Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Vrij recentelijke kippenvel momentent was defqon 1 afsluiting toen lenny dee - forgotten moments ( Ophidian remix ) langs kwam.. Wat blijft dat een dijk van een plaat..

Heeelemaal gelijk, wat was dat een mooi moment zeg! Is ook één van mijn HC-kippenvel nummers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:


en verder wil ik ook deze benoemen:

Brennan Heart - City Of Intensity (Decibel Anthem) echt geweldig die break!!!!!! :thumbsup:

vanaf 1:47 :yay: :yay: :yay: :love:

verder is ook heel die climax vet

Omfg en jij bent dj/producer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:52 
 
Hardtraxx Newbie

Andre Hazes - Kleine jongen ( in een arena vol mensen die allemaal mee zingen! ) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
De lange screeches uit de intro's van Sleepwalker, Scary Noises en Face The Enemy Remix geven me iedere keer weer kippenvel.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 22:24 
 
Hardtraxxer

Swilizm schreef:
oohh niet best, ik heb wel een lijstje:
(zijn voornamelijk ouwe tracks)

Dj Panda - it's a dream( die melo staat zo represent voor mijn hardstyle rotzooi begin gebeuren)
Scope Dj - Lockdown :bomb: :bomb: :bomb:
Psycho stylez
All the way up :bomb:
The hard way - avio dinges :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Raven - Pavo!!! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
2 nummerds van project 1.. euh die 2 melo shit Art of creation enzo..
Hardstyle masterz cut ding
Veritias
Zany - Sience & Religion jwt
Memento - BH ( vooral die remix op blakc belgei 2009 f 2008?
Street spirit - stephy
The last of the mohicanz - HH!!! :bomb: :bomb:
End of my existence.. ook klasieker :clap: :clap: :clap: :bomb: :bomb: :bomb:

OWJA
The legacy
Light in the dark
EN
Hyperdrive - the ppunshment!!!!! :bomb: :bomb:
Alle 3 in 't zelfde straatje

Verder yellow
bio weapon - move your body
Zany & MC DV8 - Nothing Else Matters
Builder - Her Voice
Mike NRG - Lost in Dreams (Tat & Zat remix)
en euuh shiverz etc...

nou allemaal wel eigenlijsk... er is zat meer!!! gelukkig maar, daarom zijn we allemaal fan! :yay:

Gast doe is normaal typen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 23:14 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:


en verder wil ik ook deze benoemen:

Brennan Heart - City Of Intensity (Decibel Anthem) echt geweldig die break!!!!!! :thumbsup:

vanaf 1:47 :yay: :yay: :yay: :love:

verder is ook heel die climax vet

Omfg en jij bent dj/producer?

hoppa en weer een reactie die gewoon totaal nergens op slaat :')

wat heeft dj/producer zijn te maken met een nummer vet vinden, leg me dat eens uit? Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 23:40 
 
Hardtraxx Addict

Donkey Rollers - Silver Bullet :loving:
Daar had ik net toch aardige kippenvel van :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

omdat je dan alleen maar koele hardstyle platen mag leuk vinden. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Live kreeg ik kippenvel van Heatzone - Prototype. Die vocals + melodie = Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 23:50 
 
Artiest

Jorann schreef:
omdat je dan alleen maar koele hardstyle platen mag leuk vinden. :')

Mensen die hun smaak vergoddelijken boven wat anderen vinden, falen het hardst.

mensen toon ajb eens wat respect voor smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 00:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hihi ik krijg ook altijd kippenvel van City of Intensity :innocent:
Niet omdat het zo'n geweldig nummer is overigens. Ik vind wel net als Pithune de break erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-Lusion - In Trouble en A-Lusion - Voodoo zijn heel vet. Ook tracks als Live The Moment, Angel en Living For The Moment doen het goed op feesten als ze maar niet te vaak gedraait worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 13:24 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Bezemsteel schreef:
Vrij recentelijke kippenvel momentent was defqon 1 afsluiting toen lenny dee - forgotten moments ( Ophidian remix ) langs kwam.. Wat blijft dat een dijk van een plaat..

Heeelemaal gelijk, wat was dat een mooi moment zeg! Is ook één van mijn HC-kippenvel nummers :)


Heerlijk inderdaad, ik kwam toen net bij de main aanlopen :loving:

Ophidian zorgt sowieso vaak voor kippenvel nummers:

So Many Sacrifices
Butterfly
The Chosen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:


en verder wil ik ook deze benoemen:

Brennan Heart - City Of Intensity (Decibel Anthem) echt geweldig die break!!!!!! :thumbsup:

vanaf 1:47 :yay: :yay: :yay: :love:

verder is ook heel die climax vet

Omfg en jij bent dj/producer?

hoppa en weer een reactie die gewoon totaal nergens op slaat :')

wat heeft dj/producer zijn te maken met een nummer vet vinden, leg me dat eens uit? Afbeelding


Omdat City of Intensity gewoon een heel matig nummer is (FEIT) en wel vanwege het volgende: Het bevat exact dezelfde geluiden die BH al 3 jaar lang in ieder nummer stopt. De Synth is hetzelfde, de kicks zijn hetzelfde, net als de opbouw. De vocals zijn een slechte rap/rijmpje wat binnen 3 minuten verzonnen is. De melodie is 13 in een dozijn, en nauwelijks te onderscheiden van andere BH platen. Verder is het een Decibel anthem waardoor de lat in mijn ogen hoger ligt dan wanneer het een normale plaat zou zijn. Dus kijk ik er nóg kritischer naar. Al deze dingen zijn feiten. Als je dan dit nummer nog steeds geweldig vind dan ben je in mijn ogen geen kritische luisteraar (mening). En dan kan je wat mij betreft van elk hardstyle nummer kippevel krijgen (verder niks mis mee).

Zelfde geldt voor dat nummer wat je eerder in dit topic noemde, dreamerz of dreams. Is gewoon een standaard DBSTF plaatje waar er tientallen van zijn en deze steekt er dan qua originaliteit of kwaliteit niet echt bovenuit.

Mijn punt is dat iemand die professioneel DJ/Producer is of wil worden wat mij betreft een wat kritischere mening moet hebben dan een 'amateur luisteraar'. Omdat mensen die zoveel met deze muziek bezig zijn ook beter in staat moeten zijn om een mening te vormen. Maar van alle duizenden hardstyle tracks die er zijn noem jij precies de nummers die totaal niet origineel zijn of bijzonder maar gewone standaard set-opvulplaatjes. In een topic met kippevel tracks verwacht ik platen te zien die iets hebben wat andere platen niet hebben. De betere nummers met gevoel erin, die gewoon jarenlang vet blijven om te luisteren. De nummers die iets betekend hebben voor de scene. De mening die jij over hardstyle hebt is echt zon dagjesmensen mening. En dat verwacht ik niet van een DJ/Producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 14:34 
 
Artiest

ik zal jouw bericht in 2 delen beantwoorden:

Gangsterdwerg schreef:
Omdat City of Intensity gewoon een heel matig nummer is (FEIT) en wel vanwege het volgende: Het bevat exact dezelfde geluiden die BH al 3 jaar lang in ieder nummer stopt. De Synth is hetzelfde, de kicks zijn hetzelfde, net als de opbouw. De vocals zijn een slechte rap/rijmpje wat binnen 3 minuten verzonnen is. De melodie is 13 in een dozijn, en nauwelijks te onderscheiden van andere BH platen. Verder is het een Decibel anthem waardoor de lat in mijn ogen hoger ligt dan wanneer het een normale plaat zou zijn. Dus kijk ik er nóg kritischer naar. Al deze dingen zijn feiten. Als je dan dit nummer nog steeds geweldig vind dan ben je in mijn ogen geen kritische luisteraar (mening). En dan kan je wat mij betreft van elk hardstyle nummer kippevel krijgen (verder niks mis mee).

Je hebt een degelijk punt, dat Brennan idd steeds dezelfde geluiden gebruikt.
Maar vraag je eens af: welke grote hardstyle artiest doet dat niet? :kiss2:
Dit is vragen of een artiest van zijn ding wilt afwijken, om een ander plezier te doen.
Als je om die reden artiest wil worden haal je bij mij geen respect.
DJ/producer word je omdat je 't WILT, voor de muziek.
Waar je ook met je ogen langs kijkt is 't feit van mening. De 1 vind die geluiden fantastisch, de ander weer niet, zolang 't maar werkt voor 't publiek en voor de artiest zelf.

Afgezien van dit vind ik Brennan 1 van de meest secure producers die er rond lopen in de hardstyle. Zijn afmix is werkelijk formidabel.
Samen met Noisecontrollers, Michel Pollen en JDX.

Citaat:
Mijn punt is dat iemand die professioneel DJ/Producer is of wil worden wat mij betreft een wat kritischere mening moet hebben dan een 'amateur luisteraar'. Omdat mensen die zoveel met deze muziek bezig zijn ook beter in staat moeten zijn om een mening te vormen. Maar van alle duizenden hardstyle tracks die er zijn noem jij precies de nummers die totaal niet origineel zijn of bijzonder maar gewone standaard set-opvulplaatjes. In een topic met kippevel tracks verwacht ik platen te zien die iets hebben wat andere platen niet hebben. De betere nummers met gevoel erin, die gewoon jarenlang vet blijven om te luisteren. De nummers die iets betekend hebben voor de scene. De mening die jij over hardstyle hebt is echt zon dagjesmensen mening. En dat verwacht ik niet van een DJ/Producer.

Oh ik ben meer kritischer dan je zou denken hoor. Maar daarbij sta ik ook open voor releases en talent.
Dat is zeer nodig als je hardstyle wilt draaien, anders krijg je een beperkte keuze aan platen om te draaien.
daarnaast, persoonlijk, is m'n liefde voor hardstyle erg groot en kan 't meeste wel waarderen wat er word uitgebracht.
Of 't nou showtek, db-stf, crypsis of b-front is, maakt mij niets uit. technisch en goed wegluisteren, dat zijn de enige eisen die ik stel.

-edit-

mag ik er trouwens aan toevoegen dat het erg professioneel is je eigen werk te vergelijken met die van de pro's, ookal is 't niet je ding? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 15:12 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Omdat City of Intensity gewoon een heel matig nummer is (FEIT) en wel vanwege het volgende: Het bevat exact dezelfde geluiden die BH al 3 jaar lang in ieder nummer stopt. De Synth is hetzelfde, de kicks zijn hetzelfde, net als de opbouw. De vocals zijn een slechte rap/rijmpje wat binnen 3 minuten verzonnen is. De melodie is 13 in een dozijn, en nauwelijks te onderscheiden van andere BH platen. Verder is het een Decibel anthem waardoor de lat in mijn ogen hoger ligt dan wanneer het een normale plaat zou zijn. Dus kijk ik er nóg kritischer naar. Al deze dingen zijn feiten. Als je dan dit nummer nog steeds geweldig vind dan ben je in mijn ogen geen kritische luisteraar (mening). En dan kan je wat mij betreft van elk hardstyle nummer kippevel krijgen (verder niks mis mee).

Zelfde geldt voor dat nummer wat je eerder in dit topic noemde, dreamerz of dreams. Is gewoon een standaard DBSTF plaatje waar er tientallen van zijn en deze steekt er dan qua originaliteit of kwaliteit niet echt bovenuit.

Mijn punt is dat iemand die professioneel DJ/Producer is of wil worden wat mij betreft een wat kritischere mening moet hebben dan een 'amateur luisteraar'. Omdat mensen die zoveel met deze muziek bezig zijn ook beter in staat moeten zijn om een mening te vormen. Maar van alle duizenden hardstyle tracks die er zijn noem jij precies de nummers die totaal niet origineel zijn of bijzonder maar gewone standaard set-opvulplaatjes. In een topic met kippevel tracks verwacht ik platen te zien die iets hebben wat andere platen niet hebben. De betere nummers met gevoel erin, die gewoon jarenlang vet blijven om te luisteren. De nummers die iets betekend hebben voor de scene. De mening die jij over hardstyle hebt is echt zon dagjesmensen mening. En dat verwacht ik niet van een DJ/Producer.


Gangsterdwerg, wat sla jij compleet de plank mis met je opmerking(en) zeg..
Maar, om die MENING van mij te onderbouwen, verwijs ik je graag naar de reactie van dhr. Pithune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Je hebt een degelijk punt, dat Brennan idd steeds dezelfde geluiden gebruikt.
Maar vraag je eens af: welke grote hardstyle artiest doet dat niet? :kiss2:


Dus omdat veel artiesten zichzelf niet vernieuwen zijn alle nummers ineens goed?

Pithune schreef:
Waar je ook met je ogen langs kijkt is 't feit van mening. De 1 vind die geluiden fantastisch, de ander weer niet, zolang 't maar werkt voor 't publiek en voor de artiest zelf.


Natuurlijk is het een mening. Als je die geluiden mooi vindt dan is dat prima. Maar al die tracks lijken zoveel op elkaar dat ze individueel niet bijzonder meer zijn, en daarom verliezen ze voor mij die 'kippevelfactor'.

Pithune schreef:
Afgezien van dit vind ik Brennan 1 van de meest secure producers die er rond lopen in de hardstyle. Zijn afmix is werkelijk formidabel.
Samen met Noisecontrollers, Michel Pollen en JDX.

Maar met een goeie afmix heb je nog geen goeie plaat. Je kunt 500 ongeinspireerde melodietjes goed afmixen maar dat geeft mij nog geen kippevel. Bovendien heb ik nergens gezegd dat zijn tracks niet goed gemasterd zijn. (Heb daar overigens ook geen verstand van)

Pithune schreef:
Oh ik ben meer kritischer dan je zou denken hoor.

Waar blijkt dat uit dan?

Pithune schreef:
Maar daarbij sta ik ook open voor releases en talent.
Dat is zeer nodig als je hardstyle wilt draaien, anders krijg je een beperkte keuze aan platen om te draaien.
daarnaast, persoonlijk, is m'n liefde voor hardstyle erg groot en kan 't meeste wel waarderen wat er word uitgebracht.
Of 't nou showtek, db-stf, crypsis of b-front is, maakt mij niets uit. technisch en goed wegluisteren, dat zijn de enige eisen die ik stel.


Ik kan ook het meeste wel waarderen puur omdat ik die hardstyle beats vet vind. Maar daarmee zijn nog niet alle tracks geweldig.

-edit-

Pithune schreef:
mag ik er trouwens aan toevoegen dat het erg professioneel is je eigen werk te vergelijken met die van de pro's, ookal is 't niet je ding? :kiss2:


Wat bedoel je hier precies mee?

Daarnaast ben je nog steeds niet ingegaan op het belangrijkste punt uit mijn vorige post:

Gangsterdwerg schreef:
In een topic met kippevel tracks verwacht ik platen te zien die iets hebben wat andere platen niet hebben. De betere nummers met gevoel erin, die gewoon jarenlang vet blijven om te luisteren. De nummers die iets betekend hebben voor de scene.

Je moet toch met me eens zijn dat de nummers die jij eerder hebt genoemd hier niet aan voldoen? En zo niet, waarom vind je ze zo geweldig dat je ze hier noemt dan?

Oh en als laatste:
Simizle schreef:
Gangsterdwerg, wat sla jij compleet de plank mis met je opmerking(en) zeg..
Maar, om die MENING van mij te onderbouwen, verwijs ik je graag naar de reactie van dhr. Pithune.

Wat een domme reactie. Ik heb gewoon een goed onderbouwd verhaal en het enige wat jij zegt is je slaat de plank mis. Post dan gewoon niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
WZY schreef:
Zany - Sience & Religion (Science Mix)
Als die melo erin komt en bij de 2de climax :yay:

Zany - Maximum Force :worship:

en verder wil ik ook deze benoemen:

Brennan Heart - City Of Intensity (Decibel Anthem) echt geweldig die break!!!!!! :thumbsup:



vanaf 1:47 :yay: :yay: :yay: :love:

verder is ook heel die climax vet


Je weet me elke keer weer te verbazen, dat was wel een van de slechtste anthems ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers - Jaydee

Heee mister DJ make my body movee.
I need a rhytm to put me in the mood.

Hee mister Dj make my body movee.
I need a rhytm to make my body rockk

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 16:18 
 
Artiest

Arthurhoihoi schreef:
Je weet me elke keer weer te verbazen, dat was wel een van de slechtste anthems ooit


zou me eens een keer verbazen als iemand NIET reageert op wat iemand anders leuk vind :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 16:41 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Dus omdat veel artiesten zichzelf niet vernieuwen zijn alle nummers ineens goed?

Dat is mening gebaseerd, en kennelijk vind jij van niet *verwijzing naar je eerste post*

Gangsterdwerg schreef:
Natuurlijk is het een mening. Als je die geluiden mooi vindt dan is dat prima. Maar al die tracks lijken zoveel op elkaar dat ze individueel niet bijzonder meer zijn, en daarom verliezen ze voor mij die 'kippevelfactor'.

De kunst is om binnen je eigen style te vernieuwen, alleen dan creer je kippevel, zonder style afwijking.
Zelf vind ik 't concept (met name de break), en de melodielijn zeer vernieuwend ten op zichte van wat brennan nog meer heeft gemaakt

Gangsterdwerg schreef:
Maar met een goeie afmix heb je nog geen goeie plaat. Je kunt 500 ongeinspireerde melodietjes goed afmixen maar dat geeft mij nog geen kippevel. Bovendien heb ik nergens gezegd dat zijn tracks niet goed gemasterd zijn. (Heb daar overigens ook geen verstand van)

Dat blijkt.. een goede afmix bepaald ruim 50% van de kwaliteit van een nummer.

Gangsterdwerg schreef:
Waar blijkt dat uit dan?

1. hetgene dat ik draai, voldoet 't niveau waar ik me prettig bij voel.
2. m'n persoonlijke 'feel' voor ritme/muziek. is iets dat niet valt uit te leggen, ik kan gewoon aanvoelen wanneer ik iets lekker vind, en iets niet. op dat terein komt m'n slechte gewoonte naar boven: perfectionisme.

Gangsterdwerg schreef:
Ik kan ook het meeste wel waarderen puur omdat ik die hardstyle beats vet vind. Maar daarmee zijn nog niet alle tracks geweldig.

Dat is dan jouw mening.

Gangsterdwerg schreef:
Wat bedoel je hier precies mee?

Volgens jou ben je gek wanneer je iets goeds vind, als 't niet jouw style behaagd.

dat state je zelf in deze uitspraken:
"Als je dan dit nummer nog steeds geweldig vind dan ben je in mijn ogen geen kritische luisteraar"
"Mijn punt is dat iemand die professioneel DJ/Producer is of wil worden wat mij betreft een wat kritischere mening moet hebben dan een 'amateur luisteraar'

Maar als je professionele producer wil worden is 't verreist dat je weet wat goed klinkt en wat niet, technisch. En laat dat vaak juist die producers zijn die je 'uitbant' vanwege je persoonlijke smaak. :kiss2: Je houd jezelf voor de gek [ Ironie ]

Gangsterdwerg schreef:
Je moet toch met me eens zijn dat de nummers die jij eerder hebt genoemd hier niet aan voldoen? En zo niet, waarom vind je ze zo geweldig dat je ze hier noemt dan?

Persoonlijke smaak naar gevoelige melodien. Dit is dus heel wat anders dan kermis en handsup

zo kan ik bijv de huidige tracks van Tuneboy ook zeer waarderen, noem je dat ook kermis? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 16:50 
 
Donateur

Pithune schreef:
zo kan ik bijv de huidige tracks van Tuneboy ook zeer waarderen, noem je dat ook kermis?

op die ombrello blabladiebla na is dat behoorlijk kermisachtige tracks ja :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kermis hardstyle vrouwen hardstyle nu style mainstream -wat is het nou

hands up vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 16:56 
 
Donateur

NoiseHunterZ schreef:
kermis hardstyle vrouwen hardstyle nu style mainstream -wat is het nou

kermis, we hebben kermis in Hardenberg en hoorde zowaar 3 Hardstyle tracks voorbij komen
o.a. :
Brennan Heart met City Of Intensity
Headhunterz en Wildstylez met hun Project One met The Art Of Creation
en ten slotte, jaja dit verwacht je niet:
Ran-D & Adaro - Struggle For Existence [waarbij iemand door de mic. schreeuwde dat dit voor de harde beukers was :P ]
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen