Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met alle ontwikkelingen rondom onze Mr. Heady Head, leek het me verstandig om een nieuw topic te openen omtrent dit onderwerp en the man himself.

Zelf hoop ik dat dit een definitieve terugkeer betekent naar het genre waar zijn ware hart ligt. Ik heb het idee dat een echte doorbraak in zijn huidige genre er niet zit.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kan toch haast niks anders zijn dan een officiƫle comeback? Met op 30 september een feest of een album om het in te luiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

Shut up and take my money! 100% aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kan toch haast niks anders zijn dan een officiƫle comeback? Met op 30 september een feest of een album om het in te luiden.

In zijn vlogs hintte hij er ook al voorzichtig naar. Hij mist zijn 'thuis', heeft genoeg van 'EDM' (hardstyle uitgesloten denk ik dan), etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wat iemand er over zegt. Dit jaar geen X-Qlusive is nog al krom, aangezien die al geweest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En daarnaast is X-Qlusive geen Ziggo Dome evenement. Misschien dat er geen X-Qlusive Holland komt dit jaar. Dat zou dan wel weer een mogelijkheid zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:35 
 
Hardtraxx Addict

JeftaElachouri schreef:
En daarnaast is X-Qlusive geen Ziggo Dome evenement. Misschien dat er geen X-Qlusive Holland komt dit jaar. Dat zou dan wel weer een mogelijkheid zijn.

Zou niet het eerst jaar zijn. Vaak zat dat er een "q-dance presents...." feest was
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Afbeelding

Wat iemand er over zegt. Dit jaar geen X-Qlusive is nog al krom, aangezien die al geweest is.


En ik maar denken dat miwer een man was
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is nog steeds een vent hoor, wil niet weten hoe jouw vriendin er uit ziet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Is nog steeds een vent hoor, wil niet weten hoe jouw vriendin er uit ziet :lol:


Oh serieus dit... ik dacht dat er Sarah stond... goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van 1 comment al uit gaan dat het zo is? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 18:58 
 
Hardtraxxer

Man op de foto ongetwijfeld headhunterz. Ik denk dat het een album release party is aangezien hij in zijn vlogs ook zegt dat hij zoveel nieuwe muziek heeft maar het niet kan laten horen, dat zal wel speciaal bewaard blijven voor dan. Ik denk zelfs dat zijn mysterieuze tattoo er wat mee te maken heeft gezien hij op die arm ook zijn sacrifice tattoo heeft staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
En daarnaast is X-Qlusive geen Ziggo Dome evenement. Misschien dat er geen X-Qlusive Holland komt dit jaar. Dat zou dan wel weer een mogelijkheid zijn.

Of gewoon een weekender in de Ziggodome. Zaterday Heady en zondag in de hiephoi polonaise met XQ Holland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 19:36 
 
Hardtraxxer

Sws Headhunters op de foto. Ook heeft Q-dance Headhunterz getagd bij het bericht dus lijkt me wel duidelijk. De datum is op de datum waar normaal XQ-Holland wordt gehouden, dus zal wel in de Ziggo Dome zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 19:40 
 
Hardtraxx Addict

CR___1 schreef:
Sws Headhunters op de foto. Ook heeft Q-dance Headhunterz getagd bij het bericht dus lijkt me wel duidelijk. De datum is op de datum waar normaal XQ-Holland wordt gehouden, dus zal wel in de Ziggo Dome zijn. :thumbup:

Iemand anders heeft headhunterz getagd dus dat zegt niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 19:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is Headhunterz.

Wie anders, die er enigszins zo uit ziet, zou je in mysterie een evenement voor aankondigen. Je kan aan zijn hoofd/gezicht duidelijk zien dat het hem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 20:22 
 
Hardtraxxer

CR___1 schreef:
Sws Headhunters op de foto. Ook heeft Q-dance Headhunterz getagd bij het bericht dus lijkt me wel duidelijk. De datum is op de datum waar normaal XQ-Holland wordt gehouden, dus zal wel in de Ziggo Dome zijn. :thumbup:


Xqlusive Holland was vorig jaar een weekend later. Maar de weekenden voor en na deze datum staat er al iets anders in de ziggo, de 30e is nog leeg. Overigens valt dit tegelijk met supremacy.

kegel77w schreef:
Afbeelding

Wat iemand er over zegt. Dit jaar geen X-Qlusive is nog al krom, aangezien die al geweest is.


Zo, denk dat die maat van Sacha zich mag melden op kantoor
Ik denk niet dat q-dance en ziggo dome bv hier erg om kunnen lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 20:33 
 
Hardtraxxer

Edit: Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Linus schreef:
Edit: Dubbel


Omg miwer!!!!!!+!!!11111!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 20:46 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Linus schreef:
Edit: Dubbel


Omg miwer!!!!!!+!!!11111!!!!


Huh? Mis ik iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd. Mocht Mr. Heady een eigen fissa geven.. ben ik er sowieso bij, zonder twijfel.

Knap staaltje marketingwerk hier. Complimenten :worship:

Heady, kunnen we deze week nog een tease verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Linus schreef:
Zo, denk dat die maat van Sacha zich mag melden op kantoor
Ik denk niet dat q-dance en ziggo dome bv hier erg om kunnen lachen.

Ik betwijfel of hij op werk ook bekend is als 'die maat van Sacha'
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 21:02 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Linus schreef:
Zo, denk dat die maat van Sacha zich mag melden op kantoor
Ik denk niet dat q-dance en ziggo dome bv hier erg om kunnen lachen.

Ik betwijfel of hij op werk ook bekend is als 'die maat van Sacha'


Klopt, maar via de vriendenlijst op Facebook kom je vaak een hoop te weten. Echt handig om te vermelden is het in ieder geval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al ben je een vriend, als er geen hard bewijs is kunnen ze niets maken. Vriend van die er werkt kan net zo goed iemand zijn die geen facebook account heeft maar daar ook werkt.

Mag wel aannemen dat Q-Dance het risico neemt door er geen 'valse' naam voor te gebruiken ipv dat de naam voor ieder personeel af te lezen valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 21:17 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Ook al ben je een vriend, als er geen hard bewijs is kunnen ze niets maken. Vriend van die er werkt kan net zo goed iemand zijn die geen facebook account heeft maar daar ook werkt.

Mag wel aannemen dat Q-Dance het risico neemt door er geen 'valse' naam voor te gebruiken ipv dat de naam voor ieder personeel af te lezen valt.


Er is ook geen hard bewijs nodig om een paar vragen te stellen. En inderdaad: als het profiel goed is afgeschermd kan je er weinig mee. Maar ik blijf er bij: echt handig is het niet.
1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen