Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


vanaf 2:25
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



en die andere van hem die nooit zijn uitgekomen gvd wat een tracks :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 19:30 
 
Hardtraxx Addict

The Pitcher & Zany - Guardian Angel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:

Echt een track waar geen vel genoeg is om kippevel van te krijgen! :bomb:

Die is super inderdaad. Het geweldige aan de plaat is dat ie voor mij het origineel zelfs overtreft, terwijl Drop It misschien wel de grootste early HC-klassieker ooit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2010 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Alphaverb - Never Enough,, Toen bij twisted, echt wist niet dat ik zoveel haar had :D



:yay:

soow,, dat was echt geweldig had dit filmpje nog nooit gezien, maar jezus wat ging het los toen, echt gekkehuis :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Dreamers Of Dreams


:lol: Die overstijgt SoTT echt niet hoor...

(En valt zeker in de categorie kermishardstyle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:
Dreamers Of Dreams


:lol: Die overstijgt SoTT echt niet hoor...

(En valt zeker in de categorie kermishardstyle)

Als je daar Sound of the Thunder mee bedoelt snap ik je opmerking totaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sound of thunder is kermishardstyle van de bovenste categorie. En een vreselijk kutnummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sound of thunder is kermishardstyle van de bovenste categorie. En een vreselijk kutnummer.

Juist. En hetzelfde geldt voor Dreamerz of Dreams. (Titel alleen al) :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
Sound of thunder is kermishardstyle van de bovenste categorie. En een vreselijk kutnummer.

Juist. En hetzelfde geldt voor Dreamerz of Dreams. (Titel alleen al) :')

Ik doelde op je opmerking dat dreamerz of dreams sound of the thunder niet overstijgt..
Doh, tuurlijk is het kermishardstyle en 't komt mij toch ook de strot uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:18 
 
Artiest

wat is 'kermis hardstyle' ?

als je daarmee extreem happy bedoeld ben ik 't niet eens ermee. handsup is happy, dreamers of dreamz is gewoon zeer melodieus. hou ik wel van :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
wat is 'kermis hardstyle' ?

als je daarmee extreem happy bedoeld ben ik 't niet eens ermee. handsup is happy, dreamers of dreamz is gewoon zeer melodieus. hou ik wel van :thumbup:


3 kwart vn de DBSTF CD komt in de buurt van Hands-Up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Pithune schreef:
wat is 'kermis hardstyle' ?

als je daarmee extreem happy bedoeld ben ik 't niet eens ermee. handsup is happy, dreamers of dreamz is gewoon zeer melodieus. hou ik wel van :thumbup:


3 kwart vn de DBSTF CD komt in de buurt van Hands-Up.


Hier ben ik het ook niet mee eens. Hands-Up is weer een totaal andere genre dan Hardstyle. Het heeft hier en daar wel wat vegelijkingen, maar het is toch totaal anders. De tracks op de D-Block & S-Te-Fan CD zijn in mijn ogen allemaal hardstyle. Misschien is de ene track wat softer dan de andere, maar die hardstyle bestaat ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) :worship: wat een track
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
wat is 'kermis hardstyle' ?

als je daarmee extreem happy bedoeld ben ik 't niet eens ermee. handsup is happy, dreamers of dreamz is gewoon zeer melodieus. hou ik wel van :thumbup:

Dreamerz of Dreamz is kermis-hardstyle, de vrolijke-deuntjes-hardstyle die inderdaad in de buurt komt van hands-up.

Buiten dat vind ik het wel een lekker nummer, moest ff wennen maar ik vind de trancy sfeertje in het nummer wel leuk :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, dat iets kermis-hardstyle is wil niet zeggen dat je het niet leuk mag vinden. Ik hou ook wel van kermis hardstyle af en toe, maar vooral voor thuis / onderweg / niet (teveel) op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 17:41 
 
Hardtraxx Newbie

A-lusion - veritas (zany remix)
Heeeerlijk was dat nummer in zany z'n set op defqon :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2010 18:39 
 
Hardtraxxer



Dit filmpje wel te verstaan (vanaf qountdown) :love:

en deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arvy schreef:


Dit filmpje wel te verstaan (vanaf qountdown) :love:

ik kreeg kippenvel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Topic hoort eigenlijk overbodig te zijn :P Hardstyle is hét kippenvel genre bij uitstek, alle nummers die
ik luister geven me kippenvel. Om nou honderden tracks hier neer te gaan zetten gaat me te ver.
Maar een plaatje die me gisternacht echt naar een hoger niveau bracht was X2X Deepack Remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was gister weer eens wat oude trackjes van mijn collectie op m'n externe HDD aan het luisteren, en toen Kwam Ivan Carsten - Amazing Combination (Original Mix) weer voorbij, en dat is voor mij echt een kippenveltrackje!

Alleen ben ik het eigenlijk wel 100% eens met Mol hier, want alle hardstyle is in principe idd het kippenvelgenre van dit forum of niet soms :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 13:54 
 
Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Topic hoort eigenlijk overbodig te zijn :P Hardstyle is hét kippenvel genre bij uitstek, alle nummers die
ik luister geven me kippenvel. Om nou honderden tracks hier neer te gaan zetten gaat me te ver.
Maar een plaatje die me gisternacht echt naar een hoger niveau bracht was X2X Deepack Remix :drool:


Idd X2X blijft een van de machtigste platen.... laatst nog de vinyl daarvan op de kop kunnen tikken :thumbsup:

Ook kippenvel tracks zijn toch wel Deepack - The Prophecy, B-Front & Frontliner - Magic. Donkey Rollers - Sound Of The Beast. En zo zijn er nog wel een paar waar ik nu even niet aan denk.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 14:16 
 
Artiest

Mol schreef:
Hardstyle is hét kippenvel genre bij uitstek

bij de oude (hard-)trance generatie kreeg ik 9/10x meer kippevel dan bij hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Mol schreef:
Hardstyle is hét kippenvel genre bij uitstek

bij de oude (hard-)trance generatie kreeg ik 9/10x meer kippevel dan bij hardstyle


Sommige mensen krijgen kippenvel van klassiek of hiphop. Alles kan :P
Over hardstyle; moet zeggen dat ik het laatste jaar steeds minder kippenvel krijg.
Kwaliteit van de platen gaat echt omlaag. Waarschijnlijk ook omdat er veel meer uitgebracht wordt,
en omdat de helft een standaard melodie'tje heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

X2X-remix was wel een van de eerste early-platen waarvan ik zoiets had van :yay:
Maar:
Citaat:
Waarschijnlijk ook omdat er veel meer uitgebracht wordt,
en omdat de helft een standaard melodie'tje heeft.

De inspiratie is langzaam op bij veel producers heb ik het gevoel (zie NC, DBSTF, Headhunterz, Saifam). Die zijn de magie kwijt.
Mensen die het wel nog steeds kunnen voor mij zijn Zatox, Zany en Wildstylez, daar heb ik nog steeds bij veel nieuwere tracks het gevoel dat daar goed over is nagedacht en er gevoel in de melodie zit. Daar komt simpelweg ook nog eens bij dat sommige nummers moeten "rijpen" om kippenvel op te leveren. Een nummer wordt niet van de ene op de andere dag een klassieker ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen