Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Hoe denk jij tegenwoordig over de Donkey Rollers?
Nog het zelfde als toen ze begonnen! 63%  63%  [ 19 ]
Het is niet meer zoals als vroeger.. 17%  17%  [ 5 ]
De DR zijn inderdaad achteruit gegaan kwa producties 20%  20%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 30
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik een shit load aan oude mp3'tjes van de Donkey Rollers heb gekocht merk ik me toch echt op dat de hele Donkey Rollers stijl van vroeger gewoon zo goed is en tegenwoordig stukken minder is.

Hoe denken jullie hier over? Zijn de Donkey Rollers volgens jou achter uit gegaan in de loop der jaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 22:30 
 
Donateur

Ik zou het echt niet weten, ik luister amper naar de Donkey Rollers, enkel luister ik af en toe wel eens naar The Last City On Earth, maar voor de rest niks. Kan hierover dus geen mening geven :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Rollers moeten ook met de tijd mee, dus ik vind het niet zo gek. Ik vind hun stijl en producties nog prima. Als je kijkt staan ze nog steeds waar ze voor staan: minder melodie en een flink harde sound. Wat dat betreft vind ik ze niet veranderd..

Als je kijkt naar Voice Of Conscience en LMPSJNK samen met de nieuwe vinyl die komt (Metro/Overcome gaat 99% zeker komen), vind ik dat ze het zeker niet slecht doen.

Voor de mensen die niet de hele stijl kennen: Check de vorige Ouden Doosch (deeltje 5), DR liveset!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind ze natuurlijk veranderd, dit is normaal. Producties vind ik persoonlijk nog altijd hetzelfde gebleven, Sommige wat beter dan andere ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In mijn ogen zijn er gelukkig producers die echt hun style veranderen, met de tijd mee gaan. Er zijn zat producers van wie de nummers allemaal op elkaar lijken imo. Dat is bij de DR gelukkig niet zo. En als je hun style dan nu even niks vind. Over 2 jaar is hardstyle misschien wel weer helemaal veranderd. En gaan ze ook met hun tijd mee en misschien vind je het dan wel weer tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind ze nog steeds super! Hoop wel dat ze met meer prods gaan komen!

Yannicksuper schreef:
Ik zou het echt niet weten, ik luister amper naar de Donkey Rollers, enkel luister ik af en toe wel eens naar The Last City On Earth, maar voor de rest niks. Kan hierover dus geen mening geven :cry:


Waarom post je dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 23:13 
 
Donateur

Mol schreef:

Waarom post je dan? :P

Dacht ik ook net aan nadat ik gepost had, eigenlijk was dat een vrij nutteloze post he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de stijl is veranderd maar ik vind de producties echt niet minder zoals Khadber zegt: DK moet met hun tijd meegaan. en ik kan niet bovendien niet veel slechte donkey tracks verzinnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 02:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hun stijl is aan de ene kant hetzelfde, aan de andere kant niet. Je kan namelijk altijd zeggen dat ze vernieuwen, en als dat hun stijl is ('vernieuwend'), is die dus nog hetzelfde. Daardoor kun je echter ook weer zeggen, dat hun stijl steeds vernieuwt en dus verandert... Waardoor hun stijl niet hetzelfde is.

Maargoed. Als ik naar hun oudere tracks luister, zijn die top, maar mochten ze die nu nog steeds uitbrengen dan zijn ze helemaal niet zo bijzonder meer. Ik ben er dus blij mee dat ze die stijl niet meer hanteren, terwijl ik het wél een vette stijl vind. Paradoxaal hè?

Los daarvan vind ik de nieuwe stijl ook gewoon top :thumbup:. Dus nee, ben het niet met je eens.

Verder vind ik ook nog dat je niet echt kan spreken van één 'oude stijl'. Sound of the beast is anders dan Evil, die weer anders is dan Followers, die weer anders is dan Ruff. Wat bedoel jij er precies mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nouja, je moet je afvragen wat goed is. Is een goed hardstyle nummer iest algemeens, of is het meer je eigen mening. Genoeg nummers die ik goed vind en vrienden echt he-le-maal niks vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Donkey Rollers vind ik toch wel een beetje op dezelfde lijn gebleven, goeie en harde nummers vind ik het altijd. Tuurlijk hebben ze af en toe betere en mindere nummers maar dat heeft iedereen.
Maar 'Metro' vind ik toch echt wel weer een goed nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 20:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Donkey Rollers hebben wel zeker een eigen stijl, of het nu Voice of Conscience is of Ruff je hoort in alle tracks dat het de Donkey Rollers zijn. Toch zijn alle producties creatief/uniek.

Van goed naar slecht:
    Immeasurably
    Followers
    Motherfuck (DJ Zany Remix)
    Hardstyle Rockers
    Strike again 2004
    Voice of Conscience
    LMPSJNK
    Strike Again (Original Mix)
    The Last City On Earth (InQontrol Anthem 2008)
    Sound Of The Beast (Zany Rmx)
    The Fusion Of Sound
    Ruff
    Revolutions
    No One Can Stop Us
    Thunderbeats (InQontrol reamp)
    Thunderbeats (Original Mix)
    Chopper (Original Mix)
    Motherfuck (Nexus Remix)
    Silver Bullet
    Evil
    Strike Again (Club Mix)
    We Are One
    Push'm up
    Shout Out (Donkey Rollers Remix)
    Sound Of The Beast (original)
    Atrocity (Original Mix)
    Sound Of The Beast (nexus rmx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de Donkey Rollers nog steeds top! Vind de laatste producties net iets meer hebben dan hun eerdere, zit wat meer pit in. Net hun nieuwste gehoord, Innocence LQ weliswaar maar klinkt toch zeer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ze ware vroeger men helden :)
tot op reverze (2007 'denk ik')

slechtste set ever..
en dan ja... ok soms ng super schijven mr toch..
:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 12:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

De nummers zijn nog steeds duister, hard en rauw met een lekkere opbouw. I LIKE :D

Donkey Rollers 4 life :yay:
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen