Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 21:35 
 
Hardtraxx Newbie

Linus schreef:
Nuracore schreef:
Ook al ben je een vriend, als er geen hard bewijs is kunnen ze niets maken. Vriend van die er werkt kan net zo goed iemand zijn die geen facebook account heeft maar daar ook werkt.

Mag wel aannemen dat Q-Dance het risico neemt door er geen 'valse' naam voor te gebruiken ipv dat de naam voor ieder personeel af te lezen valt.


Er is ook geen hard bewijs nodig om een paar vragen te stellen. En inderdaad: als het profiel goed is afgeschermd kan je er weinig mee. Maar ik blijf er bij: echt handig is het niet.


Het is ronduit dom, maar een lekkere vriend ben je ook als iemand je dit in vertrouwen vertelt en je het vervolgens op facebook gaat rondbazuinen.

Er zijn hooguit 1 a 2 mensen aan wie ik dit soort informatie zou vertellen, omdat ik weet dat zij hun mond zouden houden. Dan nog neem je een zeker risico want zij hebben wellicht ook weer 1 a 2 mensen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lastig om iemand maar zo te geloven. Maar ik verwacht wel een heady fissa. AANWEZIG DAN JA
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof ook niet zo graag random personen op het internet. Maar kom op, maar moet die hele foto van q-dance dan betekenen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het Frontliner is en dat dit q-dance haar manier van excuses is dat ze zo gemeen tegen die arme arme man hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nog eens goed naar die foto te kijken van Q dance maar op de een of andere manier vind ik hem niet op HHZ lijken. Het hoofd lijkt ronder en t postuur van HHZ is anders, deze lijkt net wat breder. Meer Wietse achtig van Psyko Punkz. Mss bedoelen ze wel HHZ maar is het gewoon een model xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indien de opgespeelde verwachtingen kloppen: 1000% aanwezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Zit nog eens goed naar die foto te kijken van Q dance maar op de een of andere manier vind ik hem niet op HHZ lijken. Het hoofd lijkt ronder en t postuur van HHZ is anders, deze lijkt net wat breder. Meer Wietse achtig van Psyko Punkz. Mss bedoelen ze wel HHZ maar is het gewoon een model xd


Headhunterz is gaan minderen met drinken en flink gaan trainen hoor. Hij is best buffed.

https://www.instagram.com/p/BUZzupyAtR- ... eadhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wietse is het zeker niet. Zie je heel duidelijk aan dat oor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
hurricane schreef:
Zit nog eens goed naar die foto te kijken van Q dance maar op de een of andere manier vind ik hem niet op HHZ lijken. Het hoofd lijkt ronder en t postuur van HHZ is anders, deze lijkt net wat breder. Meer Wietse achtig van Psyko Punkz. Mss bedoelen ze wel HHZ maar is het gewoon een model xd


Headhunterz is gaan minderen met drinken en flink gaan trainen hoor. Hij is best buffed.

https://www.instagram.com/p/BUZzupyAtR- ... eadhunterz

Respect dat hij met zo'n hektisch leven dat bereikt ^^

Op de Q dance foto heeft de persoon een wat 'pokdalig' gezicht.
Rond de mond enzo. Heady heeft echt een gladde babyface haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ziet toch ook duidelijk aan het oor, zijn postuur en het kapsel(hoe die inham loopt) dat het Headhunterz gewoon is. Misschien ben ik te goedgelovig(of snap de duizend hints die gegeven zijn wel), maar als ik sommige mensen nu bijvoorbeeld nog gemeend zie zeggen "Headhunterz staat niet op defqon want hij draait in Australiƫ" dan valt m'n wenkbrauw ook bijna van m'n gezicht af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Je ziet toch ook duidelijk aan het oor, zijn postuur en het kapsel(hoe die inham loopt) dat het Headhunterz gewoon is. Misschien ben ik te goedgelovig(of snap de duizend hints die gegeven zijn wel), maar als ik sommige mensen nu bijvoorbeeld nog gemeend zie zeggen "Headhunterz staat niet op defqon want hij draait in Australiƫ" dan valt m'n wenkbrauw ook bijna van m'n gezicht af.

Idd. Stel je nu toch voor dat het iemand anders is. Wat een bummer moet dat dan wel niet zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Je ziet toch ook duidelijk aan het oor, zijn postuur en het kapsel(hoe die inham loopt) dat het Headhunterz gewoon is. Misschien ben ik te goedgelovig(of snap de duizend hints die gegeven zijn wel), maar als ik sommige mensen nu bijvoorbeeld nog gemeend zie zeggen "Headhunterz staat niet op defqon want hij draait in Australiƫ" dan valt m'n wenkbrauw ook bijna van m'n gezicht af.


Ik wou het net zeggen, als je let op de oren, hangen ze vrij laag net als bij headie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Idd. Stel je nu toch voor dat het iemand anders is. Wat een bummer moet dat dan wel niet zijn. xd

Hahahah ja ik kreeg meteen een deja-vu naar dit WJD-je: xd
Citaat:
Scantraxx schreef:
Would you guess who's coming back?

Afbeelding
iets met Showtek toen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sorry hoor maar voor wie anders zou je zoiets maken die er enigszins zo uitziet en het zo aankondigen?

Zeker niet Zatox of Frontliner, NC en WSZ hebben beiden een veel "langer" hoofd. Als het iets met Spirit Of Hardstyle zou zijn, zou je niet een persoon zien staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:31 
 
Hardtraxxer

Mensen die zeggen dat dit headhunterz niet is lopen gewoon opzettelijk te trollen, hoe duidelijk is dit dan? hij heeft nota bene dezelfde jogging broek aan als op die instagram foto -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja denk ook dat t een HHZ feest wordt (L)
En een raw feest is uitgesloten vanwege Supremacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Q inderdaad een Headhunterz feest organiseert en dat het een EDM/House/Electro/weet ik hoe het allemaal heet feest blijkt te zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Dit jaar geen X-Qlusive is nog al krom, aangezien die al geweest is.

Is toch ook twee keer per jaar? Of niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dat Q inderdaad een Headhunterz feest organiseert en dat het een EDM/House/Electro/weet ik hoe het allemaal heet feest blijkt te zijn. :P


Ik zie het al voor me, hele zaal in notime leeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Parvuz schreef:
Dat Q inderdaad een Headhunterz feest organiseert en dat het een EDM/House/Electro/weet ik hoe het allemaal heet feest blijkt te zijn. :P


Ik zie het al voor me, hele zaal in notime leeg :lol:


En er word afgesloten me 1 uur lang United kids of the world :lol: :lol:
Maar dit moet wel Heady zijn, er zijn simpelweg geen andere mogelijkheden. Ben vooral benieuwd wat we hiervan gaan merken op Defqon. Misschien dat we al wat nieuwe plaatjes gaan horen? Gok dat die blurred tattoo wel iets te maken heeft met zijn comeback, al vind ik het best raar om een tattoo te zetten van iets wat nog moet plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag dat maar eens aan feyenoordfans
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof hij de poster van het feest op zn arm heeft laten zetten.

Hij weet het wel spannend te maken. Dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh jongens rol niet met jullie ogen, hij kan niet langer wachten, niet langer bang zijn.

En het voelt als een aardverschuiving ja fuck it... Luister zelf maar naar Headhunterz - Landslide en hoor wat hij te zeggen heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tourtje schreef:
Oh jongens rol niet met jullie ogen, hij kan niet langer wachten, niet langer bang zijn.

En het voelt als een aardverschuiving ja fuck it... Luister zelf maar naar Headhunterz - Landslide en hoor wat hij te zeggen heeft!


W0t?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
tourtje schreef:
Oh jongens rol niet met jullie ogen, hij kan niet langer wachten, niet langer bang zijn.

En het voelt als een aardverschuiving ja fuck it... Luister zelf maar naar Headhunterz - Landslide en hoor wat hij te zeggen heeft!


W0t?


''Can not wait longer to speak the truth'' i guess, beetje vergezocht maar hey, heady is wel een vrij gevoelige producer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen