Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 07:12 

Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
STVK schreef:
Met het opbouwen van die spanning heb ik persoonlijk ook niks op tegen, integendeel zelfs. Mij gaat het om de shirtloze pics en non-hardstyle/muziek gerelateerde zooi die voorbij komt haha :D

Requiem doet dat ook. Stukje marketing, laten zien wat je hebt. Mensen zijn namelijk vaak niet alleen fan van de muziek van een artiest, maar ook de persoon erachter.

Wel mee eens met deze uitspraak. Dit zie je vooral ook terug aan de hype rondom een radical. Dat lompe van zijn muziek in combinatie met de merchandise die hij verkoopt. Mensen die volledige leger outfits uit de kast trekken etc. Tegenwoordig is marketing ook ontzettend belangrijk om je muziek aan de man te krijgen. Je kan wel fantastische muziek maken, maar met 0 marketing kom je er ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 10:32 

Hardtraxx Veteran

Kwam op yt eentje tegen; coken meth die mongols van die gym, cringen. Daar wil je je toch niet mee associëren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 10:41 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Pedaalemre schreef:
STVK schreef:
Met het opbouwen van die spanning heb ik persoonlijk ook niks op tegen, integendeel zelfs. Mij gaat het om de shirtloze pics en non-hardstyle/muziek gerelateerde zooi die voorbij komt haha :D

Requiem doet dat ook. Stukje marketing, laten zien wat je hebt. Mensen zijn namelijk vaak niet alleen fan van de muziek van een artiest, maar ook de persoon erachter.

Wel mee eens met deze uitspraak. Dit zie je vooral ook terug aan de hype rondom een radical. Dat lompe van zijn muziek in combinatie met de merchandise die hij verkoopt. Mensen die volledige leger outfits uit de kast trekken etc. Tegenwoordig is marketing ook ontzettend belangrijk om je muziek aan de man te krijgen. Je kan wel fantastische muziek maken, maar met 0 marketing kom je er ook niet.

Exact, daarbij komt natuurlijk ook nog kijken dat ze weinig geld meer verdienen met tracks die ze uitbrengen. Dus moeten ze het hebben van boekingen die je tegenwoordig alleen krijgt als je populair bent. Nou is dat in het geval van HHZ vanzelfsprekend maar toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 11:13 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Kwam op yt eentje tegen; coken meth die mongols van die gym, cringen. Daar wil je je toch niet mee associëren?

Die gasten zijn erg populair, dus ik snap het in dat geval juist wel als artiest zijnde haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 11:22 

Hardtraxx Veteran

Ik totaal niet, hij is zelf populair genoeg en waarom zou je aan die maffe dingen meedoen? Moet ie zelf weten natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 11:38 

Hardtraxx Addict

sonnebloem schreef:

Eens. Was al totaal niet hyped voor de comeback en die collabs met fitnesspipo's maken het er niet beter op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 12:56 

Hardtraxx Elite

kingxxl schreef:
sonnebloem schreef:

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 13:46 

Hardtraxx Veteran

HHZ is nu in de sportschool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 14:13 

Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 18:40 

Hardtraxx Newbie

Het meisje zonder hoofd is ook nergens meer te zien op zijn socials
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 23:30 

Hardtraxx Newbie

Die had haar hoofd er waarschijnlijk even niet helemaal bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-09-2017, 23:41 

Hardtraxxer

Woensdaghakdag schreef:
Het meisje zonder hoofd is ook nergens meer te zien op zijn socials

Toeval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 11:49 

Hardtraxxer

Wat ik me afvraag..
hij heeft, afgezien van de ziggodome, alleen maar buitenlandse boekingen staan. Zijn dat dan nog house-boekingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 12:36 

Hardtraxx Elite

Dat kunnen oorspronkelijk wel house boekingen zijn geweest, maar hij draait alleen nog maar hardstyle, met af en toe een alternatief trackje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 15:45 

Hardtraxxer

Maar zal hij dan vanaf zaterdag weer meer en meer op de bekendere feesten draaien? Of is dit echt een Q-feestje en hebben ze beetje exclusiviteit in het eerste jaar? Ik bedoel, gaan we heady ook weer snel zien op feesten van b.v. b2s ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 16:06 

Hardtraxxer

Ja dat lijkt me wel toch..

Het wordt inderdaad nog erg exclusief gehouden, maar ik gok dat ie ook wel op Qlimax staat dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 16:08 

Hardtraxx Elite

Idd, maar B2S zal ongetwijfeld wel inspelen op deze hype en Heady aan de line up van HB toe willen voegen. Dat is instant meer kaartverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 16:19 

Hardtraxx Veteran

Inb4 Headhunterz raw liveact :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 16:22 

Hardtraxx Elite

Spobbertiet schreef:
Inb4 Headhunterz raw liveact :bomb: :bomb:

Headcunterz Live. Het heeft wel iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 16:25 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz zijn boekingen gaan gewoon weer via Headliner Entertainment (Platinum Agency & The Wishlist vallen hieronder), valt onder hetzelfde bedrijf wat Q-Dance en b2s beheert (LiveStyle heet dat inmiddels, het 'nieuwe' SFX).

Dus ja, je gaat Headhunterz zeker zien op b2s events en andere organisaties zullen hem uiteraard kunnen boeken, al neem ik aan tegen een hoger tarief dan Q-Dance en b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 16:58 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Headhunterz zijn boekingen gaan gewoon weer via Headliner Entertainment (Platinum Agency & The Wishlist vallen hieronder), valt onder hetzelfde bedrijf wat Q-Dance en b2s beheert (LiveStyle heet dat inmiddels, het 'nieuwe' SFX).

Dus ja, je gaat Headhunterz zeker zien op b2s events en andere organisaties zullen hem uiteraard kunnen boeken, al neem ik aan tegen een hoger tarief dan Q-Dance en b2s.

Over tarieven gesproken, wat zou een uurtje Heady anno 2017 kosten? Ben hier wel benieuwd naar, maar dat zul je wrs alleen te weten kunnen komen als je zo'n prijslijst aanvraagt bij z'n bookings agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 17:29 

Hardtraxx Veteran

En is nooit hetzelfde, verschilt echt per feest en hoe het opgezet is.

Op een normale club night of een groot festival waar je 60 euro voor betaald vraagt hij verschillende bedragen voor (al vraag ik me af of hij nog clubnights doet, maar meer als voorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 17:41 

Hardtraxxer

Hij heeft zeker nog clubavonden, in de Walen dan nog.. (Cap'Tain)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 17:49 

Hardtraxx Addict

En voor de buitenlandse boekingen krijgt ie meer geld dan de standaard Q/b2s boekingen denk ik, zal wel een soort overeenkomst hebben met Q (heb sowieso gehoord dat Q minder fee betaalt aan de artiesten op Q feesten omdat de exposure voor de artiest dit zou compenseren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2017, 18:07 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
En voor de buitenlandse boekingen krijgt ie meer geld dan de standaard Q/b2s boekingen denk ik, zal wel een soort overeenkomst hebben met Q (heb sowieso gehoord dat Q minder fee betaalt aan de artiesten op Q feesten omdat de exposure voor de artiest dit zou compenseren).

BRON?! :list:

Nee maar denk dat dit wel zal kloppen.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen