Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar zie jij dan foto's met fans die wel een kast zijn? Dit jaar tel ik maar 3 foto's (op insta) met kasten, en alle drie zijn toevallig net van dit weekend defqon met 2 mensen waar die al langer mee bevriend is. Daarnaast zijn er tig foto's en videos met zijn Chinese publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Met je lichaam bezig zijn is niks mis mee, dat veel posten ook niet wat mij betreft, maar ik kan het me voorstellen dat het een beetje overkill wordt voor mensen nu. Ik volg hem zelf sinds 2006, en ben hem toen gaan volgen omdat hij vette tracks maakte. Je ziet tegenwoordig bijna meer fitness-gerelateerde posts dan muziek, en het is ergens wel logisch, dat hoe groter je wordt als je dan meer interesses hebt/erbij krijgt, het handig is dat je al naam hebt gemaakt ergens anders in dus het overal makkelijker instappen hebt omdat je nou eenmaal een bekend persoon bent. Je ziet het overal, youtubers die ook dj dingen gaan doen en andersom, en dergelijke. Maar ik ben hem gaan volgen omdat hij 'DJ Headhunterz' was en ik zou het leuker vinden om muziek als #1 prioriteit te zien en z'n andere interesses als bij-dingetje.

Maargoed. Uiteindelijk is hij ook een mens met meerdere interesses dus ik kan er natuurlijk niets aan veranderen. Lichtelijk zuur voor de doorgewinterde fans maar gewoon logisch vanuit zijn perspectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik check alleen Facebook. Daar zie ik alleen foto's met mensen die (overdreven?) breed zijn of anders fitness gerelateerd. De rest van de foto's met hardstyle publiek is veelal op afstand genomen.
Maar goed, ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld de rest van het jaar.
Zie graag meer van zijn studio en waar hij aan werkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is het gewoon een reden om 'm te gaan ontvolgen.

Qua muziek vind ik 'm al tijden niet meer interessant en als je op je socials met dit soort dingen aan komt zetten is de interesse gewoon weg.

Snap ook niet waarom dit op zijn artiestenpagina moet. Hij is idd DJ Headhunterz dus ik verwacht DJ gerelateerde posts.

Z'n lichaam showt ie maar op z'n Willem Rebergen pagina wmb


Mahgoed nu zijn wij natuurlijk weer haters enzo en Haattraxx en daar moet weer iets over gezegd worden enzo. Zo rollen die jongens (net als toen met dat SoundRush voor 51% in bezit was van HHZ)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Mahgoed nu zijn wij natuurlijk weer haters enzo en Haattraxx en daar moet weer iets over gezegd worden enzo. Zo rollen die jongens (net als toen met dat SoundRush voor 51% in bezit was van HHZ)


Dat is gewoon hun manier om mee om te gaan, heb daar wel respect voor eigenlijk. Kan me voorstellen dat het vanaf hun perspectief met hun kennis/context al die comments echt helemaal nergens op slaan. Die artiesten krijgen zoveel shit, je moet daar boven staan, dat doen zij dmv humor. Dus geef ze wel groot gelijk.

Wat betreft de socials, dit is de hele reden dat ik gestopt ben met DJ's volgen, 80% van de tijd is het voornamelijk promotie voor een event of weer een verhaal vol met reposts van mensen die laten zien dat ze naar hun nieuwe nummer luisteren. Zooooo veel onzin. De interessante dingen hoor ik wel via via of hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Die artiesten krijgen zoveel shit, je moet daar boven staan, dat doen zij dmv humor.


Mja als je zulke foto's gaat plaatsen roep je het ook wel over jezelf af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ontvolg je toch gewoon pagina's die je niet meer interessant vind?

Bovendien is Instagram toch maar kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat betreft de socials, dit is de hele reden dat ik gestopt ben met DJ's volgen, 80% van de tijd is het voornamelijk promotie voor een event of weer een verhaal vol met reposts van mensen die laten zien dat ze naar hun nieuwe nummer luisteren. Zooooo veel onzin. De interessante dingen hoor ik wel via via of hier.


Precies, ik heb ook bijna alle (hardstyle) artiesten om deze reden de spreekwoordelijke social media deur gewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

K heb niet eens instagram, om precies die reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe mij maar een halve instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

25 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 16:31 
 
Hardtraxx Elite

Geen instragram hebben om die reden, bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Geen instragram hebben om die reden, bijzonder.


Heb alleen insta, voor al die insta babes, je weet toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Goldenstyle schreef:
Millard Fillmore schreef:
Geen instragram hebben om die reden, bijzonder.


Heb alleen insta, voor al die insta babes, je weet toch :)

Jij snapt het leven, wil je mij ook ff volgen pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Goldenstyle schreef:
Millard Fillmore schreef:
Geen instragram hebben om die reden, bijzonder.


Heb alleen insta, voor al die insta babes, je weet toch :)

Jij snapt het leven, wil je mij ook ff volgen pls


Sure, stuur me maar een pm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 09:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg je nog een PM met een linkje naar een instagram account ook, held! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz DQ1 recap :love:

Mooi om te zien hoe hij het beleefd heeft en die reactie na t meemaken van de eindshow met Orange Heart erin is wel treffend hoe groot zijn passie is (L)
Ook een klein stukje over de “Dragonborn follow up” ,wss wel een release denk ik :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het mooiste stukje is vanaf 1:49, dat er zo'n verdwaalde, lamme (?) gast daar staat. :lol: . Die snapt er geen kont meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zou zeggen dat het een downie is geloof ik je trouwens ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel benieuwd hoe die gast daar dan is gekomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dat die nieuwe plaat van Headhunterz wel goed gelijkt op Wild Motherfuckers - Natural born raver :huh:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Headhunterz DQ1 recap :love:

Mooi om te zien hoe hij het beleefd heeft en die reactie na t meemaken van de eindshow met Orange Heart erin is wel treffend hoe groot zijn passie is (L)
Ook een klein stukje over de “Dragonborn follow up” ,wss wel een release denk ik :loving:


Ja je kan zeggen wat je wilt van hem maar dit is gewoon een leuk en oprecht filempie van willempie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 10:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TkTT schreef:

Ja je kan zeggen wat je wilt van hem maar dit is gewoon een leuk en oprecht filempie van willempie


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz tijdens een interview met hard news @ the qontinent: Dragonborn pt2 krijgt een official release en er komt dit jaar een project one album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

:whistle:

https://www.instagram.com/linnebel/
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen