Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Al vind ik wel dat je zijn foto's ook niet hoeft te kijken als je er zat van bent.

Die komen gewoon voorbij in het nieuwsoverzicht. Volg hem wel gewoon voor als er wat over muziek komt, het is nou niet alsof ik naar z'n pagina ga om mokkend foto's te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fair enough
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Joey schreef:
Zijn er meer mensen die dat 'aandachtsgeile' van Headhunterz ontzettend zat worden? Alleen maar van die foto's waarop hij poseert met cliché teksten. Kom nou eerst maar met muziek.


Daar ben ik al maanden moe van, zelfs voor zijn officiële terugkeer op defqon.. Het heeft gewoon 0,0 te maken met muziek..


Hier sluit ik me helemaal bij aan. Gvd wat een aandachtsgeil persoon is het toch... In mijn optiek is hij alleen maar gesteld op marketing. Neem een voorbeeld aan Noisecontrollers zou ik zeggen: geen bullshit maar gewoon straight up heerlijke muziek dat voor zichzelf spreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 16:11 
 
Hardtraxx Elite

Echt totaal niet eens met alles hierboven. Lekker negatief allemaal weer zeg. Ik vind het echt tof hoe hij het allemaal doet en de spanning erin weet te houden (voor mij dan). Zaterdag is de grote finale, super tof hoe hij hier naartoe heeft gewerkt. Ohja en hij poste net een foto op zijn instagram dat hij 5 nieuwe platen af heeft waaronder 2 collabs dus met die nieuwe platen zit het ook wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:02 
 
Hardtraxxer

Ik vind juist de spanning die deze man opbouwt geniaal (dit zie ik geen enkele andere hardstyle artiest doen), dit brengt echter wel een grote druk met zich mee want hij MOET nu volgende week met nieuwe tracks komen anders komt er een gigantische shit storm over hem heen (wat ook wel terecht is dan). Het geheim houden van tracks lijkt me daarnaast ook nog is vrij lastig.. ik kan me goed voorstellen dat hij al maanden zijn nieuwe werk wil laten horen, maar dit simpelweg niet kan vanwege zijn comeback party. Kijk in ieder geval heel erg uit naar volgende week :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met het opbouwen van die spanning heb ik persoonlijk ook niks op tegen, integendeel zelfs. Mij gaat het om de shirtloze pics en non-hardstyle/muziek gerelateerde zooi die voorbij komt haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Joey schreef:
Zijn er meer mensen die dat 'aandachtsgeile' van Headhunterz ontzettend zat worden? Alleen maar van die foto's waarop hij poseert met cliché teksten. Kom nou eerst maar met muziek.


Dat is toch uiteindelijk de bedoeling van The Return of Headhunterz? Dat hij daar voor het eerst zijn nieuwe muziek gaat draaien? En dus in de tussentijd zou hij niks aan marketing mogen doen want hij moet eerst met nieuwe muziek komen? Beetje vreemd redeneren..

Ik vind het juist tof gedaan allemaal. Ben hartstikke hyped voor volgende week en ben ik ook blij dat ik zijn nieuwe tracks nog niet heb gehoord. Kijk nu al ontzettend uit naar het feit dat ik volgende week een set ga horen waar 5 Heady tracks compleet nieuw zullen zijn ^^


Sluit mij helemaal hierbij aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Met het opbouwen van die spanning heb ik persoonlijk ook niks op tegen, integendeel zelfs. Mij gaat het om de shirtloze pics en non-hardstyle/muziek gerelateerde zooi die voorbij komt haha :D

Dit viel mij laatst ook al op. Ook altijd die selfie-video's met zijn boyband-glimlach in de camera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Met het opbouwen van die spanning heb ik persoonlijk ook niks op tegen, integendeel zelfs. Mij gaat het om de shirtloze pics en non-hardstyle/muziek gerelateerde zooi die voorbij komt haha :D


Requiem doet dat ook. Stukje marketing, laten zien wat je hebt. Mensen zijn namelijk vaak niet alleen fan van de muziek van een artiest, maar ook de persoon erachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 07:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
STVK schreef:
Met het opbouwen van die spanning heb ik persoonlijk ook niks op tegen, integendeel zelfs. Mij gaat het om de shirtloze pics en non-hardstyle/muziek gerelateerde zooi die voorbij komt haha :D


Requiem doet dat ook. Stukje marketing, laten zien wat je hebt. Mensen zijn namelijk vaak niet alleen fan van de muziek van een artiest, maar ook de persoon erachter.


Wel mee eens met deze uitspraak. Dit zie je vooral ook terug aan de hype rondom een radical. Dat lompe van zijn muziek in combinatie met de merchandise die hij verkoopt. Mensen die volledige leger outfits uit de kast trekken etc. Tegenwoordig is marketing ook ontzettend belangrijk om je muziek aan de man te krijgen. Je kan wel fantastische muziek maken, maar met 0 marketing kom je er ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam op yt eentje tegen; coken meth die mongols van die gym, cringen. Daar wil je je toch niet mee associëren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pedaalemre schreef:
STVK schreef:
Met het opbouwen van die spanning heb ik persoonlijk ook niks op tegen, integendeel zelfs. Mij gaat het om de shirtloze pics en non-hardstyle/muziek gerelateerde zooi die voorbij komt haha :D


Requiem doet dat ook. Stukje marketing, laten zien wat je hebt. Mensen zijn namelijk vaak niet alleen fan van de muziek van een artiest, maar ook de persoon erachter.


Wel mee eens met deze uitspraak. Dit zie je vooral ook terug aan de hype rondom een radical. Dat lompe van zijn muziek in combinatie met de merchandise die hij verkoopt. Mensen die volledige leger outfits uit de kast trekken etc. Tegenwoordig is marketing ook ontzettend belangrijk om je muziek aan de man te krijgen. Je kan wel fantastische muziek maken, maar met 0 marketing kom je er ook niet.

Exact, daarbij komt natuurlijk ook nog kijken dat ze weinig geld meer verdienen met tracks die ze uitbrengen. Dus moeten ze het hebben van boekingen die je tegenwoordig alleen krijgt als je populair bent. Nou is dat in het geval van HHZ vanzelfsprekend maar toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik totaal niet, hij is zelf populair genoeg en waarom zou je aan die maffe dingen meedoen? Moet ie zelf weten natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Kwam op yt eentje tegen; coken meth die mongols van die gym, cringen. Daar wil je je toch niet mee associëren?

Eens. Was al totaal niet hyped voor de comeback en die collabs met fitnesspipo's maken het er niet beter op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
sonnebloem schreef:
Kwam op yt eentje tegen; coken meth die mongols van die gym, cringen. Daar wil je je toch niet mee associëren?

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HHZ is nu in de sportschool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het meisje zonder hoofd is ook nergens meer te zien op zijn socials
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die had haar hoofd er waarschijnlijk even niet helemaal bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woensdaghakdag schreef:
Het meisje zonder hoofd is ook nergens meer te zien op zijn socials


Toeval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik me afvraag..
hij heeft, afgezien van de ziggodome, alleen maar buitenlandse boekingen staan. Zijn dat dan nog house-boekingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat kunnen oorspronkelijk wel house boekingen zijn geweest, maar hij draait alleen nog maar hardstyle, met af en toe een alternatief trackje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar zal hij dan vanaf zaterdag weer meer en meer op de bekendere feesten draaien? Of is dit echt een Q-feestje en hebben ze beetje exclusiviteit in het eerste jaar? Ik bedoel, gaan we heady ook weer snel zien op feesten van b.v. b2s ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat lijkt me wel toch..

Het wordt inderdaad nog erg exclusief gehouden, maar ik gok dat ie ook wel op Qlimax staat dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, maar B2S zal ongetwijfeld wel inspelen op deze hype en Heady aan de line up van HB toe willen voegen. Dat is instant meer kaartverkoop.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen