http://forum.hardtraxx.com/algemeen/het-mysterie-headhunterz-t59890-300.html
Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-09-2017, 15:23 

Hardtraxx Elite

Ook maar even gekeken haha.

A; Wat krijg ik gvd zin in Qlimax zeg als ik die vid zie en B; haar staat 'm zoveel beter he >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-09-2017, 17:54 

Hardtraxxer

Alle filmpjes rondom qlimax en project one vorig jaar blijven me zoveel kippenvel bezorgen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-09-2017, 18:21 

Hardtraxx Elite

Dat mes waar Wildstylez zijn pizza mee snijdt. Daar kun je verdomme een koe mee slachten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-09-2017, 18:53 

Hardtraxx Veteran

Gvd kippenvel bij die vlog. Vetste avond van mijn leven by far :loving: hopen dat ze wederom The Project releasen 30 september :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 09:35 

Hardtraxx Elite

Jordy schreef:
Dat mes waar Wildstylez zijn pizza mee snijdt. Daar kun je verdomme een koe mee slachten. xd

Is me tot nu toe ook niet eens opgevallen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2017, 11:02 

Hardtraxxer

Ik kwam toevallig een random filmpje tegen. Ik denk dat vele hier wel kunnen herkennen waarvan dit is (vanaf 2:25).
Vroeg me altijd al af waar het vandaan kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2017, 11:35 

Hardtraxxer

Haha geinig. Ik vraag me nou altijd af wat die dames nu precies zeggen. Het eerste wat bij me opkomt is 'Headhunterz... is focking gay, whuuuu', of zoiets, maar dat zal het wel niet zijn... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2017, 11:45 

Hardtraxxer

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2017, 11:49 

Hardtraxxer

Ja dacht zelf ook altijd dat het Nederlands was, maar het filmpje komt uit de VS.
In de youtube comments zie je wel mensen zeggen 'If you're not fking here you are fking gay'
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2017, 11:55 

Hardtraxxer

Goeie vondst trouwens. Precies zoals ik me altijd visualiseerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 12:04 

Hardtraxx Newbie

Haha nice! Inderdaad precies zoals ik het me voorstelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 12:45 

Hardtraxx Veteran

Zijn er meer mensen die dat 'aandachtsgeile' van Headhunterz ontzettend zat worden? Alleen maar van die foto's waarop hij poseert met cliché teksten. Kom nou eerst maar met muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 12:48 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Zijn er meer mensen die dat 'aandachtsgeile' van Headhunterz ontzettend zat worden? Alleen maar van die foto's waarop hij poseert met cliché teksten. Kom nou eerst maar met muziek.

Daar ben ik al maanden moe van, zelfs voor zijn officiële terugkeer op defqon.. Het heeft gewoon 0,0 te maken met muziek..
Maar dat heb ik met meer artiesten, die bijv. alleen maar Joel Beukers dingen posten of in de sportschool bezig zijn...

Edit: Ik ben heel blij dat hij terug komt in de hardstyle, vond hem namelijk altijd aan de top van de scene, maar sinds Qlimax/Defqon is er 0,0 van muziek naar voren gekomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 12:55 

Hardtraxxer

Ik ben een ontzettende fanboy van headhunterz zelf (zijn vlogs etc) maar ik sluit me wel bij jullie aan. Wordt tijd voor muziek.

Al vind ik wel dat je zijn foto's ook niet hoeft te kijken als je er zat van bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 12:56 

Hardtraxxer

Even geduld, komt vast wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 13:04 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Al vind ik wel dat je zijn foto's ook niet hoeft te kijken als je er zat van bent.

Die komen gewoon voorbij in het nieuwsoverzicht. Volg hem wel gewoon voor als er wat over muziek komt, het is nou niet alsof ik naar z'n pagina ga om mokkend foto's te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 13:13 

Hardtraxxer

fair enough
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 14:05 

Hardtraxx Elite

Koen schreef:
Joey schreef:

Daar ben ik al maanden moe van, zelfs voor zijn officiële terugkeer op defqon.. Het heeft gewoon 0,0 te maken met muziek..

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Gvd wat een aandachtsgeil persoon is het toch... In mijn optiek is hij alleen maar gesteld op marketing. Neem een voorbeeld aan Noisecontrollers zou ik zeggen: geen bullshit maar gewoon straight up heerlijke muziek dat voor zichzelf spreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 15:11 

Hardtraxx Addict

Echt totaal niet eens met alles hierboven. Lekker negatief allemaal weer zeg. Ik vind het echt tof hoe hij het allemaal doet en de spanning erin weet te houden (voor mij dan). Zaterdag is de grote finale, super tof hoe hij hier naartoe heeft gewerkt. Ohja en hij poste net een foto op zijn instagram dat hij 5 nieuwe platen af heeft waaronder 2 collabs dus met die nieuwe platen zit het ook wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 15:25 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Dat is toch uiteindelijk de bedoeling van The Return of Headhunterz? Dat hij daar voor het eerst zijn nieuwe muziek gaat draaien? En dus in de tussentijd zou hij niks aan marketing mogen doen want hij moet eerst met nieuwe muziek komen? Beetje vreemd redeneren..

Ik vind het juist tof gedaan allemaal. Ben hartstikke hyped voor volgende week en ben ik ook blij dat ik zijn nieuwe tracks nog niet heb gehoord. Kijk nu al ontzettend uit naar het feit dat ik volgende week een set ga horen waar 5 Heady tracks compleet nieuw zullen zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 19:02 

Hardtraxxer

Ik vind juist de spanning die deze man opbouwt geniaal (dit zie ik geen enkele andere hardstyle artiest doen), dit brengt echter wel een grote druk met zich mee want hij MOET nu volgende week met nieuwe tracks komen anders komt er een gigantische shit storm over hem heen (wat ook wel terecht is dan). Het geheim houden van tracks lijkt me daarnaast ook nog is vrij lastig.. ik kan me goed voorstellen dat hij al maanden zijn nieuwe werk wil laten horen, maar dit simpelweg niet kan vanwege zijn comeback party. Kijk in ieder geval heel erg uit naar volgende week :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 19:12 

Hardtraxx Elite

Met het opbouwen van die spanning heb ik persoonlijk ook niks op tegen, integendeel zelfs. Mij gaat het om de shirtloze pics en non-hardstyle/muziek gerelateerde zooi die voorbij komt haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 19:16 

Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
Joey schreef:

Dat is toch uiteindelijk de bedoeling van The Return of Headhunterz? Dat hij daar voor het eerst zijn nieuwe muziek gaat draaien? En dus in de tussentijd zou hij niks aan marketing mogen doen want hij moet eerst met nieuwe muziek komen? Beetje vreemd redeneren..

Ik vind het juist tof gedaan allemaal. Ben hartstikke hyped voor volgende week en ben ik ook blij dat ik zijn nieuwe tracks nog niet heb gehoord. Kijk nu al ontzettend uit naar het feit dat ik volgende week een set ga horen waar 5 Heady tracks compleet nieuw zullen zijn ^^

Sluit mij helemaal hierbij aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 19:17 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Met het opbouwen van die spanning heb ik persoonlijk ook niks op tegen, integendeel zelfs. Mij gaat het om de shirtloze pics en non-hardstyle/muziek gerelateerde zooi die voorbij komt haha :D

Dit viel mij laatst ook al op. Ook altijd die selfie-video's met zijn boyband-glimlach in de camera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2017, 19:17 

Hardtraxx Elite

STVK schreef:

Requiem doet dat ook. Stukje marketing, laten zien wat je hebt. Mensen zijn namelijk vaak niet alleen fan van de muziek van een artiest, maar ook de persoon erachter.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen