Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En bij hen wil die WEL een interviewtje geven.. Nouja..

Hele interview is te lezen op http://partyflock.nl/interview/106/

De enige ECHT interessante vraag:
Citaat:
Hoe zit het met de lancering van http://www.hardstyle.com als .mp3 download portal?
We zijn nu ongeveer een jaar bezig om een nieuw download portal te bouwen. De naam van deze portal is inderdaad “Hardstyle.com™”. Zoals velen weten gaat niets zoals je planned, zo ook de bouw en de lancering van Hardstyle.com™ niet. Eindelijk zijn we er bijna, de site is zo goed als af en we staan op het punt “live” te gaan.
Wat we gaan doen op de site is eigenlijk heel simpel; We bieden in onze shop downloads tegen betaling aan, we hebben deals met bijna alle Hardstyle labels die er zijn. Naast Hardstyle zullen we meerdere genres gaan verkopen uit de Dance scene. De nadruk ligt wel op het hardere gedeelte. Uiteraard missen we (vooral in de opstart-fase) een aantal labels, deze willen eerst de kat uit de boom kijken namelijk. Uiteraard zijn we continue bezig met het updaten van de portal. Dus steeds nieuwe updates qua muziek en labels. Op Hardstyle.com™ worden de volgende muziekformaten verkocht; mp3: 320kbps en 192kbps én WAV files. WAV files zijn voor de DJ’s onder ons die geen genoegen nemen met mp3tjes. Tevens zullen we op Hardstyle.com™ verschillende soorten merchandise gaan verkopen; shirts, sweaters enz van allerlei Artiesten en merken. De bedoeling is dat we in Maart 2009 de site gaan lanceren. Maar zoals eerder vermeld; “Niets loopt zoals je zou willen”.


UPDATE: Dit staat er ook nog onder
Citaat:
hier nog even een extra woordje van mezelf:
Ten eerste vond ik dit eens een verfrissend interview, erg leuke vragen!
Hoop dat ik wat duidelijkheid heb kunnen scheppen voor de mensen die dit lezen. Ik wil ook nog even, aan dat handjevol mensen op internet surfen die altijd maar over alles en iedereen aan het klagen zijn, het volgende kwijt:
- Als jij je nu aangesproken voelt dan heb ik het tegen jou ja!
Probeer die energie eens om te zetten in iets positiefs, laat een ander vooral lekker zijn ding doen, of je het nou leuk vindt of niet. Als iedereen hetzelfde zou zijn wordt het een saaie zooi in de wereld. Wat ikzelf doe is mij focussen op de leuke dingen in het leven, maakt het een stuk leuker allemaal...

Dusssssssss......
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blij te horen dat het niet een dead project is, ben wel erg benieuwd wat ze in zo een lange periode hebben kunnen bereiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet wel zeggen.. Hij wil het domein Hardstyle.com (tm lol) gebruiken om meerdere stijlen in 1 webshop te brengen.. Is hier over nagedacht? Dus dat ze meerdere domeinen hebben gekaapt.

Het enige wat ik hier uit kan concluderen: Wij hebben hetzelfde als de q-dance musicstore, junodownload, beatport, trackitdown en nog vele anderen, alleen houden we exclusief de Scantraxx veranante tracks.. Oftewel je komt met 1 totale WEBshop.. Hopelijk gaan we dat niet aan de prijs merken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2009 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm grote concurrentie idd, als de prijs beter is als juno of q-dance store, hebben ze er een klant bij, maar iets zegt me dat ze de 320kbps tegen de 2 euro gaan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

Nou eindelijk WEBjes van Scantraxx dan, ik hoop dan ook daadwerkelijk in maart de lucht in gaat, want kan er niet langer op wachten eigelijk :P haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind die hardstyle.com nu wel een vage site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
Ik vind die hardstyle.com nu wel een vage site?


Ja klopt, alleen maar wat vage info over hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 01:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Moet wel zeggen.. Hij wil het domein Hardstyle.com (tm lol) gebruiken om meerdere stijlen in 1 webshop te brengen.. Is hier over nagedacht? Dus dat ze meerdere domeinen hebben gekaapt.

Het enige wat ik hier uit kan concluderen: Wij hebben hetzelfde als de q-dance musicstore, junodownload, beatport, trackitdown en nog vele anderen, alleen houden we exclusief de Scantraxx veranante tracks.. Oftewel je komt met 1 totale WEBshop.. Hopelijk gaan we dat niet aan de prijs merken..


Scantraxx kon zich misschien beter richten om hun releases exclusief daar te verkopen in WEB formaat...Want ze lopen daar enorm mee achter.

Nu wordt het 1 van de zovele download shops...

En als je het domeinnaam Hardstyle.com gaat gebruiken, verkoop dan ook gewoon alleen hardstyle :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 02:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hehe, eindelijk horen we hier weer wat van™! Toppie hoor, 192, 320 en WAV™ ^^. Deze maand dus, volgens de planning™ die volgens The Prophet™ nooit zo loopt zoals je zou willen™. Hij kan het weten met al die uitgestelde releases™. Dat betekent dus NIET deze maand waarschijnlijk,

maar wel bijna™!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 10:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Milán schreef:
Ik vind die hardstyle.com nu wel een vage site?


Ja klopt, alleen maar wat vage info over hardstyle

Dat is om een goede positie in de zoekmachines te krijgen, zoveel mogelijk hardstyle gerelateerde termen erin gooien, zorgt voor meer hits via zoekmachines.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, zolang de prijs redelijk is wil ik best betalen voor een aantal releases (Scope DJ, paar van Brennan Heart en wat Wildstylez en A-Lusion, samen met 2 a 3 P1 tracks en dan ben ik klaar).

Als ze duurder gaan worden, dan gaat alleen het exlcusieve grut gekocht worden daar..

Prophet: Als je dit leest: alsjeblieft!!! maak een paypal of ideal compatability!!! Creditcard is zo vervelend.

edit.. en een update.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 12:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
edit.. en een update.


Maja de zeurende mensen worden nu in 1 hokje geplaatst, wel jammer.

Ik begrijp m wel. Maar hij moet ook naar z'n eigen bedrijf/label kijken en dat het met de releases gewoonweg kut loopt, lees: release datums & de WEBbies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom zou je eigenlijk een WAV bestand kopen?

en OT: hoop dat die site er snel is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog betere kwaliteit dan MP3, als je vaak luistert hoor je het verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RandM schreef:
waarom zou je eigenlijk een WAV bestand kopen?

en OT: hoop dat die site er snel is :love:
Omdat dat de beste kwaliteit is.

Overigens, als de prijs daar een beetje normaal is hebben ze denk ik zo €100 binnen aan mij ^^. Over de Junonorm kan het beter niet gaan, dan boycot ik ze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
RandM schreef:
waarom zou je eigenlijk een WAV bestand kopen?

en OT: hoop dat die site er snel is :love:
Omdat dat de beste kwaliteit is.

Overigens, als de prijs daar een beetje normaal is hebben ze denk ik zo €100 binnen aan mij ^^. Over de Junonorm kan het beter niet gaan, dan boycot ik ze...


kan je die ook branden en afspelen? want heb gehoord dat bepaalde cd spelers dit niet kunne >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RandM schreef:
Sunboom schreef:
RandM schreef:
waarom zou je eigenlijk een WAV bestand kopen?

en OT: hoop dat die site er snel is :love:
Omdat dat de beste kwaliteit is.

Overigens, als de prijs daar een beetje normaal is hebben ze denk ik zo €100 binnen aan mij ^^. Over de Junonorm kan het beter niet gaan, dan boycot ik ze...


kan je die ook branden en afspelen? want heb gehoord dat bepaalde cd spelers dit niet kunne >.<

Dat klopt, verschilt per CD speler. Moet je even de gebruikershandleiding checken, of ergens op internet is het ook vast wel te vinden als je zoekt naar iets als 'supported formats'. Als je CD speler het niet kan, dan kun je hem natuurlijk nog altijd weer converten naar MP3, maar dan ben je al je kwaliteit weer kwijt, dus daar heb je redelijk weinig aan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben echt te tam om te zoeken :lol:
zouden de RMP-2's WAV's kunne lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja natuurlijk! elke cd speler kan dat. Je zult eerder een speler zien die geen mp3 af kan spelen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een audio cd brand, brand je alles naar .CDA, dat leest hij sowieso. Als je een DATA CD maakt, leest hij MP3 zover ik weet, en WAV weet ik niet, dat zoek je maar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2009 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar goed, laten we weer over de webshop gaan praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
HARDSTYLE IS EEN MUZIEK STIJL BEDACHT IN NEDERLAND (HOLLAND)


De grootste en beste Hardstyle feesten worden georganiseerd door de organisaties Q-Dance en ID-T
Zij geven wereldwijd Hardstyle feesten zoals:
Sensation Black, Qlimax, Defqon 1, In Qontrol, Qrime Time, Dominator, Houseqlassics, Scantraxx
Monday Bar, X-qlusive, Qlubtempo, The Qontinent, Promo The Resistance Below, Supersized, Seqtion

Hier vind je een lijst van Hardstyle DJ's:
The Prophet, Zany, Headhunterz, Brennan Heart, A-lusion, Wildstylez, Technoboy, Frontliner, Blademasterz,
Project One (Project 1), Hardheadz, Showtek, D-block & S-te-fan, Dana, Alpha Twins, Zatox, Duro,
Davide Sonar, Southstylers, Donkey Rollers, Marcel Deepack, Clive King, B-front, Tatanka, Max Enforcer,
The Beholder, Bruno Power, Activator, Ivan Carsten, MC Ruffian, MC Da Syndrome, MC Villain, Pavo, Luna,
Luca Antollini, Hardstyle Masterz and The Masochist they conquer the world.

Er zijn veel Hardstyle platenlabels in deze scene, hier een lijst van Hardstyle platenlabels die we kennen:
Scantraxx Recordz, Freaky Records, Fusion, Dutch Master Works, Midify Records (M!D!FY), Seismic Records, Saifam (S.A.I.F.A.M.),
Titanic Records, Straight On recordings, Astral Music, Hitland, Edinet, Kattiva, Mythica, X-rate, Blutonium
Next Chapter, Nukluez, Masterz Of Hardstyle, Overdose, Q Dance, Hardcopy, Resident E Recordings, Sector Beatz,
Straight On Black, Superplastik, Tidy Trax, Tracid Traxxx, Uberdruck Records, Viper Beatz, Zanzatraxx, Zero2Nine Records.

Vandaag de dag is Hardstyle veranderd als je het vergelijkt met de Hardstyle van toen, nu is het harder.
De kick en de bass van de "Early Hardstyle" was wat ronder, de Hardstyle van tegenwoordig heeft meer Hardcore invloeden, maar is toch net anders.
Hardcore is een wat "meer agressieve" sound die wij hier in Nederland erg waarderen.

Er zijn veel Hardcore feesten zoals:
Thunderdome, Masters of Hardcore, Dominator, Pandemonium, Mindcontroller, Audio Attack, Black, Raveworld, Speedrazor,


Dus, wij gaan de Hardstyle scene wereldwijd verspreiden, we "fucken het systeem" van Rusland tot Australie helemaal tot de USA en uiteraard door heel Europa heen.

Kijk maar uit! Hier komen wij, Hardstyle beats are banging your ears and we pump the Hardstyle Bass!


Dat krijg je nu te lezen al ga je naar Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Citaat:
HARDSTYLE IS EEN MUZIEK STIJL BEDACHT IN NEDERLAND (HOLLAND)


De grootste en beste Hardstyle feesten worden georganiseerd door de organisaties Q-Dance en ID-T
Zij geven wereldwijd Hardstyle feesten zoals:
Sensation Black, Qlimax, Defqon 1, In Qontrol, Qrime Time, Dominator, Houseqlassics, Scantraxx
Monday Bar, X-qlusive, Qlubtempo, The Qontinent, Promo The Resistance Below, Supersized, Seqtion

Hier vind je een lijst van Hardstyle DJ's:
The Prophet, Zany, Headhunterz, Brennan Heart, A-lusion, Wildstylez, Technoboy, Frontliner, Blademasterz,
Project One (Project 1), Hardheadz, Showtek, D-block & S-te-fan, Dana, Alpha Twins, Zatox, Duro,
Davide Sonar, Southstylers, Donkey Rollers, Marcel Deepack, Clive King, B-front, Tatanka, Max Enforcer,
The Beholder, Bruno Power, Activator, Ivan Carsten, MC Ruffian, MC Da Syndrome, MC Villain, Pavo, Luna,
Luca Antollini, Hardstyle Masterz and The Masochist they conquer the world.

Er zijn veel Hardstyle platenlabels in deze scene, hier een lijst van Hardstyle platenlabels die we kennen:
Scantraxx Recordz, Freaky Records, Fusion, Dutch Master Works, Midify Records (M!D!FY), Seismic Records, Saifam (S.A.I.F.A.M.),
Titanic Records, Straight On recordings, Astral Music, Hitland, Edinet, Kattiva, Mythica, X-rate, Blutonium
Next Chapter, Nukluez, Masterz Of Hardstyle, Overdose, Q Dance, Hardcopy, Resident E Recordings, Sector Beatz,
Straight On Black, Superplastik, Tidy Trax, Tracid Traxxx, Uberdruck Records, Viper Beatz, Zanzatraxx, Zero2Nine Records.

Vandaag de dag is Hardstyle veranderd als je het vergelijkt met de Hardstyle van toen, nu is het harder.
De kick en de bass van de "Early Hardstyle" was wat ronder, de Hardstyle van tegenwoordig heeft meer Hardcore invloeden, maar is toch net anders.
Hardcore is een wat "meer agressieve" sound die wij hier in Nederland erg waarderen.

Er zijn veel Hardcore feesten zoals:
Thunderdome, Masters of Hardcore, Dominator, Pandemonium, Mindcontroller, Audio Attack, Black, Raveworld, Speedrazor,


Dus, wij gaan de Hardstyle scene wereldwijd verspreiden, we "fucken het systeem" van Rusland tot Australie helemaal tot de USA en uiteraard door heel Europa heen.

Kijk maar uit! Hier komen wij, Hardstyle beats are banging your ears and we pump the Hardstyle Bass!


Dat krijg je nu te lezen al ga je naar Hardstyle.com


Okeeeej,,, Geschreven in Jip en Janneke Taal,,, om mensen te interesseren voor hardstyle en niet voor de echte liefhebbers... iets zegt me dat dit een flop gaat worden :whistle: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

laat ons hopen van niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2009 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Teknizion schreef:
Citaat:
HARDSTYLE IS EEN MUZIEK STIJL BEDACHT IN NEDERLAND (HOLLAND)


De grootste en beste Hardstyle feesten worden georganiseerd door de organisaties Q-Dance en ID-T
Zij geven wereldwijd Hardstyle feesten zoals:
Sensation Black, Qlimax, Defqon 1, In Qontrol, Qrime Time, Dominator, Houseqlassics, Scantraxx
Monday Bar, X-qlusive, Qlubtempo, The Qontinent, Promo The Resistance Below, Supersized, Seqtion

Hier vind je een lijst van Hardstyle DJ's:
The Prophet, Zany, Headhunterz, Brennan Heart, A-lusion, Wildstylez, Technoboy, Frontliner, Blademasterz,
Project One (Project 1), Hardheadz, Showtek, D-block & S-te-fan, Dana, Alpha Twins, Zatox, Duro,
Davide Sonar, Southstylers, Donkey Rollers, Marcel Deepack, Clive King, B-front, Tatanka, Max Enforcer,
The Beholder, Bruno Power, Activator, Ivan Carsten, MC Ruffian, MC Da Syndrome, MC Villain, Pavo, Luna,
Luca Antollini, Hardstyle Masterz and The Masochist they conquer the world.

Er zijn veel Hardstyle platenlabels in deze scene, hier een lijst van Hardstyle platenlabels die we kennen:
Scantraxx Recordz, Freaky Records, Fusion, Dutch Master Works, Midify Records (M!D!FY), Seismic Records, Saifam (S.A.I.F.A.M.),
Titanic Records, Straight On recordings, Astral Music, Hitland, Edinet, Kattiva, Mythica, X-rate, Blutonium
Next Chapter, Nukluez, Masterz Of Hardstyle, Overdose, Q Dance, Hardcopy, Resident E Recordings, Sector Beatz,
Straight On Black, Superplastik, Tidy Trax, Tracid Traxxx, Uberdruck Records, Viper Beatz, Zanzatraxx, Zero2Nine Records.

Vandaag de dag is Hardstyle veranderd als je het vergelijkt met de Hardstyle van toen, nu is het harder.
De kick en de bass van de "Early Hardstyle" was wat ronder, de Hardstyle van tegenwoordig heeft meer Hardcore invloeden, maar is toch net anders.
Hardcore is een wat "meer agressieve" sound die wij hier in Nederland erg waarderen.

Er zijn veel Hardcore feesten zoals:
Thunderdome, Masters of Hardcore, Dominator, Pandemonium, Mindcontroller, Audio Attack, Black, Raveworld, Speedrazor,


Dus, wij gaan de Hardstyle scene wereldwijd verspreiden, we "fucken het systeem" van Rusland tot Australie helemaal tot de USA en uiteraard door heel Europa heen.

Kijk maar uit! Hier komen wij, Hardstyle beats are banging your ears and we pump the Hardstyle Bass!


Dat krijg je nu te lezen al ga je naar Hardstyle.com


Okeeeej,,, Geschreven in Jip en Janneke Taal,,, om mensen te interesseren voor hardstyle en niet voor de echte liefhebbers... iets zegt me dat dit een flop gaat worden :whistle: :/


Achja.. We zullen zien he!

EDIT:

al zouden trouwens al de genoemde labels op die site verkrijgbaar zijn, dan zou dat echt vet zijn!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen