweest joh, zoals vele al denken!

Terechte opmerking op dat artikel door Henk toen iemand hetzelfde zei over dat er wordt gedaan alsof hij 10 jaar weg is geweest.

Is misschien geen tien jaar. Voelde wel als tien jaar tho...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Solis schreef:
https://partyflock.nl/news/32594:Headhunterz-over-zijn-terugkeer-op-het-oude-hardstyle-nest

Fijn dat die terug komt maar ik vind ook de hype te veel xd het is net alsof hij 10 jaar weg is geweest joh, zoals vele al denken!

Terechte opmerking op dat artikel door Henk toen iemand hetzelfde zei over dat er wordt gedaan alsof hij 10 jaar weg is geweest.
'Ben benieuwd of hij dat hoogtepunt van acht jaar geleden nog wel haalt...­'


Ik denk dat het in eerste instantie niet eens de bedoeling was om het zo erg op te hypen, hij deed het nog vrij subtiel aan begin. Maarja de laatste weken zijn inderdaad vrij veel opeens. Zal vast mee te maken hebben omdat het allemaal zo lang duurde. Al vind ik het helemaal niet erg, geniet elk moment hiervan. Nu nog hopen dat ie niet teleurstelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz speelt zijn allereerste Hardstyle set dit weekend op Summerfestival in Antwerpen...
Bron: Fb van de organisatie

Hij staat daar gewoon op de mainstage tussen Blasterjaxx en Laidback Luke, lijkt er dus op dat hij echt afscheid genomen heeft van house ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij draaide op freshtival anders ook gewoon een vol uur hardstyle. Dus helemaal de eerste is het niet :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Hij draaide op freshtival anders ook gewoon een vol uur hardstyle. Dus helemaal de eerste is het niet :innocent:


Zullen zeker nog wat ticketjes moeten verkopen :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen