Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Hij draaide op freshtival anders ook gewoon een vol uur hardstyle. Dus helemaal de eerste is het niet :innocent:

Kijk maar eens op YouTube, hij heeft genoeg Hardstyle sets gedraaid in zijn EDM tijd, vaak in kleinere clubs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was ook ooit bij 1 van zijn EDM setjes, draaide toen ook gewoon stuk of 2/3 hardstyle platen. Was alweer in 2015. Dus hij is nooit echt gestopt met hardstyle platen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 00:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kijk erg uit naar z'n nieuwe producties, maar ben het met enkele hier eens dat z'n laatste jaren echt niet z'n beste waren. Daarnaast heeft ie zich op productietechnisch vlak niet enorm verder ontwikkeld (op hardstyle gebied dan), waar bijvoorbeeld NC en een hoop anderen dat wel hebben gedaan. Destiny klinkt vet, maar heeft voor mij niet de wow factor die enkele andere recente euforische hardstyle platen hebben gehad, zelfde geldt eigenlijk voor die nieuwe Project 1 platen op Qlimax.

Maarja dat neemt allemaal niet weg dat ie natuurlijk wel gewoon nog tot prachtige dingen in staat is en ik ben ook erg blij dat ie terugkeert. Wil m'n persoonlijke verwachtingen alleen wat temperen :P Kan ook nog wat tijd nodig hebben misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz ook een keer bezocht toen hij nog als EDM/House dj te boek stond. Ik wist dat hij op het einde van zijn set vaak hardstyle draaide dus daarom maar een kijkje gaan nemen. Helaas was het eerste uur, waarin hij dus house platen draaide, allemaal van die doodgedraaide nummers die je ook elke week opnieuw in de plaatselijke kroeg hoort. Had van een dj die uit de hardstyle scene afkomstig is toch wel wat spannenders verwacht. Hardstyle gedeelte was toen wel fijn met o.a. Luminosity en Saifam Mashup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Headhunterz ook een keer bezocht toen hij nog als EDM/House dj te boek stond. Ik wist dat hij op het einde van zijn set vaak hardstyle draaide dus daarom maar een kijkje gaan nemen. Helaas was het eerste uur, waarin hij dus house platen draaide, allemaal van die doodgedraaide nummers die je ook elke week opnieuw in de plaatselijke kroeg hoort. Had van een dj die uit de hardstyle scene afkomstig is toch wel wat spannenders verwacht. Hardstyle gedeelte was toen wel fijn met o.a. Luminosity en Saifam Mashup.


Ik heb hem paar keer gezien als house DJ en vond zijn setjes altijd wel gaaf. Vaak wel eigen tracks en wat tracks van bijv. Oliver Heldens en W&W, lekker divers. Laatste keer op DLDK was ie half uurtje houseng en half uurtje hardstyle. Toen draaide die o.a The Project en Saifam Mashup (door Ziggo :loving:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denken jullie niet dat hij door z'n comeback meteen een stuk minder super verre bookingen gaat krijgen (Azie/Zuid Amerika/Noord-Amerika enzv) zodat hij zich weer veel meer op de studio kan richten?

Denk dat z'n collega's hem binnen no-time weer bijgepraat hebben toch? Helemaal als er idd al een paar collabs gemaakt zijn. En het is niet zo dat hij stilgezeten heeft, hij heeft natuurlijk ook weer totaal andere dingen geleerd.

Het blijft een exceptionele producer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij moet 'ie dus uberhaupt weer een studio laten bouwen. Dacht dat hij sinds de switch alle producties 'on the go' op zijn Macbook deed. Laatst zag ik weer een snap voorbij komen waarin plannen werden gemaakt voor een nieuwe studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij moet 'ie dus uberhaupt weer een studio laten bouwen. Dacht dat hij sinds de switch alle producties 'on the go' op zijn Macbook deed. Laatst zag ik weer een snap voorbij komen waarin plannen werden gemaakt voor een nieuwe studio.

Ik interpreteerde het altijd alsof hij 'on the go' alleen de grote lijnen neerzette. Zou wel ziek zijn als je zonder studio toch zulke tracks kan neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar hij had toch ook een kneiterdikke studio? Welke al zeker een aantal jaren oud is volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn die nieuwe P1 platen gewoon bij Wildstylez in de studio gemaakt. Check onderstaande instagram picca en in zijn vlog loopt ie ook die studio in.
https://www.instagram.com/p/BM10i2xD0en ... eadhunterz

Als je verder door z'n instagram gaat spitten kom je, behalve de onderstaande, nergens een foto uit een studio tegen. Destijds kwam hij ook met een statement over dat hij muziek wilde maken op dezelfde manier als het beluisterd zou worden.
https://www.instagram.com/p/BKVlm3WgpJU ... eadhunterz

sonnebloem schreef:
Maar hij had toch ook een kneiterdikke studio? Welke al zeker een aantal jaren oud is volgens mij

Is die niet verhuisd in de tussentijd? Volgens mij heb ik al jaren geen beelden uit deze studio gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is die niet verhuisd in de tussentijd? Volgens mij heb ik al jaren geen beelden uit deze studio gezien.


Die bedoelde ik ja. In de NC docu zat ie ook weer ergens anders volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had gehoord dat ie die studio heeft verkocht. Hij wilde meer vrijheid en on the road produceren op zijn laptop. Nu wil die denk weer vastigheid en dus een studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
TiMOTHYb schreef:
Volgens mij moet 'ie dus uberhaupt weer een studio laten bouwen. Dacht dat hij sinds de switch alle producties 'on the go' op zijn Macbook deed. Laatst zag ik weer een snap voorbij komen waarin plannen werden gemaakt voor een nieuwe studio.

Ik interpreteerde het altijd alsof hij 'on the go' alleen de grote lijnen neerzette. Zou wel ziek zijn als je zonder studio toch zulke tracks kan neerzetten.


In de EDM-wereld is het volgens mij gebruikelijk dat artiesten zelf vooral de grote lijnen neerzetten en de rest laten doen door professionele producers(teams), net zoals in de popwereld. Is wel iets voor te zeggen. Een designer laat je ook niet het daadwerkelijke product bouwen en de boer laat je ook niet je eten maken. Zo kunnen de artiesten zich meer bezighouden met nummers schrijven/bedenken/uitwerken en optreden, i.p.v. het technische gedeelte, en bovendien meer on-the-go doen. Geen bron of het bij Heady ook zo is, maar het zou logisch zijn van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met Headhunterz:

https://www.facebook.com/hardnewsnl/vid ... 085494807/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:39 
 
Hardtraxxer

Ik had zelf gehoopt op nog iets meer kritische vragen. Bijvoorbeeld directer vragen of we nog "liedjes" achtige tracks zoals Lessons In Love, Colors of United Kids Of The World kunnen verwachten. Natuurlijk geeft hij dat ook al aan dat hij daar niet meer achter staat, maar hij blijft imo nog een beetje vaag. Als de namen van de tracks direct worden gevraagd krijg je al iets meer duidelijkheid. Een vraag zoals of hij nog wat duistere tracks als Fear Of The Darkness en The Sacrifice gaat maken leken me ook wel interessant. Partyflock had bijvoorbeeld nog wel een iets meer kritische vraag met wat hij vindt van de mensen die niet blij zijn met zijn comeback. Natuurlijk zal zijn management dat soort vragen zoals ik hierboven al voorstelde niet snel goedkeuren, maar dan krijg je wel een iets meer inhoudelijk interview. Vond het nog steeds wel leuk om te kijken hoor en ik zit ook lekker in de hype train, maar ik blijf nog steeds wel huiverig.

Heb wel goede hoop met Destiny en daardoor goede hoop voor het (mini) album. Ik ben er dus zeker bij op 30/09/17 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:42 
 
Hardtraxxer

Vragen zoals of hij nog op EDM stages als hardstyle artiest blijft draaien of dat hij ook echt op hardstyle stages/feesten gaat draaien waren ook nog handig geweest. Hierbij moet je dan ook denken aan de iets kleinere festivals/club feesten. Zou me niks verbazen als hij nog steeds op grote buitenlandse feesten blijft draaien waar hardstyle niet het hoofdgenre is, maar dat hij daar wel volledige hardstyle sets gaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Vind Heady echt zichzelf. Heel puur. Ik kan dat alleen maar waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk om te zien. En ook een mooi interview met redelijk wat diepgang i.t.t. eigenlijk alle andere interviews. Maarja, dat kun je gerust aan HHZ over laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Vind Heady echt zichzelf. Heel puur. Ik kan dat alleen maar waarderen :)


DIT

Komt uiterst sympathiek en bescheiden over ! kan ik ook waarderen

Was toendertijd best pissed dat ie naar EDM verhuisde, dacht weer zo'n gast die de $$$ tekens ziet....

maar vind t wel stoer om te horen dat hij he-le-maal klaar is met EDM (tenminste dat proef ik wel tussen de regels) en nu beseft dat hardstyle gewoon zijn ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 22:00 
 
Hardtraxx Elite

Een mooi interview, hij is lekker zichzelf zijn verhaal aan het vertellen. Alleen komt er in dit interview niet naar voren dat er 6-8 nummers op het album komen, hardnews beweerde dit iig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken qua boekingen hier in oa nederland. Staat hij overal gelijk weer mainstage en headliner, of zal hij nu ook bijv op de euphoria stages komen van bijv decibel of de ultraviolet op defqon.
Maar ook of hij op bijv. classic feesten te vinden zal zijn zoals VWAB (aangezien nc / wildstylez en dit soort namen wel op zoon stage staan.)

Zoals hij zelf al aangeeft over het nederig terugkomen, denk dat dit in werkelijk wel heel anders is aangezien hij toch al flink waren jaren in de top stond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken qua boekingen hier in oa nederland. Staat hij overal gelijk weer mainstage en headliner, of zal hij nu ook bijv op de euphoria stages komen van bijv decibel of de ultraviolet op defqon.
Maar ook of hij op bijv. classic feesten te vinden zal zijn zoals VWAB (aangezien nc / wildstylez en dit soort namen wel op zoon stage staan.)

Zoals hij zelf al aangeeft over het nederig terugkomen, denk dat dit in werkelijk wel heel anders is aangezien hij toch al flink waren jaren in de top stond..

Dit zou denk ik drukteproblemen opleveren. Alleen een domme organisator zou dit zo willen programmeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook wel benieuwd of hij het nog een beetje exclusief wilt houden. Elke organisator wilt hem natuurlijk boeken en als hij dit allemaal aanneemt zie je hem zo weer vier keer in een weekend. Ook wel benieuwd hoe hij clubavonden gaat aanpakken. Als hij nu ook gelijk in Time Out, Rodenburg of Club Epic (ik noem maar wat) te zien is is het speciale er ook zo vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 23:42 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Een mooi interview, hij is lekker zichzelf zijn verhaal aan het vertellen. Alleen komt er in dit interview niet naar voren dat er 6-8 nummers op het album komen, hardnews beweerde dit iig wel.


http://www.partyscene.nl/music/170675/headhunterz-keert-definitief-terug-naar-hardstyle

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 23:44 
 
Hardtraxxer

@MelvinFR

Hij wil toch juist weer gewoon een normale hardstyle dj worden? Niet iemand die alleen de grootste feesten pakt zoals een liveact als Project One ofzo
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen